Kerro energy miten salaat...

GMS-Mercury

käyttöjärjestelmäsi ja selaimesi näkymästä sivustojen laskurissa. Väitän ettei ainakaan Adblock ja Element Hiding Helper auta asiaa kuin korkeintaan harvassa tapauksessa. Joten kerro miten homma tehdään sekä Windows että Linux puolella ja eri selaimilla.

13

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RILRT2ELCx

Miksi? Ei ainakaan Linuxin käyttäjän tarvitse käyttöjärjestelmää ja selainta hävetä.

• En minä mitään salauksia käytä, Epiphanyssa on mainosten esto päällä, Chromesta en muista mitä sen kanssa olen säätänyt. Firefoxia käytän varsin harvoin mutta siinä on Flashblock ja NoScript vain käytössä.

• En minä oikeastaan enää windowsia käytä, firefox samoin relein käytössä pääasiassa jos joskus satun käyttämään.

• Druid Wiltman

EI VOI OLLA TOTTA!!!!

• sdryjdstyjkdtyjk
        Druid Wiltman kirjoitti:

EI VOI OLLA TOTTA!!!!

"Epiphany käyttää Mozilla-projektin Gecko-selainydintä. Se tarjoaa GNOME-pohjaisen käyttöliittymän Geckolle, kun taas Mozillan selaimet käyttävät XUL-rajapintaa."

Firefox on aika raskas selain, itse suosin linuxissa Operaa ja Epiphanya jotka ovat "notkeampia" kuin Firefox.

• sdryjdstyjkdtyjk kirjoitti:

"Epiphany käyttää Mozilla-projektin Gecko-selainydintä. Se tarjoaa GNOME-pohjaisen käyttöliittymän Geckolle, kun taas Mozillan selaimet käyttävät XUL-rajapintaa."

Firefox on aika raskas selain, itse suosin linuxissa Operaa ja Epiphanya jotka ovat "notkeampia" kuin Firefox.

Oletko pistänyt Epiphanyyn älykirjanmerkit siten että voit hakea sanakirjasta tai netcraftista tms. suoraan maalamalla tekstin ja hiiren oikealla "Etsi" ?

Hyvin kätevä toiminto.

• hnxf
        exergy kirjoitti:

Oletko pistänyt Epiphanyyn älykirjanmerkit siten että voit hakea sanakirjasta tai netcraftista tms. suoraan maalamalla tekstin ja hiiren oikealla "Etsi" ?

Hyvin kätevä toiminto.

Operassa saa maalatulle tekstille 9 eri vaihtoehtoa mitä sille voi tehdä:
        http://www.aijaa.com/v.php?i=5890128.png

Epiphanya en tiedä, mutta tommostako tarkotat.

• Ex pentti fani nro.1
        hnxf kirjoitti:

onhan tuo firefoxissakin, tosin yksi vaihtoehto-> google mutta tarviiko niitä muita?

• ...
        Ex pentti fani nro.1 kirjoitti:

onhan tuo firefoxissakin, tosin yksi vaihtoehto-> google mutta tarviiko niitä muita?

....sille maalatulle tekstille on tarkoitus tehdä jotain muuta kuin siirtää hakukoneeseen! Mutta voin sanoa jos Firefoxissa olisi kuten Operassa nyt ja Operasta puuttuisi niin kyllä foxifanaatikot siitäkin parjausaiheen saisivat kehua foxia ja lyödä operaa... jostain syystä piskuinen Opera herättää aina suuria tunteita varsinkin Firefoxfanaatikoissa.

Operassa on myös kätevä "Liitä ja mene" toiminto mikä muista puuttuu... kun on kopioinut jonkin sanan tms. jota haluaa hakea ja siirtää hooren hakukoneen kenttään niin ei tarvi monen kautta venkuloida... no pieni asia, mutta jos noille näppäryyksille tottuu niin ilmankaan ei viitsi olla. Juuri tuollaiset Operamaiset pikkunäppäryydet joita on vaikka miten paljon takaavat Operalle vankan käyttäjäkunnan jotka eivät edes viitsi muihin selaimiin enää koskea kun ne ovat niin erilaisia ja hankalia.

• hnxf kirjoitti:

Tuota juuri tarkoitin mutta Epiphanyssa saa määritellä niitä itse vaikka kuinka paljon. Tässä asennuksessa en näköjään ole paljon viitsinyt mutta lisäsin tuon Wikin kun ajattelin että se on kätevä myös

http://www.mworks.info/kuvakaappaus/debian/etsi.png

• hnxf
        exergy kirjoitti:

Tuota juuri tarkoitin mutta Epiphanyssa saa määritellä niitä itse vaikka kuinka paljon. Tässä asennuksessa en näköjään ole paljon viitsinyt mutta lisäsin tuon Wikin kun ajattelin että se on kätevä myös

http://www.mworks.info/kuvakaappaus/debian/etsi.png

Heh, Opera ja Epiphany näyttävät olevan hengenheimolaisiaan ajattelutavaltaan :)

Hyvä homma. Operaan saa lisättyä uusia juttuja asetusten kautta, missä tuossa esillä olevat hakukoneet ja wikipedia ovat kuvassa, eli sen "hakuikkunan" joka on palkissa... sen asetuksia määrittelemällä johon saa lisättyä uusia hakukoneita jne. Täytyiskin joskus kokeilla mitä kaikkea siihen onnistuneesti voi lisätä.

Mutta nää jutut kai selittää miksi Operalla ja Epiphanyllä on omat uskolliset faninsa vaikka eivät tilastohuipulla komeilekaan ;D

• ex pentti...
        ... kirjoitti:

....sille maalatulle tekstille on tarkoitus tehdä jotain muuta kuin siirtää hakukoneeseen! Mutta voin sanoa jos Firefoxissa olisi kuten Operassa nyt ja Operasta puuttuisi niin kyllä foxifanaatikot siitäkin parjausaiheen saisivat kehua foxia ja lyödä operaa... jostain syystä piskuinen Opera herättää aina suuria tunteita varsinkin Firefoxfanaatikoissa.

Operassa on myös kätevä "Liitä ja mene" toiminto mikä muista puuttuu... kun on kopioinut jonkin sanan tms. jota haluaa hakea ja siirtää hooren hakukoneen kenttään niin ei tarvi monen kautta venkuloida... no pieni asia, mutta jos noille näppäryyksille tottuu niin ilmankaan ei viitsi olla. Juuri tuollaiset Operamaiset pikkunäppäryydet joita on vaikka miten paljon takaavat Operalle vankan käyttäjäkunnan jotka eivät edes viitsi muihin selaimiin enää koskea kun ne ovat niin erilaisia ja hankalia.

kait se kivaa jos ois muitakin vaihtoehtoja, voisi vaikka esim. itse lisätä niitä... nyt loppu firefoxin käyttö jusiinsa!

• ...............

exergylle esititkin kyssän.

Minä salaan oman koneeni mainosestojen lisäksi mm. hosts-tiedostolla jossa on rivejä mm. statcounteriin jolloin statcounterista ei noudeta mitään paskaa koneelle vaan kaikki käskyt mennä statcounteriin, meneekin omalle koneelle kun ohjaus on tehty osoitteeseen 127.0.0.1 (tuo ip-osoite ohjaa omalle koneelle). Lisäksi evästeiden esto on päällä oletuksena muille kuin erikseen määrittämilleni palveluille. Niissäkään ei noudeta statcounterin ja muiden vakoojien evästeitä vaan vain ne joita palvelu ehdottomasti tarvitsee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2136
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      35
      2016
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      16
      1899
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      46
      1347
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      73
      1277
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      853
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      51
      721
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      711
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      49
      661
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      658
    Aihe