Tampereen itsepalvelukirpputorien tuotevalikoimassa on jotain, mitä ei muualta löydy: leivonnaiset. Muualla elintarvikkeiden myynti on kielletty, mutta Tampereella kaikki on toisin.
Leipää ja pullaa kirppiksillä
14
989
Vastaukset
- ostaja itsekin
Luojan kiitos että myydään, saadaan paljon halvemmalla leivonaisia kuin kaupasta ja vielä itsetehtyjä.
Kyllä niitä myydään muuallakin, ei vain Tampereella. Kaikki ovat saaneet luvan myydä, joten ei mitään väärää, ehkä siellä päin missä olet käynyt, ei ostata leipoa.- valvontaviranomainen
elintarvikkeiden myynti on useimmilla kirpputoreilla kielletty.
- ostaja täälläkin
valvontaviranomainen kirjoitti:
elintarvikkeiden myynti on useimmilla kirpputoreilla kielletty.
Miksiköhän ? Onneksi vielä joissain myydään ja ihan luvan kera.
- hiuspullianähty
ostaja täälläkin kirjoitti:
Miksiköhän ? Onneksi vielä joissain myydään ja ihan luvan kera.
yök. en ostaisi ellen tiedä takuuta puhtaudesta.
pitää olla tuttu leipuri joka pitää hiukset myssyn alla ja sormet puhtaana. - kysyn vaan
hiuspullianähty kirjoitti:
pitää olla tuttu leipuri joka pitää hiukset myssyn alla ja sormet puhtaana.Voi sinua, tiedätkö varmasti että kaupan pullatädillä on ollut myssy päässä , eikä ole kaivellut vi...aan ?
- jyzel
pitää olla tuttu leipuri joka pitää hiukset myssyn alla ja sormet puhtaana.Leivon leivon riivin räävin,uuni työsi kaunistaa.Vanha leipureiden sanonta.Hygienia on kohdallaan.
Olet näitä hassuja nykyihmisiä,jotka mainosmiehet ovat pelotelleet hygienialla.Kaiken pitää olla
steriiliä.Mikähän mahtaa olla tämä tuttu leipuri,onko nimi tiedossa,oliskohan Vaasan/Vaasan.
Mautonta muoviin pakattua mössöä. - ja mielipde kanssa
jyzel kirjoitti:
Leivon leivon riivin räävin,uuni työsi kaunistaa.Vanha leipureiden sanonta.Hygienia on kohdallaan.
Olet näitä hassuja nykyihmisiä,jotka mainosmiehet ovat pelotelleet hygienialla.Kaiken pitää olla
steriiliä.Mikähän mahtaa olla tämä tuttu leipuri,onko nimi tiedossa,oliskohan Vaasan/Vaasan.
Mautonta muoviin pakattua mössöä.Pöh ja pöh teidän kanssa.
En syö lainkaan kaupan mössöpullaa/leipää.
Leivon itse ja suhtaudun erittäin kriittisesti näiden kirppisten leipurien pusseihin. - kiitos paljon
ja mielipde kanssa kirjoitti:
Pöh ja pöh teidän kanssa.
En syö lainkaan kaupan mössöpullaa/leipää.
Leivon itse ja suhtaudun erittäin kriittisesti näiden kirppisten leipurien pusseihin.Hyvä että leivot itse, silloin meille jää kirpparilla myytävät hyvät leivonnaiset.
- haahhhhhaaahhhhhha
kiitos paljon kirjoitti:
Hyvä että leivot itse, silloin meille jää kirpparilla myytävät hyvät leivonnaiset.
oma kehu haisoo.
- kiitos paljon
haahhhhhaaahhhhhha kirjoitti:
oma kehu haisoo.
Jos niinku minua tarkoitit, ei ole itsekehua jos kehuu toisten leivonnaisia, itse en viitsi enkä oikein osaakkaan leipoa. Siksi olen tyytyväinen kun jostain saa hyvää halvalla.
- 30
jyzel kirjoitti:
Leivon leivon riivin räävin,uuni työsi kaunistaa.Vanha leipureiden sanonta.Hygienia on kohdallaan.
Mautonta muoviin pakattua mössöä.Muhku-sämpylän sisältä tuli suuhuni hius, yök, olen siis itse kokenut..
- IsoToffeeDonitsi
30 kirjoitti:
Muhku-sämpylän sisältä tuli suuhuni hius, yök, olen siis itse kokenut..
puhutaan, niin minä löysin pienen tumman hiuksen donitsista jonka ostin Koskikeskuksen kahviosta.
Kiikutin sen oitis takaisin ja sain uuden, hiuksettoman, ei jäänyt traumoja. - Hampaaton onneksi
IsoToffeeDonitsi kirjoitti:
puhutaan, niin minä löysin pienen tumman hiuksen donitsista jonka ostin Koskikeskuksen kahviosta.
Kiikutin sen oitis takaisin ja sain uuden, hiuksettoman, ei jäänyt traumoja.Nesteen kahviosta ostamastani korvapuustista.Sanoin siitä baaridaamille joka veti heti herneen nenään arvostelusta.
- Heehehee
pitää olla tuttu leipuri joka pitää hiukset myssyn alla ja sormet puhtaana.juuri muutama päivä sitten oli sarjakuva Aamulehdessä "Varoitus! Tällä tuotantolinjalla on käsitelty munaa!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k333512On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole242287Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi792229Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422091Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561474- 741386
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69947Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat9807Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi36791