Tuleepa mieleeni

tästä markusta

Kun tuolta länsirannikolta Salosta käsin tuntuu nyt tuo Markku postaavan aivan mahtavan paljon. Että onko näin muita tämmöisiä yhden miehen oikaisulaitoksia, jotka omaa aikaansa ja vaivaansa vähääkään säälimättä ja säästämättä on ottaneet oikaistaakseen virkamiesten vääryyksiä?

Mun kans jutteli pitkän pätkän joitakin vuosia sitten itseoppinut vero-, laki-, työ- ja hallintolain osaaja. Ynnä paljon muun. Yrittäjä Kemiöstä. Länsirannikolla sekin.

Erittäin paneutunut oli hänkin virkamiesten leväperäiseen toimintaan. Takapaksi täynnä materiaalia. Ulkomuistista oikaisi suoraan verotoimistossa tiskiltä verotuksen lainsäädännön jonkun yksityiskohdan. Ymmärtääkseni oli myöskin joutunut puolustamaan kansalaisen oikeuksia poliisia vastaan.

Toivoisin tähänkin keissiin jotain infoa tai julkisuutta. Miksi kukaan muu tuottaja ei enää Karporaattorin jälkeen ota asioita esille? Ei ole kait tarpeeksi trendikästä tai muuten hottia. Joskus joku MOTTI jotain laittaa esille.

Mutta uskon kyllä, ettei Markku ole ainoa. Tähän ei nyt tarvi Markun vastata ollenkaan. Jätä vähän muillekin tätä areenaa ettei mene sulla ihan yksinpuheluksi. Toivoisin laajempaa keskustelua kuin vain tämä MA:n keissi, vaikka se hänestä tietysti maailman tärkeimmältä tuntuukin.

15

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielipidee

sponssorit takana.
      Ei kenelläkään työssäkäyvällä ole aikaa ja rahaa noin paljon paneutua viranomaisongelmiin.

• merkitys unohdettu

Salon/ Turkun poliisien selvitykset ovat vain ”koulukiusaamista”, ja lainoppineiden taktiikkaa, ja pitkitetään asiaa vuosikymmenet. Salon valitut ”pesänselvittäjät / jakajat” pyytävät aina kaikki uudelleen, ja pöytäkirjat kirjoitetaan miten sattuu ”koulukiusaajat” asialla, oikeuden määräämät. Saavat riitaa aikaiseksi ja rahastus on heille se tärkein, ja vääryyksistä ei välitetä, se tietää rahantuloa kun sitä ”ruokkii”.

• Markku Ahdeoja
        merkitys unohdettu kirjoitti:

Salon/ Turkun poliisien selvitykset ovat vain ”koulukiusaamista”, ja lainoppineiden taktiikkaa, ja pitkitetään asiaa vuosikymmenet. Salon valitut ”pesänselvittäjät / jakajat” pyytävät aina kaikki uudelleen, ja pöytäkirjat kirjoitetaan miten sattuu ”koulukiusaajat” asialla, oikeuden määräämät. Saavat riitaa aikaiseksi ja rahastus on heille se tärkein, ja vääryyksistä ei välitetä, se tietää rahantuloa kun sitä ”ruokkii”.

On mielenkiintoista miten minusta syntyy tarinoita, joita ei itsekkään tiedä.

Kyllä meitä on enemmän. Esimerkiksi Salossa meitä on 2, jotka olimme ennen nimellä EU-maajussit, mutta nykyään SLP (Suomen Lain Puolustajat)

Olen ammatiltani maanviljelijä ja minulla on yliopistokoulutus vaikkei titteliä ole. Olen ns. ikiteekkari.

Minulla ei ole sponsoria vaan ihan maatalousyrittäjä. Aika ja raha vain revitään selkänahasta. Se on niin helppoa.

Ja arvaampa että viestin "onko valan merkitys unohdettu" on minun vanhempi kollegani kirjoittama. Hän on jo vanhempi herrasmies :)

Minulla on myös ihan oma intressini tässä takana, mutta se on sama kuin yhteiskunnan.

Minä tarvitsen puolueettoman ja riipumattoman poliisin apua.

Minä tavitsen puolueettoman oikeusjärjestelmän. Niinpä se on vain järjestettävä.

Meillä on esimerkiksia Kannus ja Aho ja on muitakin aktiiveja.

Me vain valitettavasti toimimme pienissä porukoissa ympäri Suomea.

