Sunnuntai 12.2.2012
Nimipäivät: Elma ja Elmi
Tekstikoko:
  loading...
liity jäseneksi!
 /   /  /  / Twilight Fanfic-Foorumi
7 Vastausta 1 710 Lukukertaa

Twilight Fanfic-Foorumi

Twilight:kirja- ja elokuvasarjalle vastikään perustettu foorumi ottaa mielellään vastaan uusia kävijöitä fanficcailemaan, ja yleisestikin aktiivisesti keskustelemaan aiheesta. Foorumilla on mielettömän hyvä henki ja foorumi järjestää myös aika-ajoin kirjoituskilpailuja käyttäjien iloksi! Oletko sinä Twilight-fani? Liity mukaan!

Tervetuloa kaikille!

Osoite

http://twilight.foorumit.fi/portal.php

tuossa vielä tuo osoite :)

huuhaa

Twilight on roskaa. Miettikääs, maailman arvostetuin kauhukirjailija on haukkunut Stephenie Meyerin roskasarjan lyttyyn, jossa kömpelö teinipissis Bella juoksee auringossa kimaltelevan keijupojan perässä. Vastakun Jacob leikkaa hiukset ja ottaa paidan pois ja juoksee muitten köyhien kavereittensa kanssa (joilla ei ole varaa paitaan), Bella kiinnostuu Jacobista täysin.
Saisi tämä 'maailman arvostetuin kauhukirjailija' miettiä vähän itsekkin, ennen kuin alkaisi päätään aukomaan. Vaikka twilight-saagan kirjoissa on 'kauhuakin', luokittelisin kirjat silti enemmän romanttisen puolelle, kuin kauhun. Joten; miksi Kauhukirjailia haukkuu Stephanie Meyerin pystyyn ja miksi Sinä: gffdhskln, vertaat hänen lausuntoonsa? Jos perustaisit mielipiteesi ihan omaan mielipiteeseesi, niin ei siinä sitten mitään.

Älä muistele pahalla ;) Pisti vaan silmään

HÄÄH!

onko sen nimi Twilight-vampyyrisaaga?! tarkotatteko SARJAA eikä saagaa?
HÄÄH?! Onko Twilightissa vampyyrejä?! O_O Keijujahan ne kimaltelevat diskopallot ovat.
MINÄ. OLEN. TÄYSIN. SAMAA. MIELTÄ! Twilight on niin juuri-sieltä-reijästä.
1) Se ei etene realistisesti (bella meni sinne, bella meni tänne)
2) Vampyyreistä on tehty narreja. <- ehkä tärkein kohta
3) ei iske muuten vaan minuun.
4) Hellsing riittää aivan hyvin.
5) myönnän, olen ollut fani, mutta tulin todellakin järkiini.

Ei kiitos, kimaltavat wannabe-vaaralliset stalkkerit.
Randomi Mary-Sue Ihmemaassa (a.k.a. ns. Twilight -"saaga")

Näin sen pitäisi loppua:

"... ja niin Bella ja Edward saivat seipäät sydämiinsä ja Jacob vietiin kunnan kenneliin. Sen pituinen se."
 /   /  /  / Twilight Fanfic-Foorumi

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua