Lainasin kaverilta ko kameraa kun oma ei ollut mukana. Napsin Raw kuvia ja nyt kun niitä piti vähän jälkikäsitellä olin aika yllättynyt siitä miten heikko sen dynaaminen alue on. Käytettyt putketkaan eivät olleen ihan huonoimpia joten melkein millä tahansa olisi päässyt parempaan lopputulemaan. Huono vekotin.
50D:n huono dynamiikka
9
535
Vastaukset
- nimimerkkini-
Pääasiahan on se että kamera on Canon.
- Marmelaid
Meniköhän raw kuvien käsittely oikein, oikeasti kamerassa on hyvä dynamiikka. Ja niin melkein kaikissa sen kilpailijoissakin on.
- toisinpäin
Kilpailijoissa on hyvä dynamiikka ja 50D alkaa päästä aika lähelle samoja lukemia.
- asdfghjklökjhgfdsadf
Eikai oikeasti 50D:ssä ole huono dynamiikka ? Koska olen ostamassa kyseistä kameraa.
- kilpailijoissa
asdfghjklökjhgfdsadf kirjoitti:
Eikai oikeasti 50D:ssä ole huono dynamiikka ? Koska olen ostamassa kyseistä kameraa.
50D:n dynamiikka on huonompi kuin kilpailijoissa.
kilpailijoissa kirjoitti:
50D:n dynamiikka on huonompi kuin kilpailijoissa.
"50D:n dynamiikka on huonompi kuin kilpailijoissa."
...tuota kuitenkin vähän niin että 50D:n dynamiikka on huonompi kuin joissain kilpailijoissa.- 666++
asdfghjklökjhgfdsadf kirjoitti:
Ei oo huono dynamiikka, nää on näitä provosoijien juttuja.
- täältä tähän
mitä kuvasit ja millaisissa olosuhteissa?
- takuukorjaus?
tuos viikybässä, näin oonkuullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1381796- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550