Käsittämätöntä touhua päiväkodissa

ei mitään järkeä

16

450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alkoi ärsyttää...

Samaa mieltä olen kanssasi. Ihan järjetön juttu.
      Tervemenoa takaisin sinne, mistä ovat tulleet, jos ei Suomen kulttuuriin sopeutuminen onnistu.

• !!!

Niinpä niin. Maassa maan tavalla tai maasta pois!!!

• voisentäs

Miksei muslimimuksuille maahanmuuttajien omilla rahoilla perusteta omaa päiväkotia, jossa ei tarvitse pelätä "oikeauskoisuutensa" puolesta???

Voi herran jestas sentään, mitä helvetin paapomista. Kyllä täytyy sopeutua asuinmaansa menoon. Ei heitä kukaan tänne pakottanut. Helpolla saavat kaiken nyt jo, ja mikään ei näköjään silti riitä.

On se jännä, että tasa-arvolaista huolimatta tässäkin tapauksessa annettiin periksi. Nythän henkilökunta teki lainkin mukaan väärin suomalaisia tyttölapsia kohtaan.

• heidä pitää

"Miksei muslimimuksuille maahanmuuttajien omilla rahoilla perusteta omaa päiväkotia, jossa ei tarvitse pelätä "oikeauskoisuutensa" puolesta???"

Miksi pitäisi perustaa oma päiväkoti? Silloin saattaa myös toteutua eriarvoisuus. Kaikki ovat tasarvoisesssa asemassa eikä kenelläkkään pitä olla mitään erioikeuksia.

Maassa maan tavalla ja jos ei kelpaa, niin sitten on vapaa mahdollisuus siirtyä muualle.

• voisentäs
        heidä pitää kirjoitti:

"Miksei muslimimuksuille maahanmuuttajien omilla rahoilla perusteta omaa päiväkotia, jossa ei tarvitse pelätä "oikeauskoisuutensa" puolesta???"

Miksi pitäisi perustaa oma päiväkoti? Silloin saattaa myös toteutua eriarvoisuus. Kaikki ovat tasarvoisesssa asemassa eikä kenelläkkään pitä olla mitään erioikeuksia.

Maassa maan tavalla ja jos ei kelpaa, niin sitten on vapaa mahdollisuus siirtyä muualle.

Sitähän minä meinasinkin edellisessä tekstissäni. Tarkoitin juuri sitä, että jos haluavat erityiskohtelua uskontonsa tms takia, niin perustakoot oman päiväkotinsa kullannupuilleen ja ihan omalla rahallaan, eikä Suomen verorahoilla.

Samaa mieltä olen muutenkin, että kukaan ei tänne pakottanut tulemaan ja pois voi aina lähteä, jos ei meno miellytä.

Siltikin, joka päivä saa todistaa samankaltaista hyssyttelyä ja päähäntaputtelua kukkahattutädeiltä yms, koska kaikki pelkäävät konfliktia, eivätkä uskalla sanoa mamuille missään asiassa vastaan, vaikka mitä älyttömyyksiä vaadittaisiin. Voisi muutenkin ottaa mallia esim jenkkien maahanmuuttopolitiikasta, vaikka siellä laiton maahanmuutto yleistä onkin.

• Alkuperäinen juttu

Vantaan Sanomat/A.-P. Pietilä: Tyttöjen alistaminen alkaa päiväkodista 9.3.2010

Tämä on tositarina suomalaisesta arjesta: Isä tuo itkevän pikkupoikansa päiväkodin johtajan puheille. ”Poikani kunniaa on loukattu hänen sukunsa edessä”, isä sanoo. Poika on kertonut isälleen päiväkodin arjesta.

”Poikaani ei saa nukuttaa kerrossängyssä, jonka yläpetillä tai viereisessä vuoteessa on tyttö”. Isä vaatii uskontoonsa ja kulttuuriinsa vedoten, että suomalaistytöt on eristettävä oikeauskoisista pojista.

Koska tarina on Suomesta, päiväkodin henkilökunta eristää suomalaistytöt maahanmuuttajapojista. Samassa päiväkodissa opetetaan, että kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia ja kaikkia tulee kohdella yhdenvertaisesti. Tämä perustuu tasa-arvolakiin ja YK:n ihmisoikeuksien julistukseen.

Kellään ei ole erioikeuksia uskontonsa tai ihonvärinsä vuoksi, eikä ketään tulee syrjiä uskonnon, kulttuurin tai ihonvärin perusteella. Tämä perustuu lakiin syrjinnän kieltämisestä.

Koska tarina on Suomesta, päiväkodinohjaajat hyväksyvät maahanmuuttajien erioikeudet. Oikeauskoisia poikia kohdellaan päiväkodeissa jo pienestä pitäen etuoikeutettuina. Naisten alistaminen alkaa jo kapaloiässä, Suomessa. Mitä sanovat lapsi-, nais- ja ihmisoikeusjärjestöt?

