Pumppa ei ole "supermissi"!

Ei menestystä...

Outoja otsikoita näkee: 160-senttinen jänöpupu olisi joku "supermissi"!
Onhan hän medialle ollut super-tulolähde, kaikkine tölväyksineen.
Ahmed-mehmed-sulhanen, joka on milloin pizzapuodista, milloin
pullistelija muuten vaan. Ja ne Einstein-sekoilut, oikea älykkö...
ha ha ha

7

726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuusela-Odusoga

      Viivi ei ole tavallista tytsyä kummemman näköinen. Hoikka, hyvin hoidettu ja viimeisen päälle laitettu, mut kasvoiltaan tusinakamaa. Vähän tihrusilmäinen ja nököhampainen. Supermissejä Suomessa on vain ollut muutamia.

    • Jurpo_

      ÄhlämSähläm pitää Viivin kurissa....

      • Megalo.

        Pezku on havainnut Pönttö Viivin olevan hyvä lypsylehmä.Ammattimiestä kuuluu kunnioittaa ja sitä Peztsku on.Pönttö Viivi on oikea missi,tyhmä kuin vasemman jalan saapas ja sopiva jonkun pompotettavaksi.Onnea Peztsku bisneksellesi.


      • te vaan olette!!!
        Megalo. kirjoitti:

        Pezku on havainnut Pönttö Viivin olevan hyvä lypsylehmä.Ammattimiestä kuuluu kunnioittaa ja sitä Peztsku on.Pönttö Viivi on oikea missi,tyhmä kuin vasemman jalan saapas ja sopiva jonkun pompotettavaksi.Onnea Peztsku bisneksellesi.

        -Hitsit sentään, kun te vaan tajuaisitte, että miten typeriltä, kateellisilta ja katkerilta te kuullostatte...! Mistä v****ta te luulette todella tietävänne, että onko Viivi typerä, aivoton ym?! (Lehtien, kuten seiskan varaan, ei kannata uskoansa laittaa!) Ja noi tommoset puheet, että Viivi on ihan vaan normaalin tytön näköinen, ei eroa normaalista tytösta mitenkään, on vähän tihru silmäinen ja nökö hampainen... Ei tommosille puheille voi muuta kuin nauraa, ja alkaa sitten kuvittelemaan sua siellä tietsikka ruutusi takana, että miltäköhän mahdat itse näyttää; oletkohan oikein Hollywood-tyylinen maailman luokan super kaunotar, vaiko sellainen ehkä vähän tasapaksu ja plösö, vähän vatsaa omaava vähän tihru silmäinen ja nökö hampainen tuiki tavallisesta tytön tylleröstä mitenkään eroamaton tusina naama...?! Kannattaisi miettiä omaa ulkoista olemustaan, ennen kuin alkaa arvostelemaan yhdelläkään negatiivisella sanalla missejä!!!


      • höhKerava
        te vaan olette!!! kirjoitti:

        -Hitsit sentään, kun te vaan tajuaisitte, että miten typeriltä, kateellisilta ja katkerilta te kuullostatte...! Mistä v****ta te luulette todella tietävänne, että onko Viivi typerä, aivoton ym?! (Lehtien, kuten seiskan varaan, ei kannata uskoansa laittaa!) Ja noi tommoset puheet, että Viivi on ihan vaan normaalin tytön näköinen, ei eroa normaalista tytösta mitenkään, on vähän tihru silmäinen ja nökö hampainen... Ei tommosille puheille voi muuta kuin nauraa, ja alkaa sitten kuvittelemaan sua siellä tietsikka ruutusi takana, että miltäköhän mahdat itse näyttää; oletkohan oikein Hollywood-tyylinen maailman luokan super kaunotar, vaiko sellainen ehkä vähän tasapaksu ja plösö, vähän vatsaa omaava vähän tihru silmäinen ja nökö hampainen tuiki tavallisesta tytön tylleröstä mitenkään eroamaton tusina naama...?! Kannattaisi miettiä omaa ulkoista olemustaan, ennen kuin alkaa arvostelemaan yhdelläkään negatiivisella sanalla missejä!!!

        ...Kertoo Viivi itsestään...


      • Ja v*tut
        te vaan olette!!! kirjoitti:

        -Hitsit sentään, kun te vaan tajuaisitte, että miten typeriltä, kateellisilta ja katkerilta te kuullostatte...! Mistä v****ta te luulette todella tietävänne, että onko Viivi typerä, aivoton ym?! (Lehtien, kuten seiskan varaan, ei kannata uskoansa laittaa!) Ja noi tommoset puheet, että Viivi on ihan vaan normaalin tytön näköinen, ei eroa normaalista tytösta mitenkään, on vähän tihru silmäinen ja nökö hampainen... Ei tommosille puheille voi muuta kuin nauraa, ja alkaa sitten kuvittelemaan sua siellä tietsikka ruutusi takana, että miltäköhän mahdat itse näyttää; oletkohan oikein Hollywood-tyylinen maailman luokan super kaunotar, vaiko sellainen ehkä vähän tasapaksu ja plösö, vähän vatsaa omaava vähän tihru silmäinen ja nökö hampainen tuiki tavallisesta tytön tylleröstä mitenkään eroamaton tusina naama...?! Kannattaisi miettiä omaa ulkoista olemustaan, ennen kuin alkaa arvostelemaan yhdelläkään negatiivisella sanalla missejä!!!

        Pointti piilee siinä, että me "tasapaksut plösöt" tietsikka ruutujen takana ymmärrämme omat rajamme ja puutteemme ulkonäön suhteen. Ei meistä kukaan ole väittänytkään olevansa "hollywood-tyylinen maailman luokan super kaunotar"! Emme ole myöskään olleet tyrkyttämässä itseämme kauneuskilpailuihin. Suomessa on vielä oikeus ilmaista oma rehellinen mielipiteensä. Kenenkään ei tarvitse ylistää tavanomaisen näköistä missiä vain sinun mieliksesi. Sinun mielestäsi laulutaidotonkaan ei varmaan saisi arvostella jotain artistia...


      • Hexen_

        joo allahin huutajat hakkaa naisaan Allah sallii sen !


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe