Mitä ihmettä??
Olen seurannut Egyptin säätä aika aktiivisesti viime viikot ja tosi lämmintä on näyttänyt olevan.
Viime viikollakin oli 30 asteen paikkeilla mutta nyt kun katsoo Forecan 10vrk ennustetta niin näyttäisi ensi viikon torstaille-perjantaille 19 ylintä ja lauantaille enää vain 15astetta!!!
Ei voi olla juuri kun ollaan lomaviikolla:(
Kanariallakin on lämpimämpää....
Toivottavasti nuo ennusteet muuttuu vielä parempaan suuntaan!!!
Egyptissä kulmenee???
22
1075
Vastaukset
- myrtsi
Samaa olen kauhulla katsonut. Jossain sääpalveluissa ei ole ihan noin alhaisia lukemia ollut, mutta enemmin tai vähemmin pilvistä, jopa sateista ! Huomenna ollaan lähdössä ja ihan kyllä hirvittää mitähän sitä lasten kanssa puuhaa, jos sää ei otakkaan suosiakseen .....
- TKC maaliskuu
Ihan samaa olen nyt tällä viikolla katsellut, onneksi näyttäää siltä että kylmeneminen on edes hieman siirtynyt, ensin piti maanantain ja tiistain välisenä yönä kylmetä, nyt näköjään vasta keskiviikoksi on ennustettu viileää ja hurjan tuulista säätä, nyt lauantaina lähdemmä ja viikon verran olemme Sharmissa, toivottavasti tosiaan edes nuo pari päivää ehtii olla oikein lämmintä!!
Toisaalta onhan se 30 aika paljon, johan siihen läkähtyisi, toivon vain että lämpöiset säät ovat lämmittäneet hotellin uima-altaat niin että noina viileinä päivinä sitten voipi uiskennella lasten kanssa hotellilla :) ja jos oikein viileä tulee niin on ehkä lähdettävä jollekin retkelle tms..
Sään kanssa kaikki on mahdollista, toivotaan vielä parasta!- hellettä kiitos
Ei kai? Ylihuomenna lähdetään ja itse olen käynyt tuolta Napsusta Sharmin säätä katsomassa. Siellä ei kyllä mitään kylmenevää ole. Mutta mihin uskoa?
- myrtsi
hellettä kiitos kirjoitti:
Ei kai? Ylihuomenna lähdetään ja itse olen käynyt tuolta Napsusta Sharmin säätä katsomassa. Siellä ei kyllä mitään kylmenevää ole. Mutta mihin uskoa?
Mä olen seurannut tuota weather underground sivustoa joka ainakin vanhojen reissujen perusteella on ollut melko hyvä. Ja nyt ei kyllä hyvältä näytä. MIkään ei ole kamalampaa kuin olla rantalomakohteessa jossa on kylmä !! Ja mun mielestä rantalomalla 30 ei ole mikään katastrofikuuma kun asuna on vain uikkarit suurimman osan päivää.
Ollaan oltu jokunen vuosi sitten Gambiassa, jossa yöt oli viileitä, joskus aamuisin siinä 15 kieppeillä ja ja sukkia tuli kyllä ikävä. Samoin vesi lämmittämättömässä altaassa oli kyllä niin jäätävää, että ei taidettu kertaakaan käydä uimassa muuta kuin meressä, joka oli huomattavasti lämpimämpi.
No tulipahan tästä vielä lisäjännitysmomentti reissuun, koska jotenkin on sellainen tunne että jos nuo kelit todella pitää paikkaansa, ei aika pienten lasten kanssa juurikaan tekemistä. - Positiivisuus on
Hieno piirre.
Porukka lähtee Egyptiin ja 30 on niin paljon jotta siihen läkähtyy ;-) - Ei syytä huoleen!
olin Hurghadassa ja Luxorissa, ja sama ihanan lämmin (=helteinen) ja aurinkoinen sää näyttää jatkuvan.
Jonain päivänä oli vähän yli 30 astetta, mutta ilma ei ollut mitenkään läkähdyttävä (mereltä käy aina pieni tuulenvire). Katso www.accuweather.com, heidän ennusteensa pitivät ainakin tässä tapauksessa paikkansa.
