Kun sairaalalaskut kerran ovat suoraan ulosottokelpoisia (eikös?), niin tuleeko siitä heti merkintä kun lasku menee ulosottoon? Entäs vakuutukset? Sen tiedän että liikennevakuutus on suoraan ulosottokelpoinen, mutta entäs kotivakuutus? Se kai menee ensin oikeuden kautta koska se ei ole pakollinen, vai olenko väärässä? Joten siitä tulee varmaan ensin haaste...?
Ulosotto.
8
569
Vastaukset
- gunu12
maksa laskus ajallaan .turha täällä parkua.ihan varmaan menee luottotiedot.
- maksat
sen sinne uo:lle,ilmota sinne ajoissa) ni kerkeet säästyä merkinnältä.Jos uo l on laittanut sen jo eteenpäin,ni sillo on peli selvä.
- sormet punasena
maksuajan pidentämisestä? Opettel käyttämään puhelinta ja äänihuuliasi.
- ...
Hirveesti hyötyä tälläisistä omahyväisistä vittuiluviesteistä... Eiks tää palsta oo just sitä varten että voi kysyä jos ei tiedä?!
- ahdistunut!!
... kirjoitti:
Hirveesti hyötyä tälläisistä omahyväisistä vittuiluviesteistä... Eiks tää palsta oo just sitä varten että voi kysyä jos ei tiedä?!
joo..uskomattomia ääliöitä..eikö ole ihmisillä muuta tekemistä? jos kerta asiat hyvin niin miks eivät tee jotain muuta ku käyvät vittuilemassa täällä. Mä ainakin teen jotain ihan muuta sitten kun saan raha-asiani kuntoon.
Ja joo..enpä vissiin ole yrittänyt maksuajan pidentämistä. Sinulle "sormet punaisena" idiootti tiedoksi, että olen ollut yhteydessä velkojiin..se vain on niin, että kun on liian moneen paikkaan velkaa niin maksuaikojen pidentäminen ei enää auta. - Tietämätön.
ahdistunut!! kirjoitti:
joo..uskomattomia ääliöitä..eikö ole ihmisillä muuta tekemistä? jos kerta asiat hyvin niin miks eivät tee jotain muuta ku käyvät vittuilemassa täällä. Mä ainakin teen jotain ihan muuta sitten kun saan raha-asiani kuntoon.
Ja joo..enpä vissiin ole yrittänyt maksuajan pidentämistä. Sinulle "sormet punaisena" idiootti tiedoksi, että olen ollut yhteydessä velkojiin..se vain on niin, että kun on liian moneen paikkaan velkaa niin maksuaikojen pidentäminen ei enää auta.Niinpä... Ja ei ne perintätoimistotkaan loputtomiin jousta. Maksuajoissa eikä erissäkään. Mäkin olen paljon velkaa eri tahoille ja jokainen haluaa tietty oman osansa, mutta jos jokainen perintätoimisto haluaa satasen kuussa lyhennystä, niin ei niitä maksa millään helvetilläkään. Tarvii kuitenki vuokrakin maksaa, ruoka ja sähkö. Onneks omista virheistään kuitenki oppii, kunhan pääsen tästä velallisen oravanpyörästä (toivottavasti joskus ja menettämättä niitä luottotietoja), niin en enää ikinä ota pikavippejä tai osamaksuja.
- 8+7
Tietämätön. kirjoitti:
Niinpä... Ja ei ne perintätoimistotkaan loputtomiin jousta. Maksuajoissa eikä erissäkään. Mäkin olen paljon velkaa eri tahoille ja jokainen haluaa tietty oman osansa, mutta jos jokainen perintätoimisto haluaa satasen kuussa lyhennystä, niin ei niitä maksa millään helvetilläkään. Tarvii kuitenki vuokrakin maksaa, ruoka ja sähkö. Onneks omista virheistään kuitenki oppii, kunhan pääsen tästä velallisen oravanpyörästä (toivottavasti joskus ja menettämättä niitä luottotietoja), niin en enää ikinä ota pikavippejä tai osamaksuja.
nuo suoraan ulosottokelpoiset niin ei tule merkintää. Itse maksoin uo:n maksukehotuksilla nuo ja niistä ei tullut mitään merkintöjä.
Mutta jos lasku menee käräjille niin sitten se merkintä tulee jos et maksa 2 viikon kuluessa haasteen tiedoksiannosta ja tämä summa sitten 250e suurempi kuin alkuperäinen summa korot, - dcxnhj
ahdistunut!! kirjoitti:
Ja joo..enpä vissiin ole yrittänyt maksuajan pidentämistä. Sinulle "sormet punaisena" idiootti tiedoksi, että olen ollut yhteydessä velkojiin..se vain on niin, että kun on liian moneen paikkaan velkaa niin maksuaikojen pidentäminen ei enää auta.te ns.viisaat luette näitä ja sit meitä tietämättömiä haukutte,minusta ainakin on hyvä hieman etukäteen ottaa asioista selvää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192136Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi352016Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä161899Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461347- 731277
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46853Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?51721Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8711- 49661
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32658