Joukko kantaväestöön kuuluvia vanhempia valmistelee kantelua tasa-arvovaltuutetulle lastensa laittomasta kohtelusta päiväkodissa. Jos tuomioita joskus jaetaan, rangaistuksen saavat päiväkodin työntekijät, eivät oikeauskoisten isät.

Maahanmuuttoministeri Astrid Thors, oikeusministeri Tuija Brax ja tasa-arvoministeri Stefan Wallin ovat tietoisia tapahtumista suomalaisissa päiväkodeissa.

Ruohonjuuritason kulttuuritörmäykset ovat arkipäivää, joita maahanmuutosta päättävät poliitikot vähättelevät. Suomalaislasten vanhemmat reagoivat kiihtyvällä tahdilla omilla jaloillaan ja vaihtavat asuinalueita, kouluja ja päiväkoteja.

Haluavatko poliitikot, että Suomessa vahvistuu ulkomaalaisvastainen kansanliike, joka jo riehuu Keski-Euroopassa? Minä en ainakaan halua.

• kanssasi,

Me otamme nöyrästi vastaan oikeauskoisen neuvot (käskyt).
      Me emme kohtele heidän lapsiaan tasaveroisesti - kohtelemme heitä paremmin kuin omiamme.
      Me emme uskalla olla eri mieltä ettei meitä syytettäisi rasisteiksi.
      Ja me maksamme kiltisti viulut.
      Tarttis tehdä jotain?

• Ihmettelen suuresti!

Olen NIIN samaa mieltä sun kanssasi!!!!!!!!!!!

Miksi me suomalaiset olemme niin huonoitsetuntoisia että nöyristelemme noiden jalkojen juuressa..??!!!!

• pelkoa ja tyhmyyttä
        Ihmettelen suuresti! kirjoitti:

Olen NIIN samaa mieltä sun kanssasi!!!!!!!!!!!

Miksi me suomalaiset olemme niin huonoitsetuntoisia että nöyristelemme noiden jalkojen juuressa..??!!!!

Siksi, kun ne muuten lisäävät raiskauksia, murtoja, puukotuksia, tappoja, murhia, pahoinpitelyjä ja muita teroritekoja täällä. Heidät pitää pitää tyytyväisenä..

• ihan oikeastikko?

Voiko SUOMESSA todellakin olla tuollaista. Ei v#ttu. Anteeksi voimiasana mutta nyt oikeasti ihmetyttää.

• wwwwwwwwwwwwwwwwwwww

ihmetyttää että vedätte herneen nenään mokomasta pikkujutusta. Mun mielestä pitäis olla verhot sänkyjen välissä. Paljon huolestuneempi olisin mm. muslimien tulosta politiikkaan kun tommosesta.

• ?!?
        wwwwwwwwwwwwwwwwwwww kirjoitti:

ihmetyttää että vedätte herneen nenään mokomasta pikkujutusta. Mun mielestä pitäis olla verhot sänkyjen välissä. Paljon huolestuneempi olisin mm. muslimien tulosta politiikkaan kun tommosesta.

Miksi verhot?

• ed..

Katsos kun tuollaiselta ruohonjuuritasolta ne ongelmat lähtevät kasvamaan. Eli kun annetaan pikkusormi, kohta ei käsikään enää heille riitä. Pienistä pisaroista kasvaa suuri virta...

Mieluummin kitkee pienetkin ongelmat heti alkuunsa, niin ei pääse isompia kasaantumaan.

• ?!?
        ed.. kirjoitti:

Katsos kun tuollaiselta ruohonjuuritasolta ne ongelmat lähtevät kasvamaan. Eli kun annetaan pikkusormi, kohta ei käsikään enää heille riitä. Pienistä pisaroista kasvaa suuri virta...

Mieluummin kitkee pienetkin ongelmat heti alkuunsa, niin ei pääse isompia kasaantumaan.

Se verhojen laittaminenhan on juuri sitä pikkusormen antamista.

• Jos suomalainen
        ?!? kirjoitti:

Se verhojen laittaminenhan on juuri sitä pikkusormen antamista.

päiväkoti suomalaisine sääntöineen ja tapoineen ei kelpaa, niin hoitakoot lapsensa itse. Niinhän me suomalaisetkin joudumme tekemään, ei meille kukaan rakentele mitään verhovirityksiä tai eri nukkumatiloja moisen herkkähipiäisyyden vuoksi.

• Ei mikään pikkujuttu

Lääketieteelliset syyt kelpoitetaan. Muutoin kaikki ovat samalla viivalla ja toimivat samalla tavalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      34
      3532
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      28
      2298
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      80
      2233
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      45
      2111
    5. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      56
      1484
    6. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1386
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      947
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      913
    9. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      817
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      37
      813
    Aihe