Missä Linux?

Paavo_Kolmonen

19

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .................

Sattumoisin HOLLYWOOD KÄYTTÄÄ PALJON LINUX-KONEITA!! Niitä vaativia, hienoilla erikoisefekteillä varustettuja leffoja ei pahemmin millään wintussulla väännetä!

Että syö sanas...PELLE!

• Paavollle

Tai toisinpäin. Omituista itsekeskustelua kumminkin. ;)

• ................
        Paavollle kirjoitti:

Tai toisinpäin. Omituista itsekeskustelua kumminkin. ;)

>Tai toisinpäin. Omituista itsekeskustelua kumminkin. ;)<

Haista sinä paska! Minä en tapaa keskustella itsekseni! Mä kun en ole Pentti/Paavo äläkä ala väittämään tollaisia, tuollaiset on törkeää loukkausta mua kohtaan.

• olevan
        ................ kirjoitti:

>Tai toisinpäin. Omituista itsekeskustelua kumminkin. ;)<

Haista sinä paska! Minä en tapaa keskustella itsekseni! Mä kun en ole Pentti/Paavo äläkä ala väittämään tollaisia, tuollaiset on törkeää loukkausta mua kohtaan.

Viimeistään tuo viestisi paljastaa että "keskustelet" itsesi kanssa.

• ...............
        olevan kirjoitti:

Viimeistään tuo viestisi paljastaa että "keskustelet" itsesi kanssa.

Älä kusipää ala inttämään asiasta, kun en ole Pentti niin en ole ja sillä siisti enkä tosiaan keskustele itseni kanssa. Sä vaan haluat vittupää koittaa ärsyttää ja loukata mua! Siis koita pelle tajuta että kukaan ei halua tulla rinnastetuksi Penttiin, palstan tyhmimpiin tyyppeihin! Sellainen on loukkaavaa! Sitäpaitsi kaikki tuossa mun edellisessä viestissä kertoo että mä EN ole Pentti.

• nöyhtääää
        ............... kirjoitti:

Älä kusipää ala inttämään asiasta, kun en ole Pentti niin en ole ja sillä siisti enkä tosiaan keskustele itseni kanssa. Sä vaan haluat vittupää koittaa ärsyttää ja loukata mua! Siis koita pelle tajuta että kukaan ei halua tulla rinnastetuksi Penttiin, palstan tyhmimpiin tyyppeihin! Sellainen on loukkaavaa! Sitäpaitsi kaikki tuossa mun edellisessä viestissä kertoo että mä EN ole Pentti.

Enemmän tuo kyllä vaikuttaa siltä että olet pentti/paavo

• ............
        nöyhtääää kirjoitti:

Enemmän tuo kyllä vaikuttaa siltä että olet pentti/paavo

Mutta mä alan epäillä että SINÄ olet just Pentti/Paavo. Koska sähän omaat helvetin kieron luonteen niin koitat nyt kääntää huomiota muualle ja koitat syyttömiä syytellä. Sitäpaitsi, edelleenkin tuo että väität että olisin tuo palstan idiooteimmaksi tyypiksi osoittautunut, on helvetin iso loukkaus mua kohtaan. Tosin sähän olet juuri sellainen kusipää joka suorastaan kerjää verta nenästään ja voin hyvillä mielin sanoa, jos oltais livenä naamat vastakkain, vetäisin sua lättyyn ja kovaa! Ihan siksi että olet sen ansainnut.

• minäkin jo
        ............ kirjoitti:

Mutta mä alan epäillä että SINÄ olet just Pentti/Paavo. Koska sähän omaat helvetin kieron luonteen niin koitat nyt kääntää huomiota muualle ja koitat syyttömiä syytellä. Sitäpaitsi, edelleenkin tuo että väität että olisin tuo palstan idiooteimmaksi tyypiksi osoittautunut, on helvetin iso loukkaus mua kohtaan. Tosin sähän olet juuri sellainen kusipää joka suorastaan kerjää verta nenästään ja voin hyvillä mielin sanoa, jos oltais livenä naamat vastakkain, vetäisin sua lättyyn ja kovaa! Ihan siksi että olet sen ansainnut.

alan jo uskomaan että olet pentti/paavo. No mihinkäs seepra raidoistaan pääsee...

