Olen huomannut

ira¤

jotta pahabsuopaisia ihmisiä on paljon,he kääntävät asiat pilkaksi,vähätellen kaikkea.mutta itsestään ei kerro ,mitään,ettei heitä voisi pilkata.Tunsin kerran naisen joka sanoi että hän sanoo suoraan mitä ajattelee,kysyin haluaako jotta häne,,e sanotaab nyös suoraan,kestääkö hän sen,Tiesin ettei kestäisi.Sanoimpa suoraan hänelle.jotta äijäsi on täysi alkoholisti,ja semoin parikymppinen tyttäresi,raskausaikanakin ryyppäsi,hän vannotti etten kertoisi lasten suojeluub.Rupesi itkemään kun kuuli itsestään totuuden.Sellaisia ovat totiideb torvet,Tykkäävät jotta muille saa sanoa ,itä hyvänsä.mutta heille ei mitään,sikseivät itsestään mitään kerrokkaan.Pusikoista on kiva heittää puikkoja,eikös vaan on aonakin sinun iltasi pelastettuilkeydell'si.Toivon jotta saat samaa lääkettä maistaa,niin tiedät miltä se tuntuu.Sinun horinoistasi en piittaa tuon taivaallista,saotpa hyvän mielen itsellesi-Sinulla lun on niin täydellinen elämä.etkä koskaan tee virheitä.Eikä jo se ole petos,jos luvataan 4 hengen huone,ja annetaan niin pieni kopperp ettei mahdu lun 2 laveria.Suihkusta tuki tulikuumaa vett'.Patterit olivat kylminä.edes vaatteit' ei saanut kuivattua,kun vettä satoi joka päivä,ei ollut mikroakaan jossa olisi voinut omay ruoat lammitt''.Olisitko sinä tyytynyt vastaavanlaiseen kojteluun,Toööopa-

30

437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,,,,,,,,,,

vielä suomeksi käännettynä, kiitos...

Miksi ihmeessä kirjoittelet jollekin palstalle koko elämänstoorisi jos et ole valmis sitten ottamaan vastaan muutakin kuin päänsilittely-palautetta?! Kukaan muu ei täällä levittele samaan tapaan asioitaan kuin sinä.

Mikä totuus tästä henkilöstä itsestään oli se jos hänen puolionsa olikin alkoholisti? Ja jos vaikka tytär käyttikin alkoholia raskausaikana? Kumpikaan asia ei kertonut tästä henkilöstä ITSESTÄÄN mitään. Eivätkös nuo olleet totuuksia ihan muista kuin tästä ihmisestä itsestään?

Se miksi ihmiset eivät kerro asioistaan julkisilla foorumeilla, se tuskin johtuu siitä etteivätkö kestäisi totuutta vaan siitä että harvapa sitä haluaa päivittää tekemisiään ja menemisiään, kertoa sukulaisistaan ja kummin kaimoistaan. Vieläpä siten (asuinpaikastaan ym.), että tunnistaminen ei ole vaikeata.

Suuri osa ihmisistä kirjoittelee aivan anonyymisti.

Ihan itse sinä olet kertonut asioistasi, maan ja taivaan väliltä. Jospas kurkkaisit peiliin, ihan turhaan syytät muita ihmisiä omasta avoimmuudestasi.

Olet kertonut niin paljon puutaheinääkin että älä ihmettele jos ihmiset eivät niele kaikkia juttujasi.

Sinulla lienee omat syysi avoimmuuteesi avoimella nettifoorumilla kertoiluun. Sitten sinulla pitäisi myöskin olla kanttia ottaa vastaan kirjoitustesi saama reaktio ja palaute.

Kukaan ei tietäisi nakkisooseistasi, mikrottomuudestasi, ex-puolisosi kuolemasta, isäsi kuolemasta, toisen exäsi sairauksista, lapsesi työajoista ym.ym. ellet ITSE olisi niitä täällä kertoillut.

Että näin.

• ihmettelijä myöskin

talteen omat viestisi? Tulee ristiriitaisuuksia vähemmän

• sivusta seurannut.

ihmiset ovat vaan sanoneet suoraan mitä kirjoituksistasi ajattelevat.Kukaan ei ole mollanut sinua.

