Mikkelin lahja maailmalle. 15 minsan julkku Olli "Ei pysty, liian hapokasta" Hokkanen etsii Treffi-palstalla naista. Kimma jos kiinnostuit, niin ota ujostelematta yhteyttä reippaaseen hetero Olliin. Etusija kaikilla valokuvauksesta ja tietokoneista kiinnostuneille. Kahvit Mikkelin torilla!
Coca-Olli
6
264
Vastaukset
- reoffis
Jannu teki sentään JOTAIN julkisuuden eteen, eli sanoi nuo kuolemattomat sanat Ei pysty, liian hapokasta"". Kukaan toinen tyrkkis julkkis ei ole sanonnut mitään yhtä hyvin muistettavaa, ei edes BB talon pellet ole pystyneet samaan. Colo-Olli on viettänyt sentään suht ei näkyvää elämää, toisin kun moni BB talon tyrkkiksistä. Näin Cola-Ollia voidaan pitääkkin OIKEANA ja aitona julkkiksena. Laitetaankohan hänen viimeiselle leposialleen tuo kuuluisa lause kulta kirjaimin?
Niin, jos hän etsii naista, lienee se hänelle sallitua! Pä-pääministeri VALEHTELI tässäkin asiassa aikanaan, häpeä olkoon ikuinan Matilla.- questioniatar
Tyrry on mulle ihan uusi ja outo ilmaisu. Mitä mahtaa tarkoittaa... Kuka tietäisi kertoa?
- +++ undertaker +++
itse olet? Minusta hautakiveen sopii hyvin teksti: Tässä lepää Cola-Olli, jolle elämä oli sittenkin liian hapokasta.
- tyttö Mikkelistä
questioniatar kirjoitti:
Tyrry on mulle ihan uusi ja outo ilmaisu. Mitä mahtaa tarkoittaa... Kuka tietäisi kertoa?
Muualla Suomessa käytetään ilmaisua pieru, kun vatsa ei ole kunnossa ja syntyy päästö/päästöjä. Pierusta löytyy useita muotoja kuten esimerkiksi liekkipieru.
Tyrry on puolestan savolainen ilmaisu, jolla tarkoitetaan samaa asiaa kuin muualla maassa pierulla. Tyrry on erityisen suosittu ilmaisu mikkeliläisten jannujen keskuudessa.
"Minulta pääsi tyrry"! (= minä pieraisin). - tiedosta kiitollinen
Juu, eipä ole isommin huudellut, kun ei tuulettamiseen varsinaisesti ole ollut asiaa. Kiersi kuitenkin sponssirundilla Kattokassisen kanssa, eikä siinä mitään pahaa..Mutta monelta jäi ehkä huomaamatta miehen valokuvausharrastus, joka johti käräjille. Heteromies, kun intoutui laittamaan taiteellisia tuotoksiaan nettiin: kohteena alaikäisiä teinipoitsuja. Onko tietoa minkä päätöksen tuomari nuiji pulpettiin vai ollaanko jo ylemmissä oikeusasteissa?
- Kokis vai Pepsi
Lintu vai kala, yö vai päivä, jing or jang?
Tietääkö reppana itsekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432488Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742467Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732362Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512122Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211133Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi41995Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56876