Elikkä onko olemassa jotain sivustoa netissä (tai jossain) mistä voisi kysellä metallialan alihankintatöitä?
Olen harkinnut pienimuotoisen yrityksen perustamista tarkoitus olisi aloittaa pikkuhiljaa ja tehdä töitä aluksi vapaa-ajalla, sivutöinä.
Kuvittelisi että firmoilla olisi joku "paikka" missä eri töiden tarvitsijat voivat ottaa toisiinsa yhteyttä.
Mistä metallialan alihankintatöitä?
9
7309
Vastaukset
- eeehitus
Tarjoaa töitä
- ehitusehitus
Linnaehitus ja korj ehitus ja kyl o hyva, ka ma e tiija miss mu ema..olisko talinnass
- metallica man
kannattaa tsekata ainakin www.firstindex.se siellä löytyy jotakin mm.koneistuksen tarjouspyyntöjä Suomesta
- virtahepo
Kannattaa käydä katsomassa www.evalmistus.fi sivusto. Siellä on aika hyvin erilaisia alihankintatöitä tarjolla...
- Anonyymi
Ei toimi nämä linkit enää. "Cannot be reached".
- keppi78
Mulla on käyny mielessä ihan sama juttu. Jos olisi joku paikka mistä löytäisi alihankintatöitä vähän kätevämmin. Toi evalmistus näytti ihan mielenkiintoiselta. Pitää vissiin jotain maksaa että näkee kaikki tiedot...
- pettynytasiakas
On kokeiltu , ei mitään,raha menee ihan hukkaan.Puhelin kouraan ja paanalle.Silleen saa duunia.
- Kg.
Miten tuon evalmistuksen homma oikeen toimii? Ei oo varaa heittää viimesiä ropoja turhaan kaivoon.
- Anonyymi
Minä myös etsin työtä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192186Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392075Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä281980Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471386- 741326
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8741- 52723
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32708