• tavallinen syöpäpoti

hyvä,miksi ihmeessä täällä syöpäpotilaitten keskustelu palstalla täytisi kertoa kaikki itsestään?
      Eiköhän ole viisainta kertoa kaikki tuollainen blogissa,jos haluaa joka päivä raportoida kaikki tapahtumat kaikkien luettavaksi?
      Mitä itseeni tulee,olen ihan tavallinnen tallaaja,rintasyöpä hoidoissa käyn joka kolmas viikko.
      Olen 45.vuotias ja kolmen lapsen äiti,lapseni ovat kaikki alle 18.vuotiaita.
      Olen naimisissa ja elän ihan normaalia perhe elämää täällä keski - Suomessa.
      Mieheni käy töissä ja minä olen toistaiseksi sairaslomalla omasta työstäni.

Tänään ulkoilin ja tein ruokaa,pesin pyykkiä,kävin vanhimman lapseni luona ja touhusin hänen lapsiensa kanssa.
      Ensi viikolla on taas tiputus päivä ja sen jälkeen varaan itselleni lepoa noin viikoksi,sen jälkeen jaksan taas touhuta kaikenlaista.
      Kesään mennessä hoitoni ovat ohi sädehoitoja lukuun ottamatta.

Olemme kotosalla kesän,hoidamme puutarhaa ja vierailemme sukulaisissa etelä Suomessa.
      Mitä muuta kertoisin itsestäni,oikeastaan ei ole mitään kerrottavaa,elämäni on aika tasapainoista lukuun ottamatta tätä syöpää.

Näin minulla,en usko,että minun elämäni kiinnostaa kovinkaan monia.Ja jos alkaisin kirjoittamaan päivittäin kaikki,mitä elämässäni tapahtuu..Uskon että saisin kirjoittaa itselleni ja siihen minulla on rakas päivälkirjaani .
      Myös puolisoni,ystävieni,vanhempieni,anoppini ,lapsieni ,naapureitteni kanssa keskustelen päivien tapahtumista ja kaikesta muustakin,mitä maailmalla tapahtuu.
      En näe mitään tarvetta kertoa kaikkea yksityiskohtaisesti tällä palstalla.
      Sanot ira¤,ettei täällä uskalleta kirjoittaa omasta elämästä mitään.
      Mitä tarkoitat tuolla?

• tavallinen tallaaja.

kirjoitin viestiini että kaikki kolme lastani ovat alle 18.vuotiaita,vanhin lapseni on 23.vuotias,mutta hän ei asu enää kotona,vaan perheensä kanssa.Kaksi lastani jotka asuvat vielä kotona,ovat alle 18.vuotiaita.
        Jos tämä ketään kiinnostaa.

• kiinnostaa.

Minua kyllä kiinnostaa tuo sinun elämäsi. Kerroit, että sinulla on kolme lasta, kaikki alle 18 vuotiaita. Tänään kuitenkin vierailit vanhimman lapsesi luona ja touhuilit hänen lastensa kanssa. Miten alle 18 vuotiaalla voi olla jo useampia lapsia. Muistitko väärin vai tuliko kirjoitusvirhe. Voimia sinulle hoitoihin. Jonakin päivänä ne vaan ovat ohi.

• hälytys.
        kiinnostaa. kirjoitti:

Minua kyllä kiinnostaa tuo sinun elämäsi. Kerroit, että sinulla on kolme lasta, kaikki alle 18 vuotiaita. Tänään kuitenkin vierailit vanhimman lapsesi luona ja touhuilit hänen lastensa kanssa. Miten alle 18 vuotiaalla voi olla jo useampia lapsia. Muistitko väärin vai tuliko kirjoitusvirhe. Voimia sinulle hoitoihin. Jonakin päivänä ne vaan ovat ohi.

Nyt luin vasta korjausviestisi ja sekaannus selvisi. Niin, voimia vieläkin hoitoihin.

