Myy hakullinen bannissa! Taas! Toivottavasti nyt pitempään, yrittävät puskasta mutta laitoin yp.lle ja tuokin tukitaan nyt! Ilmeisesti tullut yp.le yhteydenotto kun tutkitaan yllyttämistä.... Näytetään yp.lle että osataan pitää palsta asiallisena kunhan nuo kaksi pidetään täältä pois. Kaikki niiden puskaininät yp.lle ja viesti perään JA MUISTAKAA PYYTÄÄ VASTAUSTA Anteeksi huuto mutta tuo on tärkeintä! Aina selvästi palautteeseen se nimimerkki ja vaikka oikea nimikin ja aina vaatikaa vastausta, ottavat vakavammin ja kivasti tutustuu muutenkin yp.n väkeen ja madaltuu kynnys olla yhteydessä.
Nyt sitten taas
133
400
Vastaukset
- änkänkäänkänk
Päästä ny se Lexa koneelle välillä,nähää osaaks se kirjuuttaa vai änkyttääks vaa;))))
- banneja vaan.
ku tietäis vielä kuka ääliö on tiutau tulkku......
täysin päätöntä puskavittuilua ja ollaan niin olevinaan/tietävinään jos ja vaikka mitä.....
katso vaikka tota toista ketjuu.
Asiallinen siihen asti, kun tää tulee sinne vainoilemaan omiaan............- tiutau tilhi
haist sie pitkä paska
- nimijä ja osotteita
mieki halluun, arvostasin nimiä ja osotteita, tekasin tämmösen niin pyssyy "tuntemattomana"... ;)) en halua että itestä tänne kaivetaan tievot...
[email protected] - Onx muut terveitä?
.................. kirjoitti:
mullekkin [email protected] kiitos
Mitä sä Teija teet palstalaisten tiedoilla?Saitko sä myytyy ne loputkin pennut? Tällä on jotain vikaa toisessa takajalassa, se ontuu.
.................. kirjoitti:
mullekkin [email protected] kiitos
Minä kysyn samaa kuin nuo toisetkin, mitäs sinä teet vieraiden ihmisten ihmisten henkilötiedoilla? Tämä ei ole mikään naamakirja, jos haluat jonkun tietoja niin kerro ensin oma nimesi, sitten voi asianomainen itse päättää mitä tietojaan sulle kertoo.
- 58+64
tiedätkö facebook ryhmässä odotettiin koska turun silta sortuu,,
- :( :(
LOPETA NYT JO !!!!!!!!!
Olet enemmän kun ällöttävä ihminen!!!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192156Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392055Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä241939Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461357- 741316
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46863Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56792Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52703
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32688