Mulla syksystä asti jatkunut limainen yskä ja lääkäri laittoi lähetteen röntgeniin. Kuvissa näkyi suurentuineita imusolmukkeita keuhkoissa (vai keuhkojen välissä?) no joka tapauksessa, toinen lääkäri lupasi katsoa kuvat ja ilmoittaa mulle sitten mitä tehdään esim: tarvitaanko lisä tutkimuksia tms.. mitään muita oireita mulla ei tosiaan ole ollut.. nyt pelkään kuollakseni että kysessä olisi keuhkosyöpä.. kertokaa omia kokemuksia ne joilla ollut samanlaisia oireita ja mikä oli sitten diagnoosi.. ja ne joilla keuhkosyöpä todettu että mitä niissä rtg-kuvissa näkyy jos olisi syöpä.. kiitos kaikille jotka jaksaa vastailla:) ps: olen alle 30v nainen ja tupakoin.
keuhkosyöpää vai jotain muuta?
3
726
Vastaukset
- Siiri**
Sairastan sarkoidoosia, joka ilmeni juuri suurentuneina imusolmukkeina, keuhkoihin myös koski aika ajoin. Älä vielä turhaan murehdi. Sarkoidoosi voi olla ihan oireetonkin ja parantua itsekseen. Tosin se voi olla myös hankala ja erittäin monioireinen ja pitkällinen. Itsellä on sairastelua takana yli 2 vuotta ja oireilee myös muissa elimissä. On huonoja ja välillä vähän parempia aikoja, mutta olen vielä selvinnyt lääkkeittä ja pidän sitä hyvänä asiana. Netissä löytyy tietoa paljonkin, mutta ajattele positiivisesti, ja yritä olla ajattelematta juuri sitä pahinta vaihtoehtoa itsellesi.
- -möbsy_
hei. miten sinulla sarkoidoosi sitten varmistettiin`? verikokeilla vai jotenkin muuten. ? olisi kivaa jos vastaisit :)
- 15mg
-möbsy_ kirjoitti:
hei. miten sinulla sarkoidoosi sitten varmistettiin`? verikokeilla vai jotenkin muuten. ? olisi kivaa jos vastaisit :)
http://www.heli.fi/default.asp?docId=12942&discussionId=12968&cg=10171
täällä asiasta keskustelu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202252Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi782206Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422081Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma551458- 741376
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?65908Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8791- 52763
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi34760