• ex-syöpäpotilas.
        hälytys. kirjoitti:

Nyt luin vasta korjausviestisi ja sekaannus selvisi. Niin, voimia vieläkin hoitoihin.

58.vuotias koirani kanssa asuva leski.Rintasyövän olen sairastanut ensin vuonna 2003 ja toisen kerran 2008 ja molemmista olen selvinnyt ja nyt on vielä kontrolleja vuoden välein
        Tänään maanantaina heräsin aamulla klo.7. ja söin aamupalan.Sen jälkeen kävin koirani kanssa lenkillä ja tapasin samalla toisen koiraa ulkoiluttavan naisen,jonka kanssa vaihdoimme kuulumisia.
        Päivällä luin kirjaa ja sen jäkkeen tein käsitöitä,kävin lähikaupassa ja samalla kävin myös apteekissa.

Iltapäivällä tein ruokaa itselleni,ruokin myös koirani ja taas teimme pitkän lenkin.
        Sen jälkeen kävin meidän kylän marttakerhossa,samalla reissulla kävin tapaamassa erästä ystävääni.Palasin kotiin koirani luo ja illalla teimme vielä yhden lyhyemmän lenkin metsäteillä.Illalla soittelin ystävälleni ja katselin telkkaria.Äitini soitti minulle ja kyseli tulemmeko koirani kanssa huomenna hänen luokseen syömään,sanoin että tulemme ilomielin.
        Äitini on jo lähes 80.vuotias vanhus,mutta niin pirteä ikäisekseen,hemmottelee ja hoitaa 87.vuotiasta isääni ja koko sukua tarpeen vaatiessa.
        Myös lapseni soitti ja kyseli kuulumisiani,ensi viikonloppuna pakkaan matkalaukkuni ja ajelen koirani kanssa Lappeenrantaan kyläilemään tyttöni perheeseen ja siellä on minulle iloa kahdesta lapsenlapsestani ja koiralleni iloa lapseni viisi vuotta nuoremmasta koirasta.
        Tällaista minun elämä,ihan tavallista ja ei mitään sen kummempaa salattavaa mutta ei joka päivälle riitä kirjoitettavaa,lähes kaikki päivät melkein samanlaisia.
        Hattua nostan hänelle joka jaksaa kirjoittaa ja kertoa joka päiväiset tapahtumat meidän luettavaksemme.
        Mutta onko se tarpeellista vai terapeuttista hänelle itselleen.

• elämäni.
        ex-syöpäpotilas. kirjoitti:

58.vuotias koirani kanssa asuva leski.Rintasyövän olen sairastanut ensin vuonna 2003 ja toisen kerran 2008 ja molemmista olen selvinnyt ja nyt on vielä kontrolleja vuoden välein
        Tänään maanantaina heräsin aamulla klo.7. ja söin aamupalan.Sen jälkeen kävin koirani kanssa lenkillä ja tapasin samalla toisen koiraa ulkoiluttavan naisen,jonka kanssa vaihdoimme kuulumisia.
        Päivällä luin kirjaa ja sen jäkkeen tein käsitöitä,kävin lähikaupassa ja samalla kävin myös apteekissa.

Iltapäivällä tein ruokaa itselleni,ruokin myös koirani ja taas teimme pitkän lenkin.
        Sen jälkeen kävin meidän kylän marttakerhossa,samalla reissulla kävin tapaamassa erästä ystävääni.Palasin kotiin koirani luo ja illalla teimme vielä yhden lyhyemmän lenkin metsäteillä.Illalla soittelin ystävälleni ja katselin telkkaria.Äitini soitti minulle ja kyseli tulemmeko koirani kanssa huomenna hänen luokseen syömään,sanoin että tulemme ilomielin.
        Äitini on jo lähes 80.vuotias vanhus,mutta niin pirteä ikäisekseen,hemmottelee ja hoitaa 87.vuotiasta isääni ja koko sukua tarpeen vaatiessa.
        Myös lapseni soitti ja kyseli kuulumisiani,ensi viikonloppuna pakkaan matkalaukkuni ja ajelen koirani kanssa Lappeenrantaan kyläilemään tyttöni perheeseen ja siellä on minulle iloa kahdesta lapsenlapsestani ja koiralleni iloa lapseni viisi vuotta nuoremmasta koirasta.
        Tällaista minun elämä,ihan tavallista ja ei mitään sen kummempaa salattavaa mutta ei joka päivälle riitä kirjoitettavaa,lähes kaikki päivät melkein samanlaisia.
        Hattua nostan hänelle joka jaksaa kirjoittaa ja kertoa joka päiväiset tapahtumat meidän luettavaksemme.
        Mutta onko se tarpeellista vai terapeuttista hänelle itselleen.

Minä olen 57 vuotias eronnut nainen. Minulla on 3 aikuista lasta ja kaksi lapsenlasta. Rintasyövän sairastin vuonna 2007. Sain kaikki hoidot ja olin sairauslomalla 9 kuukautta. Palasin töihin, olen voinut ja jaksanut oikein hyvin. Niin ja tämä päivä. Tämä päivä on eka lomapäivä. Aamulla heräsin noin 7.30, tein aamupalan johon kuului kahvia, ruisleipää, keitetty muna, tomattia ja salaattia. Sitten luin lehden jonka jälkeen vielä palasin sänkyyn ja luin hyvää kirjaa. Noin 11 maissa lähdin kaupungille, kävin Soneran liikkeessä koska uusi puhelimeni ei toiminut kunnolla ja laitatin sen kuntoon. Tulin kotiin, leivoin pullaa ja valmistin päivällisen. Ihmettelin miksi minua niin palelee, mittasin kuumeen ja sehän olikin nousussa. Illan makasin sohvalla peiton alla, katselin telkkaria ja vietin ekaa lomapäivää. Tässä minun elämästäni ja tästä päivästäni mutta haloo, KETÄ KIINNOSTAA, ei todellakaan ketään.

• röökimuija?
        elämäni. kirjoitti:

Minä olen 57 vuotias eronnut nainen. Minulla on 3 aikuista lasta ja kaksi lapsenlasta. Rintasyövän sairastin vuonna 2007. Sain kaikki hoidot ja olin sairauslomalla 9 kuukautta. Palasin töihin, olen voinut ja jaksanut oikein hyvin. Niin ja tämä päivä. Tämä päivä on eka lomapäivä. Aamulla heräsin noin 7.30, tein aamupalan johon kuului kahvia, ruisleipää, keitetty muna, tomattia ja salaattia. Sitten luin lehden jonka jälkeen vielä palasin sänkyyn ja luin hyvää kirjaa. Noin 11 maissa lähdin kaupungille, kävin Soneran liikkeessä koska uusi puhelimeni ei toiminut kunnolla ja laitatin sen kuntoon. Tulin kotiin, leivoin pullaa ja valmistin päivällisen. Ihmettelin miksi minua niin palelee, mittasin kuumeen ja sehän olikin nousussa. Illan makasin sohvalla peiton alla, katselin telkkaria ja vietin ekaa lomapäivää. Tässä minun elämästäni ja tästä päivästäni mutta haloo, KETÄ KIINNOSTAA, ei todellakaan ketään.

on salattavaa mutta paljastan sen nyt: minä tupakoin vaikka olensyöpäpotilas,poltan noin 10.savuketta joka päivä.
        Muuten elän normaalia elämää kotonani miehen ja kahden lapseni sekä kotieläinten kanssa,on lampaita ja kanoja,pari kissaakin pyörii nurkissa.
        Eipä muuta salattavaa ole no,mies ottaa silloin tällöin saunaoluet mutta ei ole elkoholisti .
        Kertokaapa mitä salattavaa teillä toisilla on,aloittajahan sitä kyselee jos ymmärsin oikein:-))

• lyhytsuolinen eukko.

hyvä aloitus,nyt vain kaikki kertomaan elämstänne ja tämänkin päivän tapahtumat,ellei teillä ole mitään salattavaa...
      Minulla ei ole mitään kummempaa salattavaa eikä kerrottavaa elämästäni,ukkoni kanssa vaan asustelen ja hemmottelemme 14.vuotiasta kissaa.Ja nyt on nukkumaan meno aika ja ukkoni jo kuorsaa ja taidan köllähtää viereen.
      Päivä kulunut kotiaskareissa ei sen kummempaa.
      Olen syöpäpotilas ja siksi käyn täällä lukemassa ja haen tietoa mitä täällä kerrotaan syövästä.
      hyvää yötä huomiseen asti etenkin kaikille lyhytsuolisille:)

• ex-vakkari.

