Huippumalli /uudet mallit

:)

alkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :) tänään näin esittely pätkän ko. tulevasta Hyvä tosi hyvä tyynyt sodassa :) saimin tyyli oli dramattisen laadukas eikä hauskuuttakaan puuttunut. Sentäs mä kanssa olen niin tyhmä :) että katson ko. ohjelman aina kun on mahdolista sitä paitsi Kaikkien tyttöjen ja poikien pitäisi käydä mallikoulu tiedoksi vaan että vaikka ei mallin urasta haaveile ainakin silloin erässä mallikoulussa opettivat ihon hoitoa, ruokavaliot , kutsuilla edustamista sekä miten ruokailuvälineitä pidetään kädessä sekä millä mitäkin syödään
oli myös yrittäjyyttä sekä itsensä hyvässä rehelisessä mielessä markkinointia jne.

olettaisin joidenkin vanhempien olevan valistuneita sekä osatan jopa rippilahjaksi tai kun lukuvuosi on mennyt hyvin jälkikasvulleen laadukkaan mallikurssin ettekö tienneet että sen voi käydä vaikka maliksi ei pääse halua ettekö ? voi että ettekö sitäkään tienneet.
no ei oo ihme :)...
p.s tästäkään en kyllä saannut itselleni penniäkään vaan hyvän mielen :) nimittäin kokemusta on.

3

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)

:) hyvää huomenta finland eilen jäi kesken tämä maailman paras esseeni koska tunsin tervehierarkiastani lähtöisin olevan tarpeeni heti kirjoittaa kuinka tosi tosi tosi hyväääääääääääää, tykääääääääässsssssssss. hauuuuuuuuuuuuuuuuskaaaaaaa joo no niin kirjoitetaan kunnolla tosin "mitä " mun kunnolla vai lukijani kunnollisuus käsitteellä kuin ymmäryksen tason oppimäärällä :)

kysymys tuossa oli että ärsyttääkö joku mainos jaa että ärsyttääkö pitääkö tänne kirjoittaa ainoastaan jos ärsyttää :) eikös tuohon ole taa tullut noita kauniita komeita jne. joita näyttää ärsyttävän vai miten se oli..
      juu juu tiedetään että kaupaliset elokuvat kaupallisuuden sitä tätä ja tuota niineteenpäin. Mutta oletteko ajatteleet tälläistä koskaan ikinä missään onko tullut mieleenkään Voin kertoa että ei kyllä meillä päin useillakaan :) kokemusta on.

ajattelaanpa vaikka että: kolumnisti lehtolaa ei tietäisi tuntisi kukaan hän kirjoittaisi noita "pakinoita" ja niin myös kirjoittaa iltalehteen kuinka moni teistä lukija ajattelisi että kyllä on hullu lapsellinen jne. :) No tosi moni teistä lukija tosi tosi tosi monet onko yllätys kun kohtaat todellisuudessa kaikkea muuta kuin mitä olet ajatellut joidenkin mielenterveydestä jne. juu juu...kyllä siellä nyt selitellään ja anteeksi pyydellään laittavat viellä minun silmissä poikasen maria ohjelmaan vastuuseen vaikka jne...

tässä päästään ihan kohta asiaankin kunhan :) monologini etenee nimittäin oletteko edes ajatelleet kuinka median luku taitonne kuin yleensä käsitykset ihmisten rumuudesta laihuudesta lihavuudesta saa teistä monetkin aivan sekaisin vieläpä teille täysin tuntemattomien ja kuinka paljon teillä on aikaa rehvastella pilkata valehdella keskustelupalstoilla sitten vielä ihmettelette kun ärsyttää eikä millään tälläiset :) tavikset käyttäydy puhu seurustele niin kuin lukijani tahtovat :)
      jos salakavalasti vessapaperi on nyt loppu niin eikö ostoksille ärsyyntymään....

• .

:) ai, niin se asia siis kun nuo kaiken maailman kirja kauppiaat/lehtimyyjät ja sen sellaiset tahtovat itseni lukevan heidän lehtiä kerrottakoon en kerkii :) kun keväällä siis nyt tulee huippumalli lauvantaiviihdettä parasta elämää :) vai miten seoli.. joo ..joo mutta sellaista asiaa että Jokanaisen Puutarhakirja on nyt saannut Hyvän loistavan sekä kuvalisesti Ylivoimaisesti paremman "kilpailjian "
        Harmi että en laittanut kirjan nimeä mieleen mutta ostan sen heti ...niin kuin en laita mieleeni muitakaan yhdentekeviä asioita voisin sanoa että suttukaa tai mustaksi muuttukaa en tästä palstan minulle tuntemattomista kirjoittajista välitä yhtään asteikolla voisin sanoa Välinpitämättömyydestä....epäkiinostuneisuuteen Elän todellisuudessa enkä suomi 24 fi valhe maailmassa että menettkö siitä pillit ja pullat omiin homminne täällä ei ole teidän mielenmaisemaan kuin muuhunkaan mitään mielenkiintoista .

Näin sen suomalaisessa kirjakaupassa ! mainostakaa sitä! kaikki kiireiset :) mielikuvitus ystävät ostavat kanssa kunhan ensin saavat nähdä ja tietää että sellainen kirja on Viimeinkin tehty että mitenkä tämä huippu malli uudet mallit ohjelmaan liittyy ai, niin luuletko että pääsette lunttaamaan /kopsamaan. ei kulkaas tämä monologi :)...

sitten herrat jupit sekä muut muukalaiset :) Enirolla Harvennus sopii useille pensaille :) hauskaa viikonloppua sekä levolista mieltä itse kullekin.

• .
        . kirjoitti:

:) ai, niin se asia siis kun nuo kaiken maailman kirja kauppiaat/lehtimyyjät ja sen sellaiset tahtovat itseni lukevan heidän lehtiä kerrottakoon en kerkii :) kun keväällä siis nyt tulee huippumalli lauvantaiviihdettä parasta elämää :) vai miten seoli.. joo ..joo mutta sellaista asiaa että Jokanaisen Puutarhakirja on nyt saannut Hyvän loistavan sekä kuvalisesti Ylivoimaisesti paremman "kilpailjian "
        Harmi että en laittanut kirjan nimeä mieleen mutta ostan sen heti ...niin kuin en laita mieleeni muitakaan yhdentekeviä asioita voisin sanoa että suttukaa tai mustaksi muuttukaa en tästä palstan minulle tuntemattomista kirjoittajista välitä yhtään asteikolla voisin sanoa Välinpitämättömyydestä....epäkiinostuneisuuteen Elän todellisuudessa enkä suomi 24 fi valhe maailmassa että menettkö siitä pillit ja pullat omiin homminne täällä ei ole teidän mielenmaisemaan kuin muuhunkaan mitään mielenkiintoista .

Näin sen suomalaisessa kirjakaupassa ! mainostakaa sitä! kaikki kiireiset :) mielikuvitus ystävät ostavat kanssa kunhan ensin saavat nähdä ja tietää että sellainen kirja on Viimeinkin tehty että mitenkä tämä huippu malli uudet mallit ohjelmaan liittyy ai, niin luuletko että pääsette lunttaamaan /kopsamaan. ei kulkaas tämä monologi :)...

sitten herrat jupit sekä muut muukalaiset :) Enirolla Harvennus sopii useille pensaille :) hauskaa viikonloppua sekä levolista mieltä itse kullekin.

:) pitäähän tämäkin esseepakinakolummi vieläpä maailman paras joten :) turha yhtään yrittää jotenkin lopettaa jotta Kaikille jäisi hyvä mieli sekä positiivinen asenne jota tuskin kukaan suomi 24 sisäpiiriläisestä tuntee paitsi silloin kun laki on heidän puolella sekä sanavautensa hurmoksessa tuottavat hörinää mölinää sekä kaikka sitä minkä ovat oppineet jne. Mutta aivanko totta että täälläkin kirjoittelevat ihan oikeasti luulevat että olisinmme kiinostuneita noista
        väärillä nimimillä useilla eri nimillä jne. meille todellisuudessakin tuntemattomista . sano päivää. :) päivää...näkemiin.
        ai niin Elämä saattaa toisinaan olla aika rankkaa, joten on hyvä osata ottaa aina välillä hieman lunkimin. Niinpä minä ja Piparminttu Pipsa otamme mielellään pikaiset nokoset siinä vaiheessa, kun koulutyöt, duuni käy turhan raskaaksi. Ja koppinsa katolla koisiva Ressu on vallan mestari rentoutumaan. Tenavien leppoisalle huumorille nauraessaan myös lukija unohtaa arkisen aheruksen.
        Tenavat tauko paikalla, piparminttu Pipsa :)
        p.s psta.mä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      44
      2494
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2477
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2372
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      56
      2140
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1867
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      84
      1685
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1143
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1024
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1005
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      56
      886
    Aihe