Jos kaikki menee hyvin, saadaan heinäkuussa perheenlisäystä. Tulokkaan sisarukset ovat Leo Kaspian, 11,
Jan Aleksei, 9 ja Eva Adele, 4.
Kansainvälinen, myös suomalaisen suuhun sopiva nimipari olis siis hakusessa. Sukunimi on son-päätteinen. Etunimen kolmikirjaimisuus olis plussa mutta ei välttämättömyys.
itse ollaan mietitty mm:
Ida Alisa
Ada Elise
Tia Daniela
Tia Matilda
Nea Daniela
Mona Matilda
Rosa Emilia
Rosa Amanda
Paul Mikael
Paul Samuel
Kim Sebastian
Kim Andreas
Kim Daniel
Kim Oliver
Kim Samuel
Kim Henrik
Ron Sebastian
Ron Rasmus
Joel Andreas
Joel Jupiter
lisää ehdotuksia, kommentteja ym otetaan vastaan!
kuopukselle nimiä!
9
246
Vastaukset
- xgjkyk
Iia ja Noa tulee mieleeni :) itse pidän nimistä..
esim.
Iia Alisa
Iia emilia
Iia Amanda
tai
Noa(h) Daniel,
Noa Oliver,
Noa Eemil,
Noa Samuel
teidän pohtimistanne meíeleeni ovat Ida ja Ada, poikien nimistä ei iske oikein mikään,jos jokin pitäisi valita niin sitten Joel
Miten olisi ada emilia?:)- äipsykkä
...nimiä on keksitty mutta jos laittaa pojalle nimeks ron rasmus niin kannattaa pitää huoli että pojalle ei tule r-vikaa! oliskin aika hilpeetä varmaan esittäytyä RrrRRhon RhhRhasmuksena.
Ehdottaisin itse Melissaa toiseksi nimeksi tytölle. Nea Melissa tai Ada Melissa kuulostavat kivalta. Pojalle ehdottaisin Paul Henrikiä, ainoa ongelma olisi lausuminen. Sanottaisiinko nimi Pauli vai Phool? - jenna.
äipsykkä kirjoitti:
...nimiä on keksitty mutta jos laittaa pojalle nimeks ron rasmus niin kannattaa pitää huoli että pojalle ei tule r-vikaa! oliskin aika hilpeetä varmaan esittäytyä RrrRRhon RhhRhasmuksena.
Ehdottaisin itse Melissaa toiseksi nimeksi tytölle. Nea Melissa tai Ada Melissa kuulostavat kivalta. Pojalle ehdottaisin Paul Henrikiä, ainoa ongelma olisi lausuminen. Sanottaisiinko nimi Pauli vai Phool?Kivoja nuo sun itsekkin ehdottamat nimet tässä nyt vielä joitakin:)
Tyttö:
Kia Odessa
Lea Olivia
Tii Matilda
Dea Maria - jenna.
jenna. kirjoitti:
Kivoja nuo sun itsekkin ehdottamat nimet tässä nyt vielä joitakin:)
Tyttö:
Kia Odessa
Lea Olivia
Tii Matilda
Dea MariaNiin joo ja siis poikien nimet jäi ehdottamatta eli:
Eko Hilarius
Ben Tomas
Ulf Kaaleb
Ali Simson
en nyt osaa sanoa millasista nimistä pidätte mutta tuossa nyt on joitain ehdotuksia=)
- NimiTäti
Ida, Rosa,Mona ja Ada nimilistastanne suosikkejani tytölle.Lisäisin vielä Edit-nimen, mikä on mielestäni kaunissointinen suomalaiseen ja vierasmaalaiseen "suuhun".
Poikien listastanne suosikkejani:Paul,Kim ja Joel.Pojalle ehdotan vielä: Sam- tai Jon -nimiä - Täti
Itse en erityisemmin pidä monistakaan kolmikirjaimisista nimistä,
mutta Ida ja Ada ovat ihan OK.
Pojan nimistä ei iskenyt mikään, mutta paras olisi Kim.
Mitä pidätte Joe-nimestä?- ap
Kiitos ehdotuksistanne! Noa, Ben ja Sam pannaan harkintaan!
Joea mietittiin mutta taivutus ja lausuminen suomessa mietitytti - Jonista oltaisiin tykätty myös mutta kun isoveljen nimi on jo Jan.
Joel-nimestä luovuttiin jo kokonaan, tällä hetkellä mietitään eniten Kimin, Samin ja Paulin välillä. Paul tosiaan lausuttaisiin ns. maassa maan tavalla, tosiaan kun asutaan välillä ulkomailla niin siellä olis phool ja täällä kotosuomessa pauli.
Tyttöjen nimistä oma suosikkini on Rosa ja Mona, mies haluaisi Nean tai Adan. Vaikuttaahan sit nimeen sekin keneltä vauva näyttää! Jotain kompromisseja yritettiin vääntää ja keksittiin Nea Rosanda.. hmm..
- sibyllavon
pidän eniten nimistä Paul Samuel ja Ada Elise, muita Sam Robin ja Mai Minea
- mun list
Ehdotan noista teidän ehdotuksista on mielestäni kauneimmat Ida ja Ron. Ja omia uusia ehdotuksia ovat
tytölle: Nia, Kia, Mea, Bea, Mae, Sae, Mai, Moa, Isa
Ja pojalle Mio, Noa, Tim, Sam, Ami ja Roy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole442494Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742477Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.562140Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211143Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411005Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886