Täysin kohtuuntonta syyllistää äiti puolisonsa alkoholismista ja miten on kaksikymppinen tyttö,alkoholisti?
      Nyt ira¤ taidat jo keksiä satuja tai
      et pysty ythään tuntemaan empatiaa.

• oi sentään.

samaa mieltä.

• ira¤

en kai olisi joka päivä kutsunut meille syömään terveellistä ruokaa,Söi kotona kylmää hernekeittoa suoraan purkista.Olisinki ottanut vastasyntyneen vauvan kolmeksi vuorokaudeksi hoitoon,kun hänen äitinsä riensi ryyppyringissä.Soitin työnantajalle huoltoasemalle,ja kerroin ottavani palkatonta vapaata 3 vuorokautta,lapsen isä tuli hakemaan vauvan 3 vuorokauden kuluttua.Oli selvinpäin niin annin vauvan hänelle.Koko lapsuutensa lapsi eli meillä,paitsi yöksi meni kotiin naapuri rappuun,vein hänet jotta näin olivatko selvinpäin.Onneksi tytär opiskeli sen härdellin keskellä kunnon ammatin itselleen,alkoi seurustelemaan kivan pojan kanssa,ja ostivat rivitalon.Se äitikin on raitistunut yli 20v putken jälkeen.

• syöppis-2010

selvää viestistäsi ira¤,mikä vaivaa kun noin epäselvästi kirjoitat?
      Ketään et voi syyttää täällä,jos suihkusta ei tullut lämmintä vettä ja jos patterit oli kylmiä,en tiedä missä?
      Ei kai kenelläkään ole ihan täydellinen elämä ja kukaan ei ole virheetön,et myöskään sinä,oletan?

Rauhoitu jo ira hyvä,älä hae toisista syytä omiin ongelmiisi,tee itse omat valintasi elämässäsi.

Tämä on syöpäpotilaille tarkoitettu keskustelupalsta ja useimmat meistä varmaankin ovat syöpää sairastavia .
      Minä kirjoitan usein cancerilla,välillä luen täälläkin viestejä.

Haluaisin kuulla syöpää sairastavien kommentteja sairaudesta,hoidoista,elämästä hoitojen aikana.
      Nämä kaikki henkilökohtaiset " tein tänään pojalleni ruokaa kun saapuu väsyneenä töistä", ne ei jaksa kiinnostaa.ainakaan päivittäin.Anteeksi vaan,mutta jos näille sinun viesteillesi ei löydy vastakaikua,siis ettei syöpäpotilaat jaksa niistä kiinnostu,niin on syytä katsoa peiliin:))

• ira¤

kirjoittaa,jos edes jotain tietää,edes syövän laadun,kun täysin tuntemattomalle,Silloin ei tiedä kenelle kirjoitta,kun on montakymmentä erilaista ihmistä.Ei koko elämän stooriaan tarvitse kirjoittaa,kunhan kertoo onko hoidoissa,vai joko on hoidot ohi,niin voi neuvoa,ja lohduttaa sitä ihmistä,

• ou nou...
        ira¤ kirjoitti:

kirjoittaa,jos edes jotain tietää,edes syövän laadun,kun täysin tuntemattomalle,Silloin ei tiedä kenelle kirjoitta,kun on montakymmentä erilaista ihmistä.Ei koko elämän stooriaan tarvitse kirjoittaa,kunhan kertoo onko hoidoissa,vai joko on hoidot ohi,niin voi neuvoa,ja lohduttaa sitä ihmistä,

tätä mieltä: "Ei koko elämän stooriaan tarvitse kirjoittaa,kunhan kertoo onko hoidoissa,vai joko on hoidot ohi,niin voi neuvoa,ja lohduttaa sitä ihmistä, " niin miksi ihmeessä sitten itse raportoit tänne niitä tekemisiäsi?!

