Vapiskaa kuolevaiset! Löysin tuolta wapedian sivuilta tietoa että Alfred j. Kwak elokuva sekä uusia jaksoja suunnitteilla! Toivottavasti pysyn hengissä siihen asti;)
http://wapedia.mobi/en/Alfred_J._Kwak?t=4.#6.
Ja mitälie kieltä ymmärtävä voi tietoa löytää lisää tästä linkistä
http://www.hermanvanveenstudios.com/Herman van Veen Studios/nl-NL/characters/alfred jodocus kwak/alfred j kwak/alfred j kwak.aspx
Alfred j. kwak- uusia jaksoja suunnitteilla
5
555
Vastaukset
- NoJopas
Tv-sarjasta olen minäkin kuullut, mutta elokuva oli uutta.
Saa nähdä toteutuuko tuo hanke, ja millainen lopputulos sitten on. Aika paljon aikaa on kulunut alkuperäisestä sarjasta. Hyvä sentään ettei sarja varsinaisesti kerro Alfredista, vaan tämän pojasta.
Aika monille vanhoille sarjoille on kuulunut suunniteltavan jatkoa. Tänä vuonna pitäisi valmistua Babar-norsun pojan pojasta kertova sarja. Tämä sarja on 3D:tä, enkä oikein usko että se voi saavuttaa Babar-sarjan nokkeluutta ja hauskaa fiilistä. :(- alfred j savolaanen
Kun tuota alfredia tuli penskana katsottua niin eihän "niistä" pienoisista viittauksista kaiken maailman menneisiin ja nykyisiin yhteiskunnallisiin ongelmiin ymmärtänyt, eli heppu on nero.
Ja tuo Hermanni on taatusti sitä "vanhaa" koulukuntaa niin tuskin tulee mitään 3D megapläjäystä;) alfred j savolaanen kirjoitti:
Kun tuota alfredia tuli penskana katsottua niin eihän "niistä" pienoisista viittauksista kaiken maailman menneisiin ja nykyisiin yhteiskunnallisiin ongelmiin ymmärtänyt, eli heppu on nero.
Ja tuo Hermanni on taatusti sitä "vanhaa" koulukuntaa niin tuskin tulee mitään 3D megapläjäystä;)Facebookissa, mitä olen seuraillut Harald Siepermanin puuhia, olen alkanut epäilemään, että kyseessä on sarjakuva. Alfredistahan on tehty tuolla Alankomaissa (en ole varma kuinka monta) sarjakuvaa kyseisen herran toimesta. Löytyypä Feikkarista kuvamatskua tuosta AJK - Father -jutustakin. Söpöä muuten, vaikka pidänkin tv-sarjan tyylistä enemmän :D
Ainoa mistä urputan, on pojan nimi. Alfred Junior! Siis voiko mielikuvituksettomampaa nimeä ollakaan! Plääh. Ja kyllä niitä penikoita pitäis ainakin se kolme olla, saasketti sentään.
Toivon todella, että tuosta tehtäisiin tv-sarjaa ja että se näkyisi myös täällä Suomessa joskus. Olen kyllä suunnitellut tilata joskus noita sarjiksia hollannista, sen verran upeilta ne näyttävät. Mutta kun en osaa sitä kieltä! Enkä edes saksaa! Tjaah, tilansinhan minä ranskissarjakuvaakin, vaikken osaa stä kuin nimeksi vaan.
Mutta elokuva? Ääh, ei se tunnu oikealta...Mareliini kirjoitti:
Facebookissa, mitä olen seuraillut Harald Siepermanin puuhia, olen alkanut epäilemään, että kyseessä on sarjakuva. Alfredistahan on tehty tuolla Alankomaissa (en ole varma kuinka monta) sarjakuvaa kyseisen herran toimesta. Löytyypä Feikkarista kuvamatskua tuosta AJK - Father -jutustakin. Söpöä muuten, vaikka pidänkin tv-sarjan tyylistä enemmän :D
Ainoa mistä urputan, on pojan nimi. Alfred Junior! Siis voiko mielikuvituksettomampaa nimeä ollakaan! Plääh. Ja kyllä niitä penikoita pitäis ainakin se kolme olla, saasketti sentään.
Toivon todella, että tuosta tehtäisiin tv-sarjaa ja että se näkyisi myös täällä Suomessa joskus. Olen kyllä suunnitellut tilata joskus noita sarjiksia hollannista, sen verran upeilta ne näyttävät. Mutta kun en osaa sitä kieltä! Enkä edes saksaa! Tjaah, tilansinhan minä ranskissarjakuvaakin, vaikken osaa stä kuin nimeksi vaan.
Mutta elokuva? Ääh, ei se tunnu oikealta...Nappasin tähän muutamien kuvien kuvatekstit. Kai niistä jotain selviää...kloonausta..hmmm...
Diary:
Tuesday , May 11th, 2004:
Meeting in Soest in Herman's office.
Herman talks about his idea to create a son for Kwak. This would give us the opportunity to write new stories. The first one, of course , would be about the babies birth. His name would be Junior. It takes me some time to get used to the idea.....but then I like it.
Wednesday , May12th . First proposal for a potential theme from Herman: The story should be about "cloning". Very good, I like it.
I sit down at the computer to write down first storylines.....
A dew weeks later, whle vacationing in Tuscany, I start with the first sketches for the layout of the comicbooks.
Page 1 : A hand holding some evil looking fluid. Diabolical laughter .
- A.B ajk
Wikipediassa sanoottiin englanninkielessä että sitä on suunni teltu 2008 luvulla ja siitä on jo melkein 3 vuotta. En itsekkään pidä ideasta että lapseksi tulee poika nimellä Alfred jr. kun itselläni on ideana esikoinen tytär nimellä Melodi ja nuorin veli nmellä Tim. Anteeksi että sekoitin oman universumini tähän juttuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192186Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392075Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä281980Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471386- 741326
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8741- 52723
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32708