Kasteet terveessä opissä Jeesuksessa

arvollisille

Herran Jeesuksen sovitustyöhönsä uskoville ja ilosanoman vastaanottaville uskossa ja toivossa ja rakkaudessa, sillä niin on Isä maailmaa rakastanut, että antoi ainosyntyisen Poikansa, jotta häntä apua huutavilta ja pyytäviltä nimessään ei mitään hyvää hengellistä puuttuisi.

Parannuksen jälkeen Isän Jumalan tahdon mukaan kaikki kasteen Jeesuksen nimessä:
1) kaste vedessä hänen kuolemaansa ja ylösnousemukseensa. Amen.
2) kaste Pyhässä Hengessä voimaansa ja oikeuteensa Jumalan lapseksi syntymisessä. Amen.
3) kaste tulessa, jossa koetellaan usko ja kulta puhdistetaan kun Herraan turvataan ja hänessä vaelletaan. Amen.

Kaikki kiitos yksin Isälle Jumalalle ja Herralle Jeesukselle, sillä on antanut meille kasteen, uskon teoksi ja syntymäksi ja puhdistumiseksi ja Isälle Jumalalle kirkkaudeksi ja Jumalan lapselle pyhitykseksi ristinsä ottamisessa ja Iankaikkiseksi Elämäksi Jeesuksessa. Ylistetään ja kiitetään Isää ja Herraa Jeesusta nimessään. Amen.

118

1521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T- Y- T

Kristinuskon toimesta kastettuja uskovaisia puhutellaan usein opetuslapsiksi. Vuosien ajan on moni uskovainen kutsunut itseään minulle Jeesuksen opetuslapsiksi. Aina kun olen näyttöä pyytänyt on joko valvoja puuttunut asiaan tai keskustelu on loppunut siihen.

Raamatun mukaan Jeesuksen opetuslapsille Jeesus Itse antoi
      - sairaita parantavan voiman lahjan'
      - kuolleista herättävän taidon
      - raamatun mukaan AIDOT OPETUSLAPSET tekivät niin.

=========
      Kysymys:

Kenen opetuslapsia ovat he, jotka kastaa laittomasti lapsia, aikuisiakin ilman Jeesuksen antamaa kastajan oikeutta ja ilman sairaita parantavaa lahjaa puhumattakaan että valeoptuslapset herattäisivät jonkun kuolleista. Omia uskovaisia tappaneen rikollisjärjestön palvelijoina eivät tunne Jumalaa eikä Jeesusta???

=========
      Jeesus ei antanut kastajan oikeutta rikollisille vaan antoi sen oikeuden omille,Jumalan ja Jeesuksen Laille ja opetuksille kuuliaisille:

Matt. 28:19-20

Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen KÄSKENYT (älä tapa käskynkin) teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.

---

Matt. 10:8

Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.

Mark. 6:5

Ja hän ei voinut siellä tehdä mitään voimallista tekoa, paitsi että paransi joitakuita sairaita panemalla kätensä heidän päälleen.

Mark. 6:55

ja he riensivät kiertämään koko sitä paikkakuntaa ja rupesivat vuoteilla kantamaan sairaita sinne, missä kuulivat hänen olevan.

Luuk. 4:40

Auringon laskiessa kaikki, joilla oli sairaita, mikä missäkin taudissa, veivät ne hänen tykönsä. Ja hän pani kätensä heidän itsekunkin päälle ja paransi heidät.

Luuk. 9:2

Ja hän lähetti heidät julistamaan Jumalan valtakuntaa ja parantamaan sairaita.

Luuk. 9:6

Niin he lähtivät ja kulkivat kylästä kylään julistaen evankeliumia ja parantaen sairaita kaikkialla.

Luuk. 13:32

Niin hän sanoi heille: "Menkää ja sanokaa sille ketulle: 'Katso, minä ajan ulos riivaajia ja parannan sairaita tänään ja huomenna, ja kolmantena päivänä minä pääsen määräni päähän'.

Joh. 5:3

Niissä makasi suuri joukko sairaita, sokeita, rampoja ja näivetystautisia, jotka odottivat veden liikuttamista.

Ap. t. 5:15

Kannettiinpa sairaita kaduillekin ja pantiin vuoteille ja paareille, että Pietarin kulkiessa edes hänen varjonsa sattuisi johonkuhun heistä.

Ap. t. 5:16

Myöskin kaupungeista Jerusalemin ympäriltä tuli paljon kansaa, ja he toivat sairaita ja saastaisten henkien vaivaamia, ja ne kaikki tulivat parannetuiksi.

• niin että silleen

Valehtelet, asiat on sinulle selitetty, mutta sinä se täällä toistelet yhä vaan katolilaisen kirkon harhaoppia niin kuin rikki mennyt levy, joka ei pääse levyllä eteenpäin, etkä sinä ymmärryksessä! hih, heh, .........

• Ano sinäkin

ja voit todistaa sydämmen uskostasi ilman syytöksiä, sillä tahtoo antaa sinulle Jumalan lapseuden elävän veden kautta, kun parannuksessa lähestyt häntä.

• mjhgfdrs
        Ano sinäkin kirjoitti:

ja voit todistaa sydämmen uskostasi ilman syytöksiä, sillä tahtoo antaa sinulle Jumalan lapseuden elävän veden kautta, kun parannuksessa lähestyt häntä.

Tarkoitat varmaan hyvää mutta sydän on ihan tavallinen lihas niinkuin moni muukin lihas ihmisen kehossa.
        Elävä vesi on äidin lapsivesi, Luojan antama kaste jossa jokainen ihminen syntyy...
        Uskosta... Jeesus ei ollut uskossa vaan Hän pysyi uskollisena Isän Laille vaikka saatana kiusasi Jeesusta 40 vrk niin Hän ei alkanut palveleen saatanaa jumalana.

• Jeesuksen antama
        mjhgfdrs kirjoitti:

Tarkoitat varmaan hyvää mutta sydän on ihan tavallinen lihas niinkuin moni muukin lihas ihmisen kehossa.
        Elävä vesi on äidin lapsivesi, Luojan antama kaste jossa jokainen ihminen syntyy...
        Uskosta... Jeesus ei ollut uskossa vaan Hän pysyi uskollisena Isän Laille vaikka saatana kiusasi Jeesusta 40 vrk niin Hän ei alkanut palveleen saatanaa jumalana.

elävä vesi on hänen eläviä ja pyhiä sanojaan tänäkin päivänä taivaallisesta Siionista ja valtaistuimeltaan. Hän tahtoo tänäänkin vapauttaa ihmisiä heidän syntikuormista ja kahleista, sillä on Vapahtaja ja Pelastaja ja Auttaja jokaiselle, joka nimessään Isää Jumalaa lähestyy, olen sen saanut itse kokea ja siksi tiedän: "Minun Jumalani elää ja vaikuttaa Poikansa Jeesuksen kautta Pyhän Hengen voimassa, minkä on minullekin antanut valkeudeksi ja hengelliseksi hyväksi".

• hugvxfdzsa
        Jeesuksen antama kirjoitti:

elävä vesi on hänen eläviä ja pyhiä sanojaan tänäkin päivänä taivaallisesta Siionista ja valtaistuimeltaan. Hän tahtoo tänäänkin vapauttaa ihmisiä heidän syntikuormista ja kahleista, sillä on Vapahtaja ja Pelastaja ja Auttaja jokaiselle, joka nimessään Isää Jumalaa lähestyy, olen sen saanut itse kokea ja siksi tiedän: "Minun Jumalani elää ja vaikuttaa Poikansa Jeesuksen kautta Pyhän Hengen voimassa, minkä on minullekin antanut valkeudeksi ja hengelliseksi hyväksi".

Toivon että olet oikeassa... en tiedä taustaasi ja en halua tietää asioista jotka ovat Jumalan Valtakunnan ja sinun välisiä asioita.

Tärkeää on kumminkin sinunkin tietää, että satoja miljoonia, omia uskovaisiakin, pikku lapsiakin
        tappanut (ja edelleen tappaen: http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/ ) rikollisjärjestö palvelee valkeiden enkelinä esiintyen herra epäjumlaa jumalana. Jumalan ja Jeesuksen Laki on voimassa, älä tapa käskykin!!!

Ja jos olet lukenut raamatussa olevaa Jeesuksen Omaa Sanaa niin Hän on tarkoin osoittanut kenelle Hän kastajan oikeudet antoi ja jotta sellaiset opetuslapset voisivat todistaan olevansa AITOJA niin heillä on sairaita parantavien lahjat ja herättävät kuolleita. Montako sellaista kastajaa tiedät??? Epälen että useimmat, ellei kaikki on kristinusko tappanut noitina!!!

Kun Jeesus antoi kastajan oikeudet, sairaita parantavan taidot ja kuolleista herättävien taidon niin jos sinun seurakunnassa ei ole sellaista kastajaa ole niin mahdollisesti koko lahko ellei enemmän on täysin ulkopuolella kaikesta Jumalallisuudesta harhautettuina

Jeesuksen Omaa Sanaa:
        Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.

Siis jos, JOS näitä kastajia, parantajia ja kuolleista herättäviä on seurakunnassasi niin olen varmaan väärässä.

Ja hän ei voinut siellä tehdä mitään voimallista tekoa, paitsi että paransi joitakuita sairaita panemalla kätensä heidän päälleen.
        ja he riensivät kiertämään koko sitä paikkakuntaa ja rupesivat vuoteilla kantamaan sairaita sinne, missä kuulivat hänen olevan.
        Auringon laskiessa kaikki, joilla oli sairaita, mikä missäkin taudissa, veivät ne hänen tykönsä. Ja hän pani kätensä heidän itsekunkin päälle ja paransi heidät.
        Niin he lähtivät ja kulkivat kylästä kylään julistaen evankeliumia ja parantaen sairaita kaikkialla.
        Niin hän sanoi heille: "Menkää ja sanokaa sille ketulle: 'Katso, minä ajan ulos riivaajia ja parannan sairaita tänään ja huomenna, ja kolmantena päivänä minä pääsen määräni päähän'.
        Niissä makasi suuri joukko sairaita, sokeita, rampoja ja näivetystautisia, jotka odottivat veden liikuttamista.
        Kannettiinpa sairaita kaduillekin ja pantiin vuoteille ja paareille, että Pietarin kulkiessa edes hänen varjonsa sattuisi johonkuhun heistä.
        Myöskin kaupungeista Jerusalemin ympäriltä tuli paljon kansaa, ja he toivat sairaita ja saastaisten henkien vaivaamia, ja ne kaikki tulivat parannetuiksi.

• ole huoleti ja ano
        hugvxfdzsa kirjoitti:

Toivon että olet oikeassa... en tiedä taustaasi ja en halua tietää asioista jotka ovat Jumalan Valtakunnan ja sinun välisiä asioita.

Tärkeää on kumminkin sinunkin tietää, että satoja miljoonia, omia uskovaisiakin, pikku lapsiakin
        tappanut (ja edelleen tappaen: http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/ ) rikollisjärjestö palvelee valkeiden enkelinä esiintyen herra epäjumlaa jumalana. Jumalan ja Jeesuksen Laki on voimassa, älä tapa käskykin!!!

Ja jos olet lukenut raamatussa olevaa Jeesuksen Omaa Sanaa niin Hän on tarkoin osoittanut kenelle Hän kastajan oikeudet antoi ja jotta sellaiset opetuslapset voisivat todistaan olevansa AITOJA niin heillä on sairaita parantavien lahjat ja herättävät kuolleita. Montako sellaista kastajaa tiedät??? Epälen että useimmat, ellei kaikki on kristinusko tappanut noitina!!!

Kun Jeesus antoi kastajan oikeudet, sairaita parantavan taidot ja kuolleista herättävien taidon niin jos sinun seurakunnassa ei ole sellaista kastajaa ole niin mahdollisesti koko lahko ellei enemmän on täysin ulkopuolella kaikesta Jumalallisuudesta harhautettuina

Jeesuksen Omaa Sanaa:

Siis jos, JOS näitä kastajia, parantajia ja kuolleista herättäviä on seurakunnassasi niin olen varmaan väärässä.

Sillä ei kukaan voi Herraa ihmisenä ohjailla vastoin Isän Jumalan tahtoa. Saamme kylläkin anoa ja pyytää ja siihen kehotetaankin sekä omasta että lähimmäisten puolesta, kun Herra vastaa ja täyttää, niin ei kenenkään ihmisen tarvitse olla huolissaan sen oikeellisuudesta, sillä Jumala tuntee kaiken.

Meidän itsekunkin tulee Herran armoon ja totuuteen turvata ja tarvittaessa parannusta tehdä siitä, minkä Herran Jeesuksen Henki tuo valkeuteen elämässämme, kun sen sitten tunnustamme ja hylkäämme ja turvaamme Jumalan vanhurskauteen, niin voimme vapautetunna sen kahleista kiittää ja kunnioittaa Isää Jumalaa Jeesuksen nimessä pyhästä murretusta ruumiistaan ja vuodatetusta verestä ja elävästä vedestä puhtaudeksi ja pyhitykseksi. Kiitos Isälle Jeesuksessa, amen.

• ,nbvhgfdrse
        ole huoleti ja ano kirjoitti:

Sillä ei kukaan voi Herraa ihmisenä ohjailla vastoin Isän Jumalan tahtoa. Saamme kylläkin anoa ja pyytää ja siihen kehotetaankin sekä omasta että lähimmäisten puolesta, kun Herra vastaa ja täyttää, niin ei kenenkään ihmisen tarvitse olla huolissaan sen oikeellisuudesta, sillä Jumala tuntee kaiken.

Meidän itsekunkin tulee Herran armoon ja totuuteen turvata ja tarvittaessa parannusta tehdä siitä, minkä Herran Jeesuksen Henki tuo valkeuteen elämässämme, kun sen sitten tunnustamme ja hylkäämme ja turvaamme Jumalan vanhurskauteen, niin voimme vapautetunna sen kahleista kiittää ja kunnioittaa Isää Jumalaa Jeesuksen nimessä pyhästä murretusta ruumiistaan ja vuodatetusta verestä ja elävästä vedestä puhtaudeksi ja pyhitykseksi. Kiitos Isälle Jeesuksessa, amen.

