Wish:n automaatti treidaus

Wincapita

Ohjelma on täysin automaattinen,
1. ostat käyttöoikeuden Wincapitalta
2. avaat tilin jollain välittäjällä joka hyväksyy automattiohjelmistot
3. maksat haluamasi pääoman välitäjälle
4. valitset vivun (huomaa että kauppakulu n. 1 €/kauppa jos vipu 10 kulut 10 € /kauppa jos sata 100 €)
5. Aloitat kaupan
6. kotiutat rahaa
7. kotiutat taas rahaa
8. rahan tuloa ei vois estää, sitä tulee ja tulee

9. Ostat talon Pattikselta ja uuden Volvon
10. Näytät pitkää nenää epäilijöille

17

1653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härpäkke

      Sisältää velvollisuuden vittuilla säännöllisesti paikalliselle pankinjohtajalle. Kannattaa aloittaa jo etukäteen ja kertoa raha sukujen kätyrille, mitä mieltä olet hänestä! Nostaa respectiä Woittoasukkien piirissä!

    • Vivut pois

      Jos kurssi nousee 1 pipsin ja vipu 100 niin meni kuluihin.. jos laskee 0.5 pipsiä kauppa sulkeutuu ja menetit kaikki rahasi.
      Eli jos aloitat tonnilla, pienikin vääränsuuntainen liike sulkee kaupan ja menetät tonnisi.
      Kyllä välittäjä saa rahaa.

      • Fagor

        Ota ensin valuuttakaupanperusasioista ja vivusta selvää ennen kuin alat työntämää tänne tuollaista paskaa vivusta yms….


      • on nolla
        Fagor kirjoitti:

        Ota ensin valuuttakaupanperusasioista ja vivusta selvää ennen kuin alat työntämää tänne tuollaista paskaa vivusta yms….

        enpä ole nähnyt sinun korjaavan vifrheitä, vaikka terhakkaasti muna sojossa väität virheitä olevan...


    • valehtelee.

      avauksen väitteedt ovat pötyä, kuten jokainen joka vähänkin ymmärtää markkinoiden toimintaa tajuaa. mitä paremmin wish-kikkare toimii, sitä varmemmin se lakkaa toimimasta koska sen toiminta rupeaisi ohjaamaan markkinoita. koska kikkaretta ei ole eikä oikeasti toimivaa tule, niin ei toki tule käymään.

      • Etkö tajua

        ironiaa??


    • ryöstöltä vaikuttaa

      aikamoista ryöstöä jos nuo kauppakulut on oikeasti tuota luokkaa ja hävinneestäkin kaupasta joutuu maksamaan kauppakuluja.

      • Velllihousu

        Kyllä, näin on. Ainoastaan kaupan välittäjä voittaa aina.

        Kaupan avausmaksu menee heti tililtä, kun kauppa avataan. Jos toplossi on alhaalla ja vipu suuri pitää kaupanavauksen osua juuri oikeaan kohtaan, muuten se sulkeutuu heti ja taas kassa hupeni. Näin on käynyt kaikille tuntemilleni huussi treidareille. Kokemusta tuli, mutta rahat meni.
        Muuten Ilkka, joka teit 1,4 tonnista 3 tonnia 2 viikossa, miksi lopetit rahanteon?


      • Mr Toppila
        Velllihousu kirjoitti:

        Kyllä, näin on. Ainoastaan kaupan välittäjä voittaa aina.

        Kaupan avausmaksu menee heti tililtä, kun kauppa avataan. Jos toplossi on alhaalla ja vipu suuri pitää kaupanavauksen osua juuri oikeaan kohtaan, muuten se sulkeutuu heti ja taas kassa hupeni. Näin on käynyt kaikille tuntemilleni huussi treidareille. Kokemusta tuli, mutta rahat meni.
        Muuten Ilkka, joka teit 1,4 tonnista 3 tonnia 2 viikossa, miksi lopetit rahanteon?

        Kunnon tilastovale perustuu sopivasti valittuun otantaan.
        Ilkan 2 viikkoa päättyi totaalikatastrofiin, josta ei oikein välittäisi kehuskella.

        .


    • 12+11=0

      11. LASKE TAPPIOSI JA VELKASI
      12. KONKURSSI

    • Vakuusvaje

      Oletko koskaan miettinyt, miksi kukaan myisi rajattomasti rahaa tekevän automaatin jollakin pikkusummalla? Nythän Wincapitalla on rahaa se 200000 - herätyskokouksen kulut ja automaattiohjelma. Tässähän on avain loputtomiin tuloihin, kun ei vain päästä muita osille.

      Jos Wincapitalla sen sijaan onkin huono ohjelma, joka ei todellisuudessa tuota mitään, paras rahantekokeino on myydä sitä mahdollisimman monelle hölmölle ja pistää lisenssirahat taskuun. Tämä vaihtoehto näyttää olevan käynnissä parhaillaan, jo toiseen kertaan.

