26-vuotias mieheni pystyy 1-2 tunnin aktiin laukeamatta välillä. Muistaakseni kuitenkaan kahta tuntia kauempaa ei olla vielä yhtäjaksoisesti harrastettu. Minulla ei ole kokemusta muista miehistä, mutta olen lukenut lehdistä jne. että keskimäärin miehet kestävät vain muutaman minuutin?! Olenko siis törmännyt luonnonoikkuun vai onko näitä pitkään kestäviä miehiä paljonkin? Sinänsä minulla ei ole asiasta mitään valitettavaa, mutta kuvittelin seksielämämme olevan normaalia kunnes tajusin, että akti taitaa kestää normaalia huomattavasti pidempään.
Mies ylikunnossa?!
12
1975
Vastaukset
- Pöäääääa
No on niitä miehiä myös jotka eivät saa ikinä ollenkaan. Eli siinä mielessä se on jo ongelmana että ei saa orgasmia.
- kihlattu2009
En usko, että hänellä orgasmin saamattomuus on ongelmana, koska hän kuitenkin pystyy halutessaan laukeamaan nopeammin asentoa tms. vaihtamalla. No tajuatte varmaan.
- wefwe
Mikä oikeastaan on kysymys? Samalla tavalla on naisia jotka laukeavat 5 minuutin panemisen jälkeen kun toisia saa takoa puolituntia ja toiset eivät laukea vaikka panisi koko päivän...Ei kyllä ole tullut koskaan tarvetta kysyä suoli24 palstalta että onko naiseni yli-/alikunnossa kun ei kestä tai kestää yli ajan mitä tilastot lupaavat naisen orgasmista panemisella.....Kannattaa unohtaa tilastot ja keskittyä enemmän siihen mitä itse tuntee ja haluaa, sekä yhteiseen kemiaan. Ja ylikuntoa ei 1-2h tunnin panemisesta tarvi murehtia, toiset panee paljon paljon pitempään eikä sekään tarkoita mitään ylikuntoa etc. Keskivertotilastot kannattaa lukea enemmän yleisenmielenkiinnon kannalta kuin oman elämän vertaamiseen. Yleisesti ottaen yhdynnät tilastollisesti kestää vähemmän aikaa mutta se johtuu myös aivan muista tekijöistä kuin miehen kestosta, muutenhan kaikki paneminen olisi nautinnon sijasta kestävyysuhreilua....
- luulin
Oho!
Oletkin löytänyt oikein pitkänmatkan paneskelijan.
Onneksi olkoon. - vaan ongelma
Laukeamisessa on kysymys eturauhasen toiminnasta. Sperma purkautuu eturauhasen laukeamisen seurauksena. Tämä on varsin monimutkainen asia. Itselläni on ollut erilaisia ongelmia siinä asiassa. Joskus on lauennut liian herkästi ja toisinaan laukeamista ei tapahdu lainkaan. Urologikaan ei voinut asiaa auttaa. Me olemme vaimon kanssa sopineet, että jos ei laukea niin hän kertoo koska lopetan yrittämisen. En halua rasittaa häntä liiaksi.
- Munakassi
Pienet pussit ? Silläkin voi olla asiaan vaikutusta.
- jhgjgjhgj
Kuka sitä päälle tuntia haluaa nylkyttää meneen, luulis, että elämässä olisi muutakin tekemistä, varsinkin jos käy töissä, jolloin vapaa-aikaakaan ei liikaa ole.
Itse tosin kuulunun tuohon joukkoon myös, että pystyn pidättelemään laukeamista helpostikin. Toisaalta pikaorkkuja on sitten vaikeampi saada, jollei ole kunnon ultimate kiima päällä.- Kaiken kokenut
Mahdollisuuksia on muutamia: 1. kaveri nauttii pitkään panemisesta, on nimittäin hauskaa olla siinä kintaalla tai kuten tässä tapauksessa huulilla, sitten hieman himmata ja jatkaa taas. 2. Kaveri ei halua laueta, koska tietää, että toisen seisokin saamiseen menee aikaa. 3. Hän käyttää psyykenlääkkeitä tai sellaisia kolmio-lääkkeitä, jotka hidastavat laukeamista. Näistä lääkkeistä käytetään mm. uusia masennuslääkkeitä eli onnellisuuspillereitä juuri tässä tarkoituksessa. 4. Kaverin ja sinun elinten suhteellinen kokoero on suuri. Tästä Kama Sutra muistaakseni sanoi (mukaillen) että hiiren ei kannata yrittää panna elefanttia, se suhde ei tiedä hyvää. 5. Jospa hän vain ei vielä osaa hommaansa.
Ylikunnosta ei ole kysymys. - Kaiken kokenut
Kaiken kokenut kirjoitti:
Mahdollisuuksia on muutamia: 1. kaveri nauttii pitkään panemisesta, on nimittäin hauskaa olla siinä kintaalla tai kuten tässä tapauksessa huulilla, sitten hieman himmata ja jatkaa taas. 2. Kaveri ei halua laueta, koska tietää, että toisen seisokin saamiseen menee aikaa. 3. Hän käyttää psyykenlääkkeitä tai sellaisia kolmio-lääkkeitä, jotka hidastavat laukeamista. Näistä lääkkeistä käytetään mm. uusia masennuslääkkeitä eli onnellisuuspillereitä juuri tässä tarkoituksessa. 4. Kaverin ja sinun elinten suhteellinen kokoero on suuri. Tästä Kama Sutra muistaakseni sanoi (mukaillen) että hiiren ei kannata yrittää panna elefanttia, se suhde ei tiedä hyvää. 5. Jospa hän vain ei vielä osaa hommaansa.
Ylikunnosta ei ole kysymys.ja lopuksi vielä 6. kohta. Jospa hän vain yrittää saada sinut laukeamaan. Eli joko et ole lauennut tai hän ei ole huomannut sitä.
- ei aivot munissa
Kaiken kokenut kirjoitti:
ja lopuksi vielä 6. kohta. Jospa hän vain yrittää saada sinut laukeamaan. Eli joko et ole lauennut tai hän ei ole huomannut sitä.
että 26v on jo oppinut säätelemään laukeamistaan, esim. on opetellut runkkaamalla säätelemään laukeamista ja pystyy myös pitämään "yhteyden" aivojensa ja kalunsa välillä ja pelkästään nauttimaan panemisesta, eli aivot eivät ole pelkästään munien johdateltavissa. Orgasmia voi todella opetella säätämään runkkaamalla, itse voin helposti runkata n.5h laukeamatta, tietysti aivoille on annettava jotain stimuloivaa kiihoketta, esim. filmejä, joten liian aikaisista orkuista kärsiville "käsityöt" käyttöön ja "harmaat aivosolut" mukaan leikkiin (H. Poirotia lainatakseni)
- munaajokatuutista
ei tossa varmaan kyse ylikunnosta. itselläni aina uuden naisen kanssa seksi kestänyt n. 5-6 tuntia, mutta tietenkin se aika vähenee kun ja jos suhde kestää pidempään. muutaman vuoden päästä ollaan yleensä siinä 15 minuutin luokassa, kun ei jaksa sama reikä enää kiihottaa. ja nuo muutaman minuutin munat joista olet lukenut, on niitä kun suhde kestänyt kymmeniä vuosia ja seksi luultavasti kuolettavan tylsää. kun saat lisää kokemuksia seksin alalla tulet huomaamaan suuriakin eroja miesten kestävyydessä ja mulkkujen toiminnassa. sitten kun olet ollut 20 vuotta naimisissa saat kokemusta siitä 2 minuutin munasta :) teillä on nyt vain alkuhuumaa, joka laantuu 100% jossain vaiheessa. eli ei tarvitse hätäillä.
- P kipeenä aina
meillä tullaan kyllä 15-25 min päästä, mutta kun mies pystyy 6-7 kertaa yössä (illlassa) aamulla on täysin "pihalla" ja töihin pitää mennä.
Olen yrittännyt rauhoittaa ja pyytää häntä runkkaamaan useasti jotta ei olis aina paineessa.
Onko kellään tähän apua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k503658On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382361Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712308Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602198Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.271626Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma651550- 761457
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?551003Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?68982Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40869