http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=69793&c=11
kuka teki tuossa väärin???
naisten väkivaltaisuudesta video
68
236
Vastaukset
mutta kyllä miehen avokämmenellä lyönnissä oli voimaa vähän turhan paljon. - Tekstistä en kyl saanut ihan selkoa, että mistä oli kysymys...
- monte34
et turha mennä läimimään poliisia, monessa muussa maassa tuolle olis käynyt huomattavasti pahemmin.
- Fr.Fionatar
monte34 kirjoitti:
et turha mennä läimimään poliisia, monessa muussa maassa tuolle olis käynyt huomattavasti pahemmin.
Kysyä ja ei ole pottuilua.
Löikö sinun äitisi sinua? tästä aiheesta meinaan keskustelin tänään yleisellä tasolla ja se liittyi tavallaan myös poistamaani aloitukseeni. monte34 kirjoitti:
mutta Suomessa nainen olisi saanut rapsut viranomaisen väkivaltaisesta vastustamisesta ilman vastaiskuakin...
- monte34
Fr.Fionatar kirjoitti:
Kysyä ja ei ole pottuilua.
Löikö sinun äitisi sinua? tästä aiheesta meinaan keskustelin tänään yleisellä tasolla ja se liittyi tavallaan myös poistamaani aloitukseeni.mitä sitten,ei se kuulu tähän keskusteluun.
olen vaan huomannut et naiset kokee et miehiä saa käsitellä miten vaan mut jos takaisin tulee niin ollaankin heti uhreja. - monte34
xena-183 kirjoitti:
mutta Suomessa nainen olisi saanut rapsut viranomaisen väkivaltaisesta vastustamisesta ilman vastaiskuakin...
se olis tullut hyvin pahasti hakatuksi, esim brasiliassa poliisit putsaavat katuja katulapsista tappamalla ne.
monte34 kirjoitti:
mitä sitten,ei se kuulu tähän keskusteluun.
olen vaan huomannut et naiset kokee et miehiä saa käsitellä miten vaan mut jos takaisin tulee niin ollaankin heti uhreja.saa kuitenkaan yleistää...
- monte34
xena-183 kirjoitti:
saa kuitenkaan yleistää...
mut yleisesti puhuen näin ne vaan menee
monte34 kirjoitti:
mut yleisesti puhuen näin ne vaan menee
en nyt viitsi vetäistä tähän kaikkea sitä mihin mies on kykeneväinen, mutta kokemuksistani huolimatta en usko, että kaikki ovat samanlaisia. - Harmillista, jos kohdallesi on osunut useampikin nainen, jolla on samanlaisia ei-toivottuja luonteenpiirteitä. - Tai ehkä sinä sit vaan kiinnostut saman tyyppisistä naisista ?
- Fr.Fionatar
monte34 kirjoitti:
mitä sitten,ei se kuulu tähän keskusteluun.
olen vaan huomannut et naiset kokee et miehiä saa käsitellä miten vaan mut jos takaisin tulee niin ollaankin heti uhreja.Kysyin vain ok, sen vuoksi koska keskustelin aiheesta ja erityisesti kulttuurieroista ja tuossa kun mainitsit että ei joka maassa, niin maassa maan tavalla.
- monte34
xena-183 kirjoitti:
en nyt viitsi vetäistä tähän kaikkea sitä mihin mies on kykeneväinen, mutta kokemuksistani huolimatta en usko, että kaikki ovat samanlaisia. - Harmillista, jos kohdallesi on osunut useampikin nainen, jolla on samanlaisia ei-toivottuja luonteenpiirteitä. - Tai ehkä sinä sit vaan kiinnostut saman tyyppisistä naisista ?
on ytyä, mut turhanpäiten lyöminen on musta ärsyttävää, syyn kanssa hyväksyn kyllä pienen väkivallan jopa naiselta.
- monte34
Fr.Fionatar kirjoitti:
Kysyin vain ok, sen vuoksi koska keskustelin aiheesta ja erityisesti kulttuurieroista ja tuossa kun mainitsit että ei joka maassa, niin maassa maan tavalla.
ehkä väkivaltaisimpia kuin monessa muussa maassa, syytä ei juuri tarvii olla.
- Fr.Fionatar
monte34 kirjoitti:
on ytyä, mut turhanpäiten lyöminen on musta ärsyttävää, syyn kanssa hyväksyn kyllä pienen väkivallan jopa naiselta.
Eli hyväksyt naisessa väkivaltaista käytöstä pientä, mutta toisaalta et ollenkaan.
Johtuuko se siitä että sinua on läpsitty pienenä ja haet ikäänkuin äitiäsi naisista? ja sinua saa vähän läpsiä?
Minulla taas se on ehdoton 0 raja eli ei mitään väkivaltaa kummaltakaan. - monte34
Fr.Fionatar kirjoitti:
Eli hyväksyt naisessa väkivaltaista käytöstä pientä, mutta toisaalta et ollenkaan.
Johtuuko se siitä että sinua on läpsitty pienenä ja haet ikäänkuin äitiäsi naisista? ja sinua saa vähän läpsiä?
Minulla taas se on ehdoton 0 raja eli ei mitään väkivaltaa kummaltakaan.se heitti esineillä keittiö jakkaroilla kattiloilla suola sirottimilla ja porsliini esineillä, ja jos se ei tehonnut niin uhkas tappaa mun lemmikin ja jos sekään ei tehonnut uhkas tappaa itsensä, kerran järjestinkin sen vatsahuuhteluun 7-8 vuotiaana joten uhkaus sen jälkeen oli vakuuttavampi
- Fr.Fionatar
monte34 kirjoitti:
se heitti esineillä keittiö jakkaroilla kattiloilla suola sirottimilla ja porsliini esineillä, ja jos se ei tehonnut niin uhkas tappaa mun lemmikin ja jos sekään ei tehonnut uhkas tappaa itsensä, kerran järjestinkin sen vatsahuuhteluun 7-8 vuotiaana joten uhkaus sen jälkeen oli vakuuttavampi
Mutta kannattaa varmasti asettaa rajat heti suhteen alussa, en ymmärrä miksi hyväksyt pientä väkivaltaa naisessa.
Miksi? - monte34
Fr.Fionatar kirjoitti:
Mutta kannattaa varmasti asettaa rajat heti suhteen alussa, en ymmärrä miksi hyväksyt pientä väkivaltaa naisessa.
Miksi?muhun kiinni suhteen alussa, sellainen suhde loppuis lyhyeen.
- Fr.Fionatar
monte34 kirjoitti:
muhun kiinni suhteen alussa, sellainen suhde loppuis lyhyeen.
Kuten kenen tahansa mikäli suhteen alussa esiintyisi noin alentavaa käytöstä, nuo taitaakin sitten kuulua suhteen loppuun vai? eli hyväksyt sen pienen väkivallan suhteen edetessä.
Ajattele jos sinulla olisi nainen ja lapsi, lapsi näkisi sallittua väkivaltaa kodissa. - monte34
Fr.Fionatar kirjoitti:
Kuten kenen tahansa mikäli suhteen alussa esiintyisi noin alentavaa käytöstä, nuo taitaakin sitten kuulua suhteen loppuun vai? eli hyväksyt sen pienen väkivallan suhteen edetessä.
Ajattele jos sinulla olisi nainen ja lapsi, lapsi näkisi sallittua väkivaltaa kodissa.mua kohtaa, se ei ikinä tehnyt sitä isän nähden.
lapsia en ole hommaamassa jo nuorena päätin et lisäntykööt muut.
en siedä raskaana olevia naisia - Fr.Fionatar
monte34 kirjoitti:
mua kohtaa, se ei ikinä tehnyt sitä isän nähden.
en siedä raskaana olevia naisiaYmmärrän.
- Hoitsuksi Konoei
monte34 kirjoitti:
mua kohtaa, se ei ikinä tehnyt sitä isän nähden.
en siedä raskaana olevia naisiaymmärrän minäkin. Mutta ketään ei saa lyödä. Eikä naiset saa läpsiä miehiä, vaikka se saattaisi tuntua vähemmältä rikkeeltä. Olihan tuossa ikääsi nähden aivan tolkuttoman liikaa - eipä sen puoleen että minkään ikäiselle. Toivottavasti kuitenkin jotain i h a n m u u t a kuitenkin kohtaat elämässäsi. Ei raskaana oleva naiset ole millään tavalla osana tapahtumiin, vielä vähemmän niiden odottamat lapset.
- monte34
Hoitsuksi Konoei kirjoitti:
ymmärrän minäkin. Mutta ketään ei saa lyödä. Eikä naiset saa läpsiä miehiä, vaikka se saattaisi tuntua vähemmältä rikkeeltä. Olihan tuossa ikääsi nähden aivan tolkuttoman liikaa - eipä sen puoleen että minkään ikäiselle. Toivottavasti kuitenkin jotain i h a n m u u t a kuitenkin kohtaat elämässäsi. Ei raskaana oleva naiset ole millään tavalla osana tapahtumiin, vielä vähemmän niiden odottamat lapset.
raskaana olevan naisen mahaa olen voinut koskea,ei potkaissut
- Hoitsuksi Konoei
monte34 kirjoitti:
raskaana olevan naisen mahaa olen voinut koskea,ei potkaissut
heh.. :) no hassu
- monte34
heh.. :) no hassu
on ralf schumacherin näköinen nuori mies joka tykkää rallista :)
- Hoitsuksi Konoei
monte34 kirjoitti:
on ralf schumacherin näköinen nuori mies joka tykkää rallista :)
:))))) Mitäs tässä muuta :)
- monte34
:))))) Mitäs tässä muuta :)
vetämään pää täyteen jotain ilolientä ja kieltäytymään tanssi pyynnöistä:)
- Hoitsuksi Konoei
monte34 kirjoitti:
vetämään pää täyteen jotain ilolientä ja kieltäytymään tanssi pyynnöistä:)
äläkä unohda, että sinun elämä on sinun elämä ja mitä sillä teet.
- monte34
äläkä unohda, että sinun elämä on sinun elämä ja mitä sillä teet.
ja joku kaunis päivä lopetan sen verisesti
- Fr.Fionatar
monte34 kirjoitti:
Tarkoitat?
- Hoitsuksi Konoei
monte34 kirjoitti:
ja nyt olet selityksen velkaa. Kukaan ei yleensä kysy, mutta minä kysyn :) Muutenhan se olisi ihan turhaa.
- Hoitsuksi Konoei
ja nyt olet selityksen velkaa. Kukaan ei yleensä kysy, mutta minä kysyn :) Muutenhan se olisi ihan turhaa.
..haluat varmaan tietää. mitä mieltä periaattessa valinnoistasi oltaisiin :)
- monte34
Fr.Fionatar kirjoitti:
Tarkoitat?
vielä itteäni päähän kunhan aika on otollinen
- Fr.Fionatar
monte34 kirjoitti:
Vai niin, ajatus muuttuu kun tulee kesä ja kärpäset.
Ihan totta siis itsemurha on raukkamainen teko mitä ihminen voi tehdä. - monte34
Fr.Fionatar kirjoitti:
Vai niin, ajatus muuttuu kun tulee kesä ja kärpäset.
Ihan totta siis itsemurha on raukkamainen teko mitä ihminen voi tehdä.kun ei ole ketään kenen takia kannattaa elää niin helvetin hyvä idea eikä mitenkään raukkamaista.
- Fr.Fionatar
monte34 kirjoitti:
kun ei ole ketään kenen takia kannattaa elää niin helvetin hyvä idea eikä mitenkään raukkamaista.
Minun mielstä ihminen ei ole tarkoitettu elämään toisten takia, vaan toisille me annamme itsemme ja niitä kokemuksia mitä olemme kokeneet, voi käyttää hyödyksi vaikka se olisi negatiivistakin vanhusikään asti.
Eli voithan sinä jäädä palstalle tämähän on vallan hauska paikka, opetat uusia....ja taas uusia.... - monte34
Fr.Fionatar kirjoitti:
Minun mielstä ihminen ei ole tarkoitettu elämään toisten takia, vaan toisille me annamme itsemme ja niitä kokemuksia mitä olemme kokeneet, voi käyttää hyödyksi vaikka se olisi negatiivistakin vanhusikään asti.
Eli voithan sinä jäädä palstalle tämähän on vallan hauska paikka, opetat uusia....ja taas uusia....oon niin pirun hyvällä tuulella
- zisel
monte34 kirjoitti:
Jos sä ammut ittees päähän niin saat selkääs!!!! >:(((
- monte34
zisel kirjoitti:
Jos sä ammut ittees päähän niin saat selkääs!!!! >:(((
ammu :(
- zisel
monte34 kirjoitti:
ammu :(
olen ehkä pieni mutta suunnaton raivoni, kun sille päälle satun, kasvattaa kokoani ja voimiani tuhatkertaiseksi! :D
Teki nainen ja sitten poliisi. Poliisin virhe on sinänsä isompi, koska sen ei kuulu lähteä noihin mukaan koska on viranomainen eikä edusta itteensä siinä.
Ite kyllä ymmärrän halun motata takas.. ite olisin varmaan potkassut akalta hampaat sisään, mutta sillähän mä en olekkaan poliisina :/- monte34
romanialainen poliisi, siellä ei varmaan poliisit ole yhtä kilttejä kuin suomessa.
monte34 kirjoitti:
romanialainen poliisi, siellä ei varmaan poliisit ole yhtä kilttejä kuin suomessa.
Ne nyt kilttejä välttämättä olis/ole. Laki vaan määrää aika tiukasti mitä ne saa ja mitä ei saa tehdä. Tuosta olis suomessa jo tullut naiselle syytteet virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta, mutta jos poliisi löis takas, saisi sekin syytteet.. eli ei kannata.
Kuten sanoin, ymmärrän että poliisi mottas takaisin mutta ei se oikein ole. Hän on viranomainen ja pitäisi nousta noiden yläpuolelle eikä alkaa joka tyypin kanssa nyrkkeileen.Papu.Sparrow kirjoitti:
Ne nyt kilttejä välttämättä olis/ole. Laki vaan määrää aika tiukasti mitä ne saa ja mitä ei saa tehdä. Tuosta olis suomessa jo tullut naiselle syytteet virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta, mutta jos poliisi löis takas, saisi sekin syytteet.. eli ei kannata.
Kuten sanoin, ymmärrän että poliisi mottas takaisin mutta ei se oikein ole. Hän on viranomainen ja pitäisi nousta noiden yläpuolelle eikä alkaa joka tyypin kanssa nyrkkeileen.Räkä poskella kun se akka alkoi itkeen :)
Tuli mieleen se oma kokemus kun vedin nyrkillä yhtä mua läppässyttä eukkoo niin että se kaatui. Akan ilme oli aikas hämmästynyt. Oli varmaan eka kerta kun sai takas. Kieltättä jotkut naiset kuvittelee että niillä on oikeus läpsiä oikealle ja vasemmalle, ja varsinkaan mies, ei saa lyödä takas. Mutta saa saa, aina neuvon kaikkia miehiä läppäseen takas. Vain siten ne naiset lopettaa sen läppimisen.
Vähän näytti tuokin eukko hämmästyvän että häntä mottastiin takas.
Niin-i.. erittäin hyvä juttu että sitä lyötiin, mutta edelleenkin tuossa tökkii se että toinen oli poliisi. Se ei ole hjuva :/- monte34
Papu.Sparrow kirjoitti:
Kuten sanoin, ymmärrän että poliisi mottas takaisin mutta ei se oikein ole. Hän on viranomainen ja pitäisi nousta noiden yläpuolelle eikä alkaa joka tyypin kanssa nyrkkeileen.on joutunut poliisien pahoinpitelemiksi, mut kait niissäkin on ollut syytä.
mut se missä suomessa joutuu poliisien hakkaamaksi niin mun kotimantereella vastaavista asioista poliisit ampuu hengiltä asiakkaat. - monte34
Papu.Sparrow kirjoitti:
Räkä poskella kun se akka alkoi itkeen :)
Tuli mieleen se oma kokemus kun vedin nyrkillä yhtä mua läppässyttä eukkoo niin että se kaatui. Akan ilme oli aikas hämmästynyt. Oli varmaan eka kerta kun sai takas. Kieltättä jotkut naiset kuvittelee että niillä on oikeus läpsiä oikealle ja vasemmalle, ja varsinkaan mies, ei saa lyödä takas. Mutta saa saa, aina neuvon kaikkia miehiä läppäseen takas. Vain siten ne naiset lopettaa sen läppimisen.
Vähän näytti tuokin eukko hämmästyvän että häntä mottastiin takas.
Niin-i.. erittäin hyvä juttu että sitä lyötiin, mutta edelleenkin tuossa tökkii se että toinen oli poliisi. Se ei ole hjuva :/jonka luona olin alkoi mua läpsimään kun olin poistumassa hänen kämpiltään siis laittamassa kengän nauhoja kiinni ja hirveetä läiskimistä et ei oikein meinannut solmimiset onnistua.
sitä en ymmärrä jos olen poistumassa riidasta ennen kuin se pahenee niin pitäis antaa rauhassa poistua.
sellaisia ne skorpparit on ja oinaat :(
Kyllä tossa poliisi teki todella väärin, kun meni lyömään.
Ihan sama, jos olis ollut vaikka naispuolinen poliisi, poliisi ei saa käyttää väkivaltaa noin. Teki se nainenkin väärin ja mä en oudoksu ollenkaan itkureaktiota.- monte34
väärää, melkein särki poliisipolon silmälasit ja näön menetyskin on tuossa mahdollista.
monte34 kirjoitti:
väärää, melkein särki poliisipolon silmälasit ja näön menetyskin on tuossa mahdollista.
*huokaus*
"Teki se nainenkin väärin ja mä en oudoksu ollenkaan itkureaktiota."
Opettele lukemaan, murr.- monte34
alruna kirjoitti:
*huokaus*
Opettele lukemaan, murr.olen känkkäränkkä ja teen kuten haluan :)
- Sovitaanko?
alruna kirjoitti:
*huokaus*
Opettele lukemaan, murr.se olla, että tuo nainen läppäsi poliisia, kun sitä tultiin pidättämään kuulusteluun esim. poikansa huumepiiloista. No väärin teki. Väärin teki poliisikin. Ok?
Sovitaanko? kirjoitti:
se olla, että tuo nainen läppäsi poliisia, kun sitä tultiin pidättämään kuulusteluun esim. poikansa huumepiiloista. No väärin teki. Väärin teki poliisikin. Ok?
Molemmat juu. Ihan samahan se on minkä takia ensin nainen otti ja kiihtyi niin, että läppäsi.. Oli sekin väärin mutta enempi mun silmään pisti se, että poliisi läpsii takasin. Ja vielä miespoliisi. Kyllä mun mielestä ison miehen pitäis lapsellisten akkojen edessä näyttää vähän mallia miten käyttäydytään, jos ei huitovista naisista ole siihen.
mistä on kyse?
Poliisi raiskannut naisen tyttären ja ylempi poliisiviranomainen toteaa ettei mitään ole tapahtunut?
Kyllä ne suomenkin poliisit osaa (huomioi artikkeleiden päivämäärät)
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/arkistot/rikos/2007/10/569912
näin vältettiin vastuu
http://www.kaleva.fi/uutiset/putkapahoinpitelyjuttua-makuutettiin-vuosia-syyteoikeus-vanheni/841435
otetaan huomioon, MTV 45 minuuttia näytti pahoimpitelyn, videossa selvästi näkyy paikallaa olleen kaksi poliisia ja syytteet luettiin vain yhdelle vartialla.akka vaan hieman hipaisee niin ukolta kuuluu kunnon läiskäsy. ei saa..mani asia.
- monte34
NELJÄ NAISEN KOKEMAA LÄMÄRIÄ JA VAIN KU EREHDYIN HUMALASSA SANOMAAN NIMEN VÄÄRIN JA POKET VIELÄ YLLYTTI NAISTA, AAAARRGGHT ONNEKSI OLIN HYVÄLLÄ TUULELLA.
monte34 kirjoitti:
NELJÄ NAISEN KOKEMAA LÄMÄRIÄ JA VAIN KU EREHDYIN HUMALASSA SANOMAAN NIMEN VÄÄRIN JA POKET VIELÄ YLLYTTI NAISTA, AAAARRGGHT ONNEKSI OLIN HYVÄLLÄ TUULELLA.
TUOSA TUO JÄTKÄ ON IHAN HAKOTEILLÄ, AKKA PERÄÄNTYY JA SILTI JÄTKÄ LÄISKÄSEE POSKELLE; JOS EI MUUTA NIIN KYLLÄ MULLA NYRKKIKI TUOSA AKAN TILANTEESA SAATTAIS HEILAHTAA, HUOLIMATTA SEURAUKSISTA.
JOS SAA LÄMÄREITÄ NIIN ANTAA TAKASI!LaRito kirjoitti:
TUOSA TUO JÄTKÄ ON IHAN HAKOTEILLÄ, AKKA PERÄÄNTYY JA SILTI JÄTKÄ LÄISKÄSEE POSKELLE; JOS EI MUUTA NIIN KYLLÄ MULLA NYRKKIKI TUOSA AKAN TILANTEESA SAATTAIS HEILAHTAA, HUOLIMATTA SEURAUKSISTA.
JOS SAA LÄMÄREITÄ NIIN ANTAA TAKASI!JÄTKÄ TEKI VÄÄRIN.
- monte34
LaRito kirjoitti:
JOS SAA LÄMÄREITÄ NIIN ANTAA TAKASI!MEILLÄPÄIN SE EI OLIS PÄÄSSYT NOIN HELPOSTI, JOPA NAISILLAKIN ON OLTAVA TAJU ET ET POLIISEIHIN EI KOSKETA TAI EI HYVÄÄ SEURAA.
USKON ETTÄ TUON JÄLKEEN SE EI VARMANA LYÖ POLIISIA KAI ITE NÄET ETTÄ TUON AKAN LÄPSÄISYN JÄLKEEN SE PERÄÄNTYI JONKA JÄLKEEN SE JÄTKÄ TEKI SUUREN MOKAN JA LIIKKEEN OMALLA LÄPSÄISYLLÄÄN JA VIELÄ POLIISI!
- monte34
LaRito kirjoitti:
KAI ITE NÄET ETTÄ TUON AKAN LÄPSÄISYN JÄLKEEN SE PERÄÄNTYI JONKA JÄLKEEN SE JÄTKÄ TEKI SUUREN MOKAN JA LIIKKEEN OMALLA LÄPSÄISYLLÄÄN JA VIELÄ POLIISI!
joten se opetti sille miten kättäydytään.
ken miekkaan tarttuu se miekkaa hukkuu LaRito kirjoitti:
KAI ITE NÄET ETTÄ TUON AKAN LÄPSÄISYN JÄLKEEN SE PERÄÄNTYI JONKA JÄLKEEN SE JÄTKÄ TEKI SUUREN MOKAN JA LIIKKEEN OMALLA LÄPSÄISYLLÄÄN JA VIELÄ POLIISI!
AKKA EES TEHNY MITÄÄN SEN ANSAITAKSEEN!
- monte34
LaRito kirjoitti:
AKKA EES TEHNY MITÄÄN SEN ANSAITAKSEEN!
SEHÄN ONGELMANA ON, NAINEN LYÖ JA OLETTAA TASA-ARVON TAKIA ET MIES EI VASTAA.
MIKSI HELVETISSÄ`? NAISET PAHOIPITELEE LAPSIA MIEHIÄ ENEMMÄN JOTKA ON NAISIA HEIKOMPIA JA SE SALLITAAN MUT KUN NAINEN HYÖKKÄÄ MIEHEN KIMPPUUN NIIN TAAS PITÄIS IHMISEN SIETÄÄ SE, MIKSI MIKÄ TEISSÄ NAISISSA ON NIIN MAINIOTA ET TEIDÄN VÄKIVALTAISUUDET TULIS HYVÄKSYÄ ILMAN SEURAAMUKSIA? monte34 kirjoitti:
MIKSI HELVETISSÄ`? NAISET PAHOIPITELEE LAPSIA MIEHIÄ ENEMMÄN JOTKA ON NAISIA HEIKOMPIA JA SE SALLITAAN MUT KUN NAINEN HYÖKKÄÄ MIEHEN KIMPPUUN NIIN TAAS PITÄIS IHMISEN SIETÄÄ SE, MIKSI MIKÄ TEISSÄ NAISISSA ON NIIN MAINIOTA ET TEIDÄN VÄKIVALTAISUUDET TULIS HYVÄKSYÄ ILMAN SEURAAMUKSIA?KOKO VIDEON?
- monte34
LaRito kirjoitti:
KOKO VIDEON?
ENKÄ NÄHNYT MITÄÄN VÄÄRÄÄ.
MUT NYT MENEN NUKKUMAAN :) KAUNIITA UNIA monte34 kirjoitti:
MIKSI HELVETISSÄ`? NAISET PAHOIPITELEE LAPSIA MIEHIÄ ENEMMÄN JOTKA ON NAISIA HEIKOMPIA JA SE SALLITAAN MUT KUN NAINEN HYÖKKÄÄ MIEHEN KIMPPUUN NIIN TAAS PITÄIS IHMISEN SIETÄÄ SE, MIKSI MIKÄ TEISSÄ NAISISSA ON NIIN MAINIOTA ET TEIDÄN VÄKIVALTAISUUDET TULIS HYVÄKSYÄ ILMAN SEURAAMUKSIA?TUOSSA EI LYÖTY KETÄÄN JA TOISEKSEEN, TUON PIENEN TUNTEENPURKAUKSEN (ELI PIENEN POSKILÄPPÄSYN) YMMÄRTÄÄ NAISELTA MUTTA MIKÄLI POLIISIN AMMATTIIN ON LÄHTENY NIIN SILLOIN _EI LÄTKÄISE PERÄÄNTYVÄÄ JA SEISOVAA IHMISTÄ_, OLI MIES TAI NAINEN! TEKI SIINÄ EDELLEEN VIRHEEN.
MIKÄLI LÄHTEE POLIISIN TAI VARTIJAN AMMATTIIN, PITÄÄ MYÖS YMMÄRTÄÄ MITEN KÄYTTÄYTYÄ JA TUOSSA TILANTEESSA OLIS VOINU KÄYTTÄYTYÄ TOISIN.LaRito kirjoitti:
TUOSSA EI LYÖTY KETÄÄN JA TOISEKSEEN, TUON PIENEN TUNTEENPURKAUKSEN (ELI PIENEN POSKILÄPPÄSYN) YMMÄRTÄÄ NAISELTA MUTTA MIKÄLI POLIISIN AMMATTIIN ON LÄHTENY NIIN SILLOIN _EI LÄTKÄISE PERÄÄNTYVÄÄ JA SEISOVAA IHMISTÄ_, OLI MIES TAI NAINEN! TEKI SIINÄ EDELLEEN VIRHEEN.
MIKÄLI LÄHTEE POLIISIN TAI VARTIJAN AMMATTIIN, PITÄÄ MYÖS YMMÄRTÄÄ MITEN KÄYTTÄYTYÄ JA TUOSSA TILANTEESSA OLIS VOINU KÄYTTÄYTYÄ TOISIN.mies löi, äänestä päätellen.
- JUUUJI
monte34 kirjoitti:
MEILLÄPÄIN SE EI OLIS PÄÄSSYT NOIN HELPOSTI, JOPA NAISILLAKIN ON OLTAVA TAJU ET ET POLIISEIHIN EI KOSKETA TAI EI HYVÄÄ SEURAA.
USKON ETTÄ TUON JÄLKEEN SE EI VARMANA LYÖ POLIISIATEILLÄPÄIN OLI NAINEN TAI MIES , SE ON PERKELE RAHA MIKÄ RATKAISEE, MURHATKIN KUITATAAN RAHALLA.
KORRUPTIO JA LAHJUS ON KOVA SANA SINUN MAASSASI, JOS ÄIJILTÄ HENKI POIS RAHALLA MURHATAA!!!!
- käfkaä
Poliisi teki väärin lyödessään paljo kovemmin kuin nainen, saataana!
Kuolkoot koko kyttä - zisel
auktoriteetista. Poliisilla menis uskottavuus jos se antais ihmisten läpsiä, töniä ja huitoa. Voi olla että samassa tilanteessa työajan ulkopuolella toi sama mies ei olis tehnyt mitään.
Mä kun olin yhen miehen kämpillä ja se sano mulle jotain törkeetä niin tinttasin sitä avarilla niin se prkl vetäs samantien takas. Mä olin siinä ihan että WTF!!??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432488Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742477Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.552134Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211133Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411005Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886