- Reissaaja.
Tässä "kilpaileva" ennuste:
http://www.finnmatkat.fi/lomakohde/egypti/sharm-el-sheikh
11.03.2010 12.03.2010 13.03.2010 14.03.2010 15.03.2010
28°C 28°C 27°C 27°C 27°C
Deturin sivu ennustaa Sharmiin hieman lämpimämpää:
Torstai Perjantai Lauantai Sunnuntai Maanantai
32° C | 21° C 31° C | 19° C 30° C | 21° C 28° C | 22° C 28° C | 21° C- 7+6
tuolta weatherundergroundista, eikä ollut huolestuttavaa kuin tuo tiistai. Eikä silloinkaan mitään kylmää ole.
Viime vuonna olin lapsen kanssa Kanarialla, ja sinnekkin oli tosi huonoa säätä silloin luvattu. Mutta paikanpäällä paistoi joka päivä. Luotetaan nyt siihne, että säätiedot muuttuvat Sharmiinkin.
Lauantaina siis menossa. - Paula62
7+6 kirjoitti:
tuolta weatherundergroundista, eikä ollut huolestuttavaa kuin tuo tiistai. Eikä silloinkaan mitään kylmää ole.
Viime vuonna olin lapsen kanssa Kanarialla, ja sinnekkin oli tosi huonoa säätä silloin luvattu. Mutta paikanpäällä paistoi joka päivä. Luotetaan nyt siihne, että säätiedot muuttuvat Sharmiinkin.
Lauantaina siis menossa.Kyllähän tuolla vielä tarkenee, mutta....
Näyttäisi ensi viikon loppupuolella olevan huolestuttavan viileetä:
http://www.foreca.com/Egypt/Al_Ghardaqah?tenday
Täytyy kait ruveta pakkaan pitkähihaista mukaan, lähtö ois maanantaina 15.3
Mutta seurataan tilannetta, kaikki voi vielä muuttua parempaan suuntaan (hope!!!) - 11+9
Paula62 kirjoitti:
Kyllähän tuolla vielä tarkenee, mutta....
Näyttäisi ensi viikon loppupuolella olevan huolestuttavan viileetä:
http://www.foreca.com/Egypt/Al_Ghardaqah?tenday
Täytyy kait ruveta pakkaan pitkähihaista mukaan, lähtö ois maanantaina 15.3
Mutta seurataan tilannetta, kaikki voi vielä muuttua parempaan suuntaan (hope!!!)Näköjään nuo säätiedotukset muuttuvat joka päivä. Kyllä siellä on lämmintä eikä sadettakaan tule.
- Paula62
11+9 kirjoitti:
Näköjään nuo säätiedotukset muuttuvat joka päivä. Kyllä siellä on lämmintä eikä sadettakaan tule.
Nyt näyttää jo paljon paremmalta:)
- sharmin-sirkka
Paula62 kirjoitti:
Nyt näyttää jo paljon paremmalta:)
Hyvää ja lämmintä lomaa meille molemmille :)
enempi minä sinuna olisin huolestunut kiihkomuslimeista kuin säästä.
kulmenee????
- juussd
tosiaan hieman viilenee ..enemmän olen huolissani tuosta tuulesta..mitenkähän ne järjestää sitten noita sukellusretkiä?
- abdullah ullah
juussd kirjoitti:
tosiaan hieman viilenee ..enemmän olen huolissani tuosta tuulesta..mitenkähän ne järjestää sitten noita sukellusretkiä?
voi ei näyttää liian viileeltä kyl...ensviikoksi vain päälle paria kymmentä :(( Millaista säätä teillä ollut jotka olette juuri palanneet....
- yleisesti
abdullah ullah kirjoitti:
voi ei näyttää liian viileeltä kyl...ensviikoksi vain päälle paria kymmentä :(( Millaista säätä teillä ollut jotka olette juuri palanneet....
lämpenee näin keväämmällä kun irtopäät ja kranaatinsirut alkavat lentelemään...
- Nyt lämpiää!
yleisesti kirjoitti:
lämpenee näin keväämmällä kun irtopäät ja kranaatinsirut alkavat lentelemään...
