Osaisikos täällä joku kertoa, että onko edellisen korimallin M6:n ollut saatavilla eri tasoisia stereo-settejä? Kun katsoo noita käytettyjä esim. 2005-2006 malleja, niin joissakin on erimalliset kaiutinsuojat etu- ja takaovissa. Eli joissain on pyöreät ja toisissa taas soikiot. Sitten on niitä malleja, joissa on Bosen audiojärjestelmä. Itse olen koeajanut vuoden 2005 M6 Touringia, jossa oli Bosen järjestelmä, mutta soikioilla kaiutinsuojilla.
Vanha M6 ja audiojärjestelmät
3
329
Vastaukset
- matsta
Eipä nämä nyt niin näkymättömiä (etenkään kuulumattomia) ominaisuuksia sentään ole, etteikö niihin kiinnitä huomiota.
- 6 GT
Taisi mennä edellisen korimallin kuutosessa nuo audiot niin, että Classic -mallissa oli vain 4 ovikaiutinta ja Elegance -mallissa oli lisäksi diskantit peilien kohdalla olevissa koteloissa eli yhteensä 6 kaiutinta. Voi olla, että facelifissä tuli diskantit myös Classic-malliin. Touring ja GT -varustelussa oli sitten Bosen audiojärjestelmä, jossa oli myös bassokaiutin hattuhyllyllä eli 7 kaiutinta ja tehokkaampi vahvistin matkustajan penkin alla ja laadukkaammat kaiuttimet.
Eli äänentoisto oli Classicissa surkea, Elegansissa välttävä ja Touringissa ja GT:ssä jo kohtuullinen. Jos musiikinkuuntelu autossa vähänkään kiinostaa, niin osta tuolla Bosen audiolla varustettu malli. Itsellä oli 6 GT omistuksessa 4 vuotta ja sillä pystyy jo musiikkiakin kuuntelemaan, vaikka itse tuotakin vielä parannutin kaiutinten ja vahvistimen vaihdolla. - zoom zoom
tehtaalta tilaamalla sen ykköskoppasen m6-mallin sai joko sillä vakiosetillä tai Bosella. Joissain malliversioissa joinain vuosina oli Bose vakiona, joihinkin sen sai tilaamalla. Huomaa myös faceliftaus, jossa mallit menivät uusiksi.
Jälkiasennuksissa on sitten jo varmaan ihan mitä vaan. Ainakin ämyreitä on kai vaihdettu parempiin paljonkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462