."Koko lapsuutensa lapsi eli meillä,paitsi yöksi meni kotiin naapuri rappuun,vein hänet jotta näin olivatko selvinpäin" Siis koko lapsuutensa teillä asusti naapurin lapsi, mitä nyt yöt vietti kotosalla?
        Et kai ihan oikeasti luule että joku enää uskoo näihin satuihisi, ethän?

"Olisinki ottanut vastasyntyneen vauvan kolmeksi vuorokaudeksi hoitoon,kun hänen äitinsä riensi ryyppyringissä."
        Niin, kirjoitat "olinsinki..", tarkoittanet olisinkin. Miksi et kirjoita otin?!

Ja miten ihmeessä olet voinut hoitaa päivisin vierastaKIN lasta kun olet ollut kertomasi mukaan noihin aikoihin työelämässä?!

Sinulla tuntuu olevan samanlainen tarve kuin tällä yhdellä julkisuuteen tulleella (toki heitä on suuri määrä) ihmisellä joka keksi itselleen oikein suurperheen ja kaikkea muuta "kivaa". Kävi kuitenkin ilmi että tällä henkilöllä ei ole yhtään lasta jne. No, tarpeensa kullakin, keksiä eräänlainen nettipersoona.

JA KUKAS SEN KISSAN HÄNNÄN NOSTAISI ELLEI KISSA ITSE!!

On se omakehu tosiaan empaattista!

• se on
        ou nou... kirjoitti:

tätä mieltä: "Ei koko elämän stooriaan tarvitse kirjoittaa,kunhan kertoo onko hoidoissa,vai joko on hoidot ohi,niin voi neuvoa,ja lohduttaa sitä ihmistä, " niin miksi ihmeessä sitten itse raportoit tänne niitä tekemisiäsi?!

."Koko lapsuutensa lapsi eli meillä,paitsi yöksi meni kotiin naapuri rappuun,vein hänet jotta näin olivatko selvinpäin" Siis koko lapsuutensa teillä asusti naapurin lapsi, mitä nyt yöt vietti kotosalla?
        Et kai ihan oikeasti luule että joku enää uskoo näihin satuihisi, ethän?

"Olisinki ottanut vastasyntyneen vauvan kolmeksi vuorokaudeksi hoitoon,kun hänen äitinsä riensi ryyppyringissä."
        Niin, kirjoitat "olinsinki..", tarkoittanet olisinkin. Miksi et kirjoita otin?!

Ja miten ihmeessä olet voinut hoitaa päivisin vierastaKIN lasta kun olet ollut kertomasi mukaan noihin aikoihin työelämässä?!

Sinulla tuntuu olevan samanlainen tarve kuin tällä yhdellä julkisuuteen tulleella (toki heitä on suuri määrä) ihmisellä joka keksi itselleen oikein suurperheen ja kaikkea muuta "kivaa". Kävi kuitenkin ilmi että tällä henkilöllä ei ole yhtään lasta jne. No, tarpeensa kullakin, keksiä eräänlainen nettipersoona.

JA KUKAS SEN KISSAN HÄNNÄN NOSTAISI ELLEI KISSA ITSE!!

On se omakehu tosiaan empaattista!

Tällainen tarina.
        Ira sanoi ottaneensa palkatonta vapaata huoltoasemalta, hoitaakseen naapurin lasta.
        Helpostihan se on varmaan käynyt, kun Ira¤ toisaalla kertoo, että oli isänsä huoltamo.
        Onhan nämä hieman outoja juttuja.

JA ON KISSAN KATSOTTAVA, MINNE ASTUU TASSUILLAAN, KUN KUITENKIN NE ITSE JOUTUU NUOLEMAAN

• nim.tied.
        se on kirjoitti:

Tällainen tarina.
        Ira sanoi ottaneensa palkatonta vapaata huoltoasemalta, hoitaakseen naapurin lasta.
        Helpostihan se on varmaan käynyt, kun Ira¤ toisaalla kertoo, että oli isänsä huoltamo.