Kuun lopussa luvataan 32c ja yöllä 22c
- haluu lämpöö
Nyt lämpiää! kirjoitti:
Kuun lopussa luvataan 32c ja yöllä 22c
minkälaiset ilmat ollut nyt hurghadassa palanneilla??? kiinnostais tietää ku lähtö on täs muutaman päivän päästä...
- Jo 3kk Hurghadassa
haluu lämpöö kirjoitti:
minkälaiset ilmat ollut nyt hurghadassa palanneilla??? kiinnostais tietää ku lähtö on täs muutaman päivän päästä...
Taalla on ollut usean paivan tosikovat tuulet, hiekkamyrskyt. Tanaankin aamupaivalla tuuli oli kaataa ihan kumoon eika eteensa nahnyt.
Saharan hiekkaa on koti taynna ja hiekkarannalta tulee kilo mukaan rantakassissa.
Siivoojaa ei kannata viela pyytaa, kun nayttaa etta tuulet jatkuvat viela lauantaihin.
Luxorista Hurghadan tien olivat viranomaiset katkaisseet turvallisuuden vuoksi eika laivat tietenkaan ole lahteneet merelle.
Mutta on taalla paljon lampimampaa kuin Kanarialla ! Ja kohta taas lampotilat huitelee 3-kympissa kuten ennenkin ja sitten oikeen toivoo, etta vahan tuulisi... - nähty ja käyty
Jo 3kk Hurghadassa kirjoitti:
Taalla on ollut usean paivan tosikovat tuulet, hiekkamyrskyt. Tanaankin aamupaivalla tuuli oli kaataa ihan kumoon eika eteensa nahnyt.
Saharan hiekkaa on koti taynna ja hiekkarannalta tulee kilo mukaan rantakassissa.
Siivoojaa ei kannata viela pyytaa, kun nayttaa etta tuulet jatkuvat viela lauantaihin.
Luxorista Hurghadan tien olivat viranomaiset katkaisseet turvallisuuden vuoksi eika laivat tietenkaan ole lahteneet merelle.
Mutta on taalla paljon lampimampaa kuin Kanarialla ! Ja kohta taas lampotilat huitelee 3-kympissa kuten ennenkin ja sitten oikeen toivoo, etta vahan tuulisi...Eli oltiin Hurghadassa 12.-20.3 ja hiukan jäi harmi säistä, kolme ekaa päivää pilvistä ja todella lämmin - illatkin. Tyyntä. Sitten heitti tuulensuunta häränpyllyä ja pohjoistuuli oli kyllä aika kylmä. Hiekkamyrskyäkin tosiaan oli ohjelmassa. Muuten sää aurinkoinen, tuulensuojassa lämmin, mutta kyllä villatakki ja sukat oli illalla enemmin kuin tarpeeseen ja uima-altaasta pois tulo aika kirpeän vilpoista. Vesipuistossa työntekijöillä näkyi mm. toppatakkia turkisreunalla. siinä oli rinnalla turisti bikineissä aika vitsikäs näky ;-)
- Hyvä Egypti
nähty ja käyty kirjoitti:
Eli oltiin Hurghadassa 12.-20.3 ja hiukan jäi harmi säistä, kolme ekaa päivää pilvistä ja todella lämmin - illatkin. Tyyntä. Sitten heitti tuulensuunta häränpyllyä ja pohjoistuuli oli kyllä aika kylmä. Hiekkamyrskyäkin tosiaan oli ohjelmassa. Muuten sää aurinkoinen, tuulensuojassa lämmin, mutta kyllä villatakki ja sukat oli illalla enemmin kuin tarpeeseen ja uima-altaasta pois tulo aika kirpeän vilpoista. Vesipuistossa työntekijöillä näkyi mm. toppatakkia turkisreunalla. siinä oli rinnalla turisti bikineissä aika vitsikäs näky ;-)
Yli 30 astetta lupaa huhtikuun alkuun,todellinen vaikutus 36astetta.Yölämpötila n.22 astetta.Kanarialle lupaa vain 20 astetta,yöllä 15astetta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732352Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl251837Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211108Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40979Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55864