Tapasin yhen tosi mukavan kundin. Alussa juttelimme koko ajan mesessä ja hän lähetti koko ajan viestejä joissa luki ihana ja söpö ja sydän jopa loppuvaihees perään.Sit pari kertaa kun oltiin nähty niin tuntuu silt et meses keskustelu ei suju mut sit kun nähtiin niin kaikki meni loistavasti.Sama jatkui mesessä,kundi laittaa aina moi ja mitä kuuluu ja sen jälkeen mä oon se joka pääasiallisesti keksii puheenaiheet. Tokan kerran kun nähtiin tä kundi perui tapaamisen pari tuntia ennen koska hänellä oli tentti maanantaina joka oli tiedos jo sillon kun sovittiin tapaaminen mut sit kummiski "oli pakko lukea". Noh,kundi pyys sit kolme kertaa anteeks sitä.
Facebookis meil oli yhteisiä kamuja ja kaks tyttöä jotka jotenkuten tunnen on seurustellu tän jätkän kaa. Sen toisen tunnen vähän paremmin joten kysyin hänelt vähän tästä pojasta. Tä poika oli sillon kun ne 4 v sit seurusteli koko ajan kommentoinu irc-gallerias toisille tytöil "söpö" tai "ihana",sen lisäksi täl tytöl oli sellanen olo et täl pojal ei ikinä ollu aikaa kun oli harkoissa tai kamujen kaa ja tän tytön mielestä poika ei tykännyt hänestä riittävästi. Tä tyttö kertoi kans et tä jätkä on seurustellu suunnilleen puolet kaupungin naisten kaa ja et se ei oo aina ees tykänny sen muijista,joskus seurustellu vaan seksin takia..
Nyt oon huomannu et tä jätkä on kommentoinu yhel muijalle joka seurustelee niin sen kuville söpöööö:),ja jotain et ihana kuva jne.ja facebookis laittanu 8 sen tytön kuvaan tän lisäks tykkää tästä. Täl hetkel mul on paljon kouluhommia ja hänelläkin mutta kun kysyin et koska nähää ens kerral niin kundi oli vaan et ei tiedä viel mut sit kun ehtii.Tän jälkeen tosin on laittanu mul meseskin moi ja näin mut ei pystytä keskustelee meses kun en jaksa koko ajan olla se osapuoli joka koko ajan kysyy.Tä kundi on kummiski sanonu et haluu vakavan suhteen ja et tykkää musta jne,sillo kun oltii nähty kerran.Mitä mun pitäs nyt tehä?
Mitä tekisit jos olisit samas tilantees?
jaaatttaa
2
378
Vastaukset
- MrZ
Haluaa vakavan seksisuhteen, siltä ainakin ton perusteella kuulostaa :D. Ejpä taida olla semmosta tyyppiä, joka kovin kauaa jaksaa saman kanssa olla.
- on niitä parempiakin
kuulostat aika nuorelta sen perusteella mitä kirjotat, ja voin sanoa heti tähän et ei se jätkä oo sun päänsäryn arvonen :) maailmassa on yös ihan aidosti ihania jätkiä jotka ois valmiita viettämään vaikka joka hetken sun kanssa, ja jos sä sitä haluat niin sun ei kuuluu tyytyy muuhun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192146Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi362033Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä171902Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461347- 731287
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46863Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?53751Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32678- 49671