Vitun idiootit persleläpipaskat saatana.
Pistäkää paalaamoon ne paskakasat nii että muut pystyis ajamaan tuolla tien päällä ettei tartte joka päivä vittuuntua teidän vitun pellepaskojen autonromujen kanssa!!
Kaksi törkeää kaaharia poliisin haaviin
Lauantai 6.3.2010 klo 21.54
Lauantaina poliisin haavin saatiin kaksi poikkeuksellisen törkeää kaaharia. Tapaukset sattuivat Uudellamaalla ja Pohjois-Pohjanmaalla.
Liikkuva poliisi tavoitti Nurmijärvellä nuorukaisen, joka päästeli liukkaalla maalaistiellä 168 kilometrin vauhtia. Vuonna 1989 syntyneellä miehellä oli kyydissään neljä muuta nuorta.
BMW:tä lennättänyt nuori jäi rysään Perttulankylässä tie 132:lla, jossa on 80 kilometrin nopeusrajoitus. Nollan alkometriin puhaltaneelta nuorelta otettiin kortti pois, ja hän saa syytteen törkeästä liikenteen vaarantamisesta.
Haistakaa paska idiootit
17
487
Vastaukset
- pertsa601
eilen ei riittänyt punaisen mulkun 80km vauhti olhavassa vaan piti ohittaa jono
kielletyllä alueella - J.Alankulkija
Jos sulla jokapäivä keittää noin pahasti suosittelen bussikyytiä,liikenteessä ei saa provosoitua.
- SE
toinen tapaus? AUTO???
- biimeri on paras..
vaan kuskin!hölmöilyä.Vika on aina ihmisessä kuvitellaan ESIM:vaikka koira ja ihminen..koira on kuin pieni pentu ja ihminen sitä ohjaa.Voihan sitä ylinopeutta ajaa vaikka ladalla.Auto tuskin on syyllinen se on väline ja siin on kaasu ja vaihteet joita ihminen käyttää.Miksi???onkin sitten toinen kysymys???
- jooseppi__
Vajaata tekstiä. Käy vetämässä toki turpaan niitä idiootteja (tuskin sinusta on siihenkään), mutta älä tänne tule autoa haukkumaan. URPO
- plösö88
tiedättekö, miksi bmw:llä ohitetaan? siksi, koska siinä on tehoa, eikä tarvitse jäädä taakse kykkimään
- T-Sport
plösö88 kirjoitti:
tiedättekö, miksi bmw:llä ohitetaan? siksi, koska siinä on tehoa, eikä tarvitse jäädä taakse kykkimään
joo onhan siinä 316i:ssä vallan mahdottomat tehot. Jopa 1.33 litranen Yaris menee kovempaa. T-Sportilla jättää sitten jo kaiken maailman 325i pemut.
- Pen Bimmeri
T-Sport kirjoitti:
joo onhan siinä 316i:ssä vallan mahdottomat tehot. Jopa 1.33 litranen Yaris menee kovempaa. T-Sportilla jättää sitten jo kaiken maailman 325i pemut.
T-Sport on hyvä Toyo peltoautoksi .
- plösötti
Pen Bimmeri kirjoitti:
T-Sport on hyvä Toyo peltoautoksi .
mikä sbmw:ssä teitä amistoyotatolloja oikein ketuttaa? kateus vai? vai mikä? rahan puute? säälittävää. ei jaksa.
- Vapaaottelija75
..Ruskeasuon Shellille perjantaina 12.3.2010 klo 20.00. Saat myös yrittää lyödä turpaan ;)
- plösötti
Ja sinä saat aloittaa typerys mutta minä lopetan.
- Mister Alpina
plösötti kirjoitti:
Ja sinä saat aloittaa typerys mutta minä lopetan.
Toyoterot enää muuta keksi niin alkavat uhoamaan netissä,
jopas pelottaa kun teiniviiksinen rääpäle uhoaa, mene poju lääkitsemään
päätäsi pussikaljalla. - *The Boss*
Mister Alpina kirjoitti:
Toyoterot enää muuta keksi niin alkavat uhoamaan netissä,
jopas pelottaa kun teiniviiksinen rääpäle uhoaa, mene poju lääkitsemään
päätäsi pussikaljalla.kuvailla itsesi
- Vapaaottelija75
*The Boss* kirjoitti:
kuvailla itsesi
Mitä homoseksuaali narkomaani siellä huutelee vieraisiin pöytiin?
- The Boss
*The Boss* kirjoitti:
kuvailla itsesi
Ajan Honda Monkeyllä mutta isona minusta tulee Toyotero,
oikea Terojen Tero. - Vapaaottelija75
The Boss kirjoitti:
Ajan Honda Monkeyllä mutta isona minusta tulee Toyotero,
oikea Terojen Tero.VVV..TTTUUU MÄ TAPAN TEIDÄT KAIKKI MUL ......STIT VVV::TTUU !!!!!
- *The Boss*
Vapaaottelija75 kirjoitti:
VVV..TTTUUU MÄ TAPAN TEIDÄT KAIKKI MUL ......STIT VVV::TTUU !!!!!
Älä tapa! Minulla on huono päivä kun poikaystäväni jätti minut enkä löytänyt uutta Gay- ravintelista. Lähtisitkö kanssani kahville ja vähän imuttelemaan Tercelini takapenkille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942274Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1671868- 1781414
- 239876
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 62779
- 65774
- 55682
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349601