suoraselkäiselle ministerille joka uskalsi vihdoinkin sanoa että mediamaksu kohtelee
maan köyhimpiä kaikkein kovimmin ja siksi siitä pitää luopua.
Budjettirahoitus progressiivisena muotona on kaikkein tasa-arvoisin.
Hyvä Suvi!
Alan uskoa taas politiikkoihin.
Varsinkin naisiin on luottaminen kun miehet pettävät.
Hyvä Suvi Linden
7
253
Vastaukset
- mr.xxx
Lindenin takinkääntöön on vaalien läheisyys.
- Jurristikko
Meinaatko että Ministeri ottaa äänestäjien mielipiteet huomioon - ennenkuulumatonta!
- oikea ratkaisu
Minä olen jo kauan ihmetellyt että miksi ihmeessä tällainen erillinen maksu ja sitten pohditaan miten voitaisiin helpottaa vähävaraisten maksamista?
Erillisestä maksusta menisi iso osa maksun keräyskustannuksiin ja tuloerojen huomioonottaminen vielä monimutkaistaisi systeemiä.
Budjettirahoitus ratkaisisi ongelmat; verojenkeräyskoneistohan on jo valmiina ja siihen on jopa rakennettu valmis mekanismi tulojen ottamiseksi huomioon.- ELÄISSÄNI:::!!!1111!
.
näen että joku ministeri puolustaa suomalaisia!!!!!!1111!!
Hyvä!!!!!!11!!
Ruotsalaisten vastaisku (Sasi) on jo ryhmittymässä, se porukka ei ole tottunut häviämään
.
- Lupapinnarit homoi
Alkoiko lupapinnarin paskahousu tutista vai mistä moinen pösilöinti. Kysyttäessä ihmisiltä kumpaa mieluummin maksaisivat niin sanovat, että mediamaksua ja nyt kuitenkin maksetaan tv-lupaa joka on kalliimpi. Sanopa missä kohtaa tässä on järkeä? Köyhille mediamaksun maksaa fatta, kuten hesarit ja puhelimenkin, ei mitään eroa nykyiseen käytäntöön. Lupapinnarit vaan hannaa vastaan.
- oikea ratkaisu
lupapinnari hyvinkin.
Mutta siitä syystä ettei minulla ole enää vuosiin ollut telkkaria.
Ei senjälkeen kun aloin it-ammattilaiseksi.
Netin kautta näen kaiken hyödyllisen maailman menosta ihan
ilman YLEä.
Tietokoneen ruutua tulee lisäksi työn merkeissä töllötettyä
ihan tarpeeksi, ei tähän enää telkkua kaipaa yhtään.
Turhasta ei viitsisi maksaa.
- muuhun ratkaisuun:::
.
Ruotsinwallan aikainen PakkoMaksu joka perittäisiin Pakko-Otoilla ei ole tästä maailmasta vaan keskiajasta
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192206Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi402100Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä301989Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471396- 741336
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46883Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56812Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8751- 52733
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32718