Pari vuotta olen tällä palstalla kysellyt ennustuksia. kukaan ei ole arvannut lähellekään. jokainen ennusti kohdalleni uutta ihanaa parisuhdetta, sellaista ei vieläkään ole parin vuoden odotuksen jälkeen tullut. ainoastaan yksi arvasi oikein, liittyen muuhun elämäntilanteeseeni, ja hänkään ei tältä 24;lta vaan ihan toiselta sivustolta, tosin hänkin veikkasi loput päin p***tä.
Raha-asioihinkin veikkailtiin parannusta jo yli vuosi sitten, samaa kituutusta on ollut kokoajan, perse auki.
Että terveisiä vaan..jos oikeesti jotain näette niin kertokaa se myös suoraan..jos jollain on menossa päin persettä sanokaa se !
"Kiitos" teille ennustajille
7
297
Vastaukset
- ap..
Yksi sentään "näki" että elämäni on kurjaa (toki kerroin sen ensin itse), ja lupasi että kohta paranee. sitä odotellessa (kohta vuoden odotellut....)
- pipichuu
..jospa sitten itse tekisit asialle jotain etkä syyttäisi omaa kurjuuttasi muiden niskoille
- ap..
pipichuu kirjoitti:
..jospa sitten itse tekisit asialle jotain etkä syyttäisi omaa kurjuuttasi muiden niskoille
On joitakin asioita joille ei voi itse mitään, esim jos työt vähenee.
- Valehtelijat!
pipichuu kirjoitti:
Miksi syytät aloittajaa, vaikka ennustajat tässä mokasivat? Vai onko ennustajien moka aina asiakkaan syy?
- uububuu
Totuuden nostoa
- liftataaan ylöspäin
ihan aiheellista nostaa välillä tällainenkin kokemus esiin,
pysyy järki päässä kysyjillä.
- 123/123
Tutuu, että palstalla olevat henkiöt ovat jotenkin sekaisin. No ymmärrän, että jos elämä on hieman sekaisin, niin apua etsitään vaikkapa palstan "ennustajilta". Ennustajat kuitenkin tekevät väärin etteivät kerro huonoja uutisia, vaan miellellään ovat kieroja ja yrittävät sönkkää mitä mieleen tulee. Yksi "ennustaja" väitti, että ovat sopineet "ennustajien" kanssa, että pahoja asioita kysyjälle ei kerrota.
Kun tietää pahat asiat, niin ehkä kysyjä voi tehdä asialle jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k833812On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382394Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712361Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732263Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.362015Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711594- 761497
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581071Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?691034Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r4963