Anopille kostaminen

LadyXXX

Olen tässä välillä ihan vakavissani miettinyt, että anopille pitäisi antaa jotekin takaisin. Hän on aiheuttanut lukuisille ihmisille mielipahaa mm. valehtelee yms. ja varsinkin kertoo ihmisistä perättömiä juttuja. Hän ei kyllä yhtään tajua, että hänen omat juttunsa menevät kyllä pahasti pieleen. Esim. puhuu siskonsa lapsenlapsien vehkeistä kun näki heidät saunassa...yms. Tai kun appi joutui eturauhassyöpäleikkaukseen, niin hänellä oli kamala hätä, että mistä hän saa seksiä yms.

Kosto olisi suloinen vai onko? Itse en enää välitä hänen jutuistaan, mutta korpeaa tuollainen p*läjä!!

8

1261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *

Anoppisi on sairas ihminen, mutta ei itse tunnista/myönnä sitä. Tilaa mielenterveystoimistoon aika.

• anoppi..

ite oon anoppi ja mullahan ei sais olla elämää mitään ja oon vasta 46v.Mun koti pitäs olla avoin ja täältä sais kaikkee ja mun koiraakin sais haukkua,tää on sen koti, minusta puhumattakaan ihan kuin mullakaan ei olis tunteita.Mulle kostetaan kaikkee ja tää ei ole harhaluulo vaan ihan tieto, sanottu suoraan päin näköä, oon niin täysjärkinen ja järissäni kuin olla vain voi,mua hävetään,pakkohan munkin on elää elämäni,(on sanottu tapa itsesi), mitä vielä..(ne toivoo mun kuolemaa ja tarkoitusperä silläkin)sekin on sanottu.Älkää luulko että ikinä anteeksi annan!suhteet on katkolla ja mulla oma elämä!Jokainen päivä on hyvä ilman ilkeitä ihmisuhteita joita en kaipaa vaikka omaa vertani ja lihaakin on.En osaa olla omaitseni sanoa sanaakaan enää heidän seurassaan mulla ei ole ikävä heitä pätkääkään mua on loukattu niin monesti ja turhaan!olen herkkä ja sosiaalinen se on mun vajeeni!pitäs olla kova,määräilevä ja ties mitä niin tykättäs juoppo kenties.Sais säälipojoja mutta omillaan toimeentuleva naikkonen olen.

• Tyhmyri

Minkä sille teet, jos ihminen on sivistymätön, huonokäytöksinen ja tahditon?
      Ei hänelle mene mikään perille. Mahtaisiko edes ymmärtää hävetä, vaikka joutuisi nolatuksi yleisön edessä!

Monta kertaa ihmettelee, kuinka tuollaisten ihmisten lapset kuitenkin voivat olla ihan miellyttäviä ja "kunnollisia". Geenit periytyvät kauempaa suvusta?

• byuygf9

Tämä kaveri joka noita os listaa, on todella sairas mieleltään. Toimii korkeampien voimien valtuuttamana (on itse niin kirjoittanut) kostajana ja tuomarina tällä ja muilla saiteilla. Esiintyy eri nimimerkeillä (mm Miss Liberty), mutta tunnistetaan kyllä.
      On mies, mutta esiintyy naisena hämätäkseen ylläpitoa ja muita saitin käyttäjiä.
      Toimii vihan ja uskonnolisen raivon vimmalla, kuuluisi ehdottomasti suljettuun laitokseen hoitoon.
      On hyllytetty monia kertoja sääntörikkomusten vuoksi, mutta palaa aina väärillä, tekaistuilla tiedoilla.
      Valehtelee olevansa työ-elämässä, mutta varmasti ei ole. Moinen tasapainottomuus, uskonnolinen agressio, harhaisuus ym muut oireet ovat este töissäkäynnille.
      Eikä ymmärrä ja käsitä rikkovansa lakia, koska mielen sairaus on sitä luokkaa ettei kykene erottamaan väärää ja oikeaa.
      Eli ei vajaavaltaisena ole kykenevä vastaamaan oikeuden edessä teoistaan, valitettavasti.
      Eli pakollinen hoitoon ohjaus suljettuun laitokseen ainoa mahdollinen keino.