Isompana ryhmänä olisi voimaa enemmän. Vaikka olen saanut myös runsaasti myönteistä palautetta kansalaisilta, niin vain harva uskaltaa puhua ääneen ongelmista.

Minulta ehkä puuttuu jonkinmoinen itsesuojeluvaisto, koska tyhmyyksissäni en välitä kuka on vastassa vaan lauon totuuksia henkilöstä riippumatta. esimerkiksi pyysin lisäaikaa Käräjätuomari Kuusiselta, koska minuun on iskenyt kova flunssa. Ensin tosin haukuin häntä ja hänen päätöstään ja sen jälkeen kyselin että saiskos muuten vähän lisäaikaa.

No saihan sitä. Tosin Suoraan haukkuminen ei välttämättä edesauta jutun edistymistä.

Olen ollut toimittajien kanssa yhteydessä tässä vuosien varrella ja tekemisiäni seurataan.

Ongelma on siinä, että toimittajat ovat saaneet paljon tuomioita kunnianloukauksista, jolloin heistä on tullut vellihousuja. Karpo ei pelännyt oikeutaisteluja mutta toimittajat ovat melkoisia arkajalkoja.

Yhteiskunnan vakavista ongelmista ei haluta kertoa. Ulkoministeriön virkamies totesi että kovin heikosti media kertoo esimerkiksi kuinka suomen viranomaiset uhkailevat kansalaisia.

Minuakin on uhkailtu monet kerrat jopa ampumisella virka-aseella.

Mutta ei siinä mitään, jos joku kuvittelee sen tekevänsä niin tulkoon minun eteeni yrittämään. en minä aioa henkeäni ihan suosiolla menettää.

• kaeö-taeyk
        Markku Ahdeoja kirjoitti:

On mielenkiintoista miten minusta syntyy tarinoita, joita ei itsekkään tiedä.

Kyllä meitä on enemmän. Esimerkiksi Salossa meitä on 2, jotka olimme ennen nimellä EU-maajussit, mutta nykyään SLP (Suomen Lain Puolustajat)

Olen ammatiltani maanviljelijä ja minulla on yliopistokoulutus vaikkei titteliä ole. Olen ns. ikiteekkari.

Minulla ei ole sponsoria vaan ihan maatalousyrittäjä. Aika ja raha vain revitään selkänahasta. Se on niin helppoa.

Ja arvaampa että viestin "onko valan merkitys unohdettu" on minun vanhempi kollegani kirjoittama. Hän on jo vanhempi herrasmies :)

Minulla on myös ihan oma intressini tässä takana, mutta se on sama kuin yhteiskunnan.

Minä tarvitsen puolueettoman ja riipumattoman poliisin apua.

Minä tavitsen puolueettoman oikeusjärjestelmän. Niinpä se on vain järjestettävä.

Meillä on esimerkiksia Kannus ja Aho ja on muitakin aktiiveja.

Me vain valitettavasti toimimme pienissä porukoissa ympäri Suomea.

Isompana ryhmänä olisi voimaa enemmän. Vaikka olen saanut myös runsaasti myönteistä palautetta kansalaisilta, niin vain harva uskaltaa puhua ääneen ongelmista.

Minulta ehkä puuttuu jonkinmoinen itsesuojeluvaisto, koska tyhmyyksissäni en välitä kuka on vastassa vaan lauon totuuksia henkilöstä riippumatta. esimerkiksi pyysin lisäaikaa Käräjätuomari Kuusiselta, koska minuun on iskenyt kova flunssa. Ensin tosin haukuin häntä ja hänen päätöstään ja sen jälkeen kyselin että saiskos muuten vähän lisäaikaa.

No saihan sitä. Tosin Suoraan haukkuminen ei välttämättä edesauta jutun edistymistä.

Olen ollut toimittajien kanssa yhteydessä tässä vuosien varrella ja tekemisiäni seurataan.

Ongelma on siinä, että toimittajat ovat saaneet paljon tuomioita kunnianloukauksista, jolloin heistä on tullut vellihousuja. Karpo ei pelännyt oikeutaisteluja mutta toimittajat ovat melkoisia arkajalkoja.

Yhteiskunnan vakavista ongelmista ei haluta kertoa. Ulkoministeriön virkamies totesi että kovin heikosti media kertoo esimerkiksi kuinka suomen viranomaiset uhkailevat kansalaisia.

Minuakin on uhkailtu monet kerrat jopa ampumisella virka-aseella.

Mutta ei siinä mitään, jos joku kuvittelee sen tekevänsä niin tulkoon minun eteeni yrittämään. en minä aioa henkeäni ihan suosiolla menettää.

Ymmärrä kuitenkaan mitään.

• Markku Ahdeoja
        kaeö-taeyk kirjoitti:

Ymmärrä kuitenkaan mitään.

Googleta minun nimeni markkuahdeoja ja käy blogissa niin ehkä sinäkin ymmärrät.

• hih heh

"sponssorit takana.
        Ei kenelläkään työssäkäyvällä ole aikaa ja rahaa noin paljon paneutua viranomaisongelmiin. "

Veikkaan Salon Sosiaalitoimistoa. Lämpeneekö?

• Markku Ahdeoja
        hih heh kirjoitti:

"sponssorit takana.
        Ei kenelläkään työssäkäyvällä ole aikaa ja rahaa noin paljon paneutua viranomaisongelmiin. "

Veikkaan Salon Sosiaalitoimistoa. Lämpeneekö?

Ei lämpene

Minä tutkin talousrikollisia siellä se iso raha pyörii.

Minä olen yrittäjä ja teen omia riskisijoituksia.
        Palkkioni Jokinen kuolinpesien tapauksessa ylittäneen puolen miljoonan rajan.

Olen nimittäin tulosvastuullinen. Mitä enempi asiakas saa, niin sitä enempi minä saan.

Se on ihan hyvä niin. Tähän tapaukseen kannattaa satsata, koska siitä on myös tuloja

Olen varmistanut asiakkaalleni vähintään 800 000 euron omaisuuden, jonka hän olisi menettänyt kokonaan.

Hakusessa on todellinen summa, joka pyörii reilussa 1,6 miljoonassa.

Ilman minua hän ei olisi saanut lanttiakaan. Nyt 800 000 varmistettua tuloa ja lisää haetaan.

Yrittäjyys on sellaista. Se on riskien ottamista ja niiden hallintaa. Ei tässä mitään sponsoreita ole.

Kyllä minua saa sponsoroida ja minullahan on oma blogi, jos siitä tulee suosittu, niin mainos alkaa maksamaan. Asianjaja Lampelahan jo heittää Google mainoksen sivuilleni aina välillä.

Hänkin on jo tajunnut markkina-arvoni :)

• Verotarkastaja

Ei lämpene

Olen nimittäin tulosvastuullinen. Mitä enempi asiakas saa, niin sitä enempi minä saan.

Se on ihan hyvä niin. Tähän tapaukseen kannattaa satsata, koska siitä on myös tuloja

Olen varmistanut asiakkaalleni vähintään 800 000 euron omaisuuden, jonka hän olisi menettänyt kokonaan.

Ilman minua hän ei olisi saanut lanttiakaan. Nyt 800 000 varmistettua tuloa ja lisää haetaan.

Yrittäjyys on sellaista. Se on riskien ottamista ja niiden hallintaa. Ei tässä mitään sponsoreita ole.

Kyllä minua saa sponsoroida ja minullahan on oma blogi, jos siitä tulee suosittu, niin mainos alkaa maksamaan. Asianjaja Lampelahan jo heittää Google mainoksen sivuilleni aina välillä.

Voisitko kertoa koti-osoitteesi ja täydellisen nimesi niin tarkistan verotiedoistasi oletko maksanut verosi noista sinun valtavista palkkioistasi?

• Markku Ahdeoja
        Verotarkastaja kirjoitti:

Voisitko kertoa koti-osoitteesi ja täydellisen nimesi niin tarkistan verotiedoistasi oletko maksanut verosi noista sinun valtavista palkkioistasi?

Kuten sanoin saan palkkion työni tehtyä, jolloin siitä maksetaan sitten vasta verot, kun se tuloutetaan.

Suomen oikeuskäytäntä on hidas enkä ole juristi jotka saavat palkkionsa käy asiakkaan miten hyvänsä.

Esimerkiksi asianajaja Jari Niinistö on kuitannut 50 000 palkkion kuolinpesien pesänselvittäjänä.
        Julkaisen hänen kulu listansa blogissani.

Tuolla palkkio määräällä Korvenoja-Niinistö asianajotoimisto nettoaa kolmella osakkaalla sellaisen 100 000 euron tulon.