• nöyhtääää
        ............ kirjoitti:

"jos oltais livenä naamat vastakkain, vetäisin sua lättyyn ja kovaa!"

tuskinpa...
        Tosin tuo pistääkin epäilemään ettet tosiaan ole pentti, hänhän ei uskalla edes ehdottaa mitään livekontaktia koskaan.

• .............
        minäkin jo kirjoitti:

alan jo uskomaan että olet pentti/paavo. No mihinkäs seepra raidoistaan pääsee...

itse olet pentti!

• joo joo
        ............. kirjoitti:

itse olet pentti!

rauhoituhan Pentti Nelonen nyt ettet revi pelihousujasi. Ota kupponen kuplivaa jim beamia kippis vain sinnepäin!

• .............
        joo joo kirjoitti:

rauhoituhan Pentti Nelonen nyt ettet revi pelihousujasi. Ota kupponen kuplivaa jim beamia kippis vain sinnepäin!

Sinä se olet itse Pentti. Minä en ole Pentti enkä halua tulla edes verratuksi/samaistetuksi Penttiin. Tajuatko ääliö?

Sinä se itse oot Pentti, koitat vaan tapasi mukaan kääntää asiat toisiksi. Siinä et ole ensimmäistä kertaa asialla. ja koitat ärsyttää toiset suutuksiin.

Ai niin ja Jim Beam on kusta! Ei kukaan tervejärkinen sellasta kurkkuunsa kumoa.

• enpäs ole
        ............. kirjoitti:

Sinä se olet itse Pentti. Minä en ole Pentti enkä halua tulla edes verratuksi/samaistetuksi Penttiin. Tajuatko ääliö?

Sinä se itse oot Pentti, koitat vaan tapasi mukaan kääntää asiat toisiksi. Siinä et ole ensimmäistä kertaa asialla. ja koitat ärsyttää toiset suutuksiin.

Ai niin ja Jim Beam on kusta! Ei kukaan tervejärkinen sellasta kurkkuunsa kumoa.

ite olet.

• ...............
        enpäs ole kirjoitti:

ite olet.

kakara olet, piti näköjään päästä sanomaan se viimenen sana mutta etpäs pirulauta onnistu. Mä sanon sen viimesen sanan ja sinä vaikenet. Ja kyykytän sut maahan ja sä pysyt maassa!

• Tuohan on tehty Red Hat 5 käyttöjärjestelmää käyttämällä, joka käyttää Linuxia ytimenään...

• Niinpä. Paavon/Pentin on pakko olla kaikkien Windowsinkäyttäjien älyllistä kredibiliteettiä mustaamaan pyrkivä linux-hörhö. Ei kukaan ihan ymmärtämättömyyttään kerta kaikkiaan _voi_ olla niin idiootti, että kuvittelisi moisen projektin olevan mahdollista Windowspohjaisella renderöintifarmilla ilman tähtitieteellisiä kustannuksia ja ajanhukkaa.

Pave on käänteispsykolgiaa heikolla menestyksellä yrittelevä Ubuntua käyttävä mulkunlutkuttaja ja trolli... ; )

• ------>

Sarkasmia? Kaikki tiedämme, että elokuvastudiot ja animaatiostudiot käyttävät 100% linuxia!

Mutta hankala tehtävä, kertokaa yksikään kaupallinen kokoillan animaatio joka olisi tehty Windowsalustalla!

• no...

Mieleen tulee vain tuo draamankin keinoja ja alati toistuvia yllätyksiä tarjoava bsod...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      68
      3751
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      38
      2381
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      71
      2338
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      60
      2228
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      32
      1675
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      71
      1584
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1487
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      58
      1061
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      68
      1012
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      909
    Aihe