Kuuluisiko kerrostalossa ulvova ja mesoava juoppo maalle?
*
*
*
*
EI!
*
*
*
*
Vaan maan ALLE!
*
*
Kerrostalojuopot
14
549
Vastaukset
- uuuuuUUUUUUH!!!
Se on vain juopoilla samanlainen harrastus kuin kerrostalokoiranomistajilla, ja siihen harrastukseen on samanlailla koko talon osallistuttava :) Tosin kerrostalokoiranomistajat syyllistyvät häiriköivään harrastukseen selvin päin, mikä katsottakoon raskauttavaksi tekijäksi :) No joo, mutta mieluummin ottaisin juopot naapurit, kuin 6-8-18 tuntia päivästä kiekuvan koiran! Molemmista asioista voi muuten valittaa isännöitsijälle!
- hau hau hauveli
ovat pahimpia, kuin nuo koirat. Eivät osaa kouluttaa koiriansa, mutta niitä koiria täytyy pitää vain ns. imagon vuoksi. Saa kehua naapureille, kuinka paljon tämä koira maksoi.
Ulkoilua niistä monikaan ei saa muuta kuin muutaman minuutin päivässä. Portinpielessä käytetään ku..lla ja pa...lla. Siinä kaikki liikunta.
- - KSS -
Siis ihan totta! Miten helvetissä joku voi katsoa oikeudekseen häiritä kaikkia kerrostalon asukkaita yhdestä vuorokaudesta tuntikaupalla, viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen. Oletteko ihan tärähtäneitä, tehkää perkele niille viinoillenne mitä haluatte, kunhan vain pidätte kuononne kiinni! Naapureitanne EI todellakaan kiinnosta juopot hevonpaskan vertaa, saati keskustelu siitä! Ainoa mikä kiinnostaa on OMA kotirauha! Ottakaa myös huomioon se, että olette itse ainoita jota se helvetin meteli ei häiritse, ja toiset taas eivät voi tietää milloin se meteli alkaa ja milloin päättyy. Kerrostaloissa kaikki kuuluu kuin tyhjää ilmanvaihtokanavien, putkien läpivientien ym. kautta! Todella itsekeskeistä touhua jolle ei ole olemassa MITÄÄN hyväksyttävää syytä!
Ps. Juokaa kahvit mieluummin!- %%%%
VANHA VITSI, KEKSI UUSI !!!
- ---
On varmaan tehokasta tekstiä kun pitää noin ahkerasti lainailla. Luulen kumminkin, että juopot jatkaa häiriköintiään lukematta 'ehdotuksia' ollenkaan. Koiranomistajat sen sijaan päivystävät palstalla 24h/vrk.
- yks koiranomistaja
--- kirjoitti:
On varmaan tehokasta tekstiä kun pitää noin ahkerasti lainailla. Luulen kumminkin, että juopot jatkaa häiriköintiään lukematta 'ehdotuksia' ollenkaan. Koiranomistajat sen sijaan päivystävät palstalla 24h/vrk.
koiranomistajissa risoo? kyllä kuule on niitäkin joilla ei ole kallista koiraa ja niin perkeleen hienoa että sitä pitää esitellä kaikille sun muuta paskaa ja on myös niitä jotka ovat osanneet kouluttaa koiransa niin että se on hiljaa kun jää yksin kotiin.
joka helvetin asiasta pitää koiranomistajille v***illa, ihan joka asiasta. Kun ei mene sinne päähän niin ei mene, että on niitäkin, jotka a. pitävät koiransa kurissa, b. korjaavat koiranpaskat, c. eivät ole hankkineet koiraa minkään hiton imagon vuoksi.
Aina pitää olla yleistämässä. - wuff,,wuff
yks koiranomistaja kirjoitti:
koiranomistajissa risoo? kyllä kuule on niitäkin joilla ei ole kallista koiraa ja niin perkeleen hienoa että sitä pitää esitellä kaikille sun muuta paskaa ja on myös niitä jotka ovat osanneet kouluttaa koiransa niin että se on hiljaa kun jää yksin kotiin.
joka helvetin asiasta pitää koiranomistajille v***illa, ihan joka asiasta. Kun ei mene sinne päähän niin ei mene, että on niitäkin, jotka a. pitävät koiransa kurissa, b. korjaavat koiranpaskat, c. eivät ole hankkineet koiraa minkään hiton imagon vuoksi.