Jumala on Jumala
        Jeesus on Jeesus
        Pyhä Henki on Pyhä Henki
        saatana on saatana
        helvetti on helvetti
        jne...

1 Moos. 4:1: "Minä olen saanut pojan Herran avulla."
        Ainoa Jumalan Poika on Jeesus! ja Jeesus ei syntynyt Mooseksen aikana!!!

2. Moos. 15:3 "Herra on sotamies; Herra on hänen nimensä."
        Saatanaa jumalana palveleva kristitty sotilas on herra, herra saatanan palvelija.

Käsky 2
        Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä.
        Huom! Huomaa pilkun paikka, kyseessä on kaksi, siis herra ja Jumala.
        Tuossakaan ei tarvita herra sanaa muuta kuin piilosaatanallisuuden mukana olemiseksi.

Katekismuksen selitys:
        Älä turhaan käytä Jumalasi nimeä, sillä Herra ei jätä sitä rankaisematta, joka turhaan käyttää hänen nimeään.
        Eli tuossa on jo todella julmaa saatanallisuutta Jumalaa kohtaan ja sitä vois ihan puhtaalla omalla tunnolla kutsua Jumalan pilkaksi jossa Jumalalta otetaan pois rangaistus oikeus! mutta herra (saatana) rankaisee jos herran (saatanan) nimen turhaan lausuu...

Katekismuksessa luterilaisuudessa tehdään herrasta jumala. Raamatussa on Jumalan Moosekselle antama Laki jonka Jeesus vahvisti. Harhauttaja opettaa herransa väärennöksen, esimerkki:
        Luder/Lutherin katekismus; ensimmäinen KÄSKY:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        HUOMAA pilkun (,) paikka! tuossa tehdään herrasta (epä)jumala.

Jumalan Moosekselle antama ja Jeesuksen vahvistama sama TIETO on näin:
        (Suomen kielellä - Raamattu 1933/38)
        3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.

"Älä anna väärää todistusta"
        Siis herraa (epä)jumalana palvelminen on Jumalan ja Jeesuksen antaman Lain vastainen rikos.

• Herra on Jumala
        ,nbvhgfdrse kirjoitti:

Jumala on Jumala
        Jeesus on Jeesus
        Pyhä Henki on Pyhä Henki
        saatana on saatana
        helvetti on helvetti
        jne...

Ainoa Jumalan Poika on Jeesus! ja Jeesus ei syntynyt Mooseksen aikana!!!

Saatanaa jumalana palveleva kristitty sotilas on herra, herra saatanan palvelija.

Käsky 2
        Tuossakaan ei tarvita herra sanaa muuta kuin piilosaatanallisuuden mukana olemiseksi.

Katekismuksen selitys:
        Älä turhaan käytä Jumalasi nimeä, sillä Herra ei jätä sitä rankaisematta, joka turhaan käyttää hänen nimeään.
        Eli tuossa on jo todella julmaa saatanallisuutta Jumalaa kohtaan ja sitä vois ihan puhtaalla omalla tunnolla kutsua Jumalan pilkaksi jossa Jumalalta otetaan pois rangaistus oikeus! mutta herra (saatana) rankaisee jos herran (saatanan) nimen turhaan lausuu...

Katekismuksessa luterilaisuudessa tehdään herrasta jumala. Raamatussa on Jumalan Moosekselle antama Laki jonka Jeesus vahvisti. Harhauttaja opettaa herransa väärennöksen, esimerkki:

"Älä anna väärää todistusta"
        Siis herraa (epä)jumalana palvelminen on Jumalan ja Jeesuksen antaman Lain vastainen rikos.

vaikka Jeesus on Jumalan ainosyntyine Poika, ylistetty ja kiitetty Isässä, Amen.

• vcfdew
        Herra on Jumala kirjoitti:

vaikka Jeesus on Jumalan ainosyntyine Poika, ylistetty ja kiitetty Isässä, Amen.

häpeä pilkata Jeesusta asettamalla Hänet herrojesi kanssa samalla tasolle. Kyllä sinun pitäs ymmärtää, että herra kirkkoherra ja kaikkien lahkojen herrat ovat rikollisen kristinuskon kyykärmeen sikiöitä jotka esiintyy valkeuden enkeleinä ihmisiä eksytten ja omia uskovaisia, pikku lapsiakin tapattaen mutta sinä uskot herraan epäjumalana...
        tässä herrojenne sivistyksen tuloksia joita sinäkin olet ollut kustantamssa:
        http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/

• koko sydämestäni
        vcfdew kirjoitti:

häpeä pilkata Jeesusta asettamalla Hänet herrojesi kanssa samalla tasolle. Kyllä sinun pitäs ymmärtää, että herra kirkkoherra ja kaikkien lahkojen herrat ovat rikollisen kristinuskon kyykärmeen sikiöitä jotka esiintyy valkeuden enkeleinä ihmisiä eksytten ja omia uskovaisia, pikku lapsiakin tapattaen mutta sinä uskot herraan epäjumalana...
        tässä herrojenne sivistyksen tuloksia joita sinäkin olet ollut kustantamssa:

sillä on yksin arvollinen saamaan ylistyksen ja kiitoksen ja voiman ja kirkkauden ja Herra tulee sen kaikille tiedoksi tekemään, autuaita ne, jotka kasteensa vastaanottavat Herrassa Jeesuksessa ja nimensä elämän kirjassa saavat autuuden periä valtakunnassaan kiitoksessa ja palvonnassa, hallelujah.

• jkhgytur
        niin että silleen kirjoitti:

Valehtelet, asiat on sinulle selitetty, mutta sinä se täällä toistelet yhä vaan katolilaisen kirkon harhaoppia niin kuin rikki mennyt levy, joka ei pääse levyllä eteenpäin, etkä sinä ymmärryksessä! hih, heh, .........

tajusit ehkä, kun vaikenit, että Jeesuksen tuomitsit valehtelijaksi!
        Se mitä esiin laitoin on Jeesuksen Omaa Sanaa joka ei herra epäjumalaa palveleville kelpaa.
        Tee parannus!

Etkö sinä ymmärrä, että kun väität rikollisen kristinuskon, luterilaisuudenkin herraa jumalaksi, niin SAMALLA TODISTAT JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENKEÄ syyllisiksi kaikkiin niihin rikoksiin joita kristinusko, luterilaisuuskin on tehnyt???

Pelkästään älä tapa käskyn suhteen tuo krsitinuskon saatanallisuus on tappanut ja tapattanut satoja miljoonia ihmisiä ja sinä todistat niiden rikoksien taustavoimiksi Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä!
        Se on järkyttävän häpeällistä saatanallisuutta!!!

Olen pahoillani voimakkaista ilmaisuista mutta kun Laki ei suojaa yhteiskuntaa niin yhteiskunnan on suojattava Lakia!!!!
        Lakien herarkia;
        Jumalan ja Jeesuksen Laki on korkein Laki
        Suomen Perustuslaki
        kirkollislaki joka ei saa yllä olevien lakien vastaisesti toimia!

Revi tuosta uskollesi oikeutta toimia rikollisuuteen suomalaisten harhauttajina!

Haasta minut oikeuteen jos olen väärässä mutta varaa hyvät asianajajat sillä maailman kirjastot on täynnä todisteita kristinusko rikoksiin ja löytyyhän niitä todisteita maailman tämänkin päivän uutisissa. Afrikassa poltetaan kristinuskon pappien toimesta syyttömiä, nälkää näkeviä ihmisiä noitina.
        Ota siitä sieluusi tieto (jos sinulle vielä on sielu) kuka on herrana kristinuskolle ja sinulle joka olet harhautettu ja harhautettuna syytön JOS Jumalan valtakunta armon sinulle suo!

• vnmj,kkjg
        koko sydämestäni kirjoitti:

sillä on yksin arvollinen saamaan ylistyksen ja kiitoksen ja voiman ja kirkkauden ja Herra tulee sen kaikille tiedoksi tekemään, autuaita ne, jotka kasteensa vastaanottavat Herrassa Jeesuksessa ja nimensä elämän kirjassa saavat autuuden periä valtakunnassaan kiitoksessa ja palvonnassa, hallelujah.

tuo herra sana on kaunis mutta se ei tarkoita aina Jeesusta.
        Jeesuksia eivät ole kirkkoherra, maaherra, herra korpraali jne...

Ainoa Jumalan Poika on Jeesus! ja Jeesus ei syntynyt Mooseksen aikana!

rikollinen kristinuskon kristitty sotilas on herra!
        jne...

ja jos katsomme tarkemmin herra ilmaisuja uskonnollisesti niin:

Esimerkki:

Käsky 2

Katekismuksen selitys:

jne...

Olen saanut tietoon, että kreikan kielisestä "herra" sanaa vanhoissa raamatun tekstissä ei ole oikeastaa vaan se on väärin tulkittu. En kumminkaan kerro mikä sen "herra" ilmaisun kohdalle kuuluu. Tiedot tulee aikanaan julkisuuteen kun SEN AIKAISTEN tekstien todellinen merkitys julkaistaan. Minulle on ihan sama vaikka herra sanaa käytetäänkin sillä sielullisesti tiedän milloin se on kohdallaan ja milloin ei mutta minusta ja Jumala ja Jeesuksen pilkkaamista kutsua Heitä herraksi joka merkitsee sitä että Heitä pilkataan asettamalla Heidän herrojen tasolle antamatta Heille kuuluvaa kunniaa ja arvonantoa. Tosin uskossa olevat ovat harhautettuja ja syyttömiä siihen niin kauan kuin itse sattumalta sen ymmärtävät, kastetilaisuuksissa en muistaakseni ole kuullun mainittuna herra sanaa mutta varsinaisen kasteen yhteyteen liitetty harhaus hetken ilmaisuna herra sanaa viljellään usein...

• Pysytään Raamatun
        jkhgytur kirjoitti:

tajusit ehkä, kun vaikenit, että Jeesuksen tuomitsit valehtelijaksi!
        Se mitä esiin laitoin on Jeesuksen Omaa Sanaa joka ei herra epäjumalaa palveleville kelpaa.
        Tee parannus!

Etkö sinä ymmärrä, että kun väität rikollisen kristinuskon, luterilaisuudenkin herraa jumalaksi, niin SAMALLA TODISTAT JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENKEÄ syyllisiksi kaikkiin niihin rikoksiin joita kristinusko, luterilaisuuskin on tehnyt???

Pelkästään älä tapa käskyn suhteen tuo krsitinuskon saatanallisuus on tappanut ja tapattanut satoja miljoonia ihmisiä ja sinä todistat niiden rikoksien taustavoimiksi Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä!
        Se on järkyttävän häpeällistä saatanallisuutta!!!

Olen pahoillani voimakkaista ilmaisuista mutta kun Laki ei suojaa yhteiskuntaa niin yhteiskunnan on suojattava Lakia!!!!
        Lakien herarkia;
        Jumalan ja Jeesuksen Laki on korkein Laki
        Suomen Perustuslaki
        kirkollislaki joka ei saa yllä olevien lakien vastaisesti toimia!

Revi tuosta uskollesi oikeutta toimia rikollisuuteen suomalaisten harhauttajina!

Haasta minut oikeuteen jos olen väärässä mutta varaa hyvät asianajajat sillä maailman kirjastot on täynnä todisteita kristinusko rikoksiin ja löytyyhän niitä todisteita maailman tämänkin päivän uutisissa. Afrikassa poltetaan kristinuskon pappien toimesta syyttömiä, nälkää näkeviä ihmisiä noitina.
        Ota siitä sieluusi tieto (jos sinulle vielä on sielu) kuka on herrana kristinuskolle ja sinulle joka olet harhautettu ja harhautettuna syytön JOS Jumalan valtakunta armon sinulle suo!

ilmoituksen Totuudessa Herran Hengen antamassa Valkeudessa ja Mestari Jeesuksen antamassa esimerkissä myös kasteiden osalta, sillä on useita Isän Jumalan tahdon mukaisia kasteita ja näistä Yhdessä Hengessä se tärkein.

• kaler von kaveri

Pääsiköhän se Jeesus taivaaseen kun ei toiminut teidän oppien mukaan edes sen ryövärin suhteen, ryöväri ei ollut uskossa eikä edes kastettu!!! ...niin ja eihän se Jeesuskaan ollut uskossa... tosin se saatana yritti käännyttää Jeesuksen uskoon mutta Hän pysyi Isälle uskollisena.

• Herran sanoista

ja toinen ei. Kannattaa anoa pelastusta sinunkin Jeesukselta.

• ,nmjhgftdr
        Herran sanoista kirjoitti:

ja toinen ei. Kannattaa anoa pelastusta sinunkin Jeesukselta.

Missä niitä Jeesuksen opetuslapsia on jotka parantaa sairaita, herättää kuolleista ja joilla on oikeus antaa kaste Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen???

Omia uskovaisia tappaneet kristinuskon yli 3500 rikollisen lahkon valeopetuslapset ovat antikristuksellisuuden kyykäärmeen sikiöitä eksyttäjinä. Älä tapa käsky on edelleenkin voimassa ja näin kristinuskon herra epäjumalaa palvelevat toimivat tänään:

Onko tuo mielestäsi kristillistä lähimmäisen rakkauden osoitusta?

• nimeltä kutsuttuina
        ,nmjhgftdr kirjoitti:

Missä niitä Jeesuksen opetuslapsia on jotka parantaa sairaita, herättää kuolleista ja joilla on oikeus antaa kaste Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen???

Omia uskovaisia tappaneet kristinuskon yli 3500 rikollisen lahkon valeopetuslapset ovat antikristuksellisuuden kyykäärmeen sikiöitä eksyttäjinä. Älä tapa käsky on edelleenkin voimassa ja näin kristinuskon herra epäjumalaa palvelevat toimivat tänään:

ja pelastuneina ja syntyneinä elävästä vedestä ja Pyhästä Hengestä. Vain Isä Jumala ja Herra Jeesus ja Pyhä Henki ja Jumalan enkelit tietävät kenen nimet on elämän kirjaan kirjoitetut ja mitkä tullaan kirjoittamaan ja mitkä pyyhkimään pois.