      • 50 / 50

        Eikä se jää siihen 2 milliin puhdasta !
        Kuukausimaksu ja pakkohan jonkun 2000 taulapäästä jonkun on voittaa kolikonheitossa (40-50%)!
        Eli sieltä vielä 20 % veikkaisin, että 2000 idioottia sijoittaa jokainen tonnin, eli jos puolet voittaa 1000 niin
        20 % = kuukaudessa 200000 tekemättä mitään.... ja voihan jonain kuukautena kaikki voittaa..
        APM täytyy vain ohjelmoida 50 /50 suhde eli puolet lupilaisista ostaa ja puolet myy.. näin Hannu saa
        väkisin rahaa. heh heh

        Ei Hannu tyhmä ole


      • AdaFlink
        50 / 50 kirjoitti:

        Eikä se jää siihen 2 milliin puhdasta !
        Kuukausimaksu ja pakkohan jonkun 2000 taulapäästä jonkun on voittaa kolikonheitossa (40-50%)!
        Eli sieltä vielä 20 % veikkaisin, että 2000 idioottia sijoittaa jokainen tonnin, eli jos puolet voittaa 1000 niin
        20 % = kuukaudessa 200000 tekemättä mitään.... ja voihan jonain kuukautena kaikki voittaa..
        APM täytyy vain ohjelmoida 50 /50 suhde eli puolet lupilaisista ostaa ja puolet myy.. näin Hannu saa
        väkisin rahaa. heh heh

        Ei Hannu tyhmä ole

        ... varmistaa saamisensa silleen, että se myy palveluitaan (sitä hilavitkuttimen käyttöoikeutta) tälle uudelle puljulle. Hintahan on tietenkin sovitunlainen ja hyvinä/huonoina kuukausina hintaa/komissioita aina tarkastetaan, mutta pääasia on, että Hannu saa omansa.

        Eiköhän jäseniä yhtään jännäkakata, kun Handen maine on se mitä se on? Handehan saattaa laittaa katkolle uuden puljun treidaus...kirjanpitoalustan jo heti kättelyssä. Jos ei rahnaa tule Handen haluamalla tavalla, niin höpseli vaan irti seinästä tai koodit hornan tuuttiin ja käpälämäkeen kimpsuineen ja koodeineen.

        Ja mitaan ette voi...


      • Hannu K
        AdaFlink kirjoitti:

        ... varmistaa saamisensa silleen, että se myy palveluitaan (sitä hilavitkuttimen käyttöoikeutta) tälle uudelle puljulle. Hintahan on tietenkin sovitunlainen ja hyvinä/huonoina kuukausina hintaa/komissioita aina tarkastetaan, mutta pääasia on, että Hannu saa omansa.

        Eiköhän jäseniä yhtään jännäkakata, kun Handen maine on se mitä se on? Handehan saattaa laittaa katkolle uuden puljun treidaus...kirjanpitoalustan jo heti kättelyssä. Jos ei rahnaa tule Handen haluamalla tavalla, niin höpseli vaan irti seinästä tai koodit hornan tuuttiin ja käpälämäkeen kimpsuineen ja koodeineen.

        Ja mitaan ette voi...

        http://horna.kicks-ass.net/~setae/tmp/superclub.php

        Täällä mun uusi automaattinen valuutta-treidaus Pipsi-mittari.
        Lähetä 100€ tilille 221918-68000 ja tuottoa tulee, minulle tuli juuri miljoonia käteen Pipsi-mittaria katsellessa.
        -Hannu-


      • hyväsydäminen
        AdaFlink kirjoitti:

        ... varmistaa saamisensa silleen, että se myy palveluitaan (sitä hilavitkuttimen käyttöoikeutta) tälle uudelle puljulle. Hintahan on tietenkin sovitunlainen ja hyvinä/huonoina kuukausina hintaa/komissioita aina tarkastetaan, mutta pääasia on, että Hannu saa omansa.

        Eiköhän jäseniä yhtään jännäkakata, kun Handen maine on se mitä se on? Handehan saattaa laittaa katkolle uuden puljun treidaus...kirjanpitoalustan jo heti kättelyssä. Jos ei rahnaa tule Handen haluamalla tavalla, niin höpseli vaan irti seinästä tai koodit hornan tuuttiin ja käpälämäkeen kimpsuineen ja koodeineen.

        Ja mitaan ette voi...

        Kuka auttais hädässä olevaa adaa?


      • JÄSENIÄ ?
        hyväsydäminen kirjoitti:

        Kuka auttais hädässä olevaa adaa?

        Kuka palauttaisi huijatut rahat?

        Kuka purkaisi vakuustakavarikot?

        Kuka estäisi isiä joutumasta vankilaan?

        Vastaus laulun sanoin:

        EI KUKAAN, EI KUKAAN......


      • apua 2 vuosikertaa
        JÄSENIÄ ? kirjoitti:

        Kuka palauttaisi huijatut rahat?

        Kuka purkaisi vakuustakavarikot?

        Kuka estäisi isiä joutumasta vankilaan?

        Vastaus laulun sanoin:

        EI KUKAAN, EI KUKAAN......

        Talousrikollisten ainoa ruoskia

        http://euroopantalousrikosuhrienkomitea.blogspot.com/

        Sieltä apu


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe