Hei!
Haluaisin tietoa ja kokemuksia teiltä, jotka olette tulleet raskaaksi ns. yksin eli luovutetulla spermalla.
Olen yksinäinen nainen, jolla on jo ennestään yksi lapsi. Olen kuitenkin pitkään pohdittuani tullut tulokseen, että haluan vielä toisen lapsen vaikka miestä ei olekkaan. Ja haluaisin yrittää tulla raskaaksi mahdollisimman pian, jotta ei kerkisi ihan hirveästi enempää karttumaan tuota ikää itselleni.
Mutta siksi kirjoitankin tänne, jotta kuulisin kokemuksia teiltä hyvät ihmiset! Mistä minun kannattaa aloittaa viedäkseni muuttaakseni haaveeni teoksi? Paljonko saa varautua maksamaan? MITÄ, MISTÄ ja MITEN?
AUTTAKKEE!
LAPSI YKSIN, LAHJOITUSSPERMALLA?
8
512
Vastaukset
- köklök
Valitettavasti en osaa sinua auttaa, mutta halusin vain kertoa, että täällä on toinen samassa tilanteessa oleva. Yksinäinen nainen, ja perheestä haaveilevaa miestä ei tunnut löytyvän, hyviä yrityksiä väärien ihmisten kanssa kylläkin. Olen alkanut pohtia samaa vaihtoehtoa kuin sinä. Olisi kiva kuulla kokemuksia jne.
- HAAVEISSA
Olisi kiva jakaa ajatuksia toisen ihmisen kanssa, joka on samassa tilanteessa... Oletko sinä kauan pohtinut päätöstäsi tulla yksin raskaaksi? Mitä ajatuksia muuten tälläinen "projekti" sinussa herättää jne.jne?
- ap
HAAVEISSA kirjoitti:
Olisi kiva jakaa ajatuksia toisen ihmisen kanssa, joka on samassa tilanteessa... Oletko sinä kauan pohtinut päätöstäsi tulla yksin raskaaksi? Mitä ajatuksia muuten tälläinen "projekti" sinussa herättää jne.jne?
Nostan...
- pieni enkeli
köklök hei sinun nimimerkkiisi vastaan. kirjoitatko minulle, toteutan toiveesi. [email protected]
- totetuu
HAAVEISSA kirjoitti:
HAAVEISSA hei! haaveesi totetuu, vauva on kaunis lahja, jonka sinä tulet saamaan. kirjoitatko minulle, kerron lisää. [email protected]
- Crandall
HAAVEISSA kirjoitti:
Tuolla kaks plus foorumilla on ketju mikä teitä varmasti kiinnostaisi ja auttaisi eteenpäin.
- vauvatoive
hei! saanko toteuttaa vauvatoiveesi? kirjoitatko minulle, kerron lisää, ja saanko puhelin numerosi? kerron myös miten voit tulla raskaaksi ilman miestä [email protected]
- Sisällesi
Pidetään yhteyttä,,,, [email protected] vaikka onnistuttaisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192206Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392095Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä301989Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471396- 741336
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46883Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56812Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8751- 52733
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32718