Ohjelma on täysin automaattinen,
1. ostat käyttöoikeuden Wincapitalta
2. avaat tilin jollain välittäjällä joka hyväksyy automattiohjelmistot
3. maksat haluamasi pääoman välitäjälle
4. valitset vivun (huomaa että kauppakulu n. 1 €/kauppa jos vipu 10 kulut 10 € /kauppa jos sata 100 €)
5. Aloitat kaupan
6. kotiutat rahaa
7. kotiutat taas rahaa
8. rahan tuloa ei vois estää, sitä tulee ja tulee
9. Ostat talon Pattikselta ja uuden Volvon
10. Näytät pitkää nenää epäilijöille
Wish:n automaatti treidaus
17
1653
Vastaukset
- härpäkke
Sisältää velvollisuuden vittuilla säännöllisesti paikalliselle pankinjohtajalle. Kannattaa aloittaa jo etukäteen ja kertoa raha sukujen kätyrille, mitä mieltä olet hänestä! Nostaa respectiä Woittoasukkien piirissä!
- Vivut pois
Jos kurssi nousee 1 pipsin ja vipu 100 niin meni kuluihin.. jos laskee 0.5 pipsiä kauppa sulkeutuu ja menetit kaikki rahasi.
Eli jos aloitat tonnilla, pienikin vääränsuuntainen liike sulkee kaupan ja menetät tonnisi.
Kyllä välittäjä saa rahaa.- Fagor
Ota ensin valuuttakaupanperusasioista ja vivusta selvää ennen kuin alat työntämää tänne tuollaista paskaa vivusta yms….
- on nolla
Fagor kirjoitti:
Ota ensin valuuttakaupanperusasioista ja vivusta selvää ennen kuin alat työntämää tänne tuollaista paskaa vivusta yms….
enpä ole nähnyt sinun korjaavan vifrheitä, vaikka terhakkaasti muna sojossa väität virheitä olevan...
- valehtelee.
avauksen väitteedt ovat pötyä, kuten jokainen joka vähänkin ymmärtää markkinoiden toimintaa tajuaa. mitä paremmin wish-kikkare toimii, sitä varmemmin se lakkaa toimimasta koska sen toiminta rupeaisi ohjaamaan markkinoita. koska kikkaretta ei ole eikä oikeasti toimivaa tule, niin ei toki tule käymään.
- Etkö tajua
ironiaa??
- ryöstöltä vaikuttaa
aikamoista ryöstöä jos nuo kauppakulut on oikeasti tuota luokkaa ja hävinneestäkin kaupasta joutuu maksamaan kauppakuluja.
- Velllihousu
Kyllä, näin on. Ainoastaan kaupan välittäjä voittaa aina.
Kaupan avausmaksu menee heti tililtä, kun kauppa avataan. Jos toplossi on alhaalla ja vipu suuri pitää kaupanavauksen osua juuri oikeaan kohtaan, muuten se sulkeutuu heti ja taas kassa hupeni. Näin on käynyt kaikille tuntemilleni huussi treidareille. Kokemusta tuli, mutta rahat meni.
Muuten Ilkka, joka teit 1,4 tonnista 3 tonnia 2 viikossa, miksi lopetit rahanteon? - Mr Toppila
Velllihousu kirjoitti:
Kyllä, näin on. Ainoastaan kaupan välittäjä voittaa aina.
Kaupan avausmaksu menee heti tililtä, kun kauppa avataan. Jos toplossi on alhaalla ja vipu suuri pitää kaupanavauksen osua juuri oikeaan kohtaan, muuten se sulkeutuu heti ja taas kassa hupeni. Näin on käynyt kaikille tuntemilleni huussi treidareille. Kokemusta tuli, mutta rahat meni.
Muuten Ilkka, joka teit 1,4 tonnista 3 tonnia 2 viikossa, miksi lopetit rahanteon?Kunnon tilastovale perustuu sopivasti valittuun otantaan.
Ilkan 2 viikkoa päättyi totaalikatastrofiin, josta ei oikein välittäisi kehuskella.
.
- 12+11=0
11. LASKE TAPPIOSI JA VELKASI
12. KONKURSSI - Vakuusvaje
Oletko koskaan miettinyt, miksi kukaan myisi rajattomasti rahaa tekevän automaatin jollakin pikkusummalla? Nythän Wincapitalla on rahaa se 200000 - herätyskokouksen kulut ja automaattiohjelma. Tässähän on avain loputtomiin tuloihin, kun ei vain päästä muita osille.
Jos Wincapitalla sen sijaan onkin huono ohjelma, joka ei todellisuudessa tuota mitään, paras rahantekokeino on myydä sitä mahdollisimman monelle hölmölle ja pistää lisenssirahat taskuun. Tämä vaihtoehto näyttää olevan käynnissä parhaillaan, jo toiseen kertaan.- 50 / 50
Eikä se jää siihen 2 milliin puhdasta !
Kuukausimaksu ja pakkohan jonkun 2000 taulapäästä jonkun on voittaa kolikonheitossa (40-50%)!
Eli sieltä vielä 20 % veikkaisin, että 2000 idioottia sijoittaa jokainen tonnin, eli jos puolet voittaa 1000 niin
20 % = kuukaudessa 200000 tekemättä mitään.... ja voihan jonain kuukautena kaikki voittaa..
APM täytyy vain ohjelmoida 50 /50 suhde eli puolet lupilaisista ostaa ja puolet myy.. näin Hannu saa
väkisin rahaa. heh heh
Ei Hannu tyhmä ole - AdaFlink
50 / 50 kirjoitti:
Eikä se jää siihen 2 milliin puhdasta !
Kuukausimaksu ja pakkohan jonkun 2000 taulapäästä jonkun on voittaa kolikonheitossa (40-50%)!
Eli sieltä vielä 20 % veikkaisin, että 2000 idioottia sijoittaa jokainen tonnin, eli jos puolet voittaa 1000 niin
20 % = kuukaudessa 200000 tekemättä mitään.... ja voihan jonain kuukautena kaikki voittaa..
APM täytyy vain ohjelmoida 50 /50 suhde eli puolet lupilaisista ostaa ja puolet myy.. näin Hannu saa
väkisin rahaa. heh heh
Ei Hannu tyhmä ole... varmistaa saamisensa silleen, että se myy palveluitaan (sitä hilavitkuttimen käyttöoikeutta) tälle uudelle puljulle. Hintahan on tietenkin sovitunlainen ja hyvinä/huonoina kuukausina hintaa/komissioita aina tarkastetaan, mutta pääasia on, että Hannu saa omansa.
Eiköhän jäseniä yhtään jännäkakata, kun Handen maine on se mitä se on? Handehan saattaa laittaa katkolle uuden puljun treidaus...kirjanpitoalustan jo heti kättelyssä. Jos ei rahnaa tule Handen haluamalla tavalla, niin höpseli vaan irti seinästä tai koodit hornan tuuttiin ja käpälämäkeen kimpsuineen ja koodeineen.
Ja mitaan ette voi... - Hannu K
AdaFlink kirjoitti:
... varmistaa saamisensa silleen, että se myy palveluitaan (sitä hilavitkuttimen käyttöoikeutta) tälle uudelle puljulle. Hintahan on tietenkin sovitunlainen ja hyvinä/huonoina kuukausina hintaa/komissioita aina tarkastetaan, mutta pääasia on, että Hannu saa omansa.
Eiköhän jäseniä yhtään jännäkakata, kun Handen maine on se mitä se on? Handehan saattaa laittaa katkolle uuden puljun treidaus...kirjanpitoalustan jo heti kättelyssä. Jos ei rahnaa tule Handen haluamalla tavalla, niin höpseli vaan irti seinästä tai koodit hornan tuuttiin ja käpälämäkeen kimpsuineen ja koodeineen.
Ja mitaan ette voi...http://horna.kicks-ass.net/~setae/tmp/superclub.php
Täällä mun uusi automaattinen valuutta-treidaus Pipsi-mittari.
Lähetä 100€ tilille 221918-68000 ja tuottoa tulee, minulle tuli juuri miljoonia käteen Pipsi-mittaria katsellessa.
-Hannu- - hyväsydäminen
AdaFlink kirjoitti:
... varmistaa saamisensa silleen, että se myy palveluitaan (sitä hilavitkuttimen käyttöoikeutta) tälle uudelle puljulle. Hintahan on tietenkin sovitunlainen ja hyvinä/huonoina kuukausina hintaa/komissioita aina tarkastetaan, mutta pääasia on, että Hannu saa omansa.
Eiköhän jäseniä yhtään jännäkakata, kun Handen maine on se mitä se on? Handehan saattaa laittaa katkolle uuden puljun treidaus...kirjanpitoalustan jo heti kättelyssä. Jos ei rahnaa tule Handen haluamalla tavalla, niin höpseli vaan irti seinästä tai koodit hornan tuuttiin ja käpälämäkeen kimpsuineen ja koodeineen.
Ja mitaan ette voi...Kuka auttais hädässä olevaa adaa?
- JÄSENIÄ ?
hyväsydäminen kirjoitti:
Kuka auttais hädässä olevaa adaa?
Kuka palauttaisi huijatut rahat?
Kuka purkaisi vakuustakavarikot?
Kuka estäisi isiä joutumasta vankilaan?
Vastaus laulun sanoin:
EI KUKAAN, EI KUKAAN...... - apua 2 vuosikertaa
JÄSENIÄ ? kirjoitti:
Kuka palauttaisi huijatut rahat?
Kuka purkaisi vakuustakavarikot?
Kuka estäisi isiä joutumasta vankilaan?
Vastaus laulun sanoin:
EI KUKAAN, EI KUKAAN......Talousrikollisten ainoa ruoskia
http://euroopantalousrikosuhrienkomitea.blogspot.com/
Sieltä apu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483