• sivistymättömyyttä

Kaikki varmasti tajuaa kuin tyhmä anoppi on.

Mieheeni tarttui miesvaltaisesta työpaikasta äijien irstaat hokemat sukupuolielimistä ja stoppasin ne heti alkuunsa etten halua kuunnella sellaista paskaa. Anoppisi on sivistymätön ja siitä voi huomauttaa ettei kukaan ole hänen seksielämästään kiinnostunut ja pitää ihan omana tietonaan. Stoppaa heti anopin alapääjutut ettei teillä olla kiinnostuttu sellaisista. Itse inhoan kaksimielisiä alapää ja naimis vitsejäkin eikä ne yhtään naurata ja sanonkin heti ettei sellaiset kiinnosta, jos ei ole mitään järkevää sanottavaa niin pitää ennemmin suunsa kiinni.

• Tajunnanvirta

Samaa mieltä tämän kirjoittajan kanssa!

Sinun ei tarvitse sietää sivistymättömän moukan asiattomia juttuja toisten sukupuolielimistä ja omasta seksielämästään. Kun anopin jutut menee mauttomiksi tai jos hän alkaa kertoilla valheita, keskeytä hänet heti alkuunsa ja SANO SUORAAN, että et halua kuulla tuollaista. Jos hän alkaa taas jauhaa lastenlastensa vehkeistä, sano ihan suoraan, että tuollainen tarinointi on tosi asiatonta ja tökeröä.

Pidä jämäkästi kiinni rajoistasi, mutta älä ala haastamaan riitaa anopin kanssa. Siitäkös moinen idiootti vain innostuisi! Saisi lisää vettä myllyynsä! Riitaa haastamalla et tee muuta kuin mielihyvää hänelle ja mielipahaa itsellesi. Älä suo sitä iloa hänelle.

En myöskään kannata kostoa. Joo, tiedän kyllä omastakin kokemuksesta, että kosto olisi suloinen, mutta ei se yleensä auta mitään. Yleensä, jos tuollainen ihminen on kyseessä, kaikki muutkin huomaavat hänen typeryytensä ja sillä tavalla hän hankkii ihan itse "koston" moukkamaisuudestaan. Tuskin tuollaisella ihmisellä on kovin montaa ystävää. Sitten, kun hän on vanha ja yksinäinen, hän voi rauhassa miettiä, miksi niin mahtoi käydä.

Ole siis itse asiallisen viileä äläkä lähde riitelemään hänen kanssaan, mutta älä myöskään suostu kuuntelemaan mitään asiatonta hänen taholtaan. Jos jutut alkaa mennä alatyylisiksi, pyydä häntä lopettamaan, ja jos hän ei usko (tai jos hän alkaa haastaa riitaa) poistu paikalta.

Tämä neuvo ei päde vain anoppeihin, vaan ihan kaikkiin paskanjauhajiin. Tällä tavalla itse käsittelen idiootteja, ilman että minusta tulee samanlainen. En ole aikoihin vaivautunut kantamaan kaunaa tai kostamaan, koska en jaksa viettää niin paljon aikaani vihaamalla toista ihmistä. Ennemmin suljen ko. idiootin mielestäni ja elämästäni ja käytän aikani keskittymällä ennemmin sellaisiin asioihin, joista tykkään ja joista saan mielihyvää. :)

• Haahhaah

Usein tuollaisten puheiden viljelijät pitävät toisen kiusaantumista huumorintajuttomuutena.
        Monet typerät ihmiset ovat sitä mieltä, että vyötärön alapuoliset seikat ovat aina kelpo naurun arvoisia.
        Alle kouluikäisillä on kakkavitsit käytössä ja he saattavat kikattaa hervottomina. Mutta jos kikatus jatkuu vuosikymmeniä, osoittaa sen vain, että asianomainen on tarhaikäisen tasolla.

• huishiisi

kuulijan älykkyyden varaan mitä puheet aikaan saavat.

Ota kunnon välimatka äläkä ota sressiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      38
      3545
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      32
      2315
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      80
      2243
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      45
      2111
    5. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      56
      1484
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      18
      1445
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1396
    8. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      957
    9. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      48
      945
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      37
      823
    Aihe