seurustelin 2 vuotta erään miehen kanssa, asuimmekin siitä ajasta melkein vuoden yhdessä. Erosimme 2 vuoden jälkeen ja 4-5 kk kuluttua meillä rupesi olemaan uudestaan "sutinaa" ja tapailimme ja olimme yhdessä. Meillä oli semmoinen ON/OFF tilanne että molemmat oli kiinnostuneita ja sitten taas ei.. Ei siitä oikein tullut mitään mutta kuitenkin olemme viikottain yhteydessä melkein ihan vain kuulumisia kysellen.
nyt parin kk hiljaiselon jälkeen taas tämä miekkonen ottaa minuun yhteyttä ensin kännissä ja sitten käskee seuraavana päivän hänen luokseen käymään.. no kävinpäs sielä ja siinä sitten tapahtumat eteni petipuuhiksi. Tapahtuman jälkeen kun menin itse kotiin niin laitoin viestin tälle miekkoselle että mitä tämä tarkoitti yms.. tuli viestinä takaisin että hän haluaa olla minun kanssani "tosi hyvä ystävä ja on mukava tehdä jotain yhdessä".
Tarkoittaako tämä nyt sitä että hän haluaa vaan seksisuhteen kanssani???? vai mitä?? miesten logiikka ja ei ymmärrä.. yritin kysyä mitä hän tällä viestillä tarkoitti mut eihän siihen saanu ikinä kunnon vastausta.
Itse välillä ajattelen tätä ihmistä koska välitän hänestä vielä suuresti ja hän minusta mutta suhde ei vaan tahdo toimia joten kannattaako jättää tämä ihminen täysin omaan arvoonsa ja ei olla missään yhteydes vai kenties katsoa jos tilanteesta tuleekin jotain!?
Ihmetyttää kun miekkonen kuitenkin soittelee silloin tällöin ja viestittelee. Viimeksi kun "tapaturma" sattui niin hän sanoi ettei tiedä minusta mitään mitä ajattelen ja mitä olen tehny viime aikoina ettei hän ole uskaltanut ottaa minuun yhteyttä....
ottaa ny sitte seleVÄÄ
3
1070
Vastaukset
- Ota tai jätä
Haluaa vaan panoseuraa ja ottaa yhteyttä vaan kun panettaa-
- 1risuparta
ja sulla on riippuvaisuus ongelma...aina sulla pitää olla joku ja rentutkin kelpaa.
- minä vaan
Toivottavasti ei ole kyse samasta miehestä...minulla on ollut n 1/2 vuotta "suhde" erääseen mieheen, joka toimii samalla tavalla, olen heittänyt hänet pari kertaa pihalle, mutta hän palaa takaisin kuin "jojo". Olemme tapailleet hyvin tiiviisti monta viikkoa peräkkäin, mutta sitten "TAAS" tulee se ilta kun hän ei vastaa puhelimeen, en saa tavoitettua häntä mistään, ehkä seuraavana päivänä soittelee muina miehinä ja kertoo minulle valheita, selvinnyt jälkeenpäin. Nyt päätin ottaa selvää, mistä tämä johtuu, hän nukahti viereeni, otin hänen kännykkänsä ja luin viestit, jaaha...sieltähän selvisi tosi paljon, oli mua vedättänyt mennen tullen vaikkakin olimme tosi tiiviisti yhdessä. Oli toisten naisten viestejä, puheluita....Aamulla tein hänelle selväksi, että minä häviän hänen elämästään kuin tuhka tuuleen ja että hän ei ikinä ottaisi minuun yhteyttä!!!
Minusta on aina ollut tyhmää, että lukee toisten kännykkää, mutta hyvä että selvisi nyt eikä myöhemmin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1544015On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole402436Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742417Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732322Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.522083Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl211805Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801643- 791576
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?721122Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581101