Se olisi 11 viikkoa 3 päivää kun koneen nokka on kohti Alanyaa :)
Lähtölaskenta
58
1536
Vastaukset
- :D
4 päivää :) ja nokka kohti alanyaa!!
- E70
Mulla kutakuinkin tasan 13 viikkoo ja sit nokka kohti Alanyaa!!! Ja 3vk olis tarkoitus olla siellä, ihanaa!!
- turkki<3
Mulla kans 13 viikkoa ja 3 viikkoa luvassa, ja vasta viikonloppuna tulin =D
- matkaan...
turkki<3 kirjoitti:
Mulla kans 13 viikkoa ja 3 viikkoa luvassa, ja vasta viikonloppuna tulin =D
Ootko lähdössä yksin, kaksin, kolmin...?Ootko mies vai nainen...?
- .ä
sinä, joka vasta viikonloppuna tulit, oliko millaset ilmat? Tarkeniko jo uida altaassa saati meressä?
- turkki<3
Ilmat oli ok. Vettä ei satanu kuin menopäivän iltana muuten pilvipoutaa, pilvistä ja ihan aurinkoistakin. T-paidalla ja "pätkähousuilla" vetelin useimmat päivät. Illat viileitä. Jotkut humut veti jo sortseissa ja hihattomissa. Merivesi oli kesään verrattuna kylmää, en uinut. Uima-altaan vedestä en tiedä, kun en käynyt koettamassa. Oppaat sanoivat, että kaikissa hotelleissa niissä ei ole edes vesiä vielä. Mutta suomalaiselle oli ihan ok kelit. Ja muutenkin mukavan rauhallista, vain vähän turisteja vasta liikkeellä.
- minä myös
6 viikkoa ja 3 päivää sitten Alanyassa :)
- 898789
Täällä 10 viikkoa lomaan, 2 viikkoa vietän Alanyassa :) IHANAA!
- me
Vappupäivänä Alanyaan. Kaksi viikkoa lomaa. Ekaa kertaa siihen paikkaan, Marmaris on tutumpi paikka. Matkaoppaita katsellessa matkakuume vaan kasvaa. Eiköhän se sääkin ole jo aika mukava. Suomalaiselle sopiva.
Vaikka hyvin on Marmariksessakin viihdytty 40 asteesa eikä tee tiukkaakaan. Mukavaa nähdä Turkin kevättä vai olisiko se siellä jo täysi kesä? Varmasti ainakin vehreämpää kuin elokuun lopussa, ollaan yleensä lomailtu aina silloin. Mukavia matkoja vaan kaikille. Ja loman odotusta, jos joku olisi Nazarin Kandelorissa käynyt kertoisi hotellista jotain.
Sijainti ainakin näyttää ihan hyvältä. - hotelli
me kirjoitti:
Vappupäivänä Alanyaan. Kaksi viikkoa lomaa. Ekaa kertaa siihen paikkaan, Marmaris on tutumpi paikka. Matkaoppaita katsellessa matkakuume vaan kasvaa. Eiköhän se sääkin ole jo aika mukava. Suomalaiselle sopiva.
Vaikka hyvin on Marmariksessakin viihdytty 40 asteesa eikä tee tiukkaakaan. Mukavaa nähdä Turkin kevättä vai olisiko se siellä jo täysi kesä? Varmasti ainakin vehreämpää kuin elokuun lopussa, ollaan yleensä lomailtu aina silloin. Mukavia matkoja vaan kaikille. Ja loman odotusta, jos joku olisi Nazarin Kandelorissa käynyt kertoisi hotellista jotain.
Sijainti ainakin näyttää ihan hyvältä.melkein samaan aikaan. nähdään siellä.
- lämmollä
me kirjoitti:
Sijainti ainakin näyttää ihan hyvältä.Hei.myös 2vk lomaa,tulen kartsomaan sinua/teitä.Mikä oli hotelli? Olen samaan aikaan lomalla. ja ollut useseammin Alanyassa.
- toivotaan hyvää
lämmollä kirjoitti:
Hei.myös 2vk lomaa,tulen kartsomaan sinua/teitä.Mikä oli hotelli? Olen samaan aikaan lomalla. ja ollut useseammin Alanyassa.
on hotelli
- perheellinen
Toukokuun lopussa lähtö ja kaksi viikkoa.
- heidhh
31 pv
- george30
10.4 lähtö!
- jkll
10 viikkoa
- Satuneiti
25 päivää, ei siis enää kuukauttakaan :D
- Mie :)
Lomalle viikolla 21. Ois siis noin yhdeksän viikkoa vielä ja sit saa lepäillä kaksi viikkoa Club Demissa.
- 06/2010
Kuten missä se uusi allas sijaitsee? Olen yrittänyt tirhustaa ilmakuvasta. Ja millaisia hoitoja kylpylä saa? Minä päivänä on iltaohjelmaa? Ja mitä kivaa löytyy kävelyetäisyydeltä?
Mukavaa matkakuumeilua :) - Mie :)
06/2010 kirjoitti:
Kuten missä se uusi allas sijaitsee? Olen yrittänyt tirhustaa ilmakuvasta. Ja millaisia hoitoja kylpylä saa? Minä päivänä on iltaohjelmaa? Ja mitä kivaa löytyy kävelyetäisyydeltä?
