Meillä mies vielä nukkuu, kun on valvonut lähipäivinä niin paljon, mutta tiedän, että jokin pieni yllätys sillä on nyt naistenpäivän kunniaksi. Muistetaanko muiden perheissä jotenkin naistenpäivää ja jos, niin miten? Vai onko joku muu kuin mies muistanut?
Hyvää naistenpäivää kaikille äideille ja muillekin naisille!
GALLUP: Miten mies muisti naistenpäivää?
29
666
Vastaukset
- naistenpäivää!
Meillä ei tosiaankaan mies muista naistenpäivää =)
Hyvä että hääpäivän muistaa, sitäkään ei mitenkään juhlita. Äitienpäivää ei noteerata, samoin syntymäpäivät ja nimipäivät ohitetaan noteeraamatta. Mies on 'hieman' hajamielinen ja toisaalta myös erittäin itsekeskeinen. Niinpä haen huomiota muualta ;-)- veljeksetkö?
Samanlainen mies täälläkin..
- veli x 3
veljeksetkö? kirjoitti:
Samanlainen mies täälläkin..
Aikamoinen veljessarja. Minunkin mies meinaan kuuluu kyseiseen veljeskatraaseen ;)
- velix4
veli x 3 kirjoitti:
Aikamoinen veljessarja. Minunkin mies meinaan kuuluu kyseiseen veljeskatraaseen ;)
Minulla myös samanlainen aviomies! Omien juhlapäiviensä muistuttamisesta pitää kyllä huolen! Nykyään olen tahallisesti jättänyt ne noteeraamatta. Niin metsä vastaa......
- 21
Mutta enpä kyllä edes osaisi minkään naistenpäivän vuoksi muistamista odottaakaan.
Pieniä ihania huomionosoituksia tulisi parien osoittaa mielestäni toisilleen ilman mitään akkain- tai ukkoinpäiviä.- 4+5
vaimoaan muistaa naistenpäivänä, niin eihän se poissulje sitä, että muistettaisiin ympäri vuottakin. Meillä mies muisti minua tänään suklaalla ja muistaa kyllä muinakin päivinä vuodessa. Olisi kuitenkin ollut outoa, jos juuri naistenpäivänä ei olisi mitenkään huomioinut.
- 17
4+5 kirjoitti:
vaimoaan muistaa naistenpäivänä, niin eihän se poissulje sitä, että muistettaisiin ympäri vuottakin. Meillä mies muisti minua tänään suklaalla ja muistaa kyllä muinakin päivinä vuodessa. Olisi kuitenkin ollut outoa, jos juuri naistenpäivänä ei olisi mitenkään huomioinut.
Kuinka moneen junaan meitä onneksi on.
Sehän se on rikkaus:)
- Vastaaja%
hyvinkin. Avioerohakemus odotti mikron päällä allekirjoitustani ;)
- 4:n äippä
Minä sain aivan ihanan suloisen pienen orkidean mini maljakossa ja suklaata sydän rasiassa halausten ja suukkojen kera =)
- Ihanaa . . . .
tulla muistetuksi noin kauniisti :)
- 8+10
sain suklaata nätisti paketoituna.:)
- Me2+ipanat
Osti keittiön:D
- kukkakimpun.
Suosikkikukkiani tuo rakas mieheni toi töistä tullessaan.
Ja tiedoksi pessimisteille; meillä muistetaan pitkin vuotta pikku huomionosoituksin, mutta varsinkin silloin kun on pikkuisenkin aihetta.
Yhdessä ollaan oltu kohta 20v.- akkainpäivää;)
Mutta jos ei itsekään välitä tällaisista päivistä.
Eihän erikseen ole miestenpäivääkään.