JA ON KISSAN KATSOTTAVA, MINNE ASTUU TASSUILLAAN, KUN KUITENKIN NE ITSE JOUTUU NUOLEMAAN

sen 3 vrk, mutta ei kait nyt sentään koko tämän naapurin lapsuusaikaa? Siis ole voinut ottaa palkatonta vapaata hoitaakseen naapurin lasta.

"Koko lapsuutensa lapsi eli meillä,paitsi yöksi meni kotiin naapuri rappuun,vein hänet jotta näin olivatko selvinpäin"

Siis "hieman" outoja?

nnnnn.:lle:

"Huom. ei kukaan silti tiedä nimeänne tai kuka olette, ei tarvitse huolestua." Paitsi jos kertoo laveasti elämästään, asuinpaikastaan, ihan katuosoitetta myöden.

Ihmeellistä kyllä, maailma on kuitenkin aika pieni ja kun joku tuntee jonkun ja tämä joku taas jonkun toisen jne. niin hupsista.

• se on
        nim.tied. kirjoitti:

sen 3 vrk, mutta ei kait nyt sentään koko tämän naapurin lapsuusaikaa? Siis ole voinut ottaa palkatonta vapaata hoitaakseen naapurin lasta.

"Koko lapsuutensa lapsi eli meillä,paitsi yöksi meni kotiin naapuri rappuun,vein hänet jotta näin olivatko selvinpäin"

Siis "hieman" outoja?

nnnnn.:lle:

"Huom. ei kukaan silti tiedä nimeänne tai kuka olette, ei tarvitse huolestua." Paitsi jos kertoo laveasti elämästään, asuinpaikastaan, ihan katuosoitetta myöden.

Ihmeellistä kyllä, maailma on kuitenkin aika pieni ja kun joku tuntee jonkun ja tämä joku taas jonkun toisen jne. niin hupsista.

Olen täysin samaa mieltä kanssasi.

Vai olisiko sittenkin ollut huoltamo avoinna 24 tuntia/vrk.
        Ira¤ olisi tehnyt pelkkiä yövuoroja.

Hieman tuntuu kaukaa haetulta. (tosi kaukaa)

• ihmeissään..?
        se on kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä kanssasi.

Vai olisiko sittenkin ollut huoltamo avoinna 24 tuntia/vrk.
        Ira¤ olisi tehnyt pelkkiä yövuoroja.

Hieman tuntuu kaukaa haetulta. (tosi kaukaa)

porukkaa täällä syöpäpotilaissa, huomautatte joka asiasta, jota ette jostain syystä ymmärrä...vaikka olisi itsessänne vika...
        lukekaapas joitain muita palstoja ja vertailkaa, leppoisasti kertoilevat päivän tapahtumistaan monet ja samalla nimmarilla aina, päivästä toiseen, ja joka päivä..!

• ira¤
        se on kirjoitti:

Tällainen tarina.

huoltoasemalla vaan Käpylässä vieraalla työnantajalla,mutta en ollut kertaakaan sairaslomalla koko aikana,kipeänikin menin töihin,siksi sain palkatonta lomaa.

• nnnnn.

ja kerrotte omasta elämästänne, niin laittakaa nimimerkki itsellenne ja käyttäkää aina samaa, niin silloin tulette kivasti tutuksi ja on mukava lukea tutun ihmisen kuulumisia! Huom. ei kukaan silti tiedä nimeänne tai kuka olette, ei tarvitse huolestua.

• yksi meistä.

..sinä itse,käytätkö aina samaa nimimerkkiä?

• ira¤
        yksi meistä. kirjoitti:

..sinä itse,käytätkö aina samaa nimimerkkiä?

tietää kenen kanssa kirjoittele,ja mistä syövästä,tai hoidoista,jos joka kerta on eri nimimerkki.Se on sellaista arvrlua.Tietty mikäli kirjoitat samalla nimimerkillä saat sontaa niskaasi,ja asiesi halutaan ymmärtää tahallaan väärinpäin,ja kaikki riidan haastajat saat kimppuusi.

• omainen.
        ira¤ kirjoitti:

tietää kenen kanssa kirjoittele,ja mistä syövästä,tai hoidoista,jos joka kerta on eri nimimerkki.Se on sellaista arvrlua.Tietty mikäli kirjoitat samalla nimimerkillä saat sontaa niskaasi,ja asiesi halutaan ymmärtää tahallaan väärinpäin,ja kaikki riidan haastajat saat kimppuusi.

on monta ,esim.raspis,mökin muija,aamun - virkku , lysu .ym.jotka kirjoittaa aina samalla nimimerkillä.
        Mutta kukaan ei heistä ei ole saanut " sontaa niskaansa" johtuen heidän
        asiallisista ja rehellisistä kirjoituksistaan,luulen?

Syöpää sairastavan omaisena olen hakenut tietoa syövästä täältä,samoin kuin muiltakin keskustelu forumeilta,missä on aiheena suolisto syöpä.

Myös täältä olen löytänyt paljon asiallista tietoa syövästä, ja kysymyksiini olen saanut vastauksia täältä kuten myös kaikilta netin syöpä palstoilta.

• ira¤
        omainen. kirjoitti:

on monta ,esim.raspis,mökin muija,aamun - virkku , lysu .ym.jotka kirjoittaa aina samalla nimimerkillä.
        Mutta kukaan ei heistä ei ole saanut " sontaa niskaansa" johtuen heidän
        asiallisista ja rehellisistä kirjoituksistaan,luulen?

Syöpää sairastavan omaisena olen hakenut tietoa syövästä täältä,samoin kuin muiltakin keskustelu forumeilta,missä on aiheena suolisto syöpä.

Myös täältä olen löytänyt paljon asiallista tietoa syövästä, ja kysymyksiini olen saanut vastauksia täältä kuten myös kaikilta netin syöpä palstoilta.

sivustoilta www.cancer.fi Siellä on melkein joka syöpää sairastavia,jotka ystävällisesti vastaavat.Saat sieltä myös asia tietoa,hoidoista,paranemis mahdollisuudesta ym.Tietty täälläkin voit kysyä,ja olet tervetullut joukkoomme.

• omainen.
        ira¤ kirjoitti:

sivustoilta www.cancer.fi Siellä on melkein joka syöpää sairastavia,jotka ystävällisesti vastaavat.Saat sieltä myös asia tietoa,hoidoista,paranemis mahdollisuudesta ym.Tietty täälläkin voit kysyä,ja olet tervetullut joukkoomme.

paikka tuo cancer,kirjoitin että käyn hakemassa tietoa useilla forumeilla.
        Myös tämä on hyvä paikka ja olen saanut lyhytsuolisilta paljon tarvitsemaani tietoa ja tukeakin.

• ira¤
        omainen. kirjoitti:

paikka tuo cancer,kirjoitin että käyn hakemassa tietoa useilla forumeilla.
        Myös tämä on hyvä paikka ja olen saanut lyhytsuolisilta paljon tarvitsemaani tietoa ja tukeakin.

toivottavasti jatkossakin saat.Syöpä on niin vaikea sairaus,jotta tuki on tarpeen.Veljelläni on suolistosyöpä.ja avanne pussi kyljessä.Hän ei halua puhua siitä mitään muille.niin erilaisia me olemme.Kaikkea hyvää sinulle,ja omaisellesi,toivottavasti hän paranee.

• vaihtelua oli
        ira¤ kirjoitti:

toivottavasti jatkossakin saat.Syöpä on niin vaikea sairaus,jotta tuki on tarpeen.Veljelläni on suolistosyöpä.ja avanne pussi kyljessä.Hän ei halua puhua siitä mitään muille.niin erilaisia me olemme.Kaikkea hyvää sinulle,ja omaisellesi,toivottavasti hän paranee.

mitenköhän tänä vuonna?hrrhhrrrhrhrhrhr

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      48
      2509
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2497
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2382
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      61
      2165
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1877
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      100
      1727
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1170
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1034
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1015
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      56
      906
    Aihe