tänään tanssis soi sarjas joku biisi minkä alust tuli jotenki näin: (Hey) Whos that? this is Ralph B...
ja sen siis laulaa mies
Kunnon hip hop biisi mut ei vaan löydy mistään kun en tiiä nimeä ):
Apua mikä biisi??
2
349
Vastaukset
- rappari_
Radiosta (bassosta) tuli yks päivä biisi jonka sanoitukset jäi mieleen, oli niin hauskat. Tää biisi kertoi pilleripöhnästä.
Sanat meni jotenkin näin:
Jossain kohtaa se matkustaa tukholmaan ja eläintarhaan ja syöttää apinoille lenkkimakkaroita. Liittyy piruuttaan armeijaan ja ammuskelee siellä huvikseen, puhuu jumalalle ja sanoo teeskennelleensä kaikki orgasmit. Sitten hän raiskaa syyttäjän ja panee kotona pölynimuria ja facebook profiilia ym ym.. ja nuolee ovenkahvoja.. ym ym
En tiedä onko kyseessä Tulenkantajat, ja mikähän biisi olis kyseessä. Laulutyyli kuulostaa vähän samalta. Voi olla tietysti joku muukin.. - UniikkiZoif
http://search.letssingit.com/cgi-exe/am.cgi Ite oon käyttäny liramaa, mutta se ei jostain syystä näytä toimivan, mutta jos onnistuu kirjottaan sanotukset oikeilla sanoilla niin ne saattaa löytyä tuolta kun pystyy sanotuksen mukaan hakeen biisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202242Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi762195Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä412069Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma521438- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?63892Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8781- 52753
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33744