..jos kuukautiset ovat epäsäännölliset. Kun aina sanotaan esim. muutama päivä sen jälkeen kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. No, mulla ei ole päivää "jolloin kk pitäisi alkaa". On sen verran epäsäännölliset. Niin koska kannattaisi? En malta odottaa kauaa mutta en halua myöskään tehdä "turhia" testejä".
Milloin kannattaa tehdä raskaustesti...
6
562
Vastaukset
- Oletko..
kuitenkin merkinnyt ylös kiertosi? Laske kierroista se kaikkein pisin ja tee testi jos sen mukaan menkat olisi myöhässä. Jos näyttää negaa niin uusi testi viikon päästä.
- hmmm....
mulla oli tuossa vuosi sitten sama ongelma ja niinpä en pitänyt mitenkään todennäköisenä raskautta, kun kierrosta oli menossa jo 41. päivä.. Tein kuitenkin testin, koska olimme lähdössä lomamatkalle. Ja plussaahan se näytti :) ... Oli kyllä iloinen ja odotettu yllätys :) ! Nyt tyttö 4 kk tuhisee ulkona vaunuissaan
- Kuumeilija
Lasket sen pisimmän kierron mukaan, niin menee varman päälle :)
- pitäis malttaa vielä
Täällä sama ongelma. Kun ei vaan millään malttais odottaa! :) kierron 31. päivä menossa. Pitkiä päiviä nämä! Uskon tunteneeni ovulaation (oli toispuoleista pientä outoa kipua alavatsas 16 päivää sitten.) Nyt toissapäivänä oli menkkakipuja alaseläs ja -vatsas, mutta ainakaa vielä ei menkkoja oo kuulunut. Vielä pitäis kai vaan jaksaa oottaa muutama päivä.. ollu 23-35 vrk kierrot... :/
Ja sitten. voi olla että johtuu jostain aivan muusta, mutta oon voinu tosi helposti pahoin, esimerkiksi keinuessani keinutuolissa oli lopetettava huonon olon takia. Kovat haaveet olis vauvasta.. - maltti valtti
Minäkään en sitten millään malttaisi odottaa! Mahdollisuuden raskaudelle on olemassa. Turhaakaan en kyllä viitsi testiä tehdä kun vielä liian aikaista joten sinänsä odottelu on itsestäänselvyys. Jos sitä viikon päästä testaisi, ellei sitten kuukautiset yllätä ennen sitä jos kierto onkin lyhyempi. Jännittää, koska oireita on ollut vaikka mitä, tosin nyt muutamana päivänä ei niin paljon enää. Yrittämällä ei olla yritetty mutta tulee jos on tullakseen!
- 1+13
Jos tiedät milloin ovuloit, niin tee testi siitä 2-3 viikon päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202222Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742163Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422043Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma481421- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?59851Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8771- 52743
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33734