Aina pitää olla yleistämässä.vanha juttu. Kerran keksitty on aina kaluttavana.Nämä valittajat ovat kuin koirat, vanha luu on aina paras, kun sen jostain nurkasta kaivaa esille, niin, nam,nam.
Annetaan porukan louskuttaa, ei haukku haavaa tee, olkaamme me ylpeitä koiristamme, ovatpa kalliita, tai halpoja, aina ne yli käyvät tuollaisen rutisevan immeisen, jonka kumpikin pää taitaa valittaa. - ***
wuff,,wuff kirjoitti:
vanha juttu. Kerran keksitty on aina kaluttavana.Nämä valittajat ovat kuin koirat, vanha luu on aina paras, kun sen jostain nurkasta kaivaa esille, niin, nam,nam.
Annetaan porukan louskuttaa, ei haukku haavaa tee, olkaamme me ylpeitä koiristamme, ovatpa kalliita, tai halpoja, aina ne yli käyvät tuollaisen rutisevan immeisen, jonka kumpikin pää taitaa valittaa.Ei se valittaminen nyt ihan aiheetonta ole! Koirien kusetkin voisi hävittää kapeiden ja syvien polkujen varsilta, sillä jos polun leveys on noin 50cm, niin kyllä siinä saa kävellä kieli keskellä suuta ettei ole lahkeet kusessa! En ymmärrä miksi koiranomistajien pitää edes tuollaisille poluille ängetä, missä muutenkin on mahdotonta ohittaa toinen koira, mikäli sellainen sattuu vastaan tassuttelee. Vai onko niin, että nyt kun kaikki paikat alkaa olla kusessa, pitää etsiä puhdasta lunta sieltä mistä sitä vaan löytyy?
- EP..
wuff,,wuff kirjoitti:
vanha juttu. Kerran keksitty on aina kaluttavana.Nämä valittajat ovat kuin koirat, vanha luu on aina paras, kun sen jostain nurkasta kaivaa esille, niin, nam,nam.
Annetaan porukan louskuttaa, ei haukku haavaa tee, olkaamme me ylpeitä koiristamme, ovatpa kalliita, tai halpoja, aina ne yli käyvät tuollaisen rutisevan immeisen, jonka kumpikin pää taitaa valittaa.Alla olevasta lainauksesta käy hyvin ilmi kuinka ylpeitä olettekin!
"Saa koiranomistaja saa tehdä mitä haluaa. Kerrostaloissa on hiljaisuus 22-08 välisenä aikana, ja päivällä koira saa haukkua ja ulvoa niin paljon kuin haluaa. Ei se minun syy ole jos joku on vuorotyössä, opiskelee tms. Ei päivällä ole mitään kotirauhaa, menkööt opiskelijat kirjastoon, vaihtakoot vuorotyöläiset työvuorojaan ja kaikki tehkööt mitä haluaa. Minun koirani siis jatkaa joikaamistaan, sillä äänihän sillä on mitä mahtavin. Ja en minä sille mitään ruiskepantaa edes harkitse, eläinrääkkäystä koko touhu" - _Viinanjuoja_
Saa viinanjuoja saa tehdä mitä haluaa. Kerrostaloissa on hiljaisuus 22-08 välisenä aikana, ja päivällä juoppo saa mesota ja ulvoa niin paljon kuin haluaa. Ei se minun syy ole jos joku on vuorotyössä, opiskelee tms. Ei päivällä ole mitään kotirauhaa, menkööt opiskelijat kirjastoon, vaihtakoot vuorotyöläiset työvuorojaan ja kaikki tehkööt mitä haluaa. Minä siis jatkan joikaamistani, sillä äänihän minulla on mitä mahtavin. Ja en minä itelleni mitään antabuskapselia edes harkitse, ihmisoikeusrikos koko touhu.
- ----
EP.. kirjoitti:
Alla olevasta lainauksesta käy hyvin ilmi kuinka ylpeitä olettekin!
