Se on sama joka helvatan kevät. Heti kun on pari aurinkoista päivää ja pakkanen kääntyy yhdeks plussa-asteeks, niin tulee se hiton kuume. Yhteen aikaan tartti vaihtaa aina autoo keväällä, mutta nykyään tulee keväisin fillarikuume. Vanhoja on ja niillä tietty pärjäis, mutta parempiakin tiedän. Ja saatan jopa ostaa. Jossei niinku kuume helppaa. Ja tarttis taas pudottaa painookin muutama kilo että jaksais kesällä pyörittää. Että osaa elämä ollakin helvetin vaativaa ja vaikeeta. Ü Pääseekö kaikki muut kevään ilman neurooseja, muka täh?
Kunnon kevätneuroosit
79
7818
Vastaukset
Sulle Sun neuroosiin. Esim autot voisit pestä, täst eteenpäin parin kuukauden ajan lähes joka päivä. Kyllä noista kinoksista kuraa teille riittää :/ Samalla mun neuroosi likaisesta autosta paranis :)
Ikkunoitakin pitäis kohta ryhtyä pesemään, onhan noita kevätneurooseja, ilman niitä ei oikein kesä pääse tulemaan ;)Zone kirjoitti:
...kehittyy yleensä niille ihmisille joilla on ollut musta auto ;)
olen yrittänyt parantaa nyt parilla kuranharmaalla autolla, vähän on jo helpottanut ;)
- TizaNova
..keväiset neuroosit.
Katselee ikkunasta, hieno keli - aurinko helottaa ja lintuset laulelee.
Huomaa siinä välissä olevan ihme harmaahkon kalvon. Muutama päivä menee tuumaillessa, jokohan tänään viitsis, vai meniskö taas oikein luomuna kokemaan keväistä kurahurmaa ja ahavan tuiverrusta. - attsshhiiiiiperkkhel
Mun päätä rupee kivistää...aivan pinna kireellä, mä kutisen, aivastelen ..olo päässä kuin vanne olisi liian tiukalla.
Aivan olen murhanhimoinen. Ja tämä fiilis tulee joka kevät.... :/- mullakin oli
Hei sää oot allerkinen hei, keväällä pöllyää ilmassa vaikka mitä. Kipitäppä tohtorin tykö, se kirjuuttaa sullen antihistamiineja. Loppuu pärskiminen ja raivotautikin asettuu, usko mummua mummu tietää...
- aivastus
tuo kutina ja aivastelu kuulostaa. Lepän siitepölyä alkaa olla jo ilmassa. Astamalääkäri suosittelee allergialääkkeiden aloittamista jo helmikuussa.
...tota murhanhimoa kuullostais flunssaiselta kankkuselta.
Taidat ootella enempi sit halloweenia kuin wappua?
- M 45
Väsyttää äkillinen auringonpaiste mutta mieltä piristää kuitenkin . Autoa en viitsi vaihtaa kun vanha toimii,
ja en halua opetella uuden auton käsikirjaa , mitä mistäkin nappulasta tapahtuu ! Sitten auton vaihtaminen
on niin pirun kallista puuhaa ettei rahat riitä sellaiseen .. niin menee autokuume itsestään ohi :))
Älä turhaan fillarointiin painoa pudota , kyllä ne muutamat kilot pyörien päällä rullaa :)
Mutta nyt on perjantai , ei mitään menoa .. pieni pöhnä päälle ja sillai !!! - Peniksen....
Kyllä näin on!
Keväällä iskee sellainen kuume!- 1heluna
muuta kuin nyrkkikyllikkiä sitten!
- Werdi
1heluna kirjoitti:
muuta kuin nyrkkikyllikkiä sitten!
Naista hellittäväsi
- 2-pyörän kuluttaja
Fillarikuume... Suosittelen sotkemista mankelilla kesät/talvet, loppuu ne neuroosit. Tosin sivu-vaikutuksena kunto saattaa nousta siinä sivussa.
- ei.
Tuo minkäänlaista neuroosia,tai kuumetta ainakaan minulle.
- neitoperho.
ei. kirjoitti:
Tuo minkäänlaista neuroosia,tai kuumetta ainakaan minulle.
Keväällä alkaa 1) jatkuva halutus 2) kevätvaatteisiin hullaantuminen 3) hiusmallin ja värin muutos 4) mopoilukuume 5) puutarhainnostus 6) kodinsisustus ja remontointivimma....
...tähän aikaan oli jo tonni kilsoja takana. Pakkasen kans pärjäis mutta puoli metriä lunta haittaa fillarin ajo-ominaisuuksia merkittävästi. Ja on kunto huono ja siksi jää.
Mistä oot haalinu nää kaikki lukijat ja kommentoijat? kuulutko johonkin neurootikkoklupiin vai?
- *JEES*
No päiväkänni neuroosi tulee tietysti keväällä kun aurinko paistaa ja on lämmin!!
- MR
iltapäiväkalja rupee maistuun myös ulkona ja nuorempaa tekee myös ,mieli kylmän liiton sumentama.
- 2359
...muut riemuitsee auringon paisteesta ja lumien sulamisesta...joka kevät tähän aikaan mä nään vaan pölyt,kurat ym..surkeuden...yleensä niin positiivinen minä muuttuu masentuneeksi ja mikään ei huvita...ei auta jokapäiväinen töihin pyöräily tai koirien kanssa lenkkeily...Elämässä asiat on kaikki hyvin mutta kevään ensimmäiset merkit saa mut ihan pois normaali tilasta.Toivottavasti selviydyn taas muutaman viikon eteenpäin etttä alkaa tämä tila helpottaa...
alakulo minulle iskee aina syksyn pimetessä, mutta kevät vaikuttaa toisinpäin.
Koeta jaksaa.
Virtuaalihalauksin.- *miina
jep-jep. tiedän tunteen liiankin hyvin.
Kevät on paskaa aikaa. Alkaa ahdistaa oikeen olan takaa (siis oikeaa, diagnosoitua ahdistusta, ei mitään muoti-ilmiötä!).
Tuntuu koko elämä niin turhalta. Luonto herää, puhkeaa kukkaan. Linnut livertää sulosti. Lumet sulaa ja maa pilkistelee sohjo kasoissa. Puihin tulee silmut. Aurinko paistaa ja kirvelee silmiä. Kärpäset heräilee pörräämään ikkunan väleihin. Joka paikka herää uutena voimallisena elämään...
Ja minä... sama vanha paska, mikään ei muutu, samat ongelmat, samat lähtökohdat joiden kanssa painitaan päivästä toiseen. Ei ole aurinkoa tässä elämässä, ei uutta kasvun energiaa, ei mitään minkä vuoksi kurkottaa ja kasvaa, Loistaa.
ja tämä sama toistunut vuodesta toiseen nyt kahdeksatta vuotta.
On vain todettava että rakastan syksyä.
Kuolleita lehtiä, maatuvan maan tuoksua. Pimeitä iltoja ja päiviä, jolloin kukaan ei erota minua iloitsevaa ihmistä vesisateessa nauramasta!! - Kata
*miina kirjoitti:
Kevät on paskaa aikaa. Alkaa ahdistaa oikeen olan takaa (siis oikeaa, diagnosoitua ahdistusta, ei mitään muoti-ilmiötä!).
Tuntuu koko elämä niin turhalta. Luonto herää, puhkeaa kukkaan. Linnut livertää sulosti. Lumet sulaa ja maa pilkistelee sohjo kasoissa. Puihin tulee silmut. Aurinko paistaa ja kirvelee silmiä. Kärpäset heräilee pörräämään ikkunan väleihin. Joka paikka herää uutena voimallisena elämään...
Ja minä... sama vanha paska, mikään ei muutu, samat ongelmat, samat lähtökohdat joiden kanssa painitaan päivästä toiseen. Ei ole aurinkoa tässä elämässä, ei uutta kasvun energiaa, ei mitään minkä vuoksi kurkottaa ja kasvaa, Loistaa.
Kuolleita lehtiä, maatuvan maan tuoksua. Pimeitä iltoja ja päiviä, jolloin kukaan ei erota minua iloitsevaa ihmistä vesisateessa nauramasta!!Syksyn rakastaja täälläkin:) Huhtikuu on kuukausista julmin, sanoo jo vanha sananlaskukin ja sen voin kyllä allekirjoittaa. Eikös itsareitakin tehdä keväällä eniten? Ei sillä että haluaisin ketään masentaa, mutta kevätmasennus ja -ahdistus on kyllä ihan todettu ilmiö - toivottavasti kenenkään ei tarvitsisi päätyä ihan niin koviin ratkaisuihin vaan keväästä selvittäisiin.
- dela
*miina kirjoitti:
Kuolleita lehtiä, maatuvan maan tuoksua. Pimeitä iltoja ja päiviä, jolloin kukaan ei erota minua iloitsevaa ihmistä vesisateessa nauramasta!!ota aurinkoa vois helpottaa sun olotilaa ,
onhan niitä kavereita vaikka olisit puolirampa - syksy is the best
Kevät on ihanaa tavallaan,mutta mulla iskee aina henkisesti tosi paskat fiilikset päälle.Ihan hirveetä,olen välillä niin väsynyt ja huonotuulinen ettei mikään auta,ei mikään!elämässä kaikki kondiksessa joo,mutta ihan kauheet fiilikset aina huhtikuussa........syksyn lapsi ei vaan kestä tätä valon tuomaa kaiken paskan näkemistä...ei auta matkat,ei auta liikunta,ei auta ruoka tai juoma...kauheeta pinnistelyä aina keväisin,saa tehdä töitä ettei tee jotain kauheeta...
- 100%HeteroMies
Vai kunnon kevätneuroosi.. :) Mulla se ovesta ulos meneminen jos vaikeutuu, jos keli muuttuu päivässä -3;sta 3:een, kun pää pitää totuttaa ahdistavan kevyisiin kuteisiin talvivaatetuksen jälkeen. Noo. Viikko tuota kesti, tänään oli helppo olla ulkona.. Mitä lie päässä vikaa ^^
Hiukset pitää olla myös siististi. Siis täydellisesti.. Auto on kyllä kurassa, joten en tiedä mistä tämä juontaa.. :D - pannaan menemään
no kevät tuo sen ihan älyttömän panetuksen! johtunee siitä et mieli piristyy heti ihan sikana kun on valoisaa ja ihanaa ja näkyy et kevät on tulossa ja linnut livertää:D
- ankkuriköysi
... nimittäin polttopuiden teko. Alituinen riesa aina keväisin, kun on puulämmitteinen talo. Toisaalta ihan mukavaa ja silleen, mutta neuroosista on kyse. Klapit on saatava tehtyä, että on turvallinen olo tulevaa syksyä/talvea ajatellen. Käytännöllisyys piilee tietty taustalla, mutta oma vaivansa siinä on ja jokavuotinen duuninsa. Ikkunat on saatava myös pestyä ja keittiön perusteellisempi siivous ennen vapun päivää tuo paineita.
- M 45
On edessä meikäläiselläkin kuin myös puulämmitteinen talo . Ihan mukavaa hommaa keväällä, saa olla ulkona ja tulee kuntoiltua samalla ja on sitten talvella puita laittaa pesään , eikä mene sähköä lämmitykseen.
onnittelut, oot saanut aloituksesi suomi24:n etusivulle :))) Mikä selittänee osan kannanotoista.... Kevätneuroosi iskee takuulla ja takuuvarmasti joka ikinen kevät. Olen kevätihminen ja herään puolen vuoden horroksesta yhdessä auringonsäteiden kanssa. Tänään tuntuu että voisin syleillä koko maailmaa !!! Vuodevaatteet ja matot on pihalla, riisipuuro keitettynä ja imuri odottelee lattialla käyttäjäänsä.
Laihdutuskuuri on jälleen alkanut, samoin kunnon kohentaminen uudella otteella.'
Viime viikolla ei vielä näyttänyt hyvältä mutta nyt on taas virtaa vaikka mihin.miksi Zone on saanut näin paljon laatuvastauksia laatuavaukseensa, niin ja lukijoita myös ;)
Meillä on sit samanlainen rytmi. Inhoon syksyä ja pimeetä, mielenpiristykset pitää silloin hakea neljän seinän sisältä ja ihmissuhteista. Kevätaurinko tuo tullessaan energiaruiskeen jonka voimalla saattaa tehdä kaikki talven tekemättömät hommat, lumitöitä lukuunottamatta :) Täällä on myös kunnonkohennukset ja liikaläskien pudotukset menossa, hiilarit on bannattu taas sinne asti kunnes mansikkakausi alkaa ;)BonnieBonBon kirjoitti:
miksi Zone on saanut näin paljon laatuvastauksia laatuavaukseensa, niin ja lukijoita myös ;)
Meillä on sit samanlainen rytmi. Inhoon syksyä ja pimeetä, mielenpiristykset pitää silloin hakea neljän seinän sisältä ja ihmissuhteista. Kevätaurinko tuo tullessaan energiaruiskeen jonka voimalla saattaa tehdä kaikki talven tekemättömät hommat, lumitöitä lukuunottamatta :) Täällä on myös kunnonkohennukset ja liikaläskien pudotukset menossa, hiilarit on bannattu taas sinne asti kunnes mansikkakausi alkaa ;)heti kun huomasin ketjukokonaisuuden, arvasin että etusivulla tään on oltava. ! Kävin kurkkaamassa ja siellähän se. Muutoinhan kaffepalsta on niin monen mutkan takana ettei tänne useinkaan vahingossa eksytä :)
jotenkin oon itsetäni huomannut että mitä enemmän vuosia, sitä selvemmäksi ja suuremmaksi syksyn ja kevään tunne- ja energialaatausten ero on muuttunut. Kesäkään ei voita tuota kevään energiatasoa.
Kuinka vähiin nipistät hiilarit, kait sä kasviksia ja vihanneksia syöt, entäs hedelmät?TaikisN kirjoitti:
heti kun huomasin ketjukokonaisuuden, arvasin että etusivulla tään on oltava. ! Kävin kurkkaamassa ja siellähän se. Muutoinhan kaffepalsta on niin monen mutkan takana ettei tänne useinkaan vahingossa eksytä :)
jotenkin oon itsetäni huomannut että mitä enemmän vuosia, sitä selvemmäksi ja suuremmaksi syksyn ja kevään tunne- ja energialaatausten ero on muuttunut. Kesäkään ei voita tuota kevään energiatasoa.
Kuinka vähiin nipistät hiilarit, kait sä kasviksia ja vihanneksia syöt, entäs hedelmät?et Zonen pitäis käydä kyl vastailemassa kaikkiin kommentteihin, olisi niinku kohteliasta ;) Mä pidän aina kurinpalautusviikoilla pari ekaa viikkoa hiilarit alle 30/pv ja sit nostelen sinne 50/pvä kunnes siirryn kesäksi hyväkarppaukseen. Tässä alussa ei eväisiin kuulu paljoo muuta ku vihreitä vihanneksia läskin, lihan, kanan, kalan, munien ja maidon lisäksi. Hyväkarpatessa jo joukossa on kotimaiset marjat ja sitten syssymmällä omputkin.
...ja kompit on täälläkin. Kevät on vuoden parasta aikaa, vaikkei käy moittiminen kulunutta talveakaan. Ei ole tarvinnut pahemmin sohjoa kyntää vaan talvi on tuntunut tosiaan talvelta Ü
BonnieBonBon kirjoitti:
et Zonen pitäis käydä kyl vastailemassa kaikkiin kommentteihin, olisi niinku kohteliasta ;) Mä pidän aina kurinpalautusviikoilla pari ekaa viikkoa hiilarit alle 30/pv ja sit nostelen sinne 50/pvä kunnes siirryn kesäksi hyväkarppaukseen. Tässä alussa ei eväisiin kuulu paljoo muuta ku vihreitä vihanneksia läskin, lihan, kanan, kalan, munien ja maidon lisäksi. Hyväkarpatessa jo joukossa on kotimaiset marjat ja sitten syssymmällä omputkin.
...tulee aina keväisin semmonen kumma vastausneuroosi että on vastattava kaikkiin avauksen viesteihin Ü
Zone kirjoitti:
...tulee aina keväisin semmonen kumma vastausneuroosi että on vastattava kaikkiin avauksen viesteihin Ü
Hiano suoritus aamukohmeloiselta neurootikolta ;) Onko Sulla jotain suhteita s24 ylläpitoon kun ovat laittaneet kirmailukuvankin avaukses kera sinne etusivulle ;)
Zone kirjoitti:
...ja kompit on täälläkin. Kevät on vuoden parasta aikaa, vaikkei käy moittiminen kulunutta talveakaan. Ei ole tarvinnut pahemmin sohjoa kyntää vaan talvi on tuntunut tosiaan talvelta Ü
niin talvi jatkuu täällä vielä sen osilta. Puolimetriset hanget kauttaaltaan.
Hiihdettyäkin tullut tänä talvena pitkästä pitkästä aikaa :)
Sitä ollaan sitte next-levelillä että heilahti! Ü
TaikisN kirjoitti:
olevan osa porukasta kunnon kevätneuroosissa :)) *Viittaa ylemmäksi*
...kato käsi vapisemaan kun päivä on kohta yötä pidempi Ü
- FrozenCorpse
Mulla ku ei ajokuume vielä oo kerenny iskee ni perkele ku tulee eteen kuiva, suora tie.. AARRGH!!
Kevät tuo muutaki mukavaa......aikas makee ajaa viileessä kevätillassa ja vetää sisään kevään tuoksua. Menispä nyt kuukausi tästä pikasesti että pääsis asiaan.
- mirskus
Ennen se oli asuntoilmoitusten bongausta, tutkistelua minne muuttaisin mutta kun muuttikin meni plörinäks, ei ollukkaan tyytyväinen.
Olin kait onnellisempi kun hain sitä asuntoo vaan. Ja punasta mökkii ja perunamaata.
Ei onni ole päämäärä vaan siihen kurkottaminen :)
Sitten alkoi tulla joka kevät kaamea masennus kun talvi kääntyi kevääseen. Mikä masensi, sekö että olet yhä sama vanha ittesi et muutu. Vaikka menisit kuuhun löydät sieltä vain itsesi. Toivotonta.
Nyttemmin on syksyt tulleet siedettävämmiksi, kun alkaa kai itsekin maatua hitaasti mutta varmasti. Jotenkin armeliaampi vuodenaika, syksy siis.
Mutta kunhan lumet sulaa ja maa tulee näkyviin, ruoho kasvaa, puihin ekat hiirenkorvat, on taas oikeestaan aika hyvä olo. Tämä taitekohta vaan ottaa voimille.
En yhtään ihmettele että jotkut masentuvat pirusti juuri kevään korvalla, kun jäät lähtee. Sielustakin lähtee jäät, olet paljaimmillasi, haaavoittuvimmillasi. Kuten luonto.- jälkeen
Aiheuttaa valo järkytyksen ja myllerryksen johonka kuuluu kevätväsymys. Haen aina kevätväsymykseen beroccaa joka virkistää. Olen huomannut kuinka juuri nyt ottaa eniten voimia lähteä lenkille vaikka ilmakin olisi mitä ihanin. Saa oikein olan takaa potkia itseensä persuuksille. Loppu talvi on kamalinta aikaa odottaa kunnes luonto alkaa puhkeamaan ja silloin saa taas voimat takaisin.
...kuten kirjoitat. Mun mielestä kevät nostaa fiilikset kattoon kun on valoa ja kesä edessä. Mut se fillarineuroosi on mulla kyllä edelleen päällänsä.
- maajussukka
moottorikelkalla.
- TITITYY!!!
Hanki itsellesi koira! Ja kun seuraavan kerran aurinko kutittelee verhonraosta, lähde koiran kanssa pitkälle ihanalle metsälenkille. Tosi keväinen olo, kun pikkulinnutkin ovat innostuneet auringosta ja laulavat suureen ääneen. Kevät voi olla stressin aikaa, mutta käännä se myönteiseksi stressiksi!
...mutta se kuoli kun menetti henkensä. Enää en uutta hanki koska yhtä hyvää rekkua en voi saada.
nyt mieleen neurooseja.Fillarineuroosia ei ainakaan,kun olen sen kaa naimissa kesät ja talvet...:¤
Zone kirjoitti:
...sulla fillarissa talvisin nastarenkaat?
eikä ole kypärääkään päässä.. *ihan nolona* :P
- auringonsäde
Ottaa itseä niskasta kiinni ja sipsuttelemaan paanalle esim.sauvakävelylle,hölkälle ym.Itsellä ei ole autoa,joten kuntokin pysyy korkealla.Keväästä en kuitenkaan ole koskaan tykännyt,joten nyt vanhempana se tuntuukin ihanalta!Kaikille ei tietty sovi samat "reseptit".
- van den Koo
Minä matkustin viikko sitten Amsterdamiin nauttiakseni kevätauringosta ja kukkaan puhkeavista tulppaaneista. Kuinka kävikään? Jo menolennolla AMS:iin puhkesi kuume ja vietin viikon BEL AIR hotellin huoneessa, jossa lääkäri kävi tutkimassa sydämen ja keuhkot yms. tilulilut todeten etten kuole ja sitten lennähdin lauantaina sairaana takaisin kotiin Suomeen. Ei tarvita autoja tai pyöriä - lentokone riittää!
viikon suosituimmissa näyttää tämä laatuavauksesi keikkuvan. Onnea vaan Sun neurooseilles ;D
Se pyöräkuume muuten tais kyl tarttua muhunkin, yritän kuitenkin taistella vielä vastaan :)...listaa 15.3. 2010 klo 15.55 ja oli silloin kärkipaikalla. Syytä en voi ymmärtää mutta mitä sen väliä. Pistesijat on perseestä joten kyllä tää siihen nähden ihan hyvin meni, kjäh. Vuodesta 2004 on tähän tähdätty ja ihan ilman lisäaineita tähän päästiin. Tai on sitä ny jonkin verran tullu doupattuakin aina silloin tällöin, mutta pääosin puhdasta hommelia kuitenkin. Jotenkin tuntuu että tän homman on nyt nähnyt, eli että voittajana olis hyvä siirtyä eläkkeelle näistä hommista. Että jos siirtyis valmennuspuolelle. Joo, siinä onkin ideaa Ü
Zone kirjoitti:
...listaa 15.3. 2010 klo 15.55 ja oli silloin kärkipaikalla. Syytä en voi ymmärtää mutta mitä sen väliä. Pistesijat on perseestä joten kyllä tää siihen nähden ihan hyvin meni, kjäh. Vuodesta 2004 on tähän tähdätty ja ihan ilman lisäaineita tähän päästiin. Tai on sitä ny jonkin verran tullu doupattuakin aina silloin tällöin, mutta pääosin puhdasta hommelia kuitenkin. Jotenkin tuntuu että tän homman on nyt nähnyt, eli että voittajana olis hyvä siirtyä eläkkeelle näistä hommista. Että jos siirtyis valmennuspuolelle. Joo, siinä onkin ideaa Ü
ja David Beckham on noussut edellesi viikon suosituissa, mut mun suosikkilistalla oot ykkönen ;)
- TizaNova
Zone kirjoitti:
...listaa 15.3. 2010 klo 15.55 ja oli silloin kärkipaikalla. Syytä en voi ymmärtää mutta mitä sen väliä. Pistesijat on perseestä joten kyllä tää siihen nähden ihan hyvin meni, kjäh. Vuodesta 2004 on tähän tähdätty ja ihan ilman lisäaineita tähän päästiin. Tai on sitä ny jonkin verran tullu doupattuakin aina silloin tällöin, mutta pääosin puhdasta hommelia kuitenkin. Jotenkin tuntuu että tän homman on nyt nähnyt, eli että voittajana olis hyvä siirtyä eläkkeelle näistä hommista. Että jos siirtyis valmennuspuolelle. Joo, siinä onkin ideaa Ü
..kaiken aikaa panostanut tulevaisuuteen.
Mikäli tämäkin ketju saa elää kuten muutamat muut, voit paistatella päivää katsellen miten korkoa korolle kertyy tekemättä oikestaan mitään.
Joskus kymmenen vuoden välietapissa saatat jo katsella 100.000 saldoa.
Siitä ne neuroosit laukee. (suuntaan jos toiseenkin) BonnieBonBon kirjoitti:
ja David Beckham on noussut edellesi viikon suosituissa, mut mun suosikkilistalla oot ykkönen ;)
...en hävinny Tuksu Tukiaiselle.
TizaNova kirjoitti:
..kaiken aikaa panostanut tulevaisuuteen.
Mikäli tämäkin ketju saa elää kuten muutamat muut, voit paistatella päivää katsellen miten korkoa korolle kertyy tekemättä oikestaan mitään.
Joskus kymmenen vuoden välietapissa saatat jo katsella 100.000 saldoa.
Siitä ne neuroosit laukee. (suuntaan jos toiseenkin)...Eniro eläkettä? Mulle riittäis ihan hyvin vaikka sellanen euro/ lukukerta Ü
mopokuumetta. Tänään auringon paisteessa kuiva asfalttitie sai tas mopohormoonit jytäämään. Onneksi meni ohi kun lupesi taas sitä valkoista moskaa taivaalta pudottamaan.
...traktori olis kans hjyvä peli. Sillä vois tehä lumitöitä ja kesät kaivaa monttuja. Elikkä suht välttämätön väline.
Zone kirjoitti:
...traktori olis kans hjyvä peli. Sillä vois tehä lumitöitä ja kesät kaivaa monttuja. Elikkä suht välttämätön väline.
täällä vielä kesälläkin lumitöitä :/
Löyty kyl bueno peli. Ekat tyypit vedin tänään ja voin vakuuttaa että TOIMII Ü
BonnieBonBon kirjoitti:
taidetaan päästä testailemaan uusia pelejä, lupaa mukavan lämmintä :)
Hiton mukavaa hommaa on fillarointi vaikka vettä sataiskin Ü http://www.youtube.com/watch?v=H6UrdQpo9Yk
Zone kirjoitti:
Hiton mukavaa hommaa on fillarointi vaikka vettä sataiskin Ü http://www.youtube.com/watch?v=H6UrdQpo9Yk
tänään kävin vetäsemässä pikku lenkin vanhalla kamulla, hyvin kulki :)
- kengät paskassa
KOIRAN KAKKA!!!!!!
yökyök oksettaa ja haisee!!
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1284462Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783220- 1021520
- 881365
- 95889
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18742- 55719
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21706- 42697
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111673