muisteloja hyrskän tapahtumista, hanki-ja suopotkupallo, sek akkaen vaellus, joka kerta ku nää tapahtumat on ollu, olen saanut niin paljon naida turisti naisia, et oksat pois, lisää samamoisia tapahtumii hyrylle, ja jaksottakaa tapamtumat pitkin vuotta, jotta kerkee mahollisimman paljon naida etelän muijia, kunto kyllä kestää, mut aika on ainakortilla, kun pitää painaa pitkin päivää, joten tapahtumii lisää, ettei tarvi niin puskapäisesti paneskella
muisteloja hyryn
5
494
Vastaukset
- runk........."
tänäkin iltana ajatella utopistisia ajatuksisasi;))
- kun käyttäisit
itsesi ilmaisuun minkä käytät käsitöihin niin Runebergin päivä muutettaisi valtakunnalliseksi Suopalli-päiväksi.
- Hyrskän Kalu
myös panokinkereihin heti kun saan pääni selväksi. Meikäläinen on pannu kaikki kylän muijat ja turistiakat päälle. Naitattaa niin hirveästi joka päivä jotta pitää saaha vierasta.
- turistiakka
Monta kertaa olen Hyrynsalmella käynyt ja enpä ole sinua tavannut. Ei pidä liioitella vaikka kuinka mieli tekisi kehuskella panoillaan.
- Hyrskän Kalu
turistiakka kirjoitti:
Monta kertaa olen Hyrynsalmella käynyt ja enpä ole sinua tavannut. Ei pidä liioitella vaikka kuinka mieli tekisi kehuskella panoillaan.
Helppo tunnistaa, otsatukka ja tuppi mulkku lisäksi vielä räkä roikkuu aina nenästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337