Jeesuksen tulemuksessa tarvitaan öljy astioissa ja Jumalan hengellinen rakkauden taisteluvarustus pimeää ja pahaa päivää varten, sillä koetukset ja seulonnat käyvät sydämmeltä sydämmelle, kun aika siihen on täysi. Eikä yksikään ihminen pelastu omallaan vaan yksin Jumalan armolla ja totuudella ja voimalla. Anotaan ja etsitään ja valvotaan ja rukoillaan omasta ja lähimmäisten ja kaikkien pyhien puolesta Jeesuksen nimessä, sillä kaikkien meidän pitää ilmestymän Jumalan tuomioistuimen eteen ja autuas se, joka pääsee valtakuntaansa hyvässä tahdossaan Jumalan armoteoissa ja totuudessa ja uskollisuudessa. Amen.

• uhyft6re5
        nimeltä kutsuttuina kirjoitti:

ja pelastuneina ja syntyneinä elävästä vedestä ja Pyhästä Hengestä. Vain Isä Jumala ja Herra Jeesus ja Pyhä Henki ja Jumalan enkelit tietävät kenen nimet on elämän kirjaan kirjoitetut ja mitkä tullaan kirjoittamaan ja mitkä pyyhkimään pois.

Jeesuksen tulemuksessa tarvitaan öljy astioissa ja Jumalan hengellinen rakkauden taisteluvarustus pimeää ja pahaa päivää varten, sillä koetukset ja seulonnat käyvät sydämmeltä sydämmelle, kun aika siihen on täysi. Eikä yksikään ihminen pelastu omallaan vaan yksin Jumalan armolla ja totuudella ja voimalla. Anotaan ja etsitään ja valvotaan ja rukoillaan omasta ja lähimmäisten ja kaikkien pyhien puolesta Jeesuksen nimessä, sillä kaikkien meidän pitää ilmestymän Jumalan tuomioistuimen eteen ja autuas se, joka pääsee valtakuntaansa hyvässä tahdossaan Jumalan armoteoissa ja totuudessa ja uskollisuudessa. Amen.

Huomasitko sinä, että et vastannut kysymyksiin vaan kirrät kierosti totuutta???!!!

• Niin, että silleen
        uhyft6re5 kirjoitti:

Huomasitko sinä, että et vastannut kysymyksiin vaan kirrät kierosti totuutta???!!!

Huomasitko ite, että et ole eläissäsi vastannut Herran Kristuksen kutsuun, vaan kierrät täällä saatanan syltyt harhaopit kainalossa parjaamassa?!!!! Tee parannus, sillä se voi olla kohta sinulle myöhäistä!

• ,mnkbjhgvytf
        Niin, että silleen kirjoitti:

Huomasitko ite, että et ole eläissäsi vastannut Herran Kristuksen kutsuun, vaan kierrät täällä saatanan syltyt harhaopit kainalossa parjaamassa?!!!! Tee parannus, sillä se voi olla kohta sinulle myöhäistä!

uskon ja Jumalallisuuden tiedon ero on, että:
        uskossa uskotaan / luullaan että heidän herra epäjumala on sama kuin Jumala!
        MUTTA
        Jumalallisuuden tietoudessa on varma tieto!

Tuosta erosta johtuen kristinuskolla on yli 3500 lahkoa "luulemassa" herrojaan jumalakseen! Niiden lahkojen uskovaiset ovat niin sokeita, etteivt tajua edes lainrikkoja herransa olevan harhauttaja.

Sinäkin puolustat omia uskovaisia tappaneen rikollisen herraa (epä)jumalana itse sitä ymmärtämättä että älä tapa käskyn rikkoja ja rikollinen. Ja siitä omasta pimeydestä tuomitset toisia luulossasi olevan valkeudessa.

Jos sinä et raamatun UT:stä löydä kristinuskolle ja sen lahkoille Jumalan tai/ja Jeesuksen Omin Sanoin antamaa lupaa tappaa omia uskovaisiakin niin tiedät itsekkin, tunnustit tai et, että olet epäjumalan palvelija ja esiinyt nytkin valkeuden enkelinä rikollista herraa palvelllen Jumalan ja Jeesuksen Nimissä Heitä pilkaten.
        Jumalan valtakunta on tietoinen teoistasi.

• rakkaasta Pojasta
        ,mnkbjhgvytf kirjoitti:

uskon ja Jumalallisuuden tiedon ero on, että:
        uskossa uskotaan / luullaan että heidän herra epäjumala on sama kuin Jumala!
        MUTTA
        Jumalallisuuden tietoudessa on varma tieto!

Tuosta erosta johtuen kristinuskolla on yli 3500 lahkoa "luulemassa" herrojaan jumalakseen! Niiden lahkojen uskovaiset ovat niin sokeita, etteivt tajua edes lainrikkoja herransa olevan harhauttaja.

Sinäkin puolustat omia uskovaisia tappaneen rikollisen herraa (epä)jumalana itse sitä ymmärtämättä että älä tapa käskyn rikkoja ja rikollinen. Ja siitä omasta pimeydestä tuomitset toisia luulossasi olevan valkeudessa.

Jos sinä et raamatun UT:stä löydä kristinuskolle ja sen lahkoille Jumalan tai/ja Jeesuksen Omin Sanoin antamaa lupaa tappaa omia uskovaisiakin niin tiedät itsekkin, tunnustit tai et, että olet epäjumalan palvelija ja esiinyt nytkin valkeuden enkelinä rikollista herraa palvelllen Jumalan ja Jeesuksen Nimissä Heitä pilkaten.
        Jumalan valtakunta on tietoinen teoistasi.

Jeesuksesta on Pyhän Hengen antamana täysin varma, ei pienintäkään epävarmuutta. Samoin pyhistä kirjoituksista Raamatussa. Amen.

• nbhvfgds
        rakkaasta Pojasta kirjoitti:

Jeesuksesta on Pyhän Hengen antamana täysin varma, ei pienintäkään epävarmuutta. Samoin pyhistä kirjoituksista Raamatussa. Amen.

teitä ei ole kastanut kastajan oikeuksia Jeesukselta saanut kastaja!

• Nasaretilaiselle
        nbhvfgds kirjoitti:

teitä ei ole kastanut kastajan oikeuksia Jeesukselta saanut kastaja!

että on antanut Pyhän Hengen kautta uuden elämän itsessään, amen.

• gtt

Vai ei ryöväri uskonut!! No huh huh, hän jos joku uskoi Jeesukseen, Jumalan Poikaan. Luepas evankeliumeiden kertomus ajatuksella uudestaan...

• lue tarkoin
        Nasaretilaiselle kirjoitti:

että on antanut Pyhän Hengen kautta uuden elämän itsessään, amen.

olet harhautettu ja kyykäärmeen sikiön myrkyllä saatanallisuuden perkeleen perisyntisen taakan saanut!
        Teilläkään ei ole yhtään Jeesukselta kastajan oikeutta saanutta kastajaa!
        Harhauttajan valekastajat ottaa ihmisen Lakia rikkoen herran haltuun ennenkuin Jumalan Valtakunnan kaltaisuus ihmisessä pääsee vaikuttamaan.

Aito, kastajan oikeudet saanut parantaa sairaita ja herättää kuolleista. Tunnusmerkit ovat Jeesuksen antamia lahjoja.
        Mark. 16:20 Mutta he lähtivät ja saarnasivat kaikkialla, ja Herra vaikutti heidän kanssansa ja vahvisti sanan sitä seuraavien merkkien kautta.

Jeesus ei antanut kastajan oikeutta rikollisille vaan antoi sen oikeuden omille, Jumalan ja Jeesuksen Laille ja opetuksille kuuliaisille: (ei esim. omia uskovaisia tappaneille rikollisille...)

Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen KÄSKENYT teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.
        (”käskenyt teidän pitää” - mm. Jumalan Moosekselle antama Laki jonka Jeesus vahvisti.)

• Näin on
        lue tarkoin kirjoitti:

olet harhautettu ja kyykäärmeen sikiön myrkyllä saatanallisuuden perkeleen perisyntisen taakan saanut!
        Harhauttajan valekastajat ottaa ihmisen Lakia rikkoen herran haltuun ennenkuin Jumalan Valtakunnan kaltaisuus ihmisessä pääsee vaikuttamaan.

Aito, kastajan oikeudet saanut parantaa sairaita ja herättää kuolleista. Tunnusmerkit ovat Jeesuksen antamia lahjoja.
        Mark. 16:20 Mutta he lähtivät ja saarnasivat kaikkialla, ja Herra vaikutti heidän kanssansa ja vahvisti sanan sitä seuraavien merkkien kautta.

Jeesus ei antanut kastajan oikeutta rikollisille vaan antoi sen oikeuden omille, Jumalan ja Jeesuksen Laille ja opetuksille kuuliaisille: (ei esim. omia uskovaisia tappaneille rikollisille...)

Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen KÄSKENYT teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.
        (”käskenyt teidän pitää” - mm. Jumalan Moosekselle antama Laki jonka Jeesus vahvisti.)

Hiukan minuakin ihmetyttää tämä sinun touhusi täällä, opiksi et ota mitään, vaan jatkuvasti tuot tuota katolisen kirkon epäraamatullista oppiasi, hehän ovat kiduttaneet ja murhanneet uskovia ihmisiä alusta alkaen, olet siis heidän kätyri/lähetti kun kumarrat heidän oppiansa!
        Ja että sinun nuo loukkaavat massapostitukset sekokirjoitukset saavat olla täällä ja muitten poistetaan??? Oletko siis valvoja tai hänen ystävänsä kun sinua ei ole vieläkään heitetty täältä ulos/pannaan?

• Pyhän Hengen armo-
        lue tarkoin kirjoitti:

lahjaa, niin ei tarvitse kiertää maailmassa syytämässä Jumalan lapsia. Lue myös Raamattua Jeesuksen nimessä anoen Pyhän Hengen opetusta, niin opit tuntemaan tahtoaan. Ole sitten tahtonsa tekijä, niin saa kokea tarvitsemaasi armoaan ja rakkauttaan ja pääset eroon noista katkeruuden ja pimeyden kahleista, kun Herran kasvoista saat valkeutta ja totuutta ja armoa elämääsi, samalla pääset eroon syntikahleistasi ja riettauksistasi Jumalan lasten iloon ja terveeseen Jumalan pelkoon.

• lkjhguyftr
        Näin on kirjoitti:

Hiukan minuakin ihmetyttää tämä sinun touhusi täällä, opiksi et ota mitään, vaan jatkuvasti tuot tuota katolisen kirkon epäraamatullista oppiasi, hehän ovat kiduttaneet ja murhanneet uskovia ihmisiä alusta alkaen, olet siis heidän kätyri/lähetti kun kumarrat heidän oppiansa!
        Ja että sinun nuo loukkaavat massapostitukset sekokirjoitukset saavat olla täällä ja muitten poistetaan??? Oletko siis valvoja tai hänen ystävänsä kun sinua ei ole vieläkään heitetty täältä ulos/pannaan?

Ymmärrän, että vastasit Jeesukselle Hänen opeista jotka ei omia uskovisia, pikku lapsiakin tappaneelle rikolliselle kristinuskolle sovi!!!
        En tiennytkä että Jeesus oli katolainen!!! Ettet vaan levitä väärää tietoa.. jos niin se on Jumalan ja Jeesuksen Lain vastainen rikos....

• kjhu8yt7r
        Pyhän Hengen armo- kirjoitti:

lahjaa, niin ei tarvitse kiertää maailmassa syytämässä Jumalan lapsia. Lue myös Raamattua Jeesuksen nimessä anoen Pyhän Hengen opetusta, niin opit tuntemaan tahtoaan. Ole sitten tahtonsa tekijä, niin saa kokea tarvitsemaasi armoaan ja rakkauttaan ja pääset eroon noista katkeruuden ja pimeyden kahleista, kun Herran kasvoista saat valkeutta ja totuutta ja armoa elämääsi, samalla pääset eroon syntikahleistasi ja riettauksistasi Jumalan lasten iloon ja terveeseen Jumalan pelkoon.

Siis sinullekkaan ei kelpaa Jeesuksen opetukset vaan suosittelet Hänelle omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaneen rikollisen kristinuskon valkeuden enkelein esiintyvien valekastajien saatanallisuuden kastetta...
        Toivottavasti Jeesus ei suostu harhautettavaksi!!!

• ovat tahtoneet
        kjhu8yt7r kirjoitti:

Siis sinullekkaan ei kelpaa Jeesuksen opetukset vaan suosittelet Hänelle omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaneen rikollisen kristinuskon valkeuden enkelein esiintyvien valekastajien saatanallisuuden kastetta...
        Toivottavasti Jeesus ei suostu harhautettavaksi!!!

syntyä vedestä ja Pyhästä Hengestä pyytämällä sitä Jeesuksen nimessä Isältä Jumalalta. Kaste vedessä Jeesuksen nimessä, kun ihminen on tahtonut tunnustaa sydämen uskon Herraan Jeesukseen ja lähteä häntä seuraamaan opetuslapsenaan, tätä vesikastetta seuraa lupaus henkikasteesta, jota saamme anoa ja Herra armossaan antaa jokaiselle, koska on hyvä.

Älä sekoita omia mielettömiä tappokäsityksiäsi terveeseen Jumalan valtakunnan ja Herran Jeesuksen tahdon mukaiseen opetukseen.

• bjhgfdtre
        ovat tahtoneet kirjoitti:

syntyä vedestä ja Pyhästä Hengestä pyytämällä sitä Jeesuksen nimessä Isältä Jumalalta. Kaste vedessä Jeesuksen nimessä, kun ihminen on tahtonut tunnustaa sydämen uskon Herraan Jeesukseen ja lähteä häntä seuraamaan opetuslapsenaan, tätä vesikastetta seuraa lupaus henkikasteesta, jota saamme anoa ja Herra armossaan antaa jokaiselle, koska on hyvä.

Älä sekoita omia mielettömiä tappokäsityksiäsi terveeseen Jumalan valtakunnan ja Herran Jeesuksen tahdon mukaiseen opetukseen.

Olet kyykäärmeen sikiön myrkyllä pakkokastettu valehtelija!!!
        Pilkkaa Jeesusta ja se yksi pahimmista synneistä mitä voi tehdä.

Minun raamatun mukaan kastajan ja kastettavien tulee Jeesuksen antaman käskyn mukaan olla Laille kuuliasia "...heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää." ja sinä luulet kristinuskon valekastajat jotka ei ole saaneet Jeeuksen opetuslapsilleen antamia lahjoja ovat Jumala ja Jeesuksen asialla! Kyllä sinua on pahasta harhautettu ja itse ole harhauttaja ja valehtelija.

Matt. 28:19 - 20
        Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.

Se lisäksi lapsille ei kuulu kaste, lapset ovt Jeesuksen Oman Sanan mukaan Jumalan Valtakunnan kaltaisia joten voit ottaa myllynkivesi ja pomppia helvettiin.

Kuinka monta kastajaa tunnet jotka parantaa sairaita ja herättää kuolleita?
        Ellet näyttö ole sellaisista niin tiedät varmuudella olet ehsytetty valehtelija!

• Kysäsenpä
        bjhgfdtre kirjoitti:

Minun raamatun mukaan kastajan ja kastettavien tulee Jeesuksen antaman käskyn mukaan olla Laille kuuliasia "...heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää." ja sinä luulet kristinuskon valekastajat jotka ei ole saaneet Jeeuksen opetuslapsilleen antamia lahjoja ovat Jumala ja Jeesuksen asialla! Kyllä sinua on pahasta harhautettu ja itse ole harhauttaja ja valehtelija.

Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.

Se lisäksi lapsille ei kuulu kaste, lapset ovt Jeesuksen Oman Sanan mukaan Jumalan Valtakunnan kaltaisia joten voit ottaa myllynkivesi ja pomppia helvettiin.

Ellet näyttö ole sellaisista niin tiedät varmuudella olet ehsytetty valehtelija!

Hiukan minuakin ihmetyttää tämä sinun touhusi täällä, opiksi et ota mitään, vaan jatkuvasti tuot tuota katolisen kirkon epäraamatullista oppiasi, hehän ovat kiduttaneet ja murhanneet uskovia ihmisiä alusta alkaen, olet siis heidän KÄTYRI/LÄHETTI kun kumarrat heidän oppiansa!

• tee parannus
        bjhgfdtre kirjoitti:

huuda avuksesi Jeesuksen nimeä ja pyydä armoaan ja totuuttaan, että pääsisit vapaaksi kaikesta pahasta ja vaella Herran Jeesuksen voimassa lihan mielesi ristiinnaulittuna, sillä siihen rakkaudessaan kutsuu ihmisiä, että voisivat kokea iloa ja rauhaa vanhurskautta nimessään ja Hengessään. Kiitos Isälle Jeesuksen nimessä, että tahtoo jokaisen pelastuvan, sinunkin puoleesi kääntyvän ja lähestyvän, tullessasi totuuteen ja rakkauteensa voit saada tulevaisuuden ja toivon, amen.

• kjhgytre54
        Kysäsenpä kirjoitti:

Hiukan minuakin ihmetyttää tämä sinun touhusi täällä, opiksi et ota mitään, vaan jatkuvasti tuot tuota katolisen kirkon epäraamatullista oppiasi, hehän ovat kiduttaneet ja murhanneet uskovia ihmisiä alusta alkaen, olet siis heidän KÄTYRI/LÄHETTI kun kumarrat heidän oppiansa!

missä kohtaa sinun raamattua lapsikaste kuuluu lapsille???

Ellei sitä ole Jumalan tai/ja Jeesuksen asetaamana niin olisko sinun mielestä mohdollista, että sen on asettanut ja lapsiakin tappanut rikollisjärjestö nimeltä kristinusko johon luterilaisuuskin kuuluu lapsiakin tappaneena????

Tajuatko, että raamatun älä tapa käskylle ei ole poikkeus lupaa kristinuskolle, luterilaisillekkaan annettu?

Eli jos sinulla on vielä pikkusenkaan järkeä jäljellä niin olet juuri se jotsi minua yrität todistaa!
        Jumalan valtakunnan valvojat tietää tekosi!!!
        Tee parannus!

• kjghuyq4
        tee parannus kirjoitti:

huuda avuksesi Jeesuksen nimeä ja pyydä armoaan ja totuuttaan, että pääsisit vapaaksi kaikesta pahasta ja vaella Herran Jeesuksen voimassa lihan mielesi ristiinnaulittuna, sillä siihen rakkaudessaan kutsuu ihmisiä, että voisivat kokea iloa ja rauhaa vanhurskautta nimessään ja Hengessään. Kiitos Isälle Jeesuksen nimessä, että tahtoo jokaisen pelastuvan, sinunkin puoleesi kääntyvän ja lähestyvän, tullessasi totuuteen ja rakkauteensa voit saada tulevaisuuden ja toivon, amen.

Sinä vaellat Jeesuksessa Jeesuksen pilkkaamalla rikollisen kristinuskon herraa epäjumalana jumaloiden Heidän Nimissä!

Jatkat valehtelemista, miksi??? siksikö että pelkäät uskosi polttavan sinut noitaroviolla? tai pääsetkö siitä rangaistuksesta valehtemalla?

Se on edelleen tasan tarkkaan niin, että lapsikastetta ei ole asetettu vaikka sinä valehtelijana väität että se on kaikille asetettu. Lapsia tappaneen rikollisen kasteet ovat saatanaalisuuden perisyntiin lapsia tartuttava harhaoppi ja ilmeisesti sinullakin on sen opin kyykäärmeen sieön myrkkyä kun Jumalan ja Jeesuksen Lain ja opin kiellät!
        Häpeä!

• Jokohan uskot
        kjhgytre54 kirjoitti:

missä kohtaa sinun raamattua lapsikaste kuuluu lapsille???

Ellei sitä ole Jumalan tai/ja Jeesuksen asetaamana niin olisko sinun mielestä mohdollista, että sen on asettanut ja lapsiakin tappanut rikollisjärjestö nimeltä kristinusko johon luterilaisuuskin kuuluu lapsiakin tappaneena????

Tajuatko, että raamatun älä tapa käskylle ei ole poikkeus lupaa kristinuskolle, luterilaisillekkaan annettu?

Eli jos sinulla on vielä pikkusenkaan järkeä jäljellä niin olet juuri se jotsi minua yrität todistaa!
        Jumalan valtakunnan valvojat tietää tekosi!!!
        Tee parannus!

Tee itse se parannus!
        Sillä sinä se puhut/kirjoitat katolisenkirkon valheen/epäraamatullista sanaa, joten siihen porukkaan sinäkin kuulut, kun kumarrat heidän oppiaan!
        Olet katolisenkirkon KÄTYRI/LÄHETTI ja sillä sinä rikot Jumalan Käskyjä mm. näitä; 4. Sapatti Käskyä ja kunnioitat tuon katolisenkirkon sunnuntaista antamaa ihmiskäskyä, ja näin myös olet osallinen heidän murhiinsa, kun kiduttivat ja tappoivat uskovaisia, rikot myös 9. ”Älä sano väärää todistusta lähimmäisestä” Käskyä, jne.. he myös asettivat vauvavalelun!

Ja NISKUROIT ja KIELLÄT Vapahtaja HERRAN, sillä sinä et TOTTELE Vapahtajaa; sillä kaikkien tulee UT mukaan ottaa (Apt.2:38) kaste ja sinä noita yhä niskuroit sitä parannusta vastaan?!!!!

Ja MIKSI YHÄ JATKUVASTI tuot katolisenkirkon oppia, sillä Tuo (Matt.28:19) on katolisen kirkon väärennöstä, Lue:
        http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=22&sid=94ed932cee0860d2866de00c212250d0
        Vapahtajan Nimen korvaaminen kolmeen arvoasemaan on Raamatun Sanan väärennöstä, Apostolit ovat aina kastaneet uskovat Vapahtajan Nimeen!!!
        --- ”he olivat KASTETUT HERRAN Jeesuksen Nimeen. Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla MUUTA NIMEÄ ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."
        RAAMATTU ITSEKIN TODISTAA SEN, että Matt.28:19 on yksin vastaan - muu, sillä TODISTEET PUHUVAT Kristus/Messiaan Nimeen KASTAMISEN PUOLESTA selvin numeroin; katso ja tunnusta tämä asia: Apt.2:38; 4:12; 8:16; 10:48; 19:5; Gal.3:27 jne..

-- Ja väännät ja vääristät ja puhut omiasi sekavuuksiasi, oppisi sekavuuksiasi, sillä Ei sunnuntaita ole Jumalan puolelta asetettu pyhitettäväksi, niin kuin Sapatti on, ja että se olisi JOKA VIIKKOINEN muistutuspäivä siitä että Herra nousi kuolleista, niin kuin sinä sanot, sellaista käytäntöä ei ole meille Jumalalta ilmoitettu! Joten höpö, höpö sinulle!!!
        Toiseksi paavi/katolinen kirkko on ensimmäisen päivän/sunnuntain asettanut Sapatin tilalle ja joka kuuluu tuohon "katoliseen uskoonne", joten sellainen Raamatun väärennös on pedon merkki Jumalan Käskyissä, jos sinä siis hylkäät oikean Sapatin ja pidät palvontasi sunnuntaina, on se pedon kuvan kumartamista!

" .. pyhittäkää MINUN SAPATTINI; ne olkoot merkkinä välillämme, MINUN ja teidän, että tulisitte tietämään, että MINÄ olen HERRA, teidän JUMALANNE." (ks. Hes.20.Luku)!

Sillä: PAHA HENKI, joka sinussa riippuu ja sisälläsi velloo se sanoo Vapahtajalle:
        ”Mitä sinulla on meidän kanssamme tekemistä, Jeesus Nasaretilainen? Oletko tullut meitä tuhoamaan? Minä tunnen sinut, kuka olet, sinä Jumalan Pyhä" ja yhä HUUTAEN SUURELLA ÄÄNELLÄ sanoo: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika? Minä vannotan sinua Jumalan kautta, älä vaivaa minua."

Mutta Vapahtaja luo katseesi sinuun, näkee sinut siinä makaavan ja tietää sinun jo kauan aikaa sairastaneen, ja Hän kysyy sinulta: -- "Tahdotko tulla terveeksi?" (Joh.5:6)
        ---- Mitä vastaat Hänelle?

• kjhgftr
        Jokohan uskot kirjoitti:

Tee itse se parannus!
        Sillä sinä se puhut/kirjoitat katolisenkirkon valheen/epäraamatullista sanaa, joten siihen porukkaan sinäkin kuulut, kun kumarrat heidän oppiaan!
        Olet katolisenkirkon KÄTYRI/LÄHETTI ja sillä sinä rikot Jumalan Käskyjä mm. näitä; 4. Sapatti Käskyä ja kunnioitat tuon katolisenkirkon sunnuntaista antamaa ihmiskäskyä, ja näin myös olet osallinen heidän murhiinsa, kun kiduttivat ja tappoivat uskovaisia, rikot myös 9. ”Älä sano väärää todistusta lähimmäisestä” Käskyä, jne.. he myös asettivat vauvavalelun!

Ja NISKUROIT ja KIELLÄT Vapahtaja HERRAN, sillä sinä et TOTTELE Vapahtajaa; sillä kaikkien tulee UT mukaan ottaa (Apt.2:38) kaste ja sinä noita yhä niskuroit sitä parannusta vastaan?!!!!

Ja MIKSI YHÄ JATKUVASTI tuot katolisenkirkon oppia, sillä Tuo (Matt.28:19) on katolisen kirkon väärennöstä, Lue:
        http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=22&sid=94ed932cee0860d2866de00c212250d0
        Vapahtajan Nimen korvaaminen kolmeen arvoasemaan on Raamatun Sanan väärennöstä, Apostolit ovat aina kastaneet uskovat Vapahtajan Nimeen!!!
        --- ”he olivat KASTETUT HERRAN Jeesuksen Nimeen. Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla MUUTA NIMEÄ ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."
        RAAMATTU ITSEKIN TODISTAA SEN, että Matt.28:19 on yksin vastaan - muu, sillä TODISTEET PUHUVAT Kristus/Messiaan Nimeen KASTAMISEN PUOLESTA selvin numeroin; katso ja tunnusta tämä asia: Apt.2:38; 4:12; 8:16; 10:48; 19:5; Gal.3:27 jne..

-- Ja väännät ja vääristät ja puhut omiasi sekavuuksiasi, oppisi sekavuuksiasi, sillä Ei sunnuntaita ole Jumalan puolelta asetettu pyhitettäväksi, niin kuin Sapatti on, ja että se olisi JOKA VIIKKOINEN muistutuspäivä siitä että Herra nousi kuolleista, niin kuin sinä sanot, sellaista käytäntöä ei ole meille Jumalalta ilmoitettu! Joten höpö, höpö sinulle!!!
        Toiseksi paavi/katolinen kirkko on ensimmäisen päivän/sunnuntain asettanut Sapatin tilalle ja joka kuuluu tuohon "katoliseen uskoonne", joten sellainen Raamatun väärennös on pedon merkki Jumalan Käskyissä, jos sinä siis hylkäät oikean Sapatin ja pidät palvontasi sunnuntaina, on se pedon kuvan kumartamista!

" .. pyhittäkää MINUN SAPATTINI; ne olkoot merkkinä välillämme, MINUN ja teidän, että tulisitte tietämään, että MINÄ olen HERRA, teidän JUMALANNE." (ks. Hes.20.Luku)!

Sillä: PAHA HENKI, joka sinussa riippuu ja sisälläsi velloo se sanoo Vapahtajalle:
        ”Mitä sinulla on meidän kanssamme tekemistä, Jeesus Nasaretilainen? Oletko tullut meitä tuhoamaan? Minä tunnen sinut, kuka olet, sinä Jumalan Pyhä" ja yhä HUUTAEN SUURELLA ÄÄNELLÄ sanoo: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika? Minä vannotan sinua Jumalan kautta, älä vaivaa minua."

Mutta Vapahtaja luo katseesi sinuun, näkee sinut siinä makaavan ja tietää sinun jo kauan aikaa sairastaneen, ja Hän kysyy sinulta: -- "Tahdotko tulla terveeksi?" (Joh.5:6)
        ---- Mitä vastaat Hänelle?

sinä olet sen pakanallinen katolilainen joka pakkokäännyteettin luterilaiseksen rikollisen herran jumaloijaksi.
        Jos et pysty raamatun UT:n Jumalan tai/ja Jeesuksen Omalla Sanalla osoittamaan, että kristinuskolle, luterilaisuudelle on lupa annettu tappaa omia uskovaisia, pikku lapsiakin, niin voit olla varma siitä, että palvelet herra saatanaa jumalana, harhauttuna!
        siis ota esiin se raamattusi ja etsi sitä lupaa????

• Jokohan uskot
        kjhgftr kirjoitti:

sinä olet sen pakanallinen katolilainen joka pakkokäännyteettin luterilaiseksen rikollisen herran jumaloijaksi.
        Jos et pysty raamatun UT:n Jumalan tai/ja Jeesuksen Omalla Sanalla osoittamaan, että kristinuskolle, luterilaisuudelle on lupa annettu tappaa omia uskovaisia, pikku lapsiakin, niin voit olla varma siitä, että palvelet herra saatanaa jumalana, harhauttuna!

Miksi minun pitäisi todistaa heistä yhtään mitään, enkä tunne koko kysymystäsikään/aihetta ja ENHÄN edes kuulu heihin?!
        --- Mutta, sinusta minä todistan tänä päivänä, että olet vielä vailla pelastusta/kastetta ja että olet syntinen saatanan KÄTYRI/SYYTTÄJÄ veriruskeiinne synteinesi totisesti! Sillä:
        ..sinä YHÄ NISKUROIT ja KIELLÄT Vapahtaja HERRAN, sillä sinä et TOTTELE Vapahtajaa; sillä kaikkien tulee UT mukaan ottaa (Apt.2:38) kaste ja sinä NOITA YHÄ NISKUROIT sitä parannusta vastaan?!!!! Tiedä että sellaiselle on POLTTOTUOMIO varma!

Tee itse se PARANNUS!

Minua onkin suuresti ihmetyttänyt tämä sinun touhusi täällä, opiksi et ota mitään, vaan jatkuvasti tuot tuota SAMAA katolisen kirkon epäraamatullista oppiasi, hehän ovat KIDUTTANEET ja MURHANNEET uskovia ihmisiä alusta alkaen, olet siis heidän kätyri/lähetti kun kumarrat heidän oppiansa!

• Jokohan uskot
        kjhgftr kirjoitti:

Miksi minun pitäisi todistaa heistä yhtään mitään, enkä tunne koko kysymystäsikään/aihetta ja ENHÄN edes kuulu heihin?!
        --- Mutta, sinusta minä todistan tänä päivänä, että olet vielä vailla pelastusta/kastetta ja että olet syntinen saatanan KÄTYRI/SYYTTÄJÄ veriruskeiinne synteinesi totisesti! Sillä:
        ..sinä YHÄ NISKUROIT ja KIELLÄT Vapahtaja HERRAN, sillä sinä et TOTTELE Vapahtajaa; sillä kaikkien tulee UT mukaan ottaa (Apt.2:38) kaste ja sinä NOITA YHÄ NISKUROIT sitä parannusta vastaan?!!!! Tiedä että sellaiselle on POLTTOTUOMIO varma!

Tee itse se PARANNUS!

Minua onkin suuresti ihmetyttänyt tämä sinun touhusi täällä, opiksi et ota mitään, vaan jatkuvasti tuot tuota SAMAA katolisen kirkon epäraamatullista oppiasi, hehän ovat KIDUTTANEET ja MURHANNEET uskovia ihmisiä alusta alkaen, olet siis heidän kätyri/lähetti kun kumarrat heidän oppiansa!

• Elämään kuolleista
        kjghuyq4 kirjoitti:

Sinä vaellat Jeesuksessa Jeesuksen pilkkaamalla rikollisen kristinuskon herraa epäjumalana jumaloiden Heidän Nimissä!

Jatkat valehtelemista, miksi??? siksikö että pelkäät uskosi polttavan sinut noitaroviolla? tai pääsetkö siitä rangaistuksesta valehtemalla?

Se on edelleen tasan tarkkaan niin, että lapsikastetta ei ole asetettu vaikka sinä valehtelijana väität että se on kaikille asetettu. Lapsia tappaneen rikollisen kasteet ovat saatanaalisuuden perisyntiin lapsia tartuttava harhaoppi ja ilmeisesti sinullakin on sen opin kyykäärmeen sieön myrkkyä kun Jumalan ja Jeesuksen Lain ja opin kiellät!
        Häpeä!

ja pimeydestä Herran Jeesuksen valkeuteen ja Uuteen Liittoon, niin että vanha katoaa ja uusi sijaan tulee synneistäsi vapautettuna ja vanhurskauteensa kasvatettavaksi tahtoaan tekemään ja paluutaan odottamaan. Jumala halajaa sinuakin yhteyteensä, sillä rakastaa parannuksen tekevää ja iloitsee kun saa puhtaisiin ja valkeisiin ja lapsikseen lunastaa.

• ,nmjhgftdr kirjoitti:

>>missä niitä... ,nmjhgftdr7.3.2010 14:01
        Missä niitä Jeesuksen opetuslapsia on jotka parantaa sairaita, herättää kuolleista ja joilla on oikeus antaa kaste Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen???>Omia uskovaisia tappaneet kristinuskon yli 3500 rikollisen lahkon valeopetuslapset ovat antikristuksellisuuden kyykäärmeen sikiöitä eksyttäjinä. Älä tapa käsky on edelleenkin voimassa ja näin kristinuskon herra epäjumalaa palvelevat toimivat tänään:

• Yritetty on
        Jumalanhullu kirjoitti:

>>missä niitä... ,nmjhgftdr7.3.2010 14:01
        Missä niitä Jeesuksen opetuslapsia on jotka parantaa sairaita, herättää kuolleista ja joilla on oikeus antaa kaste Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen???>Omia uskovaisia tappaneet kristinuskon yli 3500 rikollisen lahkon valeopetuslapset ovat antikristuksellisuuden kyykäärmeen sikiöitä eksyttäjinä. Älä tapa käsky on edelleenkin voimassa ja näin kristinuskon herra epäjumalaa palvelevat toimivat tänään:

Hän on sielullisesti sairas, hänen kansaan ei pääse puusta pitemmälle!

• gyjukilö
        Jokohan uskot kirjoitti:

Tee itse se PARANNUS!

uolustast heitä kuuluit tai et heihin...
        12:30 Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.

1 Joh 3:9. Yksikään Jumalasta syntynyt ei tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä. Hän ei voi tehdä syntiä, koska on syntynyt Jumalasta."

1Joh 3:18 Lapsukaiset, älkäämme rakastako sanalla tai kielellä, vaan teossa ja totuudessa.

• Jokohan uskot
        gyjukilö kirjoitti:

uolustast heitä kuuluit tai et heihin...
        12:30 Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.

1 Joh 3:9. Yksikään Jumalasta syntynyt ei tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä. Hän ei voi tehdä syntiä, koska on syntynyt Jumalasta."

1Joh 3:18 Lapsukaiset, älkäämme rakastako sanalla tai kielellä, vaan teossa ja totuudessa.

Mutta ethän sinä Matti-_tYt_, et sinä ole syntynyt Jumalasta - et ole kastettu, niin kuin me olemme, me kastetut olemme saaneet Jumalan Lupaaman Pyhän Hengen oppaaksemme ja Voimaksi!

Mutta; Matti, Matti-_tYt_ , sinua saatana pitää otteessaan, sillä sinä UHMAAT Jumalaa, sillä ei kukaan, joka kieltäytyy kasteesta ole pelastuva, et ole pelastuva, vaan Hirveä POLTTO TUOMIO ODOTTAA sinua, se on tuleva osaksesi, jollet käänny tee parannusta, anna kastaa itsesi niin kuin Pietari (Apt.2:38) kehottaa!!!

Meidän ei ole tiedettävä mitään kasteen antajan Armolahjoista, tärkeintä on ottaa kaste Vapahtajan Nimeen - se on ratkaisevaa! Sanoohan Pietarikin: ""Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen Nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan."
        ”Johannes ensin KASTOI, ja viipyi siellä. Ja monet tulivat hänen tykönsä ja sanoivat: "Johannes ei tehnyt YHTÄKÄÄN TUNNUSTEKOA; mutta kaikki, mitä Johannes sanoi (Vapahtajasta) tästä, on totta." Ja monet siellä uskoivat häneen."
        *
        Jokohan pian koittaa se aamu, jolloin foorumi sulkee oven Matilta, ja hoitolaitoksen ovi avautuu ja ottaa Matin avosylin vastaan - sisälle käsittelyyn, eikä päästä häntä enää kiusaamaan ihmisiä?
        Joko pian koittaa se aamu, jolloin levätä saa foorumi ja Matti, jolloin Matti on kuin tatti (vihannes) siellä hoitolassa (käsittelyjen jälkeen) eikä ketään enää tyrki - koskaan?

Siksikö Matti-_tYt_ mekastat vielä täällä ne jäljellä olevat hetket ja herjaat ja pilkkaat Jumalaa? Sillä onhan sinusta tiedetty ja todistettukin, että sinä se et mitään Raamatusta ymmärrä, kunhan rääväsuin panettelet ja pilkkaat ja Herjaat Jumalaa ja hänen palvelijoita mokomallakin tietämättömyydelläsi – nöyrtymättömyydelläsi - kastamattomuudellasi!

• kasteista

Lukekaa Uudesta Testamentista ja tehkää Herran opetuksen mukaan.

• vedessä nimessään

ja lupauksen Pyhän Hengen kasteesta seuraavat parannuksen tekeviä ja Herran tahtoa ja armoa ja totuutta halajavia ja tekeviä, amen. Ja autuaat ne, jotka uskovat ja toimivat, sillä uskon tekoja tarvitaan ei pelkkä ihmettely ja odottelu mitään auta, vaikka aikansa voi viedäkin Jumalan sanan vaikutukset kun maaperään sanansa putoavat, mutta kannattaa pitää huolta että siemen kantaa hedelmää, sillä on Jumalan tahto, että kuulijat ovat sanan tekijöitä eikä itsensä pettäjöitä tai väärien profeettojen kuuntelijoita ja väärien rauhojen tekijöitä eksymykseksi. Todellinen parannus saa aikaa todellisia Hengen hedelmiä, sillä niistä puut tunnetaan, sanoista ja teoista ja puhtaasta sydämmestä hyvässä uskossa ja rakkauden vaikutuksessa Herraa Jeesusta ja lähimmäisiä kohtaan.

• iuyt6r54
        vedessä nimessään kirjoitti:

ja lupauksen Pyhän Hengen kasteesta seuraavat parannuksen tekeviä ja Herran tahtoa ja armoa ja totuutta halajavia ja tekeviä, amen. Ja autuaat ne, jotka uskovat ja toimivat, sillä uskon tekoja tarvitaan ei pelkkä ihmettely ja odottelu mitään auta, vaikka aikansa voi viedäkin Jumalan sanan vaikutukset kun maaperään sanansa putoavat, mutta kannattaa pitää huolta että siemen kantaa hedelmää, sillä on Jumalan tahto, että kuulijat ovat sanan tekijöitä eikä itsensä pettäjöitä tai väärien profeettojen kuuntelijoita ja väärien rauhojen tekijöitä eksymykseksi. Todellinen parannus saa aikaa todellisia Hengen hedelmiä, sillä niistä puut tunnetaan, sanoista ja teoista ja puhtaasta sydämmestä hyvässä uskossa ja rakkauden vaikutuksessa Herraa Jeesusta ja lähimmäisiä kohtaan.

Teilläkään ei kai ole Jeesuksen opetuslapsia vaan valeopetuslapsia joilla ei ole Jeesuksen antamia lahjoja parantaa sairaita ja herättää kuolleista eikä siten myöskään Jeesuksen antamaan oikeutta kastaa Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen. Teille oikeuden antajana rikollisen herra jota epäjumalana palveletta uskoen sitä Jumalaksi ja siksi ovat nimitykset ”usko” ja ”uskovaiset” olemassa koska niistä puuttuu Jumalallisuuden tietous.
        Joka kerta kun/jos he toimivat Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen niin ovat pilkanneet Jumalaa, Jeesusta ja Pyhän Hengeä rikollisen kristinuskon herraa, herra epäjumalaa palvelevina.

JOS toisn väität niin väität Jeesuksen Omaa Sanaa vastaan:
        Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään KAIKKI, mitä minä olen käskenyt TEIDÄN PITÄÄ. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.

HUOM!! "KAIKKI" tarkoittaa koko Lakia
        ja Jeesuksen Oman Sanan opetuksia sekä parantaa sairaita jne.

Ja lestadiolaisillakaan ei ole muuta lahjaksi antaa kuin luterilaisuuden herra epäjumalan oppi:
        Luder/Lutherin katekismus; ensimmäinen käsky:
        Jumalan Moosekselle antama ja Jeesuksen vahvistamana sama tieto on näin:

Joten jokainen rituaali jonka kristinuskon toimesta on suoritettu ja suoritetaan Jumalan, Jeesuksen sekä Pyhän Hengen Nimeen on Heidän pilkkaamista olkoonpa sitten kyseessä ehtoollinen, kaste, vihkiminen, hautaa siunaamisen jne niin se on rikollisen herran (epä)jumalana palvelua; Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen häpeällistä pilkkaamista joka tehdään Heidän Nimissä.
        RIKOLLISUUTTA on antaa väärää tietoa Jumalan ja Jeesuksen nimessä: "Älä anna väärää todistusta"

• Miksi tämä jatkuu
        iuyt6r54 kirjoitti:

Teilläkään ei kai ole Jeesuksen opetuslapsia vaan valeopetuslapsia joilla ei ole Jeesuksen antamia lahjoja parantaa sairaita ja herättää kuolleista eikä siten myöskään Jeesuksen antamaan oikeutta kastaa Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen. Teille oikeuden antajana rikollisen herra jota epäjumalana palveletta uskoen sitä Jumalaksi ja siksi ovat nimitykset ”usko” ja ”uskovaiset” olemassa koska niistä puuttuu Jumalallisuuden tietous.
        Joka kerta kun/jos he toimivat Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen niin ovat pilkanneet Jumalaa, Jeesusta ja Pyhän Hengeä rikollisen kristinuskon herraa, herra epäjumalaa palvelevina.

Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään KAIKKI, mitä minä olen käskenyt TEIDÄN PITÄÄ. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.

Ja lestadiolaisillakaan ei ole muuta lahjaksi antaa kuin luterilaisuuden herra epäjumalan oppi:

Joten jokainen rituaali jonka kristinuskon toimesta on suoritettu ja suoritetaan Jumalan, Jeesuksen sekä Pyhän Hengen Nimeen on Heidän pilkkaamista olkoonpa sitten kyseessä ehtoollinen, kaste, vihkiminen, hautaa siunaamisen jne niin se on rikollisen herran (epä)jumalana palvelua; Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen häpeällistä pilkkaamista joka tehdään Heidän Nimissä.
        RIKOLLISUUTTA on antaa väärää tietoa Jumalan ja Jeesuksen nimessä: "Älä anna väärää todistusta"

• kolkuttaja
        iuyt6r54 kirjoitti:

Oletan, että sinä olet "oikea" opetuslapsi. Muutenhan sinulla ei ole mitään valtuutta saarnata täällä näitä sinun totuuksiasi...

Joten oletan, että kaikki ne mitä sinä sanot jokaisen opetuslapsen kykynevän tekemään, sinä voit tehdä!
        Herättää kuolleet, parantaa sairaat ja ajaa ulos pahat henget.

Jos näin ei ole, niin millä oikeudella saarnaat ja muita opetat?
        Astu alas jalustalta äläkä ylenkatso muita ihmisiä.

Tee niinkuin Jeesus käski "rakastakaa lähimmäisiänne ja vihamiehiänne".

• kjhgufytr
        kolkuttaja kirjoitti:

Oletan, että sinä olet "oikea" opetuslapsi. Muutenhan sinulla ei ole mitään valtuutta saarnata täällä näitä sinun totuuksiasi...

Joten oletan, että kaikki ne mitä sinä sanot jokaisen opetuslapsen kykynevän tekemään, sinä voit tehdä!
        Herättää kuolleet, parantaa sairaat ja ajaa ulos pahat henget.

Jos näin ei ole, niin millä oikeudella saarnaat ja muita opetat?
        Astu alas jalustalta äläkä ylenkatso muita ihmisiä.

Tee niinkuin Jeesus käski "rakastakaa lähimmäisiänne ja vihamiehiänne".

Minä en ole uskossa enkä ole opetuslapsi!!
        ETSIN AITOA OPETUSLASTA!!!

Jeesus käski opetuslapsien kastaa, parantaa sairaita ja herättää kuollesta!
        Sellaisia tekoja tekivät Jeesuksen opetuslapset!!

MUTTA KENEN opetuslapsia OVAT OMIA USKOVAISIA TAPPANEEN RIKOLLISEN PALVELUKSESSA OLEVAT VALEOPTUSLAPSET???
        Ne veleopetuslapset on saatanallistuuteen kyykäärmeen sikiön myrkyllä kastettuja eksyttäjiä!

• kolkuttaja
        kjhgufytr kirjoitti:

MUTTA KENEN opetuslapsia OVAT OMIA USKOVAISIA TAPPANEEN RIKOLLISEN PALVELUKSESSA OLEVAT VALEOPTUSLAPSET???
        Ne veleopetuslapset on saatanallistuuteen kyykäärmeen sikiön myrkyllä kastettuja eksyttäjiä!

Kenen valtuudella toimit "opettajan" ja "saarnaajan" roolissa?
        Kenen valtuudella ihmisiä tuomitset?
        Kenen valtuudella oppiasi jaat?
        Kenen valtuudella ihmisiä syytät?

• kjhjyetr5
        kolkuttaja kirjoitti:

Kenen valtuudella toimit "opettajan" ja "saarnaajan" roolissa?
        Kenen valtuudella ihmisiä tuomitset?
        Kenen valtuudella oppiasi jaat?
        Kenen valtuudella ihmisiä syytät?

En ole opettaja enkä saarnaaja!
        Laitan esiin Jeesuksen Omaa Sanaa ja sinulle se ei herra saatanan palvelijana ilmeisesti kelpaa!

Ja jos syytän niin aiheesta, haluan auttaa ihmisiä ymmärtämään esimerkiksi että omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappanut rikollinen järjestö ei ole Jumalan ja Jeesuksen asialla vaikka Heidän Nimeä pilkaten käyttää!!!

annat väärää todistusta minusta, en ole ketään tuominnut helevettiinkään mutta sitä ovat uskovaiset tehneet!
        Jokaisen oikeus on osoittaa Jumalan ja Jeesuksen Lain lainrikkojat ja yksi sellainen on suuren suuri kristinusko satojen miljoonien tappajana ja tappajana. Niin et ole sitten perkeleen perisryntinen heidän tekoihin heidän herraan epäjumalana uskomalla.

Mutta sinä ilmeisesti saatanalllisuuteen pakkokastettuna olet herra epäjumalan hyväksynyt herraksesi mutta minun epäjumala se ei ole.

• Kysäsenpä
        kjhjyetr5 kirjoitti:

En ole opettaja enkä saarnaaja!
        Laitan esiin Jeesuksen Omaa Sanaa ja sinulle se ei herra saatanan palvelijana ilmeisesti kelpaa!

Ja jos syytän niin aiheesta, haluan auttaa ihmisiä ymmärtämään esimerkiksi että omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappanut rikollinen järjestö ei ole Jumalan ja Jeesuksen asialla vaikka Heidän Nimeä pilkaten käyttää!!!

annat väärää todistusta minusta, en ole ketään tuominnut helevettiinkään mutta sitä ovat uskovaiset tehneet!
        Jokaisen oikeus on osoittaa Jumalan ja Jeesuksen Lain lainrikkojat ja yksi sellainen on suuren suuri kristinusko satojen miljoonien tappajana ja tappajana. Niin et ole sitten perkeleen perisryntinen heidän tekoihin heidän herraan epäjumalana uskomalla.

Mutta sinä ilmeisesti saatanalllisuuteen pakkokastettuna olet herra epäjumalan hyväksynyt herraksesi mutta minun epäjumala se ei ole.

Sama levy rahisee vuodesta toiseen paikallaan pääsemättä eteenpäin urallaan? Ihmetyttää tämä sinun sairas touhusi täällä, opiksi et ota mitään, vaan jatkuvasti tuot tuota katolisen kirkon epäraamatullista oppiasi, hehän ovat kiduttaneet ja murhanneet uskovia ihmisiä alusta alkaen, olet siis heidän KÄTYRI/LÄHETTI kun kumarrat heidän oppiansa!

• Herrassa Jeesuksessa
        kjhgufytr kirjoitti:

niin ei tarvitse omassa turmelluksessa surkutella eikä toisia syyttää, sen voit jättää Pahalle, sillä on tehtävänsä. Tule sinä Herran Jeesuksen valkeuteen ja armoon ja kiittäämään ja rukoilemaan kaikkien pyhien puolesta, sillä on otollista ja hyvää Jumalassa Jeesuksen nimessä, amen.

• fgtregjhuy
        Herrassa Jeesuksessa kirjoitti:

niin ei tarvitse omassa turmelluksessa surkutella eikä toisia syyttää, sen voit jättää Pahalle, sillä on tehtävänsä. Tule sinä Herran Jeesuksen valkeuteen ja armoon ja kiittäämään ja rukoilemaan kaikkien pyhien puolesta, sillä on otollista ja hyvää Jumalassa Jeesuksen nimessä, amen.

Olet saatanallisuuteen harhautettu! Sinä kiellät Jumalan ja Jeesuksen sekä Heidän Lain palvelemalla sinun pyhää herraa epäjumalana joka tappaa ja tapattaa omia uskovaisia Jumalan ja Jeesuksen Lakia pilktaen. Se on sinun herra se:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."

ja

jne.....

Häpeä edes Jumalan ja Jeesuksen Nimeä pilkkaamalla rikollisuuden herraa jumaloida.

• Kysäsenpä
        fgtregjhuy kirjoitti:

Olet saatanallisuuteen harhautettu! Sinä kiellät Jumalan ja Jeesuksen sekä Heidän Lain palvelemalla sinun pyhää herraa epäjumalana joka tappaa ja tapattaa omia uskovaisia Jumalan ja Jeesuksen Lakia pilktaen. Se on sinun herra se:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."

ja

jne.....

Häpeä edes Jumalan ja Jeesuksen Nimeä pilkkaamalla rikollisuuden herraa jumaloida.

Tee itse se parannus!

Minua onkin ihmetyttänyt tämä sinun touhusi täällä, opiksi et ota mitään, vaan jatkuvasti tuot tuota SAMAA katolisen kirkon epäraamatullista oppiasi, hehän ovat KIDUTTANEET ja MURHANNEET uskovia ihmisiä alusta alkaen, olet siis heidän kätyri/lähetti kun kumarrat heidän oppiansa!

• khjgytre5w
        Kysäsenpä kirjoitti:

Tee itse se parannus!

Minua onkin ihmetyttänyt tämä sinun touhusi täällä, opiksi et ota mitään, vaan jatkuvasti tuot tuota SAMAA katolisen kirkon epäraamatullista oppiasi, hehän ovat KIDUTTANEET ja MURHANNEET uskovia ihmisiä alusta alkaen, olet siis heidän kätyri/lähetti kun kumarrat heidän oppiansa!

Olet antanut taas väärää todistusta minusta!
        Olet rikollinen!

minulla ei ole katolilasiten eikä muidenkaan laisten rikollisten kanssa läheist yhteistyötä. sinä olet sen rikollisuuden talutusnuorassa ja ellet usko niin tutkitaan...

Osoita raamatun UT:n Jumalan tai/ja Jeesuksen Omalla Sanalla, että kristinusko, luterilaisuus, katolilaisuus jne ovat saaneet oikeuden tappaa omia uskovaisia, pikku lapsiakin???

Ellet tuota lupaa löydä, niin löysit noitarovio saatanan joka herrasi helvetin tulia polttelee ja jota sin uskot jumalaksi Jumalaa ja Jeesusta pilkaten! Häpeä!

• Jokohan uskot
        khjgytre5w kirjoitti:

Olet antanut taas väärää todistusta minusta!
        Olet rikollinen!

minulla ei ole katolilasiten eikä muidenkaan laisten rikollisten kanssa läheist yhteistyötä. sinä olet sen rikollisuuden talutusnuorassa ja ellet usko niin tutkitaan...

Osoita raamatun UT:n Jumalan tai/ja Jeesuksen Omalla Sanalla, että kristinusko, luterilaisuus, katolilaisuus jne ovat saaneet oikeuden tappaa omia uskovaisia, pikku lapsiakin???

Ellet tuota lupaa löydä, niin löysit noitarovio saatanan joka herrasi helvetin tulia polttelee ja jota sin uskot jumalaksi Jumalaa ja Jeesusta pilkaten! Häpeä!

Tee itse se parannus!

Miksi minun pitäisi todistaa luterilaisista heistä yhtään mitään, enkä tunne koko kysymystäsikään/aihetta ja ENHÄN edes kuulu heihin?!

• kjhuytr65
        Jokohan uskot kirjoitti:

Tee itse se parannus!

Miksi minun pitäisi todistaa luterilaisista heistä yhtään mitään, enkä tunne koko kysymystäsikään/aihetta ja ENHÄN edes kuulu heihin?!

Siis sinulla ei ollut raamatussasi lupaa kristinuskolle, katolaisuudelle tai edes lutrilaisuudellekkaan tappaa omia uskovaisia. pikku lapsiakin!!

No nyt tunnet itse ja kristinusko herran herra epäjumalaksi ja itsesi sen palvelinaja pikkupiruksi!
        Rikollisuuden palveluksessa olevana ole perkeleen perisyntinen heidän tukijana.

• vaan parannukselle
        kjhuytr65 kirjoitti:

Siis sinulla ei ollut raamatussasi lupaa kristinuskolle, katolaisuudelle tai edes lutrilaisuudellekkaan tappaa omia uskovaisia. pikku lapsiakin!!

No nyt tunnet itse ja kristinusko herran herra epäjumalaksi ja itsesi sen palvelinaja pikkupiruksi!
        Rikollisuuden palveluksessa olevana ole perkeleen perisyntinen heidän tukijana.

on lupaukset kasteista Jumalan tahdossa. Autuaat ne, jotka uskovat ja tekevät Herran Jeesuksen opetuslapsina tahtoaan seuraten niinkuin itsekutakin johdattaa ja opettaa ja puolustaa.

• kalevi-ho
        vaan parannukselle kirjoitti:

on lupaukset kasteista Jumalan tahdossa. Autuaat ne, jotka uskovat ja tekevät Herran Jeesuksen opetuslapsina tahtoaan seuraten niinkuin itsekutakin johdattaa ja opettaa ja puolustaa.

Kerro lisää opetuslapsista. Ketä he ovat, millaisia he ovat?

• anotaan Henkensä
        kalevi-ho kirjoitti:

Kerro lisää opetuslapsista. Ketä he ovat, millaisia he ovat?

vaikuttamaan sanojensa uskossa meihin sulautumista niin voimme opetuslapsinaan Herraamme Jeesusta kiittää ja seurata ja ristimme ottaa ja opetuslapsinaan vaeltaa tahtoaan tehden, niinkuin on monia opettanut ja monet vanhurskauteensa johdattanut, vaikka paljon on myös ohi kulkeutunut, koska kuulijoita ei vielä vanhurskauteta vaan tahtonsa tekijöitä kutsutaan ja vanhurskautetaan ja pyhitetään Hengessä ja vedessä ja tulessa.

• omaksi kuvakseen

ja tahtoo, että kaikki pääsivät syömään elämän puusta keskellä Paratiisia. Sitä varten Isä antoi Poikansa veren vuotaa sovitukseksi ja hengellisen yhteyden murretussa ruumiissaan Iankaikkisen Elämän toivoksi ja autuudeksi.

• Jeesuksen nimeen

kun uskovat todistuksen Jeesuksen Herraudesta ja Voitelusta, niin vain ne ovat arvollisia Jumalan valtakuntaan, jotka ovat syntyneet vedestä ja Hengestä ja voittajina perille pääsevät nimet elämän kirjassa säilyneinä ja tunnustuksensa ylläpitävinä Jumalan lapsina tuottaen sen hyvän hedelmän ja Jumalan tahdon tehneinä.

