ei normaali raskaus.

piiki ei tehoa

eli oliin raskaana minulla oli kaikki raskaus oireet kävin ultrassa jossa lääkäri toteesi et sikiö,syke ei näy eikä sikiöpussi ole kohdussa vaan kohtuontelossa kohdunreunassa(ahtaassa paikkassa) saain trexan piikki(solunmyrkkytyspiii) 75m ensimmäisellä viikkolla viime viikkon perjantaina. en vuottanut joten minulle laitettiin toiseenkin piikin 100m perjantaina. enkä ole vielläkään vuottanut mitään, onko kenellekään tuttu tuo trexan piiki ja monellako tehonnut?

5

1013

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedokas

Raskaus on siis ilmeisesti ollut kohdun sarvessa eli kornussa. Siellä venytys voi aiheuttaa kohdun repeämisen. Tila luetaan "kohdunulkoiseksi" raskaudeksi.

Trexan-hoidon tehoa ei mitata vuotamisella, vaan istukkahormonipitoisuuden laskulla (hCG). Tiedätkö mitä arvosi ovat olleet.

• pelotaa.,.

oli ennen trexan piikiä 20.000. perjantaina 05.03. oli 18 000 saain toiseen piikin nyt odotteleen taas pejantaina on lääkäri. saan toiseen piikin uudelleen varmaan kun mitään vuottoja ei ole tullut. onko siis viellä mahdollista et jouduisiin leikkaukseen? tai menossa huonompaan suuntaan en lääkärille puhunnut kun sain piikin luulin et se on menossa kohta ohi.

• ........
        pelotaa.,. kirjoitti:

oli ennen trexan piikiä 20.000. perjantaina 05.03. oli 18 000 saain toiseen piikin nyt odotteleen taas pejantaina on lääkäri. saan toiseen piikin uudelleen varmaan kun mitään vuottoja ei ole tullut. onko siis viellä mahdollista et jouduisiin leikkaukseen? tai menossa huonompaan suuntaan en lääkärille puhunnut kun sain piikin luulin et se on menossa kohta ohi.

............

• pelottaa edell..
        ........ kirjoitti:

............

niin ja tänään kävin lääkärissä kun vatsani oli turvonnut ja muutenkin väsyttää,kaikki johtuu piikistä. hcg arvo oli 11 000. nyt vaan odotteleen perjantaihiin, saan varmaan viellä toiseenkin piikin. jos siihen mennessä ei tulee mitään kovia kipuja.

• Meredith74

Antoivatko foolihappo piikin myös? Minulla 2 vuotta sitten kohdun ulkopuolinen raskaus ja sain myös 75mg Trexanea ja puolen vuoden kuluttua tuli vasen lonkka kipeäksi ja todettiin uussa eosonifiilinen granulooma eli hyvänlaatuinen kasvain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      50
      3658
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      38
      2361
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      71
      2308
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      60
      2198
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      27
      1626
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      65
      1550
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1457
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      55
      1003
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      68
      982
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      869
    Aihe