300c ei läpäise katsastusta

Harrastepeliä

Miksi ei läpäise? mersun tekniikkaa ja n 30% hylätään eli mikä se vika viat on? itse olen kyttäillyt 300c v-8 koska haluan erilaisen auton kuin tavis kärryt ja vika jutut ei hirveästi kiinnosta koska en mitään itse täydellisyys auto olekkaan ostamassa vaan ns harrste auto eli kone pitää olla v-8 niin mikä noiden ongelma on mikä ei sitä inssiä läpäise? vikojahan korjataan joten en vittuillakseni kysele . Tuttavalla alfa romeo ja jotain vikoja on mutta korjaamo on keksitty pahimmille jutuille.

64

6786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      Tuostahan on monta ketjua jo kirjoitettu. Viat on seisontajarru ja raidetangon päät, seisontajarru viat johtuu siitä että automaattiautoissa harvoin käytetään sitä koska lootan P-asento pitää auton paikallaan. Sen takia sitä on järkevää käyttää ettei tule ongelmia. Raidetangonpäät kuluvat nopeasti 2000 kg painavassa autossa hyvin nopeasti jos sillä ajellaan holtittomasti ja käännellään kuivalla asfaltilla paikallaan. Tarvikkeena on myös myynnissä kestävämpiä päitä. Suurinosa katsastus hylkäyksistä on kuitenkin ihmisten ajattelemattomuutta, eikä tuollaiseen katsastustilastoon voi muutenkaan mitään laatua alkaa vertailemaan.

      Automaattilaatikko kannattaa mieluiten valita 4-vaihteinen Chryslerin oma, se on kestävämpi kuin Mersun loota ja vaihtaa pehmeämmin. Mersun tekniikkaa kyseisessä autossa ei kuitenkaan muuten alustaa lukuunottamatta hirveästi ole ellei valitse dieselmoottoria

      Itselläni on ollut useita Chryslereitä eikä koskaan niiden kanssa mitään isompia ongelmia, joka autoonhan nyt jotain joskus tulee. Tämäkin palsta kohta täyttyy kateellisten kinnerin omistajien ja tenavien paskapuheista mutta siitä ei kannata välittää. Chryslerit on yleellisiä luksusautoja hyvillä ajo-ominaisuuksilla joissa on paljon varusteita joten suosittelen!

      • ----------------

        JOS LOPETTAISIT TUON LUULOJEN LATELEMISEN. ET EDES OMISTA 300 C MALLIA


      • .................
        ---------------- kirjoitti:

        JOS LOPETTAISIT TUON LUULOJEN LATELEMISEN. ET EDES OMISTA 300 C MALLIA

        ei ole 300C chrysleriä, mutta muita chryslereitä ja jenkkejä on ollut ja yksi sebring ja GM:n tuote on nytkin taloudessa. Nuo vikatilastot on ihan p**kaa ja niistä kateelliset sitten saavat vettä myllyynsä. Kaikissa autoissa on erilaisia vikoja. Toiset auton omistajat huomaavat viat ja korjauttavat ne samantien ja toiset joko eivät huomaa tai huomaavat, mutta yrittävät tuurilla läpi katsastuksesta. Nuo kiinni jääneet on sitten tuolla tilastoissa. Yleensä nuo tilastot kertovat sen, että tietyissä merkeissä on pikkuvikoja, jotka eivät estä ajamista. Nuo merkit joissa on katsastustilastojen mukaan vähiten vikoja ovat ikävä kyllä niitä joita näkee hinausauton kyydissä menevän korjaamoon, kun ei lähde käyntiin tai on muu tekninen ongelma ja matka on katkennut. Kumpikohan on taloudellisempaa ja vaivattomampaa, vaihtaa raidetangon pää tai pallonivel, vai pistää auto hinurin kyytiin ja pitää sitä viikko korjaamolla mystisen sähkövian takia.

        Auto kuin auto läpäisee katsastuksen jos se pidetään kunnossa.


      • ...........
        ---------------- kirjoitti:

        JOS LOPETTAISIT TUON LUULOJEN LATELEMISEN. ET EDES OMISTA 300 C MALLIA

        En omista, mutta olen ajanut useasti. Minulla itselläni myös on useita Chryslereitä ollut ja on tälläkin hetkellä yksi joihin olen erittäin tyytyväinen ollut aina.

        Tässäkö sinulle sopiva auto? Ihan pakko laittaa linkki kun on niin huvittava tuo. http://fi.wikipedia.org/wiki/Kinneri


      • asiantuntija.
        ........... kirjoitti:

        En omista, mutta olen ajanut useasti. Minulla itselläni myös on useita Chryslereitä ollut ja on tälläkin hetkellä yksi joihin olen erittäin tyytyväinen ollut aina.

        Tässäkö sinulle sopiva auto? Ihan pakko laittaa linkki kun on niin huvittava tuo. http://fi.wikipedia.org/wiki/Kinneri

        Diesel 300C:ssä ei todellakaan ole mersun CDI-moottoria, vaan 3.0 CRD V6 dieseli..!


      • hahahahahahahahuyewy
        ................. kirjoitti:

        ei ole 300C chrysleriä, mutta muita chryslereitä ja jenkkejä on ollut ja yksi sebring ja GM:n tuote on nytkin taloudessa. Nuo vikatilastot on ihan p**kaa ja niistä kateelliset sitten saavat vettä myllyynsä. Kaikissa autoissa on erilaisia vikoja. Toiset auton omistajat huomaavat viat ja korjauttavat ne samantien ja toiset joko eivät huomaa tai huomaavat, mutta yrittävät tuurilla läpi katsastuksesta. Nuo kiinni jääneet on sitten tuolla tilastoissa. Yleensä nuo tilastot kertovat sen, että tietyissä merkeissä on pikkuvikoja, jotka eivät estä ajamista. Nuo merkit joissa on katsastustilastojen mukaan vähiten vikoja ovat ikävä kyllä niitä joita näkee hinausauton kyydissä menevän korjaamoon, kun ei lähde käyntiin tai on muu tekninen ongelma ja matka on katkennut. Kumpikohan on taloudellisempaa ja vaivattomampaa, vaihtaa raidetangon pää tai pallonivel, vai pistää auto hinurin kyytiin ja pitää sitä viikko korjaamolla mystisen sähkövian takia.

        Auto kuin auto läpäisee katsastuksen jos se pidetään kunnossa.

        Jos nuo tilastot ovat pelkkää paskaa niin miksi ne ei kuitenkaan läpäise katsastusta, luuletko että katsastusinssit piruuttaan panevat 300c toiseksi viimeiseksi tilastoihin. Vedä ne käräjille jos olet varma asiastasi, saat 300 c, n nimen putsattua. Nuo etunivelet ovat todellakin pelkkää paskaa, on niitä painavampiakin autoja joissa nivelet kestävät ja painavat ne muutkin jenkit saman verran ja samin niitä käännellään paikallaan. Raidetangon päitä ei edes pysty vaihtamaan vaan on ostettava koko tanko joka maksaa yli 700 e. Aika sokeita ovat 300c kuskit jos eivät huomaa tuollaista vikaa ja yrittävät katsastaa tuurilla. Miksi valmistetaan vahvistettuja niveliä jos alkuperäiset kerran ovat hyviä.


      • c rfvtgybhnu
        ................. kirjoitti:

        ei ole 300C chrysleriä, mutta muita chryslereitä ja jenkkejä on ollut ja yksi sebring ja GM:n tuote on nytkin taloudessa. Nuo vikatilastot on ihan p**kaa ja niistä kateelliset sitten saavat vettä myllyynsä. Kaikissa autoissa on erilaisia vikoja. Toiset auton omistajat huomaavat viat ja korjauttavat ne samantien ja toiset joko eivät huomaa tai huomaavat, mutta yrittävät tuurilla läpi katsastuksesta. Nuo kiinni jääneet on sitten tuolla tilastoissa. Yleensä nuo tilastot kertovat sen, että tietyissä merkeissä on pikkuvikoja, jotka eivät estä ajamista. Nuo merkit joissa on katsastustilastojen mukaan vähiten vikoja ovat ikävä kyllä niitä joita näkee hinausauton kyydissä menevän korjaamoon, kun ei lähde käyntiin tai on muu tekninen ongelma ja matka on katkennut. Kumpikohan on taloudellisempaa ja vaivattomampaa, vaihtaa raidetangon pää tai pallonivel, vai pistää auto hinurin kyytiin ja pitää sitä viikko korjaamolla mystisen sähkövian takia.

        Auto kuin auto läpäisee katsastuksen jos se pidetään kunnossa.

        Mee ja lue nyt esim 10 ekaa sivua niin alat tajuta että vikoja riittää...http://www.300cforums.com/forums/overseas-forum/11697-fin-owners.html


      • Anonyymi
        hahahahahahahahuyewy kirjoitti:

        Jos nuo tilastot ovat pelkkää paskaa niin miksi ne ei kuitenkaan läpäise katsastusta, luuletko että katsastusinssit piruuttaan panevat 300c toiseksi viimeiseksi tilastoihin. Vedä ne käräjille jos olet varma asiastasi, saat 300 c, n nimen putsattua. Nuo etunivelet ovat todellakin pelkkää paskaa, on niitä painavampiakin autoja joissa nivelet kestävät ja painavat ne muutkin jenkit saman verran ja samin niitä käännellään paikallaan. Raidetangon päitä ei edes pysty vaihtamaan vaan on ostettava koko tanko joka maksaa yli 700 e. Aika sokeita ovat 300c kuskit jos eivät huomaa tuollaista vikaa ja yrittävät katsastaa tuurilla. Miksi valmistetaan vahvistettuja niveliä jos alkuperäiset kerran ovat hyviä.

        Et taida omistaa 300c jos täällä väität ettei pelkästään raidetangonpäitä voi vaihtaa vaan koko tanko😂pelkkä raidetangonpää on vaihdettavissa, menee n. 30min vaihtaa se ja osan hinta on 24,90 e👍yhden olen joutunut 4 vuoden aikana vaihtamaan apukuskin puolelle ennen katsastukseen menoa


    • xrctvyubin

      Mullakin pimeni ilmastoinnin paneelin valoja ja kuinka ollakaan, sinne ei voi vaihtaa pelkkiä polttimoita, vaan pitää vaihtaa koko paneeli!!! Fiksusti rakennettu.

      Toinen yhtä näppärä on raidetangon sisempien päiden vaihto. Ei myydä erikseen vaan tulee koko hammastanko mukana. About 800 €. Kuka näitä uskaltaa enää käytettynä ostaa?

      • -------------

        Näitä ostaa käytettyinä ihmiset jotka osaa tilata varaosat suoraan jenkeistä. Esim raidetangon ulompi pää 20-50 dollaria ja hammastangon näkyy saavan alle 300 dollarilla. Voit muuten hakea vaikka toyotan ja yrittää vaihtaa siihen joitain paneelien polttimoita ei onnistu siihenkään ainakaan merkkikorjaamossa. Eri asia on se, että purat sen paneelin ja vaihdat ne polttimot sinne itse. Kädettömät ostaa uusia autoja ja huollattavat ne takuuseen. Käytetyn ostajan täytyy ymmärtää jotain autoista, niin saa hyvän auton josta joku on jo maksanut ylihinnan pois ja korjuuttanut "viat" takuuna.


      • ctvybuinmo,
        ------------- kirjoitti:

        Näitä ostaa käytettyinä ihmiset jotka osaa tilata varaosat suoraan jenkeistä. Esim raidetangon ulompi pää 20-50 dollaria ja hammastangon näkyy saavan alle 300 dollarilla. Voit muuten hakea vaikka toyotan ja yrittää vaihtaa siihen joitain paneelien polttimoita ei onnistu siihenkään ainakaan merkkikorjaamossa. Eri asia on se, että purat sen paneelin ja vaihdat ne polttimot sinne itse. Kädettömät ostaa uusia autoja ja huollattavat ne takuuseen. Käytetyn ostajan täytyy ymmärtää jotain autoista, niin saa hyvän auton josta joku on jo maksanut ylihinnan pois ja korjuuttanut "viat" takuuna.

        Älä selitä, kyseessä oli nivelten ja auton yleensäkin kestosta ja miksei ne läpäise katsastusta. Mene sinne 300 foorumille lukeen niitä juttuja, kädetön. TUOSTA OLI KYSE..."Miksi ei läpäise? mersun tekniikkaa ja n 30% hylätään eli mikä se vika viat on? itse olen kyttäillyt 300c v-8 koska haluan erilaisen auton kuin tavis kärryt ja vika jutut ei hirveästi kiinnosta koska en mitään itse täydellisyys auto olekkaan ostamassa vaan ns harrste auto eli kone pitää olla v-8 niin mikä noiden ongelma on mikä ei sitä inssiä läpäise? vikojahan korjataan joten en vittuillakseni kysele . Tuttavalla alfa romeo ja jotain vikoja on mutta korjaamo on keksitty pahimmille jutuille."


      • Se
        ctvybuinmo, kirjoitti:

        Älä selitä, kyseessä oli nivelten ja auton yleensäkin kestosta ja miksei ne läpäise katsastusta. Mene sinne 300 foorumille lukeen niitä juttuja, kädetön. TUOSTA OLI KYSE..."Miksi ei läpäise? mersun tekniikkaa ja n 30% hylätään eli mikä se vika viat on? itse olen kyttäillyt 300c v-8 koska haluan erilaisen auton kuin tavis kärryt ja vika jutut ei hirveästi kiinnosta koska en mitään itse täydellisyys auto olekkaan ostamassa vaan ns harrste auto eli kone pitää olla v-8 niin mikä noiden ongelma on mikä ei sitä inssiä läpäise? vikojahan korjataan joten en vittuillakseni kysele . Tuttavalla alfa romeo ja jotain vikoja on mutta korjaamo on keksitty pahimmille jutuille."

        Itse en aja kyseisellä merkillä vaan ihan toisella ja minusta näitten mollaajien räkytys on ihan lapsellista ja turhaa koska joka merkissä sata varmasti on jotain.Minusta esim 300;nen on hyvän näköinen auto ja kyllä niitä tuolla liikkuu ja uskon että jos oikein pitää ja huoltaa autonsa niin ne toimii itsellänikin on ollut monen moista merkkiä.


      • .................
        ctvybuinmo, kirjoitti:

        Älä selitä, kyseessä oli nivelten ja auton yleensäkin kestosta ja miksei ne läpäise katsastusta. Mene sinne 300 foorumille lukeen niitä juttuja, kädetön. TUOSTA OLI KYSE..."Miksi ei läpäise? mersun tekniikkaa ja n 30% hylätään eli mikä se vika viat on? itse olen kyttäillyt 300c v-8 koska haluan erilaisen auton kuin tavis kärryt ja vika jutut ei hirveästi kiinnosta koska en mitään itse täydellisyys auto olekkaan ostamassa vaan ns harrste auto eli kone pitää olla v-8 niin mikä noiden ongelma on mikä ei sitä inssiä läpäise? vikojahan korjataan joten en vittuillakseni kysele . Tuttavalla alfa romeo ja jotain vikoja on mutta korjaamo on keksitty pahimmille jutuille."