Siitä kyllä loukkaantuisin jos syntymäpäivän unohtaisi. Tai no unohtaisi, mutta käskee aina jo hyvissä ajoin muistuttamaan, että voi muistaa sitten:D
Koitetaan nyt ede naistenpäivänä olla ystävällisiä naisihmisiä kohtaan, eikä mietitä, onko se oman perheen tapa oikea ja optimistinen ja toisen tapa väärä ja pessimistinen:)
- näin meillä eletään
Näytin illalla miehelleni kukan, jonka olin saanut lapseltani. Miehellä silmät sojotti päässä, kun ei yhtään tiennyt miksi nyt kukkia antaa. Kun kerroin, että naistenpäivän kunniaksi, niin suuttui kovasti, kun miehien päivää ei ole. Lapsi sanoi silloin isälleen, että miesten päivähän on 364 päivää vuodessa.
Mieheltä ei siis tullut mitään halausta eikä toivotusta, vaan vihaisena mökötti kateellisena miesten päivän puuttumista koko illan :) - hjmxchjmxcgh
joo, mies toivotti aamulla hyvää naistenpäivää, en kyllä muistanu ite että sellanen päivä oli. olisko sitä jotenkin pitäny juhlia että oon sattunu syntymään naiseks? ihan ku mie ite siihen olisin jotenkin voinu vaikuttaa.
- 7+3
kai itse ole vaikuttanut syntymäpäivääsikään, mutta kai sitä edes joskus olet juhlinut? Ihmeellistä kyynisyyttä.
- chmxvmxv
7+3 kirjoitti:
kai itse ole vaikuttanut syntymäpäivääsikään, mutta kai sitä edes joskus olet juhlinut? Ihmeellistä kyynisyyttä.
itseasiassa just tänään miehen kanssa puhuttiin että ennemmin minusta minun syntymäpäivänä pitäs onnitella minun äitiäni, sehän sillon vuosia sitten on kovan työn tehny että minä oon tähän maailmaan päässy.
ja samalla pohdittiin mikä ihmeen tarve niin monella naisella on "tulla muistetuks" äitienpäivänä, naistenpäivänä, hääpäivänä.. ei vaan pysty tajuu. minulle sillä ei ole mitään merkitystä toivottaako mieheni hyvä naistenpäivää tai saati jos hän jotain kukkia kantais, mitä minä niillä teen, oikeesti? :D heh, tiiän että mieheni rakastaa ja arvostaa minuu vaimona, naisena ja äitinä, enkä vaadi häneltä turhanpäiväsiä ja suoraansanottuna teennäisiä huomionosoituksia sitä todistelemaan. Kaikki nuo "juhlapäivät" on niin teennäisiä ystävänpäivästä lähtien ja ne on miehille painajaismaisia kun aina pitäs se vaimo kulta jotenkin yllättää. kai te teette miehellenne sentään samoin vai vaaditteko vaan? ;)
- fxcfh
Ei muistanut enkä muistanut itsekkään moista jonninjoutavaa päivää, syntymäpäivät ym meillä kyllä muistetaan mutta ei tollaisia turhia juttuja.
- nonna-84
Mies soitti töistä ja toivotti hyvää naistenpäivää.. Ja taas toivoin kovasti, että kun tulee kotiin, olisi vaikka kukkia mukana. Mutta ei.. vaikka eipä se muista synttäreitä tai mitään muitakaan juhlia kuin ehkä kerran viidessä vuodessa ;/
Olis vain kiva saada toisinaan jotain pientä huomionosoitusta..
Kuitenkin itse yritän aina synttäri/isänpäivänä jne keksiä jotain pientä ja mukavaa. - Ei juhlita
päivä muistaa mitenkään, samoin kuin ystävänpäivä tai pääsiäinen. Meillä ei moisia päiviä noteerata mitenkään. Keksitty vaan kauppiaiden tähden...
Meillä ei juhlita kuin lasten synttärit, isän ja äitien päivä ja joulut.
Mitään ystävänpäiväkortteja tai lastenpäiväkortteja tai muuta krääsäpäivää ei juhlita eikä muisteta.
Ystäviä ja naisia voi muistaa muutenkin, täysin turhaa.- 15+6
millä logiikalla joulu ei ole turhanpäiväinen, mutta pääsiäinen on? Yhtä lailla raamatusta molemmat.
- sorrettu nainen
Ei tarvitse ostaa mitään, mutta miksei ihmisiä voisi erityisesti huomioida noina päivinä..
Synttärit, isän- ja äitienpäivät ja joulut ovat yhtä lailla ihmisten keksimiä juhlia ja kaupallisuus jyllää varsinkin jouluna, joka markkinahumussaan on mennytkin jo ihan hulluksi.
Naistenpäivä ei ole mikään kauppiaiden tai uskonnollisten ryhmien keksimä juttu ollenkaan, vaan se päivä on tärkeä huomionosoitus maailmassa edelleen naisiin kohdistuvan sorron olemassaoloon.
http://savonlinnakampus.joensuu.fi/merkkipaivat/naistenpaiva/naiset1.htm - nmgcdchgc
sorrettu nainen kirjoitti:
Ei tarvitse ostaa mitään, mutta miksei ihmisiä voisi erityisesti huomioida noina päivinä..
Synttärit, isän- ja äitienpäivät ja joulut ovat yhtä lailla ihmisten keksimiä juhlia ja kaupallisuus jyllää varsinkin jouluna, joka markkinahumussaan on mennytkin jo ihan hulluksi.
Naistenpäivä ei ole mikään kauppiaiden tai uskonnollisten ryhmien keksimä juttu ollenkaan, vaan se päivä on tärkeä huomionosoitus maailmassa edelleen naisiin kohdistuvan sorron olemassaoloon.
http://savonlinnakampus.joensuu.fi/merkkipaivat/naistenpaiva/naiset1.htmno just näin. muistetaan että kaikilla naisilla ei ole asiat yhtä hyvin ku meillä eikä vittu ruveta vaatii mitään jalustalle nostamista. vai joko me ollaan PAREMPIA kun miehet???
- ot, mutta siitä viis
nmgcdchgc kirjoitti:
no just näin. muistetaan että kaikilla naisilla ei ole asiat yhtä hyvin ku meillä eikä vittu ruveta vaatii mitään jalustalle nostamista. vai joko me ollaan PAREMPIA kun miehet???
vielä unohtaisivat sen kauhean kilpailun ja vertailun keskenään, niin voitaisin yhdessä saada enempikin aikaiseksi.
- mmmn
Sain ruusuja!
- Skata.
Ensin naiset vaativat tasa-arvoa.Sitten ne valittavat ettei mies kunnioita heitä naisina.Naista pitää kunnioittaa,sanoo muija.Tahdotteko te naiset olla tasa-arvoisia vai ei,päättäkää jo.Muija sano että hän on synnyttäny 2 lasta ja se ei ollu kivaa.On mullakin ollu vatta kovana ja en mäkään siitä numeroa tee.
- sut varmasti
Skata. kirjoitti:
Ensin naiset vaativat tasa-arvoa.Sitten ne valittavat ettei mies kunnioita heitä naisina.Naista pitää kunnioittaa,sanoo muija.Tahdotteko te naiset olla tasa-arvoisia vai ei,päättäkää jo.Muija sano että hän on synnyttäny 2 lasta ja se ei ollu kivaa.On mullakin ollu vatta kovana ja en mäkään siitä numeroa tee.
Kun on tasa-arvoinen, ei tarvitse kunnioittaa? Kun on alistettu, saa kunnioitusta?
Niin, paskakokkareen kasvattaminen suolistossa 2 x 9 kuukautta voi ollakkin aika hyvin verrannollista ihmislapsen kasvattamiseen kohdussa. Mites imetyskuukautesi sujuivat paskojesi kanssa yöherätyksineen..
- afrodite............
Pitkällä sessiolla oraaliseksiä, kyllä se kukat voittaa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192206Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392095Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä301989Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471396- 741336
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46883Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56812Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8751- 52733
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32718