ruskeita läiskiä lehtiin, kastelenko liikaa vai liian vähän. Muuten kasvi on hyvinvoivan näköinen, ostin sen n. kuukausi sitten kukkakaupasta. Oisko syytä vaihtaa multa???
kaikille kaupasta ostamilleni kukille melko pian uuden mullan. suosittelen myös myrkyttämään (vihreä raid), koska noissa tulee yleensä mukana kaiken maailman önniäisiä jotka leviävät sitten jo olemassa oleviin huonekasveihin.
en tiedä onko tapani oikea, mutta näin olen tehnyt aina. heh, ja yleensä kaikki OSTAMANI kukat olen osannut tappaa... joten.. pistokkaana saadut kestävät mulla paremmin kuin ostetut. niitä en osaa tappaa :)
olen vaihtanut
kaikille kaupasta ostamilleni kukille melko pian uuden mullan. suosittelen myös myrkyttämään (vihreä raid), koska noissa tulee yleensä mukana kaiken maailman önniäisiä jotka leviävät sitten jo olemassa oleviin huonekasveihin.en tiedä onko tapani oikea, mutta näin olen tehnyt aina. heh, ja yleensä kaikki OSTAMANI kukat olen osannut tappaa... joten.. pistokkaana saadut kestävät mulla paremmin kuin ostetut. niitä en osaa tappaa :)