        Mitäs minä sanoin jo heti aluksi ''Tämäkin palsta kohta täyttyy kateellisten kinnerin omistajien ja tenavien paskapuheista mutta siitä ei kannata välittää.'' Säälittävää.


      • *Ĩ-.kloij-uy7htrfed
        ................. kirjoitti:

        Mitäs minä sanoin jo heti aluksi ''Tämäkin palsta kohta täyttyy kateellisten kinnerin omistajien ja tenavien paskapuheista mutta siitä ei kannata välittää.'' Säälittävää.

        heitti tän ketjun parhaan:ei ole mersun diisseli 300c:ssä:Ei varmaan eikä sitä d mallia tehdä Itävallas,eikä dodge magnum ole sisar auto,eikä 300c ole taala maas ns halpis iso,eikä se hinnat alkaen malli ala 27tuhatta taalaa,eikä kaikki vähänkään isohkot premiuim sedanit maksa taalamaas enemmän(volvo,saab,bmw,mersu,audi)kaikkien näitten ns isot sedanit alkaa 40 tuhannesta taalasta.300c kilpailee tojo camryn hintaluokas.Olet kyl tosi asiantuntija.Rittää et osaa kirjoittaa googleen,et pesee sut ei kuus nolla vaan 300c nolla


      • HAHAHAHAH
        ................. kirjoitti:

        Mitäs minä sanoin jo heti aluksi ''Tämäkin palsta kohta täyttyy kateellisten kinnerin omistajien ja tenavien paskapuheista mutta siitä ei kannata välittää.'' Säälittävää.

        Vai paskapuhetta, sitä tulee ainoastaan sinulta. Kyllä tuo tieto mitä tulee käyttäjiltä niiden omalta foorumilta on faktaa. Sinä olet TODELLA SÄÄLITTÄVÄ SELITTÄJÄ.


      • zxswefvtgyhnuj
        *Ĩ-.kloij-uy7htrfed kirjoitti:

        heitti tän ketjun parhaan:ei ole mersun diisseli 300c:ssä:Ei varmaan eikä sitä d mallia tehdä Itävallas,eikä dodge magnum ole sisar auto,eikä 300c ole taala maas ns halpis iso,eikä se hinnat alkaen malli ala 27tuhatta taalaa,eikä kaikki vähänkään isohkot premiuim sedanit maksa taalamaas enemmän(volvo,saab,bmw,mersu,audi)kaikkien näitten ns isot sedanit alkaa 40 tuhannesta taalasta.300c kilpailee tojo camryn hintaluokas.Olet kyl tosi asiantuntija.Rittää et osaa kirjoittaa googleen,et pesee sut ei kuus nolla vaan 300c nolla

        Taalamaassa hinnat alkaen 28t dollaria eli siellä halppisauto. Tuossa Chryslerin sivut..http://www.chrysler.com/hostc/vsmc/vehicleSpecModels.do?modelYearCode=CUC201001....."Olet kyl tosi asiantuntija.Rittää et osaa kirjoittaa googleen,et pesee sut ei kuus nolla vaan 300c nolla "


      • trfgewsxju
        ................. kirjoitti:

        Mitäs minä sanoin jo heti aluksi ''Tämäkin palsta kohta täyttyy kateellisten kinnerin omistajien ja tenavien paskapuheista mutta siitä ei kannata välittää.'' Säälittävää.

        Voi peeloa, onks katteellisuut ja paskapuhe jos saap linki jossa oikeet omistajat kertova autonsa vioist.Toi 300c foorumi ol tos hyvä sie on jengil autot eik pelkkä luulo niiku täl palstal.


      • Tehty on!

        Kyllä voi polttimoita vaihtaa! Itselläni oli 12 poltinta ja vain 3 enää paloi,kun purin paketin auki.Piirilevylle on juotettu polttimot kiinni,joten samanlaiset polttimot tilalle niin johan pelaa.Itse tilasin partcolta kolvin,tinan,imusukan, polttimot Bi-pin T-1 12v ja siniset värihatut. Hinta noin 50e.Ilmeisesti koko paketti uutena maksaa vähintään 200e,jos merkkiliikkeestä tilaa,eli jonkunlainen säästö omalla työllä.Jos et itse halua kolvata, vie johonkin alan liikkeeseen,tuskin ottavat kovin paljon! Ja raidetangonpäistä sen verran että itse tilasin just uloimmat päät 32e/kpl 14.90 rahti saksasta. Ja liike on Kilan Shop.Ja siellä oli sisempiä päitä hintaan 38e/kpl. Että sillai!


      • .........
        *Ĩ-.kloij-uy7htrfed kirjoitti:

        heitti tän ketjun parhaan:ei ole mersun diisseli 300c:ssä:Ei varmaan eikä sitä d mallia tehdä Itävallas,eikä dodge magnum ole sisar auto,eikä 300c ole taala maas ns halpis iso,eikä se hinnat alkaen malli ala 27tuhatta taalaa,eikä kaikki vähänkään isohkot premiuim sedanit maksa taalamaas enemmän(volvo,saab,bmw,mersu,audi)kaikkien näitten ns isot sedanit alkaa 40 tuhannesta taalasta.300c kilpailee tojo camryn hintaluokas.Olet kyl tosi asiantuntija.Rittää et osaa kirjoittaa googleen,et pesee sut ei kuus nolla vaan 300c nolla

        Vittu kun olet tyhmä. Lähteehän Cadillacinkin hinnat suunnilleen samoista, ja sehän vasta varsinainen halpisauto onkin. Edelleen on kyse siitä että nuo muut merkit tulevat vapaakauppa-alueen ulkopuolelta ja kotimaan merkit ovat halvempia. Kunnolla varustutetut tai edes kohtalaisesti varustetut mallit maksaa puolta enemmän.


      • Onko pääsi pipi?
        *Ĩ-.kloij-uy7htrfed kirjoitti:

        heitti tän ketjun parhaan:ei ole mersun diisseli 300c:ssä:Ei varmaan eikä sitä d mallia tehdä Itävallas,eikä dodge magnum ole sisar auto,eikä 300c ole taala maas ns halpis iso,eikä se hinnat alkaen malli ala 27tuhatta taalaa,eikä kaikki vähänkään isohkot premiuim sedanit maksa taalamaas enemmän(volvo,saab,bmw,mersu,audi)kaikkien näitten ns isot sedanit alkaa 40 tuhannesta taalasta.300c kilpailee tojo camryn hintaluokas.Olet kyl tosi asiantuntija.Rittää et osaa kirjoittaa googleen,et pesee sut ei kuus nolla vaan 300c nolla

        Tämä jätkä on kyllä hauska tyyppi. Ei osaa kyllä yhtään kirjoittaa Suomen kielellä. Onko se joku vajakki vai mikä sitä oikein vaivaa? Todella sekavaa kirjoittelua ei voi muuta sanoa.


      • huoran puhetta
        *Ĩ-.kloij-uy7htrfed kirjoitti:

        heitti tän ketjun parhaan:ei ole mersun diisseli 300c:ssä:Ei varmaan eikä sitä d mallia tehdä Itävallas,eikä dodge magnum ole sisar auto,eikä 300c ole taala maas ns halpis iso,eikä se hinnat alkaen malli ala 27tuhatta taalaa,eikä kaikki vähänkään isohkot premiuim sedanit maksa taalamaas enemmän(volvo,saab,bmw,mersu,audi)kaikkien näitten ns isot sedanit alkaa 40 tuhannesta taalasta.300c kilpailee tojo camryn hintaluokas.Olet kyl tosi asiantuntija.Rittää et osaa kirjoittaa googleen,et pesee sut ei kuus nolla vaan 300c nolla

        Jos joku tulis sössöttään mulle ton tasoista paskaa naaman eteen niin vetäisin siltä hampaat kurkkuun.


      • AudiRS6
        *Ĩ-.kloij-uy7htrfed kirjoitti:

        heitti tän ketjun parhaan:ei ole mersun diisseli 300c:ssä:Ei varmaan eikä sitä d mallia tehdä Itävallas,eikä dodge magnum ole sisar auto,eikä 300c ole taala maas ns halpis iso,eikä se hinnat alkaen malli ala 27tuhatta taalaa,eikä kaikki vähänkään isohkot premiuim sedanit maksa taalamaas enemmän(volvo,saab,bmw,mersu,audi)kaikkien näitten ns isot sedanit alkaa 40 tuhannesta taalasta.300c kilpailee tojo camryn hintaluokas.Olet kyl tosi asiantuntija.Rittää et osaa kirjoittaa googleen,et pesee sut ei kuus nolla vaan 300c nolla

        Tämä jätkä joka puhuu sujuvaa Suomea niin voisitko ystävällisesti laittaa puh.numerosi tänne? Haluaisin keskustella vähän autoista kanssasi puhelimessa tietysti. Uskallatko huora?


      • dollarin kurssi
        ......... kirjoitti:

        Vittu kun olet tyhmä. Lähteehän Cadillacinkin hinnat suunnilleen samoista, ja sehän vasta varsinainen halpisauto onkin. Edelleen on kyse siitä että nuo muut merkit tulevat vapaakauppa-alueen ulkopuolelta ja kotimaan merkit ovat halvempia. Kunnolla varustutetut tai edes kohtalaisesti varustetut mallit maksaa puolta enemmän.

        Helvetin nuija .. tuossa kommentti mihin tuo vastaus oli "eikä se hinnat alkaen malli ala 27tuhatta taalaa " taalamaassa. Odottele sinä nuija vaan dollarin kurssin muutosta , siihenhän sun elämäs perustuu, saattaa leipäs hinta alepassa muuttua.


      • vbghnjghj
        Tehty on! kirjoitti:

        Kyllä voi polttimoita vaihtaa! Itselläni oli 12 poltinta ja vain 3 enää paloi,kun purin paketin auki.Piirilevylle on juotettu polttimot kiinni,joten samanlaiset polttimot tilalle niin johan pelaa.Itse tilasin partcolta kolvin,tinan,imusukan, polttimot Bi-pin T-1 12v ja siniset värihatut. Hinta noin 50e.Ilmeisesti koko paketti uutena maksaa vähintään 200e,jos merkkiliikkeestä tilaa,eli jonkunlainen säästö omalla työllä.Jos et itse halua kolvata, vie johonkin alan liikkeeseen,tuskin ottavat kovin paljon! Ja raidetangonpäistä sen verran että itse tilasin just uloimmat päät 32e/kpl 14.90 rahti saksasta. Ja liike on Kilan Shop.Ja siellä oli sisempiä päitä hintaan 38e/kpl. Että sillai!

        Miksi turhaa tilasit nivelet, ei niissä ole vikoja, katsastusmiehet vain vittuilee..


      • Etsitään!
        vbghnjghj kirjoitti:

        Miksi turhaa tilasit nivelet, ei niissä ole vikoja, katsastusmiehet vain vittuilee..

        No ei vittuillu,yritti kyllä etsiä välystä kun kerroin että merkkikorjaamossa yrittäneet paikallistaa etupyörästä tulevaa kolinaa.Mutta ei löytäny. Aattelin ruveta osa kerrallaan uusimaan,jos se joskus sitte loppuisi.Tossa on jo molemmat tukivarret oottamassa ja raidetangon päät tulossa.


      • ..................
        AudiRS6 kirjoitti:

        Tämä jätkä joka puhuu sujuvaa Suomea niin voisitko ystävällisesti laittaa puh.numerosi tänne? Haluaisin keskustella vähän autoista kanssasi puhelimessa tietysti. Uskallatko huora?

        Veikkaanpa että et vetäisi turpaan, etkä uskaltaisi puhua puhelimessa. Kertoo myös hyvin huonosta itsetunnosta jos pitää lähtä hyökkäämään kolmella persoonalla kun ei enää muuten pärjää.


      • soni1

        polttimot voi vaihtaa, kolvihan on keksitty ja vavhvistetut raidetangon päät virosta.


      • jjjjjjjjjjjjjjjjjj..
        soni1 kirjoitti:

        polttimot voi vaihtaa, kolvihan on keksitty ja vavhvistetut raidetangon päät virosta.

        miksi vahvistetut??? eihän vakioissakaan ole vikoja heh heh


      • jurrijarru
        ctvybuinmo, kirjoitti:

        Älä selitä, kyseessä oli nivelten ja auton yleensäkin kestosta ja miksei ne läpäise katsastusta. Mene sinne 300 foorumille lukeen niitä juttuja, kädetön. TUOSTA OLI KYSE..."Miksi ei läpäise? mersun tekniikkaa ja n 30% hylätään eli mikä se vika viat on? itse olen kyttäillyt 300c v-8 koska haluan erilaisen auton kuin tavis kärryt ja vika jutut ei hirveästi kiinnosta koska en mitään itse täydellisyys auto olekkaan ostamassa vaan ns harrste auto eli kone pitää olla v-8 niin mikä noiden ongelma on mikä ei sitä inssiä läpäise? vikojahan korjataan joten en vittuillakseni kysele . Tuttavalla alfa romeo ja jotain vikoja on mutta korjaamo on keksitty pahimmille jutuille."

        "Älä selitä, kyseessä oli nivelten ja auton yleensäkin kestosta ja miksei ne läpäise katsastusta"

        Kysehän on siitä että jokainen inssi etsii sitä vikaa ja repii niveliä kunnes väljää löytyy. Sitten se kelpaa kun osat on vaihdettu (ja sama välys saattaa edelleen olla). Näin käy myös usean ranskalaisen kohdalla. V-mäistä hommassa on se että jos joutuu joka vuosi ennen katsastusta niitä vaihtamaan... On se myös ihmisten typeryyttä jos seisontajarru on suurin hylkäyskohde. Sen voi itsekin testata parkkiksella ja säädättää ennen katsastusta.

        PS. Olen harkinnut 300:sen ostoa - joko maine riittävän heikko ;)


      • Perspektiiviä kehiin

        Alle 200 Taalaa hammastanko, hirvittääkö köyhää?


      • jankro
        Etsitään! kirjoitti:

        No ei vittuillu,yritti kyllä etsiä välystä kun kerroin että merkkikorjaamossa yrittäneet paikallistaa etupyörästä tulevaa kolinaa.Mutta ei löytäny. Aattelin ruveta osa kerrallaan uusimaan,jos se joskus sitte loppuisi.Tossa on jo molemmat tukivarret oottamassa ja raidetangon päät tulossa.

        Ettei vain olisi kallistuksenvakaajan puslat? Se äänen aiheuttaa 9 kertaa 10:stä.


      • 300 c omistaja
        jankro kirjoitti:

        Ettei vain olisi kallistuksenvakaajan puslat? Se äänen aiheuttaa 9 kertaa 10:stä.

        kallistuksen vakaajan puslat joilla tanko kiinnitetään runkoon maksaa n30€ yht ,josta yleensä kolina kuuluu ei ple kallis remontti vaihtoaika nosturilla n. puoli tuntia
        että se siitä remontista


    • jukkisroi

      nyt jo monta vuotta 300c d ja vielä ilman remonttia paitsi jarrupalat. lämmin ja hyvä diesel. 2007 vm.

      • Jeepisti

        Hyvä homma etsinnässä 300C tai magnum.

        Tuo raidetankopää ongelma sama kuin Jeep ja Dodge,ssa ja ne originaalit ovat sitten melko surkeat tarvikkeissa rasvanipat ja jos niitä muistaa rengasjumpan yhteydessä rasvata niin kestää maailmantappiin.

        Osia on tilattu saksasta ja voin sanoa että hinnat 50% halvemmat kuin Suomimyyjillä rahdit ei paljoa kustanna (15kg/20euroa) ei muuten Itella ja Matkahuolto tuolla hinnalla edes liikahda.


    • jankro

      Ja toinen paikka on RockAuto, joka on muuten nyt Englannissakin:

      www.rockauto.co.uk

      -J-

      • katsottu

        Muuten hyvä mutta rahdit melkein 400% suuremmat ????

        Ebaysta löytää ja saa samalla kertaa sen rahdinkin selville muuten kiva jos jarrulevyjen hinta 40puntaa ja rahti 98puntaa ei kovin järkevä tilauspaikka kun saksan rahdit tulevat 20eurolla.


    • jankro

      Näin voi olla, se nyt olikin vaan vinkki.
      Saksan eBayltä olen itse paljon osia hankkinut.

      • Jeepisti

        Kuten myös saksan putiikeista 2-3pv ovella asti.


    • 300C

      Tuossa kysymyksessä kun oli että 300C ei läpäise katsastusta niin onko muuten muilla tyypeillä 300C toiminu minkälaisesti itellä nimittäin olis mielessä tommonen auto varmaankin sillä 3.5l pannulla :)

    • 5 vuotta moparilla

      Samat viat 300c on kuin mersussa, pieniä vikoja yleensä ei mitään suurta , moottorit , voimansiirto ja kori kestävät hyvin mutta pienempiä juttuja saa korjata.

    • 300c

      ihmettelen hammastangon vaihtoja. Vaihdoin sisemmät raidetangon nupit itse, ei paha homma ja ei kalliita osia kun ei hae merkkiliikkeestä. Kallistuksen vakaajan kumet halpoja merkkiliikkeessä 11e/kpl vaihdoin ne ja kolinat loppu. Helppo vaihtaa. Suomestakin jo löytyy kohtuu hinnalla osia kun kyselee.

    • Chrysler

      300C on designiä, klassista muotoilua ja 1960 luvun henkeä. Auto on klassikko.
      Kaikkissa autoissa on vikansa ja siististi ajellen 300C kestää. Kysessä ei ole katumaasturi, jota voi paukuttaa hidastustöyssyihin ja kuoppiin. Herrasmiehen
      auto, jolla edetään tyylikkäästi ja arvokkaasti. Netistä löytyy liikkeitä, jotka myyvät varaosia edullisin hinnoin. Mihinkään autoon uudet varaosat ei ole halpoja, jos
      lompakko on ohut. Yli 70% 300C malleista läpäisee katsastuksen ensikerralla.
      Auto on hieno muotoilua arvostaville.

    • rysy 5.7

      just tilasin raidetangon päät 300c 06 maksoivat 13,85/kpl...top autoosa saksasta rahti 9,50 ja olivat rasvanipalliset mallit...tulivat alle viikossa..

    • COOE

      Ostelen mielelläni muutaman kympin/satasen niveliä 300C:hen, kun asiaa vertaa ns. eurooppalaiseen "premium-merkkiin" Audi (http://keskustelu.suomi24.fi/node/9895488). Niissä kosahtaa moottorit ja askit jo alle satkun ajetuissa ja korjaamokulut alk. 4000 eur.. ja sama laulu muissakin sakemanneissa.

    • c300

      tästäki viesti ketjusta saa justihin sen kuvan että äijät ajelee syslerillä ja pennin-venyttäjät japanin ihmeellä

    • jary1

      Kyllä menee katsastuksesta läpi. Kaksi olen omistanut ja molemmat ovat aina menneet katsastuksesta läpi. Toki on hyvä muistaa käyttää autoa huollossa, niin ei pääse mitään isompaa vikaa syntymään. Eiköhän niitä vikoja ole joka merkissä ja kaikkia pitää huoltaa. Kolmas 300 C oli tarkoitus hankkia, mutta ajattelin kuitenkin kokeilla jotain vielä harvinaisempaa merkkiä ja päädyin ostamaan Honda Legend vm. 2009.

    • Eipä mitään uutta !
    • juppana

      jenkit kävelleet kuussa.ei muut.

      • kouluKutsuuSinua

        Muut tekee autot ja osaa kirjoittaa.


    • Täyspaska300C

      Täysi pommi,hävitä välittömästi jos omistat tommosen...Eikös tuo ole Fiat bravan tekniikalla?

    • urpottaako

      Saksalaisilla ajelevat preemijumi pellet nillittää, kun omat pirssinsä ovat täyttä kuraa. Koneet ja vaihteistot vaan paukkuu jatkuvasti. Kaverini piti saada Audi A6 alle kun on kuulemma niin huippua sen laatu, oikeen preemijumia. Mä ajelen 300C Hemillä ja huutonauran tolle kaverille kun se taas roudaa trailerilla Audiinsa pajalle. Ei ole muuten Chrysleria tarvinnut käyttää pajalla kun määräaikaishuollossa, huoleton on ollut ja aina on mennyt katsastuksessa ekalla läpi. Noilla katsastustilastoilla saa pyyhkiä per..ttä, on jo 300C mallista senverran kokemusta.

    • pärnäselleaudis

      Yleisin merkki hinausauton kyydissä on AUDI, varmaan muutkin huomanneet.

    • roineesson

      No se käsijaru tai oikeestihan se on jalkajarru....on tosiaan hieman alimitoitettu,katsastus inssi saa sen aina näyttämään liian tehottomalta,kun on mukamas alle 16 pros kokonaispainosta.Vaikka vaihtaa uudet jarrukengät.... Tämä tapahtuu siis lähes joka katsastuksessa,voi toki johtua takalevyistä kun nuo jarrukengäthän on siellä sisällä.Muuten auto on suorastaan Hemaiseva...

    • nättiRimpula

      Jenkit nyt osaa pilata hyvänkin tekniikan. No jos totta puhutaan, niin ei noissa ole juurikaan Mesen tekniikkaa ja esim. alusta on kuin pikkuautosta ja siksi se ei kestä kovinkaan kauaa hyväksyttävässä kunnossa.

    • Brittimiäs

      Niin tai näin,saakelin tyylikäs auto.

    • konekoonmukaan

      Hemi on ainoa oikea moottori 300 malliin,ei töki katsastuksessa mikään. Meillä ollut vuosia,ne muut moottori mallit tehottomia joten isolle korille pitää antaa lähes kaikki mitä irtoaa siksi ääri rajoilla oleva pikku kone kränää.Toinen on Mopar joka kestää,mulla pikkuautossa nelisylinterinen moottorin puolikas josta kuulen aina mutta ei ikinä mitään kun siinäkin voimaa niin että rengas myyjä mielissään. Täällä tuntuu olevan "ammatti ihmisiä" antamassa neuvoja,itse olen sitä mieltä että jos haluat ison bensa pihin auton osta paku.

    • Sebring2001

      Suunnittelen 300ceen ostoo. Ajan paljon motaria mut en halua dieseliä. 2.7 kiinnostaa ja sellaista kävin koeajamassakin. Ihan riittävä mulle ja muitakin hyviä asioita tuossa esim Jakopää ketjulla. Etupään nivel/pusla/tukivarsi ongelmat nyt tiedossa mut mitäs näissä muuten? Yhteen rysyyn oli vaihdettu 900€ vaihteistoon osaa. Onko yleinen vika?
      Koeajamani auto 2005 2.7 sedan ja kaupat olis tullu muuten mut katoin et helmoissa aika pahaa alkavaa ruosteeton joten jätin laitteet ostanatta. Vaivaako ruoste näitä kuinka pahasti yleensä?
      Jamppa joka autoa myi sanoi et maantiellä alle satkun nopeuksissa kulutus 7.5 litraa. Voiko mennä noin pienellä?

    • Isorysy

      Maantiellä menee 9litraa ja taajama ajossa sitten 12,13,14,15.
      2.7 mylly ihan hyvä. Ite ajanut välin 195tkm -235tkm eikä vikoja muutakuin tuulilasin vaihto. Edellinen omistaja oli kyllä laittanut pariinkin otteeseen muutaman saturaisen alustaan ja jarruihinkin kuittien mukaan 600eurolla osaa......

    • JenkitToyotanPaineessa

      Iso painava auto ja pikkuauton alusta, se on aina ongelma kestävyyden suhteen ja ajo-ominasuuksien suhteen. Tuota ollaan ihmetelty ja valiteltu autolehdissä jne... Nätti peli pilattu pienellä.

    • Ceee

      Alustan palikat ovat mesestä, siinä se syy kun alkaa paikat lotisemaan. Jenkeistä saa parempaa chryslerin kamaa alustaan ja johan alkaa kestämään. Täytyy sanoa että kyllä mersun osilla on hyvä auto pilattu.

    • Camry2001

      Se on tullut selväksi et nivelet ja puslat halpoja kun tilaa oikeista paikoista mut mites asennus? Onko siinä mitään erikoista? Itse teen jotain mut alusta ja sähkö jutut jää korjaamolle.

    • Anonyymi

      4 vuotta ollut minulla 300C CRD 2008 ja 1 taidetangon pään ja jarrupalat ja 2 puslaa olen joutunut vaihtamaan, 1 kerta ettei mennyt ekalla katsastuksesta läpi oli kun tuulilasissa oli halkeama, muuten ei mitään mainintoja, nyt ajettu 285 000 km

    • Anonyymi

      Pikkuauton alusta, siinä tuon ison auton ongelma. Ei siinä Mesen moottoritekniikka auta.

    • Anonyymi

      Missä malleissa on vahvempi 4 lovinen laatikko?

      Diesel kestää aikaa ja km parhaiten?

      Vai tuleeko kalliita suuttimien yms vaihtoja?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1846
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe