Tänne olisi korkea aika saada seriffi. Meno on pahempi kuin koskaan aikaisemmin, ainakin mitä itse olen muutamien vuosien aikana nähnyt ja kokenut...
Seriffi!
4
193
Vastaukset
- RS 4eva
Oon täysin samaa mieltä!!!!! Uus sheriffi kehiin ja nopeesti. Mieluiten sellanen sheriffi joka päivittäin siivoais täältä kaikenmaailman skämmerit, hakkerit, bottien mainostajat, flameejat, vittuilijat, valehtelijat ynnä muut epäasiallisuudet. Ai mut.... eihän täällä sitte enää olis yhtään ainutta kirjottelijaa >.<
- Tää palsta hakee karmeudessaan vertaansa. -
Ja kyllä repesin ku eilen oli joku laittanu linkin sinne viestiin missä Tilitonttu ilmoitti lopettavansa. Ei juma ettei sen vertaa ollu Tonttu vaivautunut että olis ilmoittanut erostaan omassa thriidissä vaan oli kätkeny sen ilmotuksensa jonneki jonnin joutavan viestiketjun viestiksi numero 73 tjtn. Ei niinku mitään välii.
Mistä tänne saadaan uus sheriffi??? Kertokaa!! Ehdokkaat esiin prkle!! Tai poistakaa koko tää kammottava "keskustelupalsta".Kun ofp ilmoitti jättävänsä tehtävät niin laitoin hakua mutta tilitonttu vei . Harkiksen paikan täyttämistä mutten 100% varma ole . Vuosia olen täällä käynyt mutta viime vuodet ollut hiljaista palstan tason takia .
- rihmakallo5
Drake kirjoitti:
Kun ofp ilmoitti jättävänsä tehtävät niin laitoin hakua mutta tilitonttu vei . Harkiksen paikan täyttämistä mutten 100% varma ole . Vuosia olen täällä käynyt mutta viime vuodet ollut hiljaista palstan tason takia .
jaahas jaahas
- Pyrox
Drake sheriffiks joo. Asiallinen on aina ollu täällä palstalla. Vanhan liiton miehiä. Ja tietää pelistäki varmaan kaiken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202252Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi782206Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422081Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma551458- 741376
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?65908Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8791- 52763
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi34760