Kysyin tätä muualla, mut se tais olla väärä alue. Mut sopii varmaa paremmin tänne...
Mä kärsin kummallisesta ongelmasta. Mulla tulee tosi helpost kiimatippoja housuun, jos viisari pikkasenkii värähtää. Ja joskus niitä valuu vaikkei ois ees erektioo (ja toisaalt erektiokii tulee välist ihan syyttä, mut se kai on sinäänsä normaalii). Eikä mul tarvi ees olla minkään näköstä kiihotust päällä. Niit tulee vaikka kassajonossa.
Tavallaan tää on kai ihan normaalia viel mun ikäselle, mut aiheuttaa ihan pirust ongelmii... Outoo lähinnä toi et enää ei tarvi ees erektioo saati sitte mitään kiihottumista.
En oikeen uskalla lähestyy tän takii naisii, kun pelkään, et ne huomaa liian aikases vaihees, et mul stondaa ja eritän sitä hiton limaa...
Ja kaikist noloimpii on just ne tilanteet, jos satun olee sellases seuras mitä en tosiaan aattele mitenkää seksuaalisesti. Oli ne sitte miehii tai naisii... Ja jotkuu on tosi hyvii ystävii enkä haluis niille antaa väärää kuvaa...
Olen käynyt miettimää, että huomaako muut hajusta, jos minulta pääsee touhutippa vaik luokassa, bussissa tai baarissa?
Entä onks mitään hyvää keinoo estää tota eritystä tai ainakin sitä, että se haju ei karkaa sielt housuista pois... Joku tossa ehotti terveyssiteitä, mut imeytyyks tommonen töhnä sit niihi... Ja toisaalt ne on noloi taas monessakii paikas..
Tää ongelma on vaivannu minuu aina enemmän tai vähemmän... Ikää on koht 20 ja tää on vaa pahentunu lähiaikoina...
Kiimatippojen haju...
6
1047
Vastaukset
- oijoijoijoij :(((
tamppoonit ois kans hyvä idea, no ei mut siis ne haisee iha vitusti et vaa ite huomaa sitä hajuu, paska homma :( nou kän duu
- Tippa----
Mun hajuaisti on surkastunu, nii en ite haista, jos haisee, jos tot joku ihmetteli...
- jippo100
Haloo,
tuo nyt on aivan yksilöllistä... ja luonnollista. Tarkoitushan on tuottaa liukastetta jotta yhdyntä sujuu.
Itselläni on sama ominaisuus, siis ei vaiva, ja usein jos nainen ei ole herkästi kostuvaa tyyppiä niin olen sitten minä joka pitää liukkaudesta huolen. Tämä siis turvallisessa parisuhteessa, muulloinhan käytät aina kondomia!
Naisilla on aivan samanlaita yksilällistä vaihtelua. Jotkut kostuu pelkästä ajatuksesta, toiset vasta suuseksistä. Ainoa ongelma liukasteesta voi olla että suuuseksi ei naiselle maistu, mutta sekin hoituu kun käyt pesulla juuri ennen.
Eikä niitä tippoja kukaan huomaa. Pese usein ja kuivaa heppi. Ja vaihda kalsarit usein, niin teen minäkin.
Ja unohda nuo omasta mielest''n hauskat kommentit edellä, ne kertovat enemmän vastaajista itsestään kuin asiasta.- tippa---
Kiitti asiallisesta vastauksesta.
Ei mua hirveesti haittaa, vaik joku hyvännäkönen tyttö sen huomaiskii. Vois tietty noloo olla, mut ei siihe maailma kaatuis. Enemmän se, jos joku sellanen huomaa, jonka kaa ei oikeest voi kuvitellakkaa seksii, kun tot on nyt jonkuu aikaa valunu tosiiaa ihan löysäst munast ilman et oon kiihottunu mitenkää...
Ja se on nykyää tosi liisterimäist ja kellertävän ruskeeta (ja toisinaa tulee myös kirkkaampaa. sellast harmaanvalkost vuotoo) Ennen se oli taas aika läpi kuultavaa. On käyny mieles myös et voisko mul olla joku tauti tms...
Ps. Sukupuolitse ei oo kyl voinnu tarttuu, ku edellisest kerrast on iäisyys... - Terkkariin
tippa--- kirjoitti:
Kiitti asiallisesta vastauksesta.
Ei mua hirveesti haittaa, vaik joku hyvännäkönen tyttö sen huomaiskii. Vois tietty noloo olla, mut ei siihe maailma kaatuis. Enemmän se, jos joku sellanen huomaa, jonka kaa ei oikeest voi kuvitellakkaa seksii, kun tot on nyt jonkuu aikaa valunu tosiiaa ihan löysäst munast ilman et oon kiihottunu mitenkää...
Ja se on nykyää tosi liisterimäist ja kellertävän ruskeeta (ja toisinaa tulee myös kirkkaampaa. sellast harmaanvalkost vuotoo) Ennen se oli taas aika läpi kuultavaa. On käyny mieles myös et voisko mul olla joku tauti tms...
Ps. Sukupuolitse ei oo kyl voinnu tarttuu, ku edellisest kerrast on iäisyys...Voi kyllä olla sukupuolitautikin, vaikka edellisestä kerrasta oliskin iäisyys. Jotkut sukupuolitaudithan on ihan oireettomiakin, tai sitten oireita alkaa ilmestymään vasta pidemmän ajan kuluttua tartunnasta.
Kannattais mennä testeihin! - tippa----
Terkkariin kirjoitti:
Voi kyllä olla sukupuolitautikin, vaikka edellisestä kerrasta oliskin iäisyys. Jotkut sukupuolitaudithan on ihan oireettomiakin, tai sitten oireita alkaa ilmestymään vasta pidemmän ajan kuluttua tartunnasta.
Kannattais mennä testeihin!Tilasin ens viikoks urologin... En kyl silti oikeen usko toho sukupuolitautii, kun siint on tosiaa Iäisyys isolla I:llä ja sillon oltii varovaisii ja huumeit en käytä. Tietyst se aina mahollist on. Tai, jos oon vahingos saanu jonkuu muun verikontaktin... Osunu vaik johonkii neulaa huomaamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole472498Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742487Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.572145Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321877Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841695Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211153Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886