Outoja otsikoita näkee: 160-senttinen jänöpupu olisi joku "supermissi"!
Onhan hän medialle ollut super-tulolähde, kaikkine tölväyksineen.
Ahmed-mehmed-sulhanen, joka on milloin pizzapuodista, milloin
pullistelija muuten vaan. Ja ne Einstein-sekoilut, oikea älykkö...
ha ha ha
Pumppa ei ole "supermissi"!
7
726
Vastaukset
- Kuusela-Odusoga
Viivi ei ole tavallista tytsyä kummemman näköinen. Hoikka, hyvin hoidettu ja viimeisen päälle laitettu, mut kasvoiltaan tusinakamaa. Vähän tihrusilmäinen ja nököhampainen. Supermissejä Suomessa on vain ollut muutamia.
- Jurpo_
ÄhlämSähläm pitää Viivin kurissa....
- Megalo.
Pezku on havainnut Pönttö Viivin olevan hyvä lypsylehmä.Ammattimiestä kuuluu kunnioittaa ja sitä Peztsku on.Pönttö Viivi on oikea missi,tyhmä kuin vasemman jalan saapas ja sopiva jonkun pompotettavaksi.Onnea Peztsku bisneksellesi.
- te vaan olette!!!
Megalo. kirjoitti:
Pezku on havainnut Pönttö Viivin olevan hyvä lypsylehmä.Ammattimiestä kuuluu kunnioittaa ja sitä Peztsku on.Pönttö Viivi on oikea missi,tyhmä kuin vasemman jalan saapas ja sopiva jonkun pompotettavaksi.Onnea Peztsku bisneksellesi.
-Hitsit sentään, kun te vaan tajuaisitte, että miten typeriltä, kateellisilta ja katkerilta te kuullostatte...! Mistä v****ta te luulette todella tietävänne, että onko Viivi typerä, aivoton ym?! (Lehtien, kuten seiskan varaan, ei kannata uskoansa laittaa!) Ja noi tommoset puheet, että Viivi on ihan vaan normaalin tytön näköinen, ei eroa normaalista tytösta mitenkään, on vähän tihru silmäinen ja nökö hampainen... Ei tommosille puheille voi muuta kuin nauraa, ja alkaa sitten kuvittelemaan sua siellä tietsikka ruutusi takana, että miltäköhän mahdat itse näyttää; oletkohan oikein Hollywood-tyylinen maailman luokan super kaunotar, vaiko sellainen ehkä vähän tasapaksu ja plösö, vähän vatsaa omaava vähän tihru silmäinen ja nökö hampainen tuiki tavallisesta tytön tylleröstä mitenkään eroamaton tusina naama...?! Kannattaisi miettiä omaa ulkoista olemustaan, ennen kuin alkaa arvostelemaan yhdelläkään negatiivisella sanalla missejä!!!
- höhKerava
te vaan olette!!! kirjoitti:
-Hitsit sentään, kun te vaan tajuaisitte, että miten typeriltä, kateellisilta ja katkerilta te kuullostatte...! Mistä v****ta te luulette todella tietävänne, että onko Viivi typerä, aivoton ym?! (Lehtien, kuten seiskan varaan, ei kannata uskoansa laittaa!) Ja noi tommoset puheet, että Viivi on ihan vaan normaalin tytön näköinen, ei eroa normaalista tytösta mitenkään, on vähän tihru silmäinen ja nökö hampainen... Ei tommosille puheille voi muuta kuin nauraa, ja alkaa sitten kuvittelemaan sua siellä tietsikka ruutusi takana, että miltäköhän mahdat itse näyttää; oletkohan oikein Hollywood-tyylinen maailman luokan super kaunotar, vaiko sellainen ehkä vähän tasapaksu ja plösö, vähän vatsaa omaava vähän tihru silmäinen ja nökö hampainen tuiki tavallisesta tytön tylleröstä mitenkään eroamaton tusina naama...?! Kannattaisi miettiä omaa ulkoista olemustaan, ennen kuin alkaa arvostelemaan yhdelläkään negatiivisella sanalla missejä!!!
...Kertoo Viivi itsestään...
- Ja v*tut
te vaan olette!!! kirjoitti:
-Hitsit sentään, kun te vaan tajuaisitte, että miten typeriltä, kateellisilta ja katkerilta te kuullostatte...! Mistä v****ta te luulette todella tietävänne, että onko Viivi typerä, aivoton ym?! (Lehtien, kuten seiskan varaan, ei kannata uskoansa laittaa!) Ja noi tommoset puheet, että Viivi on ihan vaan normaalin tytön näköinen, ei eroa normaalista tytösta mitenkään, on vähän tihru silmäinen ja nökö hampainen... Ei tommosille puheille voi muuta kuin nauraa, ja alkaa sitten kuvittelemaan sua siellä tietsikka ruutusi takana, että miltäköhän mahdat itse näyttää; oletkohan oikein Hollywood-tyylinen maailman luokan super kaunotar, vaiko sellainen ehkä vähän tasapaksu ja plösö, vähän vatsaa omaava vähän tihru silmäinen ja nökö hampainen tuiki tavallisesta tytön tylleröstä mitenkään eroamaton tusina naama...?! Kannattaisi miettiä omaa ulkoista olemustaan, ennen kuin alkaa arvostelemaan yhdelläkään negatiivisella sanalla missejä!!!
Pointti piilee siinä, että me "tasapaksut plösöt" tietsikka ruutujen takana ymmärrämme omat rajamme ja puutteemme ulkonäön suhteen. Ei meistä kukaan ole väittänytkään olevansa "hollywood-tyylinen maailman luokan super kaunotar"! Emme ole myöskään olleet tyrkyttämässä itseämme kauneuskilpailuihin. Suomessa on vielä oikeus ilmaista oma rehellinen mielipiteensä. Kenenkään ei tarvitse ylistää tavanomaisen näköistä missiä vain sinun mieliksesi. Sinun mielestäsi laulutaidotonkaan ei varmaan saisi arvostella jotain artistia...
- Hexen_
joo allahin huutajat hakkaa naisaan Allah sallii sen !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473