Suurimmasta osasta he maksavat vain vaatimattomat alle 30 % verot. Koska tulot ovat pääomatuloja.
        Normaalipalkansaaja ei pääse niin edulliseen verotukseen kuin suurituloiset asianajajat

• Verotarkastaja

Kuten sanoin saan palkkion työni tehtyä, jolloin siitä maksetaan sitten vasta verot, kun se tuloutetaan.

Suomen oikeuskäytäntä on hidas enkä ole juristi jotka saavat palkkionsa käy asiakkaan miten hyvänsä.

Esimerkiksi asianajaja Jari Niinistö on kuitannut 50 000 palkkion kuolinpesien pesänselvittäjänä.
        Julkaisen hänen kulu listansa blogissani.

Tuolla palkkio määräällä Korvenoja-Niinistö asianajotoimisto nettoaa kolmella osakkaalla sellaisen 100 000 euron tulon.

Suurimmasta osasta he maksavat vain vaatimattomat alle 30 % verot. Koska tulot ovat pääomatuloja.
        Normaalipalkansaaja ei pääse niin edulliseen verotukseen kuin suurituloiset asianajajat

Kenelle sinä työskentelet vai teetkö töitä oman yrityksen kautta? Haluan vain tarkistaa verottajalta, onko työnantajasi huolehtinut lakisääteiset velvoitteensa ja jos työskentelet oman yrityksesi laskuun haluaisin käydä kaupparekisteristä hieman läpi yrityksesi tietoja?

Eli kerrotko koko nimesi, koti-osoitteesi sekä yrityksesi nimen ja Y-tunnuksen?

Etkai sinä Markku Ahde vain tee näitä selvitystöitäsi pimeänä työnä etkö tiedä, että se on veropetos ja hyvin rikollista?

• Verotarkastaja
        Verotarkastaja kirjoitti:

Kenelle sinä työskentelet vai teetkö töitä oman yrityksen kautta? Haluan vain tarkistaa verottajalta, onko työnantajasi huolehtinut lakisääteiset velvoitteensa ja jos työskentelet oman yrityksesi laskuun haluaisin käydä kaupparekisteristä hieman läpi yrityksesi tietoja?

Eli kerrotko koko nimesi, koti-osoitteesi sekä yrityksesi nimen ja Y-tunnuksen?

Etkai sinä Markku Ahde vain tee näitä selvitystöitäsi pimeänä työnä etkö tiedä, että se on veropetos ja hyvin rikollista?

siis Markku Ahdeoja pieni kirjoitusvirhe...

• HIHIHIHIHIHIHIHI

Googleta minun nimeni markkuahdeoja ja käy blogissa niin ehkä sinäkin ymmärrät.

just sen tein ja ymmärrän edelleen että sä todella olet sekaisin kuin seinäkello:) Ja et voi mitenkään väittää etteikö ole faktaa se seikka että sä olet mielenterveyspotilas jonka realismi on vääristynyt ja sun maailmankuva on siinä samalla mennyt tollaseksi sekasotkuksi....mutta sellaista kai se teillä entisillä ja nykyisillä alkoholisteilla tahtoo elämä olla...

• jessus!!!!

Ei lämpene

Lampelan mainos on sun sivuilla vaan siksi kun joku tienaa sentin kun toiset idiootit klikkaa sen mainosta!!!! Hitto kun sä olet tyhmä sekomake.... Ja tuo sun harha tosta kuolinpesä jutusta on jo ihan yleinen vitsi... Meilläpäin muuten on jo sanonta että "sekaisin ku sekomake". Ja lienee selvää kenestä on tullut legenda jo eläessään... Ei kuitenkaan siinä mielessä kuin itse haaveilit:)

• Markku Ahdeoja
        jessus!!!! kirjoitti:

Lampelan mainos on sun sivuilla vaan siksi kun joku tienaa sentin kun toiset idiootit klikkaa sen mainosta!!!! Hitto kun sä olet tyhmä sekomake.... Ja tuo sun harha tosta kuolinpesä jutusta on jo ihan yleinen vitsi... Meilläpäin muuten on jo sanonta että "sekaisin ku sekomake". Ja lienee selvää kenestä on tullut legenda jo eläessään... Ei kuitenkaan siinä mielessä kuin itse haaveilit:)

Niin voitko kertoa buaahahaha mitä mieltä olet puunmyyntisopimuksesta.

Siinähän Matti Jokinen on myyjä ja Kuolinpesä omistaja.

Kun tiedät niin hyvin asioita, nii voisitko kertoa sen lain kohdan, jossa kerrotaan lainmukaisuus.

esimerkiksi perintökaari luku 19 pykälä 15

Tai voit lukea esimerkiksi oikeudenkäymiskaari ensimmäinen luku pykälä 12.

Osaatko etsiä sellaista tietoa.

Minä en oikein usko Buaahahaaha, että sinä osaat, koska sanavarastosi on vain tyhmä, harhainen, sekomake. Voisitko myö tarkentaa mistä päin olet, jotta voimme tavata :)

Toisaalta tuollaiset kuin sinä ei uskalla muuta puhua kuin nimimerkin suojista.

Ei sinusta ole mihinkään muuhun. Kun tapaamme joskus niin et uskalla edes vilkaista minua silmiin.

Tuollaiset buaahaha on nähty niin monet kerrat.

Selän takaan uskalletaan huudella, mutta kun tulee vastaan niin pelkkä böö riittää ja sinä juokset karkuun :)

Mutta olet piristävää seuraa bbuhahaha ha sitäpaitsi pidät minun kirjoituksia esillä koko ajan. Kiitos siitä vbuhahahahaha

Olen todella otettu kun fanitat minua niin paljon. Saat nimmarini, jos uskallat poistua konees iääreltä ja tulla kasvotusten kertomaan niin mielenkiintoisia mielipiteitäsi minusta

• BUHAHAHAHAHAHA

Niin voitko kertoa buaahahaha mitä mieltä olet puunmyyntisopimuksesta.

Siinähän Matti Jokinen on myyjä ja Kuolinpesä omistaja.

Kun tiedät niin hyvin asioita, nii voisitko kertoa sen lain kohdan, jossa kerrotaan lainmukaisuus.

esimerkiksi perintökaari luku 19 pykälä 15

Tai voit lukea esimerkiksi oikeudenkäymiskaari ensimmäinen luku pykälä 12.

Osaatko etsiä sellaista tietoa.

Minä en oikein usko Buaahahaaha, että sinä osaat, koska sanavarastosi on vain tyhmä, harhainen, sekomake. Voisitko myö tarkentaa mistä päin olet, jotta voimme tavata :)

Toisaalta tuollaiset kuin sinä ei uskalla muuta puhua kuin nimimerkin suojista.

Ei sinusta ole mihinkään muuhun. Kun tapaamme joskus niin et uskalla edes vilkaista minua silmiin.

Tuollaiset buaahaha on nähty niin monet kerrat.

Selän takaan uskalletaan huudella, mutta kun tulee vastaan niin pelkkä böö riittää ja sinä juokset karkuun :)

Mutta olet piristävää seuraa bbuhahaha ha sitäpaitsi pidät minun kirjoituksia esillä koko ajan. Kiitos siitä vbuhahahahaha

Olen todella otettu kun fanitat minua niin paljon. Saat nimmarini, jos uskallat poistua konees iääreltä ja tulla kasvotusten kertomaan niin mielenkiintoisia mielipiteitäsi minusta

Eipä näköjään sekomakella ole tietoa siitä että ei tosta kauppakirjasta käy selville muuta kuin että puuta on myyty!!!! HAHAHAHAHAHAHHAHAHA...Hitto että sä oot sekasin!!! Luulis nyt suntasoisen "lakimiehen" tietävän edes perusasiat mutta mä tiedän miksi sä sait kenkää yliopiston kirjoilta:) HAHAHAHAHAHAHAHAHAH...älä välitä, ei kaikista ole soveltamaan saamaansa tietoa ja ei sekään ole salon poliisin vika:) se on vaan sun geenit ja alkoholin käyttö...hahahahahahahah.

Ja sitten ihan vaan piristävänä loppuna...et kai sä luule että tollasta ylipainoista lössykkää pelkää kukaan terve aikuinen ihminen??? Sattuu vaan olemaan matkaa Saloon sen verran ja sä et ole kuitenkaan ihan niin kiinnostava... toki olet huvittava harhoinesi mutta teitä on täällä meilläkin päin ihan tarpeeksi....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      50
      3658
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      38
      2361
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      71
      2308
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      60
      2198
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      27
      1626
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      65
      1550
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1457
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      55
      1003
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      68
      982
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      869
    Aihe