kumisaapas-gallup

kumppar1

Nyt kun lumet rupeavat sulamaan ja kadut ovat täynnä loskaa...
Kerro minkälaiset kumisaappaat sinulla on? Laita vastaukseen tietoa mallista, väristä ja koosta.
Ovatko ne ihanne kumpparisi vai olisivatko ne jotenkin toisenlaiset?

Itsellä on uudet mustat suomen kumitehtaan suomisaappaat, kokoa 42.
Lempisaappani olisi jonkun muun väriset, kuin mustat, mutta ei hirveästi miesten malleja ole erivärisinä. :-(

65

7659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cavalloboots

      Aiglen Start ja Ecuyer 43 mustana on mun kumpparisuosikit, kun nahkasaapaskelejä ei ole. :D

    • loskaa

      Juu, miehille ei jostain syystä ole siistiä kumisaapasta; siis sellasita joka sopisi kaupunkikäyttöön.
      Olosuhteiden pakosta, Nokian Hai, sininen 42. Väri on kyllä hyvä.

    • kumppar2

      Mulla on kahdet kontiot kokoa 41, tummanvihreät ja limenkeltaiset ja lisäksi punaiset Tretornin Themsenit samaa kokoa. Minäkään en tykkää mustista saappaista. Miehille ei tosiaankaan ole kaupunkikäyttöön eikä oikein muuhunkaan käyttöön ole kunnon mallistoa eikä värejä. Hait ovat kyllä ihan jees. Voisin muuten hommatakin Hait, mutta neljäs saapaspari on jo vähän tarpeeton. Lempisaappaani ovat punaiset kontiot, Hai-väreistä on vaikea valita suosikkia. Ehkä kirkkaankeltainen olisi paras.

    • rubberist.

      mustat kumit jalassa

    • KontioPekka

      Hei!
      Kyllä mustat Kontio-kumisaappaat ovat ainakin minulle ne ainoat oikeat. Eilen tuli käytyä pitkällä lenkillä kun oli sopivan loskainen keli. Uutuuttaan kiiltävät 43 numeron Kontiot vain hölskyivät ja kura lensi kun annoin mennä keskeltä lätäköitä. Lenkin jälkeen Kontiot luonnollisesti pestään ja kuivataan hyvin että säilyvät uutta vastaavassa kunnossa!

      • summi

        Punaiset Kontiot kokoa 38 ovat tällä hetkellä käytetyimmät kenkäni. Hienot ovat ja tosi mukavat jalassa. Ostin ne noin kuukausi sitten.


    • Trendimies__

      Mulla on 41 punaiset kontiot pihatöissä, kesällä 41 punaiset Hait ovat olleet myös pihatöissä. Ja nyt keväällä ostin 41 vaalean harmaat hait siisteiksi city saappaiksi.
      Keltaiset Hait ovat aika villit.

    • VeliM

      minulla vaaleanharmaat Hait ja punaset kontiot k. 42 käytän molempia kaupunpilla asioidessa.

      • haita näkyvissä

        Minulla on keltaiset hai saappaat kokoa 38... Hyvät ovat ainakin minulla olleet niin piha- kuin kaupunki käytössäkin, kun pihatöistä tultua pyyhkii suurimmat liat niin saa siistit ja mukavat loskakelin kaupunkikengätkin samoista saappaista :---)


      • no39
        haita näkyvissä kirjoitti:

        Minulla on keltaiset hai saappaat kokoa 38... Hyvät ovat ainakin minulla olleet niin piha- kuin kaupunki käytössäkin, kun pihatöistä tultua pyyhkii suurimmat liat niin saa siistit ja mukavat loskakelin kaupunkikengätkin samoista saappaista :---)

        Mä myös hai fani ja käytössä,mä en edes vaivaudu välillä putsaan kun kaupungille lähden.


      • lempi kumpparit
        no39 kirjoitti:

        Mä myös hai fani ja käytössä,mä en edes vaivaudu välillä putsaan kun kaupungille lähden.

        Ennen käytin ainoastaan 39 numeron punaisija Kontioita, mutta nyt minulla on myös uusi ihastuttava pari. Hunter mallistosta löysin kauniint suklaanruskeat 39 numeron kaupunki kumpparit.
        Hunterilla on varmasti sopivia värejä myös miehille, jotka kiinittävät huomiota omaan pukeutumiseen.


    • Yasmin....

      ...(tosin ei enää, tänään vein takaisin Itikseen)Seppälästä pinkit saappaat oli, kahdetkin, mutta kummatkin päästi läpi veden, mikä ei mielestäni kumppareiden tarkoitus ole.
      Ekasta parista sauma alhaalta repes, myyjä sanoi, maanantai pari.
      Seuraavissa ihmettelin, kun duuniin tulin, ja sukka märkänä, en löytänyt reikää, mutta kun tarkemmin katsoin, ja taitoin pohjaa niin näkyi "repeävän", 38 nro, varsi oli löysä, harmitti, kun niin kivan pirteän väri, mutta haluan saappaideni pitävän vettä:)

    • Mustat Susannat

      Minulla tyylikkäät mustat 39 Nokian Susannat jostain -90 luvulta. Sain anopilta, kun olivat jääneet melkein käyttämättä. Ovat ihanan kevyet ja sopivan tiukka- ja pitkävartiset. Kehtaa pitää vaikka kaupungillakin. TYKKÄÄN:

      • Anonyymi

        minulla myös mustat Susannat 42 , on hyvät jalkaan vaikka onkin naisten saapas, käytän muitakin naisten kumisaappaita joita ei enää valmisteta valitettavasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minulla myös mustat Susannat 42 , on hyvät jalkaan vaikka onkin naisten saapas, käytän muitakin naisten kumisaappaita joita ei enää valmisteta valitettavasti

        Minulla on vielä olemassa 80-luvulla hankitut harmaat Susannat ja myös samanväriset Siskot. Susannat ovat kyllä jääneet vähälle käytölle, Siskot tulee joskus vedettyä esim kauppareissulle jalkaan. Mulla on saappaita varmaan jotain 40 paria. Nykyisin ovat ahkerimmassa käytössä keltaiset hait.


    • Koiramies2

      Kohta pitää lähteä ulkoiluttamaan koiraa. Pitää sitten valita laittaako jalkaansa punaiset kontiot vai hiekan väriet Hait.

    • Muumimammako

      Muumisaappaat!

    • 20+12

      Muumisaappaat on todella söpöt ja naiselliset.

      • Kumpparitko

        Nyt pakkanen kiristyy, tulee kumitöppösissä vilu


      • 8+17
        Kumpparitko kirjoitti:

        Nyt pakkanen kiristyy, tulee kumitöppösissä vilu

        Villavuoriset frost Hait ja jalat ei palele.


    • 3+20

      Juu taas lumet sulaa Etelä-Suomesta. Mun lempisaappaat ovat ehdottomasti punaiset kontiot ja ne ovatkin sen näköiset, kun niitä on paljon käytetty. Kesäsaappaina on punaiset Hait.
      Nämä ovatkin ainoat miesten saappaat, joita saa punaisena. Isoja kokoja ei kukaan saakkaan muuta kuin tummia sävyjä.

      • Rauno

        Minulla on aika vanhat lämminvuoriset pitkävartiset mustat ULLA saappaat joissa on korkoakin joku 5 senttiä, ne on tällaisilla loskakeleillä erinomaiset, paljosta pitämisestä huolimatta ovat säilyneet hyväkuntoisina, pohdin vaan ,että mistä sais näiden jälkeen toiset samanlaiset. Sitten minulla on toiset punaiset Reef saappaat


    • kumppareita

      Mulla löytyy neljät kumpparit, nokia kontiot perus mustat kokoa 43, nokia huopavuorelliset (irto) pakkas-saappaat kokoa 44, vihreät lyhytvartiset nokia terrat koko 44 (autonpesusaappaat) ja mökillä nokia mustat hai saappaat kokoa 45.

    • 12+9

      Kumisaappaista on tullut todellinen muotihuume. Esimerkiksi googlaamalla rakastan kumisaappaita saat uskomattoman määrän hakutuloksia. Pirteän väriset kumisaappaat ovat piristys muuten mustassa syksyssä.

    • kumisaapastelija

      On mullakin kumisaappaita satoja pareja. Tarja, Ulla, Lena, City, Lady Evita, Evita, Patrix cox, Louis Vuitton, eri kokoja 35 - 42 ja tietysti lisäksi Kontioita.

      • ilkhak

        Hei! Luin tosta sun viestistäsi, että sä keräilet erimallisia kumisaappaita. Onko sulla joitain beigen tai valkoisen värisiä naisten korkokumisaappaita myytävänä, mieluiten kokoa 40 - 42. Olisin kiinnostunut ostamaan, jos sulta löytyisi ja olisit halukas myymään. Voisitko lähettää mulle vastauksen sähköpostiini osoitteella
        [email protected] Kiitos sulle jo etukäteen. Ilkka Hakkarainen, Hauho


    • 18+111
    • Jone 14

      Mulla ei ollut omia mut sain käyttää aidin kiilakorkosii saappaita, mut nyt syksyllä se ei antanut enää kun se sano et ne on liian pienet mulle et pitää ostaa uudet mutku mä sanoin et mä haluan samanlaiset nii se toi mulle uudet mustat 39 numeron kiilakorkoset kumpparit. Kaverikin kokeili niitä ja sano et hän kans haluu samanlaiset kun niis on korkoo vähän enemmän jotain 6senttii

    • Saappaita on

      Mulla ollut jo monta vuotta Nokia Ratsut 42 viininpunaiset useaammat ja tummansiniset. On todella miellyttävät jalassa ja omastamielestä komiat jalassa.
      Pidän aina kuin mahdollista niitä jalassa.

      • Kontiomies1

        Haluaisin ostaa uudet punaiset kontiot keväthangille. Vanhat ovat jo kulahtaneet. Uudet punaiset kumpparit ja villasukat, termospullo ja kahvia kevätauringossa. Oi tulisipa jo kevät.


      • Kontiomies1
        Kontiomies1 kirjoitti:

        Haluaisin ostaa uudet punaiset kontiot keväthangille. Vanhat ovat jo kulahtaneet. Uudet punaiset kumpparit ja villasukat, termospullo ja kahvia kevätauringossa. Oi tulisipa jo kevät.

        No niin Prismassa 42 punaiset kontiot alle 50€. Ei paha hinta, nyt vain kevät aurinkoa odottamaan.


      • Anonyymi

        Tänään pihatöissä viininpunaiset ratsut kokoni 42 omistan myös ruskeat ullat, mustat lenat,mustat susannat,mustat pihlat,mustat clubit ja monia muita malleja ,kontioita on 4 väriä


    • 19+8

      Nokian kontiot (mustat) ja kai ihan kotimaista tuotantoa kun ovat ainakin kymmenen vuotta vanhat.

      • lena1

        Tottakai on Hai-saappaat. On ne niin hyvät jalassa, tulee pidettyä niitä sisälläkin, silloin kun ovat puhtaat. Autoilussa on muuten tosi hyvät.


    • ursusursus

      Ehtaa tavaraa pitää olla. Siroa jalkaa hyväilee 46 numeron musta Kontio. Vähän äijä olo niiden kanssa. Ja kyllä se vaimokin...

      • Anonyymi

        Sama juttu, ohkasissa kintuissa isot Kontiot. Ai että tuntuu hyvältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu, ohkasissa kintuissa isot Kontiot. Ai että tuntuu hyvältä.

        Kontioita olen minäkin käyttänyt koko ikäni. Kaksi paria 43 kokoisia käytössä, vanhemmat pihakäytössä ja uudet kiiltävän mustat kauppaan ja kaupungille.


    • Citymies11111

      Uudet punaiset Hai.saappaat citykäytössä.

      • 6+8

        Nyt jos koskaan on sellaiset kelit, että kumpparit on tarpeen. Ja mikä olisi piristävämpää kuin laittaa pirteän väriset kumpparit jalkaan, kun lähtee aamulla sateeseen kävelemään.


      • Kumppareissa
        6+8 kirjoitti:

        Nyt jos koskaan on sellaiset kelit, että kumpparit on tarpeen. Ja mikä olisi piristävämpää kuin laittaa pirteän väriset kumpparit jalkaan, kun lähtee aamulla sateeseen kävelemään.

        Tänäänkin oli kumisaapasilma ainakin täällä Oulun korkeudella. Tiet loskaa ja vettä.


    • Anonyymi

      Ihmisten ilmoilla haisaappaat. Mökillä nokia kontiot 80-luvulta varretkin kaksinkertoin käännettynä kuin muinoin teini-iässä.

      • Anonyymi

        Miksei muka kaupungissa voisi käyttää 80- luvun käätiskontioita? Ulkonäöllisesti ja mukavuudeltaan parhaat saappaat. Kevyemmätkin, kuin nykyisin myytävät. Äkkiä siis ne mökkikontiot kaupunkisaappaiksi.


    • Anonyymi

      Mulla on punaiset Hait ja punaiset Kontiot, ja jossain kellarissa lojuu vielä vanhat punaiset Reefit. Kaikki kokoa 41. Olen punaisten kumpparien fani.

    • Anonyymi

      Minulla on lidi talvikumisaapaat väri mustat ja lämpöiset.Toista talvea jalassa loska keli.Hyvät lämpöiset ja oli halvat. Naapuri talon mannekini.Tai itse lulee on! Silloin eronnut rouva oliko 87v? Huomautti . Minä en jalkaani haloja lidi sapapaita laita.Katso minun saapat ovat kalimatkun sinun! Jalassa roska katoksella kun leveili kumisaapaat oli kesä kumisaappat ja saman tyypiset kuin ennen oli Hai-kumisaapaat 70-luku..Liukaat pohjat,tuskin kalissa kumisaappaissa pysy pystyssä?Terveisiä Kontula.

    • Anonyymi

      Punaiset Hai saappaat ykkössaappaina, Punaiset kontiot marjametsään ja oranssit Hait mökillä. Onnellinen mies.

      • Anonyymi

        Multa löytyy punaiset ja keltaiset Hait sekä punaiset Kontiot. Tänään kun läksin pyöräilemään sateeseen, mulla oli punaiset Hait.


    • Anonyymi

      Mustat kumisaappaat on minustakin tylsät. Mutta jos kontiot ja hait lasketaan miesten malliksi, niin niistä löytyy koossa 42 onneksi värikkäitäkin saappaita. Varsinkin hai saappaissa on vaikka mitä värejä tarjolla. Itse tykkään eniten keltaisista kumppareista. Keltaiset hait on ollut käytössä pitkään, ja viime vuonna ostin keltaiset kontiot, juurikin kokoa 42. Punaiset tai vaikka oranssit kumpparit olisi kanssa hienot. Ostin vaimolle punaiset hait ja ne on kyllä hyvän näköiset.

      • Anonyymi

        Minulla on ollut alakoulusta asti mustat Kontiot. Musta on ollut minun värin, se näyttää todella hienolta puhtaana ja kiiltävänä. Jonkun aikaa on kuitenkin kiinnostanut ostaa myös muun väriset. Punaiset ja keltaiset ovat miehelle hieman rohkeat mutta sitten tuli oranssit kauppoihin. Kävinkin yksi päivä saapasostoksilla ja ostin uudet sekä mustat että oranssit Kontiot, molemmat kokoa 43. Nyt saa syksy tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ollut alakoulusta asti mustat Kontiot. Musta on ollut minun värin, se näyttää todella hienolta puhtaana ja kiiltävänä. Jonkun aikaa on kuitenkin kiinnostanut ostaa myös muun väriset. Punaiset ja keltaiset ovat miehelle hieman rohkeat mutta sitten tuli oranssit kauppoihin. Kävinkin yksi päivä saapasostoksilla ja ostin uudet sekä mustat että oranssit Kontiot, molemmat kokoa 43. Nyt saa syksy tulla.

        Peukku oransseille Kontioille! Kyllä kumppareissa saa olla väriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ollut alakoulusta asti mustat Kontiot. Musta on ollut minun värin, se näyttää todella hienolta puhtaana ja kiiltävänä. Jonkun aikaa on kuitenkin kiinnostanut ostaa myös muun väriset. Punaiset ja keltaiset ovat miehelle hieman rohkeat mutta sitten tuli oranssit kauppoihin. Kävinkin yksi päivä saapasostoksilla ja ostin uudet sekä mustat että oranssit Kontiot, molemmat kokoa 43. Nyt saa syksy tulla.

        Muistelimme miehen kanssa että meillä kummallakin on ollut ihan pienestä asti Kontiot kumisaappaina. Ja omilla lapsillakin on aina ollut Kontiot. Minulla on tällä hetkellä punaiset ja miehellä sekä perheen nuorimmalla, poika 14v, mustat. Molemmille tytöille, 17 ja 18 vuotiaat, ostettiin juuri uudet keltaiset saappaat. Kontiot ovat todella kestävät ja mukavat jalassa, ovatpa vielä niin hyvän näköisetkin että.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistelimme miehen kanssa että meillä kummallakin on ollut ihan pienestä asti Kontiot kumisaappaina. Ja omilla lapsillakin on aina ollut Kontiot. Minulla on tällä hetkellä punaiset ja miehellä sekä perheen nuorimmalla, poika 14v, mustat. Molemmille tytöille, 17 ja 18 vuotiaat, ostettiin juuri uudet keltaiset saappaat. Kontiot ovat todella kestävät ja mukavat jalassa, ovatpa vielä niin hyvän näköisetkin että.

        Itsellä on myös ollut saappaina kontiot niin kauan kuin vaan muistan, nykyiset taitavat olla jo 20 vuoden takaan.
        Tuli mieleen että 80-luvulla teini-iässä oli muotia kääntää kontioista varret puolivälistä alaspäin. Kai ne hienommilta niin näyttivät.


    • Anonyymi

      Minulla on Hai-saappaat lähes päivittäin käytössä. Hait ovat mielestäni lähes täydelliset kumpparit niitä kehtaa käyttää missä vaan. Hait löytyvät useissa väreissä. Eniten kuitenkin käytän punaisia Hai-saappaitani. Halusin punaiset Hait, koska ovat unisex - jalkineet ja niitä löytyy nykyään myös miehille. Myös vaimo käyttää aika usein Hai-saappaita. Hai-saappaistani olen saanut pääosin hyvää ja positiivista palautetta. Lisäksi minulla on Viking Seilas saappaat, joita aina joskus tulee käytettyä. Tuntuu vaan, että Hait ovat jotenkin yleisesti hyväksytty, käytettäväksi missä vaan,
      Vaikuttaa että kun joskus olen ollut Vikingit jalassa kaupassa tms. Niin katsotaan vähän että mitkä nuokin jalkineet ovat. Suomessa elää vahvasti ajatuksissa se, että Nokialaiset ovat ne ainoat oikeat.
      Viking Seilas on mielestäni myös ihan laadukas ja mukava jalkine. Seilas on selvästi hyvin suunniteltu. Pohjassa on paremmin pitoa, kuin Hai-saappaissa. Lisäksi varsien takareunassa on pienet läpyskät, joista saappaat saa todella kätevästi jalkaan,
      Hai-saappaasta taas löytyy heijastimet ja mukavat huopapohjalliset, Tämä mahdollistaa sen, että Hait jalassa viihtyy pitkiäkin aikoja.

    • Anonyymi

      Mulla Viking Seilas kumisaappaat. Näitä voi kyllä suositella kaikille. Saappaat ova juuri sopivan korkuiset loskassa kulkemiseen.
      Jos nyt pitäisi ostaa laadukkaa ja monikäyttöiset kumpparit, ostaisin varmaan uudelleen tällaiset. Näillä kehtaa kulkea missä vaan näyttävät hienoilta ja laatu kestää vertailun mihin vaan laatumerkkiin.

    • Anonyymi

      Keltsit haisie-saapikkaat.

    • Anonyymi

      Kaupungissa hait ja maalla mökillä vanhat kontiot varret käännettynä.

    • Anonyymi

      Minulla on harmaat Nokian TaiFun- kumisaappaat, jotka sain 14-vuotiaana vuonna 1989!
      Vieläkin ehjät ja hyväkuntoiset. Pohjissa lukee Made in Finland. Kestävät varmaan vielä kauan.

    • Anonyymi

      Mulla on punaiset Hai-saappaat, ovat olleet lähes päivittäin käytössä jo yli kuusi vuotta. Olen tehnyt saappaiden säilytyksessä varmaan kaikki virheet. Niitä on säilytetty pitkiä aikoja lasitetulla terassilla auringonvalossa. ( uv-säteily pilaa luonnonkumia). Tuosta johtuen saappaat ovat todella haalistuneet, ja muutenkin melko haurastuneen näköiset. Punainen värikin alkaa olla muisto vain, pinta on vähän sellainen liitumainen. Varsien valkoisissa yläreunoissa on pientä pintaporetta ( ei pahasti). Ovat kyllä puhtaat, ja valkoiset osatkin ovat edelleen valkoiset. Kaikesta huolimatta ovat ihan mun luottojalkineet edelleen, ja mun ainoat saappaat. Tänäkin talvena on lammikoiden ja loskan keskellä aina voinut luottaa, että sukat pysyvät kuivina. Nytkin vuodenvaihteen molemmin puolin ovat olleet usen työmatkalla , kaupungilla ja milloin missäkin käytössä.
      Ainut miinus näissä on hapertunut ulkonäkö. Toisaalta sekin vaan kertoo siitä, että tuote on ollut kestävä ja pitkäikäinen. Saa nähdä montako vuotta vielä kestävät.
      Pari viikkoa sitten menin nuo Hait jalassa töihin. Työkaveri katsoi saappaitani, ja sanoi" Sulla on sentään kunnolliset kumisaappaat, pitäisi varmaan itsellekin ostaa, ettei aina tarvitsisi kulkea sukat märkinä". Eli nämä siis ovat edelleen muidenkin silmissä katu uskottavat. Onhan nämä sentään Hait, eikä ole edes suunnitelmissa ostaa uusia!

      • Anonyymi

        Tuohon omaan vietiin vielä jatkoa. Se haalistunut ja hauras ulkonäkö näissä kyllä hämää. Eilen olin ulkoilemassa, ja kuljen märän nurmialueen läpi. Vettä oli paikoin heijastinnauhojen yli. Silti nuo Hait pitivät jalat kuivina.


    • Anonyymi

      Minulla on mustat korolliset Nokian kumisaappaat. Olivat alunperin anopilla, hän antoi ne vaimolleni, kun siirtyi Hai-saappaisiin. Olivat vaimolle liian isot (41), joten hän antoi ne minulle. Ihan sopivat, pidin niitä ensin kotioloissa, mutta sitten rohkenin mennä kauppareissulle ne jalassa. Nyt käytän niitä lähes joka paikassa.
      On minulla myös punaiset Kontiot 40, eräältä naiselta ostetut.

    • Anonyymi

      Liian monet.
      Viking Trophy 4 saappaat pitkille lenkeille ja maastoon.
      Hait: Mustat, Punaiset, lehtivihreät ja lähes rikki olevat virheät. Tuo vihreä pari kestää ehkä yhden käyttökerran. Kaikki hyvin hoidettuja ja kolme edeltävää kuin uudet. Mustat vanhimmat ja ovat ulkohommiin/autonpesuun tms. Punaiset ja lehtivihreät kaupungille ja lähikauppaan.
      Sitten winter ultra ja hai winter musta. Mustat wintterit menossa kanssa rikki juuri. Mustat wintterit kaupungilla ja lähikaupalla. Ultrat satunnaiseen lumenluontiin tms.
      Sitten vielä mywear halpissaappaat satunnaiseen kesäkäyttöön/roskien vientiin. Helpot laittaa jalkaan.

    • Anonyymi

      Minulla on mustat, punaiset ja valkoiset Kontiot koot vaihtelevat 38-40, kun ostettu käytettyinä. On lisäksi Nea 42, Talvikäytössä Wildmark 41, niissä on hyvä pito liukkaalla.

    • Anonyymi

      Kahdet mustat kontiot kokoa 42. Vanhemmat ja käytetymmät varret käännettyinä.

    • Anonyymi

      Mulla on mustat Viking-merkkiset nilkkapituiset mattapintai.aata. Olen ostanut nämä jo varmaan 10 vuotta sitten ja edelleen käyttökunnossa ja saaneet paljon kehuja. Esimerkiksi kanssa-asujat hississä ihailleet ja kysyneet mistä olen ostanut nämä hienot sadesään jalkineet. :)

    • Anonyymi

      Näin talvella käytän tummanpunaisia Nokian Ultra Winter -lämminvuorikumppareita kokoa 41. Ne eivät ole minusta mitenkään nätit, mutta ovat lämpimät ja käytännölliset. Kevättä ja kesää varten ostin juuri viikonloppuna ihanat appelsiininväriset Hait, myöskin kokoa 41. Alan käyttää niitä heti kun kelit lämpenvät.

    • Anonyymi

      Mulla todella vanhat ja paljon käytetyt Viking Seilas kumisaappaat. Ja voin kyllä sanoa, että ovat minun ihannekumpparit. Näillä on kuljettu jo pitkälti yli kuusi vuotta, eivätkä osoita vielä mitään merkkejä hajoamisesta, Tietysti näissä näkyy se, että ovat vanhat ja paljon käytetyt. Punainen väri on pahasti haalistunut ja pohjat kuluneet. Mutta näillä uskaltaa edelleen astua huoletta loskaan ja lätäkköön. Näillä pärjää missä vaan kunnollisia saappaita tarvitaan. Saappaiden haalistuneiden varsien etureunassa oleva Viking teksti muistuttaa edelleen itselle ja vastaantulijoille, että kyseessä on laatutuote. Nämä jalassa voi kulkea pientä ylpeyttä tuntien kauppojen saapashyllyjen ohi. Ei ole tarvetta sovittaa uusia, kun on ehjät saappaat jalassa. Ja tuo saappaiden haalistunut ulkonäkö vain kertoo, että nämä ovat olleet kestävät, pitkäikäiset ja luotettavat jalkineet.
      Ja onhan tässä viimeaikoina joku muistanut kehua, jotain omia uusia nokialaisiaan. Siihen on hauska vastata, että tule sitten kehumaan noita, kun ovat yhtä kauan ja paljon käytetyt.
      Sen verran olen näistä unelmakumppareistani huolehtinut, että ne on aina pesty käytön jälkeen. Vaikka väri on haalistunut, niin yleisilmeeltään ovat ihan siistit kaupunkikäytössäkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4874
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3207
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1355
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1176
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      858
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      63
      855
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      837
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      478
      690
    Aihe