tarjouksia kuunnellaan, minulla on toiminimi ja puhtaat paperit olen ajanut rekkaa, pyöräkuormaaja ja kaivinkonetta, noi sataman vehkeet on paljon helpompia käsitellä, olen kova lyömään lakkovahdit saa turpaansa varman päälle jos tulee jotain esteleen, en pelkää mitään tai ketään, nyt tarjouksia, olen vapaa aloittamaan
voisin lähteä rikkuriksi satamaan
14
146
Vastaukset
- sama rikkuriksi halu
työtunteja en pelkää
- porvari..,
tuo on oikeata miehenpuhetta,paitsi että eihän sitä ole mikään rikkuri jos ei kuulu noihin punikkien saastaisiin epäisänmaallisiin käpykaarti-liittoihin!
- repsikaksi
Nuorena miehenä ansaitsin velkoihin tarvitsemaani lisärahaa satamissa. Jo silloin oli nähtävissä että osa ahtaajista oli moniongelmaisia juoppoja, joille ei työ maittanut. Onko tilanne edelleen sama, en tiedä, mutta lakko on rikottava tavalla tai toisella; seuraukset ovat liian kovat koko kansalle. Joku roti pitää saada näille, joiden kuukausipalkat hipoo 5000 kuussa ja sen kun irvailevat SAK/AKT selän takana huonosti palkatuille kassoille ja muille köyhille.
Ei se ahtaushomma mitään akateemista työtä ole, tavaran lastausta ja purkua vaan...kovaa duunia jonka oppi opiskelijapoikakin nopeasti.- 9+13
Matalapalkkaiset ovat näiden mielestä porvarien perseen nuolijoita, veikkaanpa ettei jollain YH äidillä ole kauhean helppoa jos tulot on vuodessa noin 16000, SAKDemuja ei ole kiinnostanut kuin niiden liittomaksut 1,5% tuloista, niillä sitten tuetaan isopalkkaisten lakkoja ja vaalitukea demareille, kaikkien fiksujen matalapalkkalaisten kannattaa liittyä Loimaan Kassaan, halvempi olla ja samat tuet
- SAK:sta
9+13 kirjoitti:
Matalapalkkaiset ovat näiden mielestä porvarien perseen nuolijoita, veikkaanpa ettei jollain YH äidillä ole kauhean helppoa jos tulot on vuodessa noin 16000, SAKDemuja ei ole kiinnostanut kuin niiden liittomaksut 1,5% tuloista, niillä sitten tuetaan isopalkkaisten lakkoja ja vaalitukea demareille, kaikkien fiksujen matalapalkkalaisten kannattaa liittyä Loimaan Kassaan, halvempi olla ja samat tuet
Jos et halua maksaa SAK:N ex-stasivakoojien ja 50 000-90 000 euroa palkkaan nauttivien erikoismiesten, kuten "varma kosto" menoja ja ay-turvaa. LIITY LOIMAAN KASSAAN. Jku päivä SAK.ssä alkavat ihan oikeasti ihmettelemään jäsenkatoa?
- OPRVARI,.
SAK:sta kirjoitti:
Jos et halua maksaa SAK:N ex-stasivakoojien ja 50 000-90 000 euroa palkkaan nauttivien erikoismiesten, kuten "varma kosto" menoja ja ay-turvaa. LIITY LOIMAAN KASSAAN. Jku päivä SAK.ssä alkavat ihan oikeasti ihmettelemään jäsenkatoa?
Mihin liittoon ja millaiselle porukalle omat jäsenmaksut luovuttaa,itse en IKINÄ PÄIVÄNÄ antaisi senttiäkään noille SAK/STASI AGENTEILLE !!!!!
http://mediaviikko.fi/artikkeli/3486/
- ettei akat naura
Mene nyt hellanlettas yrittämään sinne satamaan rikkuriksi ja kerro meille miten kävi?
Jäämme odottamaan sinun" uhoajan" toimia.
Sinähän et ole sitten mikään mies, jos vain JOSSITTELET tällä palstalla.
MENE JA YRITÄ!- varma.kosto
Jois sinulla on vähänkään kanttia! Pelkkä uhoaminen ei riitä! Raportoi sitten miten homma meni!
Jään milenkiinnolla odottamaan työsi tuloksia. Sinähän puheittesi mukaan voisit rikkuroida vaikka Finnairin lentäjiä! - PORVARI.,
varma.kosto kirjoitti:
Jois sinulla on vähänkään kanttia! Pelkkä uhoaminen ei riitä! Raportoi sitten miten homma meni!
Jään milenkiinnolla odottamaan työsi tuloksia. Sinähän puheittesi mukaan voisit rikkuroida vaikka Finnairin lentäjiä!ette TE PUNIKIT onnistu tässäkään,tosin erittäin inhottavassa asiassa ,eli estää ahkerien ihmisten työn tekoa???? on teillä DEMUKOILLA muuten aika erikoiset mielihalut???? elikkä estää toisten työn teko!!!!!siitäkö Suomi lähtee nousuun kun estetään työn tekeminen,voi viddu teitä PUNIKKEJA !!!!!
- ammattimies??
rikoit nosturillasi laivasta joitain korkealla olevia osia ja aiheutit hengenvaaran kannella olleille?
- kalapgos
Pah jos rikkurit olis mahdollisia miks helv... ne sut palkkais? Kiinasta, Venäjältä, Intiasta sais ammattitaitosta porukkaa jollain 400e / kk palkalla... Joko meet sinne 400e / kk tai mee lakkoo.
- 2+7
kalapgos kirjoitti:
Pah jos rikkurit olis mahdollisia miks helv... ne sut palkkais? Kiinasta, Venäjältä, Intiasta sais ammattitaitosta porukkaa jollain 400e / kk palkalla... Joko meet sinne 400e / kk tai mee lakkoo.
mä olen täällä suomessa valmiina, ja hyvin täällä oulussa menee
- 7+6
Ei muuta kuin sinne ilmoittautuun, on paljon porukkaa lähdössä hommiin, pitäähän ne satamat saada pyöriin, aika suosio sivuilla, ja nyt on mahdollisuustehdä isoa tiliä
- Uusi- ukki
Vaihdettua punaisimmat punikt rehelliseen väkeen. Näin on näreet??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202212Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi492120Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä301999Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471406- 741346
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46883Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56822Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8751- 52733
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33724