• Isän Jumalan tahdon

elämässäsi, kuten Jumalan Poika Jeesus on sen meille opettanut Jumalan valtakunnasta, kasteista, parannuksesta kuolleista teoista ja muista perusasioista?

Autuaat ne, jotka kuulevat Jumalan tahdon ja sen tekevät Jeesuksen nimessä

• tiedoksi kaikille

Isän Jumalan tahdossa ja sen tuntemisessa ja tekemissä on kuuliaiusuuden siunaus Jeesuksen nimessä.

• Jeesuksen nimessä

ettei totuus kasteiden perusopeista unohtuisi.

• Jeesuksen nimessä
        Jeesuksen nimessä kirjoitti:

vastaanotettavaksi.

• Jeesuksen nimessä

vastaanotettavaksi.

amen.

• jhgfds

tässä Jeesuksen asettamat ehdot kastajille ja kastettaville sekä määräys käyttää opetuslapsille annettuja lahjoja. Ellei sairaita parantajan ja kuolleista herättävän jne lahjoja ole kastajalla niin hän ei ole Jeesuksen opetuslapsi vaan harhauttajan palveluksessa oleva eksyttäjä, väärän todistuksen antaja; valekastaja!!!

HUOM!! "KAIKKI" tarkoittaa koko Lakia ja Jeesuksen Oman Sanan opetuksia sekä parantaa sairaita jne.

• Jumalan tahtoa
        jhgfds kirjoitti:

tässä Jeesuksen asettamat ehdot kastajille ja kastettaville sekä määräys käyttää opetuslapsille annettuja lahjoja. Ellei sairaita parantajan ja kuolleista herättävän jne lahjoja ole kastajalla niin hän ei ole Jeesuksen opetuslapsi vaan harhauttajan palveluksessa oleva eksyttäjä, väärän todistuksen antaja; valekastaja!!!

HUOM!! "KAIKKI" tarkoittaa koko Lakia ja Jeesuksen Oman Sanan opetuksia sekä parantaa sairaita jne.

"Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen. Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi." (Mark 16:15-)

Lisäksi nähdään Apostolien Teoista, että vain ne kastettiin, jotka uskoivat Jumalan Sanaan (Apt 2:41).

Paavalia ei Jeesus lähettänyt kastamaan vaan evankeliumia julistamaan, että syntyisi uskon kuuliaisuus Jeesuksen opetuksia kohtaan ja maailmasta uloskutsutut kastettiin ja pysyivät yhdessä tehden Herransa tahtoa Pyhän Hengen vaikuttaessa hedelmää ja armolahjojaan ja rikkautta hengellisesti.

• Jeesuksen nimessä

ettei totuus kasteista unohdu.

• Jeesuksen nimessä

ettei totuus kasteista unohdu.

Autuaat ne, jotka Herran tahtoa tekevät, sillä se on rakkautta Herraa kohtaan ja kasteessa saamme liittyä Jumalan seurakuntaan, maailmasta uloskutsuttujen pyhien joukooon.

• luettavaksi ja

Autuaat ne, jotka Herran tahtoa tekevät, sillä se on rakkautta Herraa kohtaan ja kasteessa saamme liittyä Jumalan seurakuntaan, maailmasta uloskutsuttujen pyhien joukooon.

autuaat ne, jotka tekevät Isän Jumalan tahdon mukaan Jeesuksen nimessä.

• Jeesuksen nimessä
        luettavaksi ja kirjoitti:

kristillisestä perusopista kasteista Herrassa Jeesuksessa.

• gfds
        luettavaksi ja kirjoitti:

Hänen tahdon mukaan ei omia uskovaisia, pikku lapsikaan tapeta... ei edes noitarovioilla!

• gvfds

kristillisestä perusopista kasteista Herrassa Jeesuksessa.

Sellaisia kasteen antajia ei kai ole enään!
        Jeesus antoi kastajan oikeudet omille opetuslapsilleen ja antoi heille lahjoja parantaa sairaita, herättää kuolleita jne ja antoi lupauksen...
        Nykyisin kastajina on omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaneen rikollisen palveluksessa olevat eksyttäjien valekastajat.

Kenen antamalla oikeudella kasteen antajat toimivat Jumalan ja Jeesuksen sekä Pyhän Hengen Nimissä Heitä pilkaten?
        -opettaen, että kasteessa saa kaikki synnit anteeksi vaikka Jumala tai Jeesus ei ole niin ilmoittanut
        -kastamalla vaikka heillä ei ole Jeesukselta kastajan oikeuksia saaneita kastajia joilla on lahjoja parantaa sairaita, herättää kuolleista jne.
        -kastamalla lapsiakin Jumalan ja Jeesuksen sekä Pyhän Hengen Nimeen vaikka edustavat rikollista; omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaneen lainrikkojan herraa epäjumalanaan
        jne
        jne...

Tässä on Jeesuksen antamat tarkat ehdot kastajille ja kastettaville:

Jeesuksen antamaa kastekäskyn mukaista "antakaa lahjaksi" Jumalallisesti noudattamista ei ole "älä tapa" käskyn rikkominen vaikka omia uskovaisia, kastettuja pikku lapsiakin tappais!

Kuka on rikolliselle kristinuskolle antanut oikeuden toimia Jumalan ja Jeesuksen Lakia rikkoen Heidän Nimissä Heidän antamaa Lakia rikkoen Heitä pilkaten?

• hgfdsa

"Kasteet terveessä opissä Jeesuksessa arvollisille" eivät ole Jumalan ja Jeesuksen Lain lainrikkojat esimerkiksi omia uskovaisia. pikku lapsiakin tappaneet ja KYSYMYS ON SIITÄ, OVAT EDES SEN herra epäjumalan PALVELIJATKAAN ARVOLLISIA EDES KÄYTTÄMÄÄ USKOSSAAN JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMIÄ SILLÄ SEN OIKEUDEN JEESUS ANTOI OMILLE OPETUSLAPSILLEEN EIKÄ OMIA USKOVAISIA. PIKKU LAPSIAKIN TAPPANEILLE RIKOLLISILLE.

Uskonvapaus lain mukaan jokaisella on oikeus palvella jumaliaan mutta rikokseksi se palveleminen tulee silloin kun Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimissä ja Heidän oppejaan väärentämällä USKOTAAN esim. herra epäjumalaa jumalaksi! Se on niin että herra herra vaikka sitä kuinka jumalois ja siitä herrasta ei tule Jumala tai Jeesusta vaikka kuinka paljon annatte väärää todistusta Heidän Nimissä yrittäen kyykäärmeen kieroudella osoittaa esim. kristinuskon rikollisuuden Heidän tahdon teoiksi! Yhtään pikku lastakaan ei ole noitana poltettu Jumalan tai Jeesuksen tahdosta tai käskystä mutta herra epäjumalan käskystä niitä rikoksia tehdään ilmeisesti edelleen:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."

• ettei tarvitse

ympäriinsä huiskia kuin mieletön.

• hgfd
        ettei tarvitse kirjoitti:

ympäriinsä huiskia kuin mieletön.

niitä ongelmia on enemmän rikollisilla, etenkin Jumalan ja Jeesuksen Nimeen omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaneilla ja heidän palvelijoilla.

• Jeesuksen nimessä
        hgfd kirjoitti:

niitä ongelmia on enemmän rikollisilla, etenkin Jumalan ja Jeesuksen Nimeen omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaneilla ja heidän palvelijoilla.

mutta omat pienetkin syntisi sinut hukuttavat, jos et synny vedestä ja Hengestä.

• Jeesuksen nimessä

Isän Jumalan valtakunnan kasteista, amen.

• Jeesuksen nimessä

saamme kaiken tehdä.

• Jeesuksen nimessä

amen.

• kasteasioissa

niin teidän tekonne uskossa ja toivossa ja rakkaudessa ovat rakennetut Pelastuksen Kalliolle ja saatte rakentaa lujalle pohjalle Raamatun opetuksen mukaan. Välttäkää kaikkea ihmisoppia vastoin Jumalan tahtoa ja vauvakasteet ovat ihmisistä eivätkä tee erotusta pyhän ja yleisen välillä, mutta Jeesuksen kutsu maailmasta uloskutsuttuna on pyhä ja vaikka elämmekin maailmassa niin emme ole syntyneet Jumalan lapsiksi maailmasta emmäkä ihmisistä vaan elävästä Jumalan Sanasta Jeesuksessa ja Pyhästä Hengestä, jonka jokainen anova saa Jeesuksen suuren lupauksen mukaan ja on luotettava ja uskollinen myös uskottomille ja pahoille, vaikka edellyttääkin parannusta ja antaa siihen armonsa ja rakkautensa, että myös me ystävinään voimme tehdä tahtoaan kasteasioissa ja kaikessa siinä, minkä on opetuslapsilleen opettanut ja lupauksensa mukaan on keskellämme Pyhän Hengen kautta, amen.

• kaikille kutsutuille

ja niille, jotka tahtovat tulla tuntemaan Jumalan tahdon kasteasioissa.

• kasteista

sillä Herra on hyvä ja antaa anoville tahtonsa mukaan, amen.

• gftdr,s-ew

herra epäjumala antaa pedoviiliaa, uskovaisia ja lapsia noitarovioilla tappamisen rituaaleja jne...

• Jeesuksen armoon.
        gftdr,s-ew kirjoitti:

herra epäjumala antaa pedoviiliaa, uskovaisia ja lapsia noitarovioilla tappamisen rituaaleja jne...

Sensijaan omalta osaltasi pidä huolta, että voit syntyä elävästä vedestä ja Pyhästä Hengestä tehdessäsi parannusta lihan mielen turmelluksen orjuudesta.

• jh-g.ytf
        Jeesuksen armoon. kirjoitti:

Sensijaan omalta osaltasi pidä huolta, että voit syntyä elävästä vedestä ja Pyhästä Hengestä tehdessäsi parannusta lihan mielen turmelluksen orjuudesta.

se teidän elävä vesi on punainen rikollisen lahkonne omien uskovaisten, pikka lastenkin verestä. revi siitä ymmärrystä keneen uskot

• niinkuin terveellä
        jh-g.ytf kirjoitti:

se teidän elävä vesi on punainen rikollisen lahkonne omien uskovaisten, pikka lastenkin verestä. revi siitä ymmärrystä keneen uskot

arvostelukyvyllä varustetut ihmiset voivat helposti nähdä ja ymmärtää. Sinun vihavalheesi ovat täyttä pimeyttä ja ilman pienintäkään totuudenpohjaa ja toivottavasti voit sen itsekin ymmärtää vaikka jatkatkin mielettömyyttäsi. Jumala tahtoo sinun tekevän parannusta ja sitä voit myös itse tehdä lakkaamalla valheista ja niiden kirjoittamisista, toisaalta et voi päästä synnin orjuudesta ilman Jeesuksen armoa ja totuutta, niinkuin tahtoo pelastaa ne, jotka tahtovat tehdä parannuksen ja anoa vanhurskauttaan, että voisivat elää Jumalan tahdon mukaan. Jumalan rakkaus vetää sinua parannukseen ja armo kasvattaa hylkäämään jumalattomuuden, älä siis aikaile, sillä et tiedä elämääsi Jumalan käsissä, mutta sen voimme tietää, että tahtoo sinut pelastaa omasta turmeltuneesta mielestäsi siihen uuteen ihmiseen ja mielenlaatuun, jonka vanhurskaudessaan antaa anoville. Samoin voimme nähdä että syntiemme palkka on kuolema, joten jos et tahdo tehdä parannusta, niin tulevaisuutesi on huono, samoin toivosi olematon, älä siis anna Perkeleen sinua hallita vaan vastusta sinä sitä Jeesuksen nimessä ja Henkensä armossa ja totuudessa. Monta vaikeutta tulet myös kohtaamaan parannuksen tehdessäsi, sillä olet syvällä, mutta paljon suurempi on Jumalan armo ja voima, joka voi sinut pelastaa ja antaa tulevaisuuden ja toivon Jeesuksen nimessä, amen.

• Jeesuksen nimessä.

Heprealaiskirjeessä on kirjoitettu perusopista monikossa kasteista:

´Jättäkäämme sentähden Kristuksen opin alkeet ja pyrkikäämme täydellisyyteen, ryhtymättä taas uudestaan laskemaan perustusta: parannusta kuolleista töistä ja uskoa Jumalaan, oppia kasteista ja kätten päällepanemisesta, kuolleitten ylösnousemisesta ja iankaikkisesta tuomiosta.´ (Hebr. 6:1-)

On tärkeää Jeesuksen opetuslasten tuntea Herran ja Mestarin opit ja tehdä niiden mukaan sillä vain siten voimme rakentaa Pelastuksen Kalliolle ja saada tuomiolla, kun tulessa koetellaan minkälainen rakennuksemme on, hyvä ja kestävä palkka, kun olemme Hengessään pysyneet uskossa ja toivossa ja rakkaudessa, mikä on suurinta ja Jeesuksen opetuksessa pysymistä ja siten Isän Jumalan tahdon tuntemista ja tekemistä, amen.

Älkää eksykö missään, sillä niinkuin kaikki eivät uskoneet Jumalaa menemällä Johanneksen kasteelle, niin myös vesikaste Jeesuksen nimessä tuli vain niiden osalle, jotka ottivat hyvän sanoman ja todistuksen Jeesuksesta vastaan, sillä hänen kuolemaansa ja ylösnousemukseensa kastaminen ja vedestä nouseminen tehdään ja samoin Pyhän Hengen kasteen antaa Herra Jeesus taivaasta vaikka voikin tapahtua käsien päälle panemisen kautta kuten Paavalin kautta Jeesus toimi Apostolien teoissa, mutta sen sijaan Pieterin puhuessa saivat kuulijat Korneliuksen luona Pyhän Hengen armolahjan ja kastettiin sen jälkeen vedessä Jeesuksen nimeen. Toimitaan Herran tahdon mukaan ja pannaan kaikki toivomme Jumalan armoon, joka meitä kasvattaa opetuslapsinaan ja pyhittää totuudessa, niinkuin on Herra antanut sanansa että sen mukaan ojentautuisimme uskossa ja toivossa ja rakkaudessa ja antaa Pyhän Hengen siunauksen kaikille tahdossaan ja nimessään tekeville, amen. Herra Jeesus on Hyvä Paimen.

• Jumalan valtakunnas´

Kaste vedessä Jeesuksen nimessä parannuksen tehneille, vedestä eli Jumalan elävästä sanasta syntyneille joko luettuna tai kuultuna. Samoin Jeesuksen antama Pyhän Hengen kaste on luvattu jokaiselle kuuliaisuudessa vesikasteen ottaneelle ja Jumalan lapseuteen tulevalla lupauksien täyttymistä toivoville ja anoville ja Herra omalta puoleltaan on kaiken rakkaudessaan täyttänyt Golgatan ristillä ja lähettämällä Pyhän Hengen todistajaksi ja opettajaksi ja johdattajaksi ja hyvän hedelmän vaikuttajaksi. Kiitos Isälle Jeesuksen nimessä, sillä Isä on Pojassa Pyhän Hengen kautta, amen.

• Hyvä nostaa esille

terveeksi Isän Jumalan tahdon mukaiseksi opiksi kasteista Jeesuksen nimessä ja Totuuden Hengessä, amen.

• Hei!

Arvolliselle:

Tuosta kasteesta sen verran, että mistä kasteesta tässä puhutaan:

Mark. 16:16
      Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

Ja jos yhdistämme sen asian näihin paikkoihin:

Ap. t. 2:21
      Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'

Room. 10:13
      Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".

Ja lisää mietittävää teille miksi Paavali pakanoiden apostoli sanoo näin:
      13 Onko Kristus jaettu? Ei kaiketi Paavali ole ristiinnaulittu teidän edestänne? Vai oletteko te kastetut Paavalin nimeen?
      14 Minä kiitän Jumalaa, etten ole kastanut teistä ketään muita kuin Krispuksen ja Gaiuksen,
      15 niin ettei kukaan saata sanoa, että te olette minun nimeeni kastetut.
      16 Kastoinhan tosin Stefanaankin perhekunnan; sitten en tiedä, olenko ketään muuta kastanut.
      !!!!!!
      17 Sillä Kristus ei lähettänyt minua kastamaan, vaan evankeliumia julistamaan-ei puheen viisaudella, ettei Kristuksen risti menisi mitättömäksi.
      18 Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
      !!!!!
      19 Onhan kirjoitettu: "Minä hävitän viisasten viisauden, ja ymmärtäväisten ymmärryksen minä teen mitättömäksi".

Jos vesi kaste olisi erittäin tärkeä siis, niin miksi Paavali kirjoitti noin???

Mitä Johannes kastaja sanoi:

Matt. 3:11
      Minä kastan teidät vedellä parannukseen, mutta se, joka minun jäljessäni tulee, on minua väkevämpi, jonka kenkiäkään minä en ole kelvollinen kantamaan; hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella.
      Mark. 1:8
      Minä kastan teidät vedellä, mutta hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä."
      Luuk. 3:16
      niin Johannes vastasi kaikille sanoen: "Minä kastan teidät vedellä, mutta on tuleva minua väkevämpi, jonka kengänpaulaakaan minä en ole kelvollinen päästämään; hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella.

25 ja he kysyivät häneltä ja sanoivat hänelle: "Miksi sitten kastat, jos et ole Kristus etkä Elias etkä se profeetta?"
      26 Johannes vastasi heille sanoen: "Minä kastan vedellä; mutta teidän keskellänne seisoo hän, jota te ette tunne.
      27 Hän on se, joka tulee minun jälkeeni ja jonka kengänpaulaa minä en ole arvollinen päästämään."
      28 Tämä tapahtui Betaniassa, Jordanin tuolla puolella, jossa Johannes oli kastamassa.
      29 Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!
      30 Tämä on se, josta minä sanoin: 'Minun jälkeeni tulee mies, joka on ollut minun edelläni, sillä hän on ollut ennen kuin minä'.
      31 Ja minä en tuntenut häntä; mutta sitä varten, että hän tulisi julki Israelille, minä olen tullut vedellä kastamaan."
      32 Ja Johannes todisti sanoen: "Minä näin Hengen laskeutuvan taivaasta alas niinkuin kyyhkysen, ja se jäi hänen päällensä.
      33 Ja minä en tuntenut häntä; mutta hän, joka lähetti minut vedellä kastamaan, sanoi minulle: 'Se, jonka päälle sinä näet Hengen laskeutuvan ja jäävän, hän on se, joka kastaa Pyhällä Hengellä'.

jatkuu..

• Jatkoa...

Ap. t. 19:4
        Niin Paavali sanoi: "Johannes kastoi parannuksen kasteella, kehoittaen kansaa uskomaan häneen, joka oli tuleva hänen jälkeensä, se on, Jeesukseen".

Siis mikä on se kaste joka pelastaa???

Ei parannuksen kaste, vaan usko, joka tulee siis sitä kautta että ihminen
        uudestisyntyy ja kastetaan siinä kohtaa Pyhällä Hengellä!

Eli toisin sanoin saa Pyhän Hengen sinetin!

Joh. 3:33
        Joka ottaa vastaan hänen todistuksensa, se sinetillä vahvistaa, että Jumala on totinen.

Ef. 4:30
        Älkääkä saattako murheelliseksi Jumalan Pyhää Henkeä, joka on teille annettu sinetiksi lunastuksen päivään saakka.

Mikä on siis se pelastava kaste???

"Minä kastan teidät vedellä, mutta on tuleva minua väkevämpi, jonka kengänpaulaakaan minä en ole kelvollinen päästämään; hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella.

Siis Johannes kastoi parannuksen kasteella(vesi), mutta
        Jeesus kastaa Sanan mukaan Pyhällä Hengellä ja tulella, ihan niin kuin
        1 ja 2 kohdassa tuolla alussa oikein kirjoitit!

Joten uudestisyntymisessä saatu Pyhä Henki on pelastava tekijä, ja
        kuten Sana sanoo se Tulella kastaminen on se toinen, eli toisin sanoin:

Hepr. 12:14
        Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä(PYHITYSTÄ) ei kukaan ole näkevä Herraa;

Eli kerran pelastunut( syyttömäksi julistettu) ei ole aina pelastunut, vaan

Heprealaiskirje 3
        7 Sentähden, niinkuin Pyhä Henki sanoo: "Tänä päivänä, jos te kuulette hänen äänensä,
        8 Älkää paaduttako sydämiänne, niinkuin teitte katkeroituksessa, kiusauksen päivänä erämaassa,
        9 jossa teidän isänne minua kiusasivat ja koettelivat, vaikka olivat nähneet minun tekojani neljäkymmentä vuotta;
        10 sentähden minä vihastuin tähän sukupolveen ja sanoin: 'Aina he eksyvät sydämessään'; mutta he eivät oppineet tuntemaan minun teitäni;
        11 ja niin minä vihassani vannoin: 'He eivät pääse minun lepooni'."
        12 Katsokaa, veljet, ettei vain kenelläkään teistä ole paha, epäuskoinen sydän, niin että hän luopuu elävästä Jumalasta,
        13 vaan kehoittakaa toisianne joka päivä, niin kauan kuin sanotaan: "tänä päivänä", ettei teistä kukaan synnin pettämänä paatuisi;

• Olet oikeassa
        lateraalinen kirjoitti:

Jatkoa...

Ap. t. 19:4
        Niin Paavali sanoi: "Johannes kastoi parannuksen kasteella, kehoittaen kansaa uskomaan häneen, joka oli tuleva hänen jälkeensä, se on, Jeesukseen".

Siis mikä on se kaste joka pelastaa???

Ei parannuksen kaste, vaan usko, joka tulee siis sitä kautta että ihminen
        uudestisyntyy ja kastetaan siinä kohtaa Pyhällä Hengellä!

Eli toisin sanoin saa Pyhän Hengen sinetin!

Joh. 3:33
        Joka ottaa vastaan hänen todistuksensa, se sinetillä vahvistaa, että Jumala on totinen.

Ef. 4:30
        Älkääkä saattako murheelliseksi Jumalan Pyhää Henkeä, joka on teille annettu sinetiksi lunastuksen päivään saakka.

Mikä on siis se pelastava kaste???

"Minä kastan teidät vedellä, mutta on tuleva minua väkevämpi, jonka kengänpaulaakaan minä en ole kelvollinen päästämään; hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella.

Siis Johannes kastoi parannuksen kasteella(vesi), mutta
        Jeesus kastaa Sanan mukaan Pyhällä Hengellä ja tulella, ihan niin kuin
        1 ja 2 kohdassa tuolla alussa oikein kirjoitit!

Joten uudestisyntymisessä saatu Pyhä Henki on pelastava tekijä, ja
        kuten Sana sanoo se Tulella kastaminen on se toinen, eli toisin sanoin:

Hepr. 12:14
        Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä(PYHITYSTÄ) ei kukaan ole näkevä Herraa;

Eli kerran pelastunut( syyttömäksi julistettu) ei ole aina pelastunut, vaan

Heprealaiskirje 3
        7 Sentähden, niinkuin Pyhä Henki sanoo: "Tänä päivänä, jos te kuulette hänen äänensä,
        8 Älkää paaduttako sydämiänne, niinkuin teitte katkeroituksessa, kiusauksen päivänä erämaassa,
        9 jossa teidän isänne minua kiusasivat ja koettelivat, vaikka olivat nähneet minun tekojani neljäkymmentä vuotta;
        10 sentähden minä vihastuin tähän sukupolveen ja sanoin: 'Aina he eksyvät sydämessään'; mutta he eivät oppineet tuntemaan minun teitäni;
        11 ja niin minä vihassani vannoin: 'He eivät pääse minun lepooni'."
        12 Katsokaa, veljet, ettei vain kenelläkään teistä ole paha, epäuskoinen sydän, niin että hän luopuu elävästä Jumalasta,
        13 vaan kehoittakaa toisianne joka päivä, niin kauan kuin sanotaan: "tänä päivänä", ettei teistä kukaan synnin pettämänä paatuisi;

Ilman Pojan Henkeä ei voida olla elävän Jumalan eläviä lupauksen lapsia.

• Kasteiden merkitys

on hyvä jokaisen Jeesuksen opetuslapsen tuntea ja siten myös ojentautua vastaanottamaan ja anomaan ja kilvoittelemaan, ei omassa voimassa, vaan Pyhän Hengen armotäyteydessä.

• Pidetään huolta

itsestämme, että omaamme öljy astioissamme, sillä Herramme Jeesuksen paluu on tämän sukupolven aikana tapahtuva ja jo pitkään olemme nähneet lehtien tulleen viikunapuuhun.

Pukeutukaamme Jeesuksen lahjavanhurskauden valkoisiin vaatteisiin ja Jumalan armoliitossa odottakaamme katseemme nostettuina, sillä näemme Raamatussa ilmoitettujen tapahtuvan ja yhä enemmän ja voimakkaammin ja nopeammin ne täyttyvät, niinkuin on kirjoitettu.

Autuaat ne, jotka eivät loukkaannu Herran Jeesuksen antamiin Ilmestyskirjassa ja muissakin pyhissä kirjoissa ja kirjeissä ja ilmoituksissa myös Hengen vuodatuksessa armolahjojen ja unien ja tavalla ja toiselle annettujen kuten maanjäristyiksetkin ovat voimakasta ihmisten epäuskon unesta herättämistä elämän merkitykseen ja Jumalan valtakunnan todellisuutteen, sillä jo Jeesus niistä profetoi ja täyttävät silmäimme edessä, amen.

• Nostetaan Luettavaks

Ja vaarin otettavaks.

• Opiksi ja ojentautua

tämän opin mukaan on hyväksi kaikille Jeesuksen opetuslapsille, eikä ole ihmisistä vaan Jumalan pyhistä kirjoitukista.

• Janotaan Jumalan

vanhurskautta ja valtakuntansa menestymistä tahtonsa tapahtumiseksi.

• Kaikki kolme kasteta

ovat tärkeitä Herran Jeesuksen opetuslapsille, sillä ensimmäinen ja toinen tarvitaan maailmasta erottautumiseen ja Jumalan elävään lupauksen lapseuteen, amen.

Kolmas annetaan arvollisille, jotka etsivät sitä Isälle Jumalalle tulevaa kunniaa, jota tahtoo hyvän hedelmän kautta tuoda maailmalle parannussaarnaksi ja uudeksi eläväksi tieksi Jumalan valtakuntaan ja vanhurskauteen Jeesuksen veressä ja elävässä vedessä ja Pyhässä Hengessä, amen.

Hallleujah Jeesuksen nimessä, amen!

• kasteista jotakin

tiedoksi kaikille Raamatusta opittuna anoen Pyhän Hengen kautta opetusta Jeesuksen nimessä.

• Ettei terve oppi

kasteista jää tyystin syrjään, niin nostetaan tämäkin tutkittavaksi.

• nosto uusien

viestien joukkoon, sillä asia on tärkeä.

• Jumalan ilmoituksen

merkitys kasteopissa on tärkeä, sillä vain siten voidaan rakastaa Herraa Jeesusta tahtonsa mukaan. Ihmisopit ilman Herran tahtoa tulee juurineen kitkeä pois Jumalan valtakunnassa.

• Jeesuksen seuraajan

on hyvä pysyä Mestarinsa opettamassa kasteopissa eikä seurata ihmisoppeja.

• Jeesuksen nimessä

on hyvä oppia kasteista jokaisen ihmisen tutkia.

• Kestetään tulikaste

tulevassa suuressa ahdistuksessa Jeesuksen veren ja veden ja Hengen todistuksessa ja voimassa ja pyhityksessä. Kutsu on silloin jo kuultu "lähtekää ulos siitä minun kansani" ja enemmänkin on Ilmestyskirjassa opetettu.

Jos tahdot lähteä seuraamaan Jeesusta ja uskot sydämessäsi Herraan, niin ota kaste vedessä nimessään opetuksensa mukaan ja ano Pyhän Hengen kastetta sillä vain siten voit tulla Jumalan opettamaksi näissä pyhissä Jumalan kirjoituksien kautta annetuissa.

Kiitetään ja kunnioitetaan Isää Jeesuksessa ja Totuuden Hengessä, sillä näin Mestari opetti.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      47
      2498
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2477
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2372
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      57
      2145
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1877
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      84
      1695
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1143
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1024
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1015
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      56
      886
    Aihe