-Hän komentoi varatulle toiselle tytölle "söpööö" ja vastaavia kommentteja kuviin
-Mies on seurustellut nuoruudessan TODELLA monen kanssa ja joskus vain seksin taki
-Mies aloittaa mesessä mooi ja sen jälkeen mitä kuuluu,tämän jälkeen puheenaiheista vastaan minä
-Mies alussa kehui kauniiksi ja ihanaksi,laittoi sydämiä,nykysin ei niin paljon mutta kuitenkin mooi kun lähtee
-Kun kysyt koska tavataan,mies sanoo en tiedä heti kun vaan ehtii
Livenä kuitenkin juttu toimii,silloin kun se ehtii näkemään,tosin juttu on ihan alkuvaiheissa.
Mielipiteitä kiitos :)
Dumppaisitko tän miehen?
9
683
Vastaukset
- fsdfsd
Onhan se kivaa antaa pelimiehille. Älä tuu sitten tänne itkemään kun se pettää sua.
- ......
Ensimmäinen mikä tuli noista asioista mieleen oli sana PLAYER. Sun tapauksessa unohtasin..
- nainennainen21
EN seurustelisi
- karu totuus
"Dumppaisitko tämän miehen??"
Vastaus: Ehdottomasti, sillä kyseessä on pelimies.
Livenä juttu toimii, mutta jos otat yhteyttä muulloin niin on kiire.. sitä, tätä ja tuota.. ja kunhan vaan sais aikases.. totuus taitaa olla, että silloin on pyörityksessä toinen ja sinä odotat löysässä hihnassa.
Useampi yhteydenotto peräkkäin sinulta vie hänet kauemmas sinusta ja syy on sinussa sekä siinä että rupee ahistaa kun ei saa rauhassa olla..
Jokainen päättää itse mitä tekee mutta ehdotan, kadota kyseinen "p...a" mielestäsi mahd pian.- vahapiika
älä tuhlaa aikaasi väärään mieheen
ja lue The Rules 1 ja The Rules 2 Kirjat heti. - vahapiika
vahapiika kirjoitti:
älä tuhlaa aikaasi väärään mieheen
ja lue The Rules 1 ja The Rules 2 Kirjat heti.Neil Straus: Pelimies, että vataisuudessa osaat välttää näitä ihmisillä leikkiöitä.
- No tota noin..
Ei jaksaisi kiinnostaa mikään "moi mitä kuuluu" joka ikinen kerta ja muutenkin vaikuttaa niin mielenkiinnottomalta tyypiltä, oli pelimies tai ei.
Luultavasti en ehtisi dumppaamaankaan tai antamaan pakkeja kun en edes alkaisi tutustumaan. - määääääääääääääääää
Vaikuttaa aika kakaralta. Riippuu tietysti iästänne. Mutta asian kääntäen toisinpäin, tuskin itse jaksaisin noin lapselliselta kuulostavaa naista. Mutta ylipäätään, jos alkuvaiheessa jo pohdit tuollaista, niin kannattaako aikaa kauheasti moiseen sankariin tuhlata?
- kiinnostunut....
Nuorena käytin ilmaisua "hätävara" eli poikaystävän varalla oli toinen mies.
Esim. Jos poikaystävä on vkonloppuna toisella paikkakunnalla niin on sitten varamies
Esim.2. Jos poikaystävä lähtee niin on varalla toinen jonka avulla exän voi tehdä mustasukkaiseksi.
Esim.3. Hätävaralta voi aina hakea tukea, jos menee huonosti.
Jos mies on susta kiinnostunut niin se kyllä löytää aikaa heti tai seuraavana päivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192156Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392055Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä241939Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461357- 741316
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46863Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56792Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52703
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32688