"Saa koiranomistaja saa tehdä mitä haluaa. Kerrostaloissa on hiljaisuus 22-08 välisenä aikana, ja päivällä koira saa haukkua ja ulvoa niin paljon kuin haluaa. Ei se minun syy ole jos joku on vuorotyössä, opiskelee tms. Ei päivällä ole mitään kotirauhaa, menkööt opiskelijat kirjastoon, vaihtakoot vuorotyöläiset työvuorojaan ja kaikki tehkööt mitä haluaa. Minun koirani siis jatkaa joikaamistaan, sillä äänihän sillä on mitä mahtavin. Ja en minä sille mitään ruiskepantaa edes harkitse, eläinrääkkäystä koko touhu"Alla olevasta lainauksesta käy hyvin ilmi kuinka ylpeitä olettekin!
"Saa koiranomistaja saa tehdä mitä haluaa. Kerrostaloissa on hiljaisuus 22-08 välisenä aikana, ja päivällä koira saa haukkua ja ulvoa niin paljon kuin haluaa. Ei se minun syy ole jos joku on vuorotyössä, opiskelee tms. Ei päivällä ole mitään kotirauhaa, menkööt opiskelijat kirjastoon, vaihtakoot vuorotyöläiset työvuorojaan ja kaikki tehkööt mitä haluaa. Minun koirani siis jatkaa joikaamistaan, sillä äänihän sillä on mitä mahtavin. Ja en minä sille mitään ruiskepantaa edes harkitse, eläinrääkkäystä koko touhu" - 8888
EP.. kirjoitti:
"Saa koiranomistaja saa tehdä mitä haluaa. Kerrostaloissa on hiljaisuus 22-08 välisenä aikana, ja päivällä koira saa haukkua ja ulvoa niin paljon kuin haluaa. Ei se minun syy ole jos joku on vuorotyössä, opiskelee tms. Ei päivällä ole mitään kotirauhaa, menkööt opiskelijat kirjastoon, vaihtakoot vuorotyöläiset työvuorojaan ja kaikki tehkööt mitä haluaa. Minun koirani siis jatkaa joikaamistaan, sillä äänihän sillä on mitä mahtavin. Ja en minä sille mitään ruiskepantaa edes harkitse, eläinrääkkäystä koko touhu"Alla olevasta lainauksesta käy hyvin ilmi kuinka ylpeitä olettekin!
"Saa koiranomistaja saa tehdä mitä haluaa. Kerrostaloissa on hiljaisuus 22-08 välisenä aikana, ja päivällä koira saa haukkua ja ulvoa niin paljon kuin haluaa. Ei se minun syy ole jos joku on vuorotyössä, opiskelee tms. Ei päivällä ole mitään kotirauhaa, menkööt opiskelijat kirjastoon, vaihtakoot vuorotyöläiset työvuorojaan ja kaikki tehkööt mitä haluaa. Minun koirani siis jatkaa joikaamistaan, sillä äänihän sillä on mitä mahtavin. Ja en minä sille mitään ruiskepantaa edes harkitse, eläinrääkkäystä koko touhu" - moi...
EP.. kirjoitti:
"Saa koiranomistaja saa tehdä mitä haluaa. Kerrostaloissa on hiljaisuus 22-08 välisenä aikana, ja päivällä koira saa haukkua ja ulvoa niin paljon kuin haluaa. Ei se minun syy ole jos joku on vuorotyössä, opiskelee tms. Ei päivällä ole mitään kotirauhaa, menkööt opiskelijat kirjastoon, vaihtakoot vuorotyöläiset työvuorojaan ja kaikki tehkööt mitä haluaa. Minun koirani siis jatkaa joikaamistaan, sillä äänihän sillä on mitä mahtavin. Ja en minä sille mitään ruiskepantaa edes harkitse, eläinrääkkäystä koko touhu" - juu...
EP.. kirjoitti:
"Saa koiranomistaja saa tehdä mitä haluaa. Kerrostaloissa on hiljaisuus 22-08 välisenä aikana, ja päivällä koira saa haukkua ja ulvoa niin paljon kuin haluaa. Ei se minun syy ole jos joku on vuorotyössä, opiskelee tms. Ei päivällä ole mitään kotirauhaa, menkööt opiskelijat kirjastoon, vaihtakoot vuorotyöläiset työvuorojaan ja kaikki tehkööt mitä haluaa. Minun koirani siis jatkaa joikaamistaan, sillä äänihän sillä on mitä mahtavin. Ja en minä sille mitään ruiskepantaa edes harkitse, eläinrääkkäystä koko touhu"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k463623On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole352347Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802276Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä572181Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.251605Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma641532- 761437
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?55993Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69977Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi39859