Eli nyt tuossa se Panan uusin - Panasonic Lumix DMC-G2.
http://www.panasonic.net/avc/lumix/systemcamera/gms/g2/touch.html
Aika hypetys - Lumix DMC-G2
5
485
Vastaukset
- YrjöJurri
Mullakin on tuossa kännykässä tuo kosketusnäyttö ilman fyysisiä näppäimiä. Käyttöliittymä on looginen, silloin kun on aikaa asetella ja tökkiä. Koskettelu ja asettelu toimii, jos kuvataan suorilla käsillä kuten pokkarilla. Kosketusnäytöissä on se ongelma, että jos sormet on kun nippu k***iä, kuten minulla ja monella raavaalla miehellä on tosiaan vaikea tökkiä tarkkaan....me olemme ehkä vähemmistö.
Toisaalta kyllä Panasonicin resulsseilla luodaan innovaatiota, eihän digikamera ole vielä loppuun tuotteistettu . Monta kohtaa raahaa vanhassa mekaanisessa kamerassa, joten kehittämistä riittää."Koskettelu ja asettelu toimii, jos kuvataan suorilla käsillä kuten pokkarilla. Kosketusnäytöissä on se ongelma, että jos sormet on kun nippu k***iä, kuten minulla ja monella raavaalla miehellä on tosiaan vaikea tökkiä tarkkaan....me olemme ehkä vähemmistö."
...kännykkä minullekin tuli heti mieleen. Ovat vaan minullekin nuo uusimmat kännykät jo liian vaikeita, puhelimeen vastaamineen luonnistuu nippa nappa ja soitto myös, mutta tekstiviestien kirjoituksen voi jo unohtaa jos on vähänkään oudompia merkkejä tarvis käyttää tai numeroita tekstin seassa. Eihän tuosta kännykän näytöstä edes mitään näe. Missähän opissa se pääministerikin kävi kun niinkin paljon kännykällä tekstaili? No, olipahan ainakin minua nuorempi mies.- pakottaa…
Earl_of_Snowdon kirjoitti:
"Koskettelu ja asettelu toimii, jos kuvataan suorilla käsillä kuten pokkarilla. Kosketusnäytöissä on se ongelma, että jos sormet on kun nippu k***iä, kuten minulla ja monella raavaalla miehellä on tosiaan vaikea tökkiä tarkkaan....me olemme ehkä vähemmistö."
...kännykkä minullekin tuli heti mieleen. Ovat vaan minullekin nuo uusimmat kännykät jo liian vaikeita, puhelimeen vastaamineen luonnistuu nippa nappa ja soitto myös, mutta tekstiviestien kirjoituksen voi jo unohtaa jos on vähänkään oudompia merkkejä tarvis käyttää tai numeroita tekstin seassa. Eihän tuosta kännykän näytöstä edes mitään näe. Missähän opissa se pääministerikin kävi kun niinkin paljon kännykällä tekstaili? No, olipahan ainakin minua nuorempi mies.raavaan miehen ostamaan kännykän jota ei pysty käyttämään.
"Ovat vaan minullekin nuo uusimmat kännykät jo liian vaikeita"
tai edell "on tosiaan vaikea tökkiä tarkkaan".
Minä sain ihan itse valita nakkisormilleni sopivan mallin. En joutunut edes harkitsemaan kosketusnäyttöistä. Eikä tarvitse nyt täällä ruikuttaa mokomasta asiasta.
- --
--
- kumpi lie??
Oliko tuo Kokeneen Ammattilaisen kommentti? Vai hiihtoloma-ahdistusta potevan amiksen aivopieru?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412470Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742447Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl251837Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211098Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40959Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55864