Minun Xbox 360 on jokin ongelma. Asetuksissa päivämäärä ja aika eivät "pysy mukana", se pysyy koko ajan
2005-luvulla ja aina kun yritän vaihtaa päivämäärän ja ajan oikein, ne pysyy, mutta aina kun sammutan laitteen sen päivämäärä ja aika menee takaisin sinne 2005-luvulle kun laitteen aukaisee seuraavalla kerralla.
Voisiko joku auttaa kun en tiedä mitä tehdä ja lähtee kohta järki.......
Ei pysy ajassa mukana
6
206
Vastaukset
- KohtaSekoaaUudestaan
Älkää kysykö miksen ole kysynyt tätä aikaisemmin,koska olen kokeillut saada tietoa netisstä mutta löytyy jotain aivan muuta joten nyt kokeilin sitten tätä Suomi24 sivua ja toivon että jotain apua löytyy.
Kuten esim. SoulCalibur4 pelissä (ihan hyvä peli) olen tehnyt muutaman hahmon siihen mutta se ärsyttää
kun siellä sitten lukee että luotu joskus 2005-luvulla (loin sen ennen kuin koko peliä on ees tullu LOL).
Joten auttakaa että saan boxsini pysymään ajassa mukana- \o/
Et ilmeisesti ole LIVEssä.
- Ei Taida Seota...
\o/ kirjoitti:
Et ilmeisesti ole LIVEssä.
En ole käynyt ennen, mutta onko se ainoa vaihtoehto? (en ole kauhean innokas käymään livessä pelatakseen muitten kanssa tai jotain avatar juttuja) mutta saatan tässä jossain välissä hankkia sen muutenkin
kuinka paljon se live maksaa?
(vastasin aika myöhään mutta ei sillä mitään välii...........) - 12234567890
Ei Taida Seota... kirjoitti:
En ole käynyt ennen, mutta onko se ainoa vaihtoehto? (en ole kauhean innokas käymään livessä pelatakseen muitten kanssa tai jotain avatar juttuja) mutta saatan tässä jossain välissä hankkia sen muutenkin
kuinka paljon se live maksaa?
(vastasin aika myöhään mutta ei sillä mitään välii...........)Live Silver on ilmanen, Gold maksaa jonkin verran (riippu mistä ostat).
- OwO'''
12234567890 kirjoitti:
Live Silver on ilmanen, Gold maksaa jonkin verran (riippu mistä ostat).
Mitä eroa niillä silverillä ja goldilla on ???
ja mistä niitä voi ostaa (pelikaupasta...............?) - dasdsadasdadasdasdas
OwO''' kirjoitti:
Mitä eroa niillä silverillä ja goldilla on ???
ja mistä niitä voi ostaa (pelikaupasta...............?)Goldilla pystyy pelaamaan nettipelejä, puhumaan kavereiden kanssa partyssa ja muuta pikku kivaa.
Silverillä pystyy ladata demoja ym. Itse en kyllä pahemmin tiedä, mitä silverillä voi kunnolla tehdä, kun on ollut goldi koko boksin omistuksen ajan. Kannattaa hankkia goldi.
Goldia saa ostettua esim. pelikaupoista, prismoista, netistä. Se hinta vaihtelee aika paljon ostopaikasta riippuen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192176Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392075Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä281970Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471386- 741326
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8741- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698