Mukavaa matkakuumeilua :)Laitan kuulumiset heti loman jälkeen :)
- ekaa kertaa
Mie :) kirjoitti:
Laitan kuulumiset heti loman jälkeen :)
n. 11vk lomaan :)
- Neito30
Minkä hotellin olette varanneet 10.4 lähtijät? Olen lähdössä yksin ja joku ilta seura ei olisi pahitteeksi jos käy katsomassa yöelämää.
- ahaaaa
5.6.10 lähtö Alanyaan itse ja 2 tyttöä. 2 vko
- matkaan...
ahaaaa kirjoitti:
5.6.10 lähtö Alanyaan itse ja 2 tyttöä. 2 vko
Minkä ikäisiä olette?
- ahaaaa
matkaan... kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette?
Likat on 10 ja 9. Ite päälle 30.
- Satuneiti
ahaaaa kirjoitti:
Likat on 10 ja 9. Ite päälle 30.
Neito30:
Ollaan menossa Blue Star Flower Gardeniin, kaksi naista 26 ja 28v.
Kohta olis lähtö :) 12 päivää enää.... - neito30
Satuneiti kirjoitti:
Neito30:
Ollaan menossa Blue Star Flower Gardeniin, kaksi naista 26 ja 28v.
Kohta olis lähtö :) 12 päivää enää....Mä 30..synttärimatkalle lähden :) !! Ja sama hotelli :D ois kiva saada seuraa kun hieman kauhistuttaa ajatus blondin liikkua yksin yöelämässä :D ja muutenkin shoppailuun ja rannalle...
- Peikki
neito30 kirjoitti:
Mä 30..synttärimatkalle lähden :) !! Ja sama hotelli :D ois kiva saada seuraa kun hieman kauhistuttaa ajatus blondin liikkua yksin yöelämässä :D ja muutenkin shoppailuun ja rannalle...
Myös! Huu, tuli niin yllättäin tää lähtö. Ja tarpeeseen.
- jumpo
5 viikkoa ja sitten
- bethania
7 viikkoa ja 4 päivää :)
- ja 2vk lomaa
8 viikkoo
- hmsss
23.4. lähtö ;)) kertokaas siellä jo tänäkeväänä olleet mikä olis sää
- tehdä palveluksen
ja pyyhkiä nokkasi lampaanpaskasta.
Se nokka kun teillä tytsillä ainakin on Turkissa katuojassa lampaanpaskassa ja perse pystyssä.- Annebaba
Nyt on enää viisi viikkoa, kun pääsee kahdeksi viikoksi lomalle ja katsomaan upeita lapsenlapsia Alanyassa.
- Satuneiti
Annebaba kirjoitti:
Nyt on enää viisi viikkoa, kun pääsee kahdeksi viikoksi lomalle ja katsomaan upeita lapsenlapsia Alanyassa.
Neito 30:
Eiköhän me tavata hotellilla :) Lähetkö finnmatkojen reissulle? - neito 30
Satuneiti kirjoitti:
Neito 30:
Eiköhän me tavata hotellilla :) Lähetkö finnmatkojen reissulle?juu, lähden :) vielä viikko..ei malttas millään oottaa :D ! Toivottavasti on hyvät ilmat.
- on takuulla
neito 30 kirjoitti:
juu, lähden :) vielä viikko..ei malttas millään oottaa :D ! Toivottavasti on hyvät ilmat.
tarjolla.
terv: Mater ja Mehmet.
- Lomailijat =)
vielä n.2 viikkoa jiiii.......16.04 wiuuuuh.....
- helluxx
seitsemän viikkoa tarkalleen 49 päivää
- hmhh
tasan 2 viikkoooo !!! :D
- Helluxx
Nyt on sitten matka maksettu ja lähtölaskenta saa alkaa. Koko perhe odottaa lähtöä lämpöön kahdeksi viikoksi.
- kphp
Huomenna ois meillä lähtö Alanyaan. Odotettu on jo puoli vuotta ja välillä näytti että ei päästäkään, tuhkan takia.
- allasbaari
kphp kirjoitti:
Huomenna ois meillä lähtö Alanyaan. Odotettu on jo puoli vuotta ja välillä näytti että ei päästäkään, tuhkan takia.
8 päivää ja matka alkaa alanyaan
- roger bärra
allasbaari kirjoitti:
8 päivää ja matka alkaa alanyaan
sexton dagar kvar
- jänskättää
voi kun huisin jänskää ku ihan ulkomaille pääsee, määkin oon joskus käy tallinnassa . onkkos kukkaa sinne mänös
- 21.5
21 Pitkää päivää täällä kylmässä sit kolmeviikkoa lomaa
- =))
7 päivää enää lähtöön, eka matka kyseessa, vähän jo jännittää:)
- lomailija :D
=)) kirjoitti:
7 päivää enää lähtöön, eka matka kyseessa, vähän jo jännittää:)
4 viikkoa lähtöön
- kaikk turkkisseeen
lomailija :D kirjoitti:
4 viikkoa lähtöön
kyllä on paljon pihtiputaan mummoja ja pappoja menossa turkkiin. No on se hyvä, että on yhteinen paikka jonne vietten myös pesueenne ja pysytte pois ihmisten ilmoilta.
- 5+11
kaikk turkkisseeen kirjoitti:
kyllä on paljon pihtiputaan mummoja ja pappoja menossa turkkiin. No on se hyvä, että on yhteinen paikka jonne vietten myös pesueenne ja pysytte pois ihmisten ilmoilta.
Ootko vähän katkera kun ei huolita mukaan??
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732362Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512112Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321857Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211123Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi41995Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56876