korkearvoisuutensa ylhäisyytensä tahtosi muistuttaa sellaisesta asiasta kuin kuinka ihmeessä te olette jättäneet ihmisten lemmikki mainokset vähemälle huomiolle. Ojentaessani tässä tassujani jotka ovat pohjoismaissakin Parhaiksi :) mm. tässä kuitenkin varkaille tiedoksi hän on eläkkeellä että ei kannata yrittää varastaa. no niin että
huoleni kun lisääntyi tuossa yhtenä päivänä kun eräs koiraa ulkoittanut ei edes tiennyt koiransa rotua vaan sanoin aivan väärän tosin tuo hupun suojassa oleva tietävästi pitää edelleen itseäni tyhmänä kun teen töitä talvet-kesät jopa viikonloppuna . Jos nyt kuitenkin teette uusia lemmikeille hyvää ja parasta niin olisi kiva että näkyisi eri rotuisia niin osaisi tuokin sitten rodun oikein :)..
eikä tässä nyt sitten muuta tällä eräää....
Mainostajat ! hänen
6
155
Vastaukset
- .
ai, niin onko :) siellä hesass sellaiset tuulipuvut muotia kuin mustaharmaat sen takia kun niin useilla näyttää olevan ko. pukuja .Sitten tällä sivulla mainostavat aivan turhaa koska en lue teidän mainoksia edelleenkään koska etsitkö seuraa ja muut tuon kaltaiset yhdistettynä raskaustestejä edulisesti on tökeröä sekä ei ammatilaisten tekemiä taitaa useakin olla jollain lomalla :) tekemässä palsta sivuja mm.
näkemiin...- .
ai, niin onko hesass joku vanhojen vaateiden näyttely kun useakin oli verhoutunut ikiaikaisiin housuihin jopa kevät sellaisiin mutta takki kuitenkin hupulla ja huppu silmillä niin että varmaankin olisi jäännyt auton alle jos en olisi :) hätiin siitä mietn meillä päin liikutaan tosin liekkö ollut sitten joku anrgisti tai joku muu nisti mutta ihan oli eksykissä kun ei tiennyt kuinka täällä liikutaan jos rehelisissä aikeissa ovat liekkö olisi syytä jokaisen katsella ympärilleen noiden perään niin ovat nälkäisen näköisiäkin :)..
voisitteko laittaa isomat opasteet että näkisivät mistä menee bussi kellokoskelle ja mistä lähtee juna sinne mistä ovat tulleetkin niin suomalaiset kuin ulkomaalaisetkin. Täällä joudutte töihin. - .
. kirjoitti:
ai, niin onko hesass joku vanhojen vaateiden näyttely kun useakin oli verhoutunut ikiaikaisiin housuihin jopa kevät sellaisiin mutta takki kuitenkin hupulla ja huppu silmillä niin että varmaankin olisi jäännyt auton alle jos en olisi :) hätiin siitä mietn meillä päin liikutaan tosin liekkö ollut sitten joku anrgisti tai joku muu nisti mutta ihan oli eksykissä kun ei tiennyt kuinka täällä liikutaan jos rehelisissä aikeissa ovat liekkö olisi syytä jokaisen katsella ympärilleen noiden perään niin ovat nälkäisen näköisiäkin :)..
voisitteko laittaa isomat opasteet että näkisivät mistä menee bussi kellokoskelle ja mistä lähtee juna sinne mistä ovat tulleetkin niin suomalaiset kuin ulkomaalaisetkin. Täällä joudutte töihin.:) ai, niin ettekö kuuntele uutisa kuinka asunto murot ovat lisääntyneet sekä noista jotka käyvät kokeilemassa uhka rohkeuttaan kuinka tyhmiä tässä ollaan ja odotetaanko peläten :)..
siellä voisi monikin liikenneturvallisuudesta vastaava mainostaa itseään mä en ehdi teidän "hommia " hoitamaan. Mutta kun mä laitan vaaleapunaset falanelli housut sekä papiljotit päähän siinä voi pahikset säikähtää että älkää ihmetelkö jos siellä on panikki oireissaan kärsiviä tunkokseen asti terveysasemilla :) "siskot " :).. - .
. kirjoitti:
:) ai, niin ettekö kuuntele uutisa kuinka asunto murot ovat lisääntyneet sekä noista jotka käyvät kokeilemassa uhka rohkeuttaan kuinka tyhmiä tässä ollaan ja odotetaanko peläten :)..
siellä voisi monikin liikenneturvallisuudesta vastaava mainostaa itseään mä en ehdi teidän "hommia " hoitamaan. Mutta kun mä laitan vaaleapunaset falanelli housut sekä papiljotit päähän siinä voi pahikset säikähtää että älkää ihmetelkö jos siellä on panikki oireissaan kärsiviä tunkokseen asti terveysasemilla :) "siskot " :)..heitän aino ja reino tossulla jos sekään ei auta tulee kiinan siis Kiinan tossua :)...
- .
. kirjoitti:
heitän aino ja reino tossulla jos sekään ei auta tulee kiinan siis Kiinan tossua :)...
ai, niin ei ne ole ..hih murot vaan murrot olenkin ennaltaehkäisevästi valmistautunut puolustamaan reviriäni kaikilta asiattomilta eikä hänen korkeutensa siedä vieraiata ihmisiä jotka eivät osaa arvostaa hänen yksityisyyttään. Tässä vähän esimakua Tulevasta .
- .
. kirjoitti:
ai, niin ei ne ole ..hih murot vaan murrot olenkin ennaltaehkäisevästi valmistautunut puolustamaan reviriäni kaikilta asiattomilta eikä hänen korkeutensa siedä vieraiata ihmisiä jotka eivät osaa arvostaa hänen yksityisyyttään. Tässä vähän esimakua Tulevasta .
kaikki mun mielikuvitus ystäväni ;) tietysti tahtoisivat että viihtyisin tällä palstalla mutta en ole tullut tänne jäädäkseni tässäkin on teille ihan tarpeeksi ajateltavaa jos ajatteleminen edes kiinostaa kuin oman lemmikin jätösten kerääminen ihmisten postilaatikoilta jne. Menkää sitten vasta melskaamaan mihinkään kuinka miljoona mummoa tulee huivi päässä..hih kunnes olette oppineet arvostamaan muidenkin elämää sekä viihtyvyyttä.
nyt näkemiin...
ai, niin....:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202242Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi762185Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä412069Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma521438- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?63892Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8781- 52753
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33744