naisten viiksikarvoista taas kerran...

vasta 23v.

Olen itkenyt täällä aikaisemminkin tästä vanhasta virrestä. Erehdyin pari vuotta sitten vahaamaan ylähuuleni viiksikarvat ja tuloksena minulle tuli ylähuuleen vaalea "väritön" ihoalue. Olen käynyt ihotautilääkärillä, mutta hän on ollut totaalisen neuvoton tämän suhteen. Kertoi ettei ole ennen nähnyt mitään vastaavaa. Kävin toisellakin, mutta en saanut mitään apua ongelmaani. Molemmat lääkäreistä varmistivat tämän, että "en ole vainoharhainen" tämän suhteen niin kuin monet saattavat luulla.

Meikki ei peitä tätä. Olen väsynyt. Alue kuultaa erittäin omituisena meikin läpi. Minulta on oikeasti kysytty bussissakin "oletko mies vai nainen?". Kaverini ovat myös jättäneet minut pois porukasta. En olisi uskonut tätä, mutta yksi heistä kertoi kasvojeni herättävän sen verran "huomiota" baareissa, että heidän olisi kuulema helpompaa tutustua muihin ilman minua. Olen elänyt jo liian kauan ja yksin neljän seinän sisällä.

Olen siis menettänyt kaverini ja kasvoni. Käännyin psykologin suhteen, sillä minua ahdistaa suunnattomasti ulkona liikkuminen. Minulla ei ole itseluottamusta muiden seurassa. Mietin aina, kun tapaan uusia ihmisiä, että milloinka he huomaavat viikseni ja alkavat kommentoimaan ilkeästi. Tätä on tapahtunut usein. Olen itkenyt viimeisen puolen vuoden aikana kirjaimellisesti 3-5 krt/vko. Istuin jopa kerran asunnossani tosissani lääkepurkki kädessä ja mietiskellen, miten paljon helpompaa olisi vain kuolla pois.

En pysty uskomaan, että kukaan mies oikeasti voisi ikinä rakastaa minua. Kaverini ovat todella "hylänneet" minut. En tiedä onko elämä seuraavan 50 vuoden ajan yhtä tuskaista? Ja tänä aamuna löysin leuastani ensimmäisen 1 cm karvan. Viiksiä on tullut aikaisemminkin, mutta nyt, en vain tiedä kuinka jaksaa eteenpäin?

MINUN TÄYTYY TIETÄÄ VIELÄ VIIMEISEN KERRAN, ETTÄ EIKÖ KENELLEKÄÄN JOKA ON KÄYTTÄNYT VEETIN KASVOLIUSKOJA, OLE TULLUT MITÄÄN PIGMENTAATIOHÄIRIÖITÄ? JA VOIKO ASIAA KORJATA MILLÄÄN?

En vitsaile näistä psykologi/lääkäri jutuista. Niin pitkälle tämä taistelu viiksien kanssa on jo mennyt. Enkä tiedä todellakaan jaksanko jatkaa tälläisenä friikkinä seuraavaa 50 vuotta.

19

751

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuorinaineen

mulle tuli joteski kurja olo sun puolesta. Kumpa löytäisit ratkaisun tuohon. Vaikuttaa todella harmilliselta! Itselleni tulee ensin mieleen nämä kauneudenhoito palvelut. Olen ainakin kuullut että laserin avulla on voitu korjata vaikka mitä: raskausarpia, finnirapia ja vaikka mitä... Selvitä vaikka sieltä puolelta että pystyvätkö tekemään mitään. Voi tosin olla kallista, mut niin vissiivät ne psykologipalvelutkin olevan. Tsemppia matkaan! Älä ikinä harkitse itsemurhaa. Elämä se vaan koettelee ja näytä sille! Tsemppiä elämääsi ja voimia jokapäivälle!

• ...

Stoorisi on niin uskomaton, että Suoli24:n tason tuntien vaikea uskoa tuota todeksi... Olet ilmeisesti se sama tyyppi, joka vahasi saman ihoalueen monta kertaa peräkkäin jonka seurauksena nahka irtosi?

• mmmmmmmmmmmmmmmmm

olen sama ihminen

ITKETTÄÄ JA VITUTTAA JOKA IKINEN HETKI ELÄMÄSSÄNI, JA NIIN USKOMATTOMALTA KUN MUN TARINA SAATTAAKIN KUULOSTAA SE ON TOTTA, JOKAIKINEN SANA, KYLLÄ TÄÄLLÄ ON VARMANA VALEJUTTUJA JA PROVOJA JA VAIKKA MITÄ MUUTAKIN SAIRASTA, MUTTA MUN JUTTU ON TOSI!

EDELLEEN APUA ODOTTELEN...

• "frriiida87"
        mmmmmmmmmmmmmmmmm kirjoitti:

olen sama ihminen

ITKETTÄÄ JA VITUTTAA JOKA IKINEN HETKI ELÄMÄSSÄNI, JA NIIN USKOMATTOMALTA KUN MUN TARINA SAATTAAKIN KUULOSTAA SE ON TOTTA, JOKAIKINEN SANA, KYLLÄ TÄÄLLÄ ON VARMANA VALEJUTTUJA JA PROVOJA JA VAIKKA MITÄ MUUTAKIN SAIRASTA, MUTTA MUN JUTTU ON TOSI!

EDELLEEN APUA ODOTTELEN...

hei .mun on pakko kirjottaa kans omast kokemuskest oon 22v ja pari vuotta sitte takaperin tein ISOMIMMAN virheen mitä koskaan ikään oon keksiny tehä ja vedin höyllällä viikset helvettiin!
        no sehän tuli takas het 3 kertaa tummempana ja niin järkyttävän näköisenä että siinä tuli monet itkut ja masennuin ihan täysin, mietin jopa itteni tappamista elämä vaan ei tuntunut enään miltään,en ollut enään oma itseni häpesin liikaa. MUTTA tämän kautta opin myös tuntemaan paremmin ne OIKEAT ystävät MINUT JÄTTI MYÖS PARI KAVERI MIKÄ TODELLA SATTUI KOSKA PIDIN NIITÄ YSTÄVINÄNI! nyt 3 vuotta mennyt tuost pahimmasta ajasta en vieläkään ole ennallaan.

olen syönyt e-pillereita,vahannut,nyppinyt,käynyt lh:ssa monta monta kertaa mutta ei vain auta itsellani on myös naamassa ikäviä vaaleita "värittömiä" alueita (kuollutta iho aluetta?) mihin ei siis meikkikään auta! ja karvojen juuri tupet kuultaa ihon läpi koko ajan :(
        ...tiedän siis juuri miltä sinusta tuntuu!

itsekkin koitan vältellä ulkona liikumsita varsinkin valosalla,ja jäänyt kauhea pakko mielle koko aika katsoa peileistä miltä naama näyttää missäkin valossa ja paikassa,siis ihan joka paikas jos menen esim kauppaan menen semmoisista paikoista missä on peilit, kuten meikki puolen tiskit,vaate osastot jne ,niin paljon mua vaivaa! ja pelkään tutustua uusiin ihmisiin koska en halua minkäänlaisia huomautuksia tästä asiasta,ja oikeasti olen todella sosiaalinen mutta tämä rajottaa PAHASTI elämääni :(

välillä on hyviäkin päiviä kun ne vähän vähemmän häiritsevät sit taas hetkiä ettei enään jaksaisi millään.
        olen käynyt lääkärilläkin ei ole pco:ta ja kilpirauhaset ovat ok. seuraavaksi menen kosmetologin juttusille ja kysyn voiko asialle tehdä mitään?.. HALUAN SEN TYTÖN TAKAISIN JOKA OLIN ENNEN!

sinulle myös stemppiä! olis mukava muutenki vaihtaa kuulumisia ja kokemuksia näin netin välityksellä ,s-posti?? ,olis jees kun ois joku kohtalo toveri jonak kanssa näitä asioita setviä,ehkä yhdessä keksitään ratkaisikin ;) :)

• Miss Kaakko

En tosissaan voi ymmärtää voiko olla noin pinnallisia ystäviä kuin siulla. En kyllä ystäviks kutsuis.. Mie en ainakaan hylkää ainuttakaa kaveriani jonkun mitättömän seikan vuoksi. Eihän ne siun kaveris kärsi siitä vaivasta vaa siullehan se on ongelma. Ulos vaan ja ihmisten ilmoille, kyllä sie saat uusia kavereita,jotka huolii rientoihinsa mukaan,eikä tuijota pelkkää ulkokuorta. Tollaset ystävät kannattaa jättää ihan omaan "arvoonsa".. Koitahan piristyä :)

• hyppy hiiri 89

niin ja vastaan vielä,kyllä! minulle on tullut ihan sama ongelma noiden veet liuskojen kanssa! :(
      ja päätin sitten kokeilla kun sitä kerran niin toitottetiin että kuinka kannattaa kokeilla sillä lähtee karvat, joo niin lähti ja iho samalla!!!

• kuolemanväsynyt

pakko varmistaa, että sullakin se veet (vahaliuskat) "söi" ihon värin?

mulle kävi näin ja se on niin hirvee alue ilman meikkiä että en jaksa, mä en vaan jaksa, itken nytkin taas, mä en kertakaikkisesti pysty menee minnekään! en jaksa oikeesti enää, en sanonut lääkärille syytä, mutta kävin ylieslääkärin luona ja itkin vastaanotolla ja sanoin että en vain jaksa enää, niin ja tuloksena mulla on siis nyt jo masennuslääkkeet, mihin tästäkin sitä jatketaan?, en mene yhteenkään opiskelujuttuun mukaan..., kännispäisiltä opiskelijapojilta oon kuullu niin pahoja kommentteja että en pysty unohtamaan, satuttaa niin paljon!, mä oikeasti haluan kuolla pois, en tuu jaksaa tälläsiä kommentteja seuraavaa 50 vuotta, en vaan tule...

eikö kukaan tiedä miten asiaa vosi korjata?

t:alkup. kirjoittaja

• tyttö tälläinen ....
        kuolemanväsynyt kirjoitti:

mulle kävi näin ja se on niin hirvee alue ilman meikkiä että en jaksa, mä en vaan jaksa, itken nytkin taas, mä en kertakaikkisesti pysty menee minnekään! en jaksa oikeesti enää, en sanonut lääkärille syytä, mutta kävin ylieslääkärin luona ja itkin vastaanotolla ja sanoin että en vain jaksa enää, niin ja tuloksena mulla on siis nyt jo masennuslääkkeet, mihin tästäkin sitä jatketaan?, en mene yhteenkään opiskelujuttuun mukaan..., kännispäisiltä opiskelijapojilta oon kuullu niin pahoja kommentteja että en pysty unohtamaan, satuttaa niin paljon!, mä oikeasti haluan kuolla pois, en tuu jaksaa tälläsiä kommentteja seuraavaa 50 vuotta, en vaan tule...

niin mä niin tiiän ton tunteen :\ mäkin pyyhkisin mun elämästä pois sen yhden päivän ku sain naamani tähän kuntoon tuhottua :( muakaan ei kauheesti huvita missään liikkua koko aiak mietin sitä et milloin joku jotain sanoo,niin tai sit sitä hitler merkkiä (nostetaan toinen käsi ylös) hohhoij.. sitäkin on mulle näytetty muutaman kerran jo. mulla oli opiskelut keskeytyä tän takia myös,enkä kyllä hirveesti kiinnosta työn haku saati sitten mitkään kurssitkaan ym. kaikki missä liiaka ihmsiä suoraa sanottuna häpen itseni liikaa...

sanoit ettet sanonut syytä lääkärille. no periaateessa kannattais (mä tiedän se on noloa ja vaikeeta)
        mut masennus lääkkeet ei kuitenkaan auta siihen missä se vika oikeasti on...
        itse käynyt kaiken näkösissä hoidoissa ym mut nyt koitan ihan koti konstein :)
        eri rasvoja jotka uudistais ihoa,vähän aurinkoa jos vaikka päivettyis ja mitä näitä ny on entiedä toimiiko mutta kaikkeni laitan mukaan sata prossaa!

ja tosiaan eri ihotauti lääkäreillä kannataa käydä,kävin itse oman paikkakunnan lääkärillä vieläpä yksityisellä,ja nainen hoki että : "ihan normaali" ja PA***T!! todellakaan normaalia ole..
        no nyt menen sitten eri paikakkunnalle ja rohkeasti kerron mikä on ongelma koska todellakin tahdon takasin oman elämäni,ja olla ihan oma itseni.

kerron kyllä miten meni ja jos joatin vaan mikä vois sinuakin auttaa. koiat nyt pärjä mä nimittäin tiiän missä jamassa olet :\

• Eräs lukija
        kuolemanväsynyt kirjoitti:

"kännispäisiltä opiskelijapojilta oon kuullu niin pahoja kommentteja että en pysty unohtamaan, satuttaa niin paljon!"

Itse olin koko yläasteen hyvin rajun koulukiusauksen kohteena, yksi "syy" oli se että minulla oli ns. viikset. Hieman koomista, sillä nämä ovat hyvin vaaleat ja muutenkin ihan normaalit, mutta niitä "syitä" toki on etsittävä mistä hyvänsä. Kokeilin kerran poistoa Veetin normaalilla ihokarvojenpoistovoiteella, mutta kirveli sen verran että päätin muutaman minuutin kuluttua huuhdella suosiolla. En kadu. En ole sittemmin juuri joutunut kuuntelemaan kommentteja aiheesta, nykyisin joskus nypin jos on jostain syystä pakko saada pois. Helvetin kipeäähän se tekee, mutta sen kestää kun kanavoi kivusta kumpuavat fiilikset sopivasti oman misantropian ryydittämiseen.

Mukavaa että olet vihdoin käsittänyt minkälaisia ihmiset oikeasti ovat, ja että naisilla ei ole mitään ihmisarvoa mikäli ei täytä ulkoisesti tiettyjä kriteereitä. :-)

• en jaksa...
        tyttö tälläinen .... kirjoitti:

niin mä niin tiiän ton tunteen :\ mäkin pyyhkisin mun elämästä pois sen yhden päivän ku sain naamani tähän kuntoon tuhottua :( muakaan ei kauheesti huvita missään liikkua koko aiak mietin sitä et milloin joku jotain sanoo,niin tai sit sitä hitler merkkiä (nostetaan toinen käsi ylös) hohhoij.. sitäkin on mulle näytetty muutaman kerran jo. mulla oli opiskelut keskeytyä tän takia myös,enkä kyllä hirveesti kiinnosta työn haku saati sitten mitkään kurssitkaan ym. kaikki missä liiaka ihmsiä suoraa sanottuna häpen itseni liikaa...

sanoit ettet sanonut syytä lääkärille. no periaateessa kannattais (mä tiedän se on noloa ja vaikeeta)
        mut masennus lääkkeet ei kuitenkaan auta siihen missä se vika oikeasti on...
        itse käynyt kaiken näkösissä hoidoissa ym mut nyt koitan ihan koti konstein :)
        eri rasvoja jotka uudistais ihoa,vähän aurinkoa jos vaikka päivettyis ja mitä näitä ny on entiedä toimiiko mutta kaikkeni laitan mukaan sata prossaa!

ja tosiaan eri ihotauti lääkäreillä kannataa käydä,kävin itse oman paikkakunnan lääkärillä vieläpä yksityisellä,ja nainen hoki että : "ihan normaali" ja PA***T!! todellakaan normaalia ole..
        no nyt menen sitten eri paikakkunnalle ja rohkeasti kerron mikä on ongelma koska todellakin tahdon takasin oman elämäni,ja olla ihan oma itseni.

kerron kyllä miten meni ja jos joatin vaan mikä vois sinuakin auttaa. koiat nyt pärjä mä nimittäin tiiän missä jamassa olet :\

miten meni lääkärikäynti?, itse mua kiinnostais ihan kauheesti vertailla tätä vahamisen aiheuttamaa iholäikkää? mulla kyllä ois kuva siitä, siis tästä ylähuulen alueesta minkälaisen läikän se sai mun ihoon, ajattelin että pystyttäiskö me jotenkin anonyymisti linkittämään tai ainakin mä tän kuvan jonnekin, voisin kyllä luoda "valehenkilön" fb:hen ja näyttää siellä tän jutun, todellakin kuvan VAIN tästä ylähuulialueesta ja väärällä nimellä, en tiedä kiinnostaako sua yhtään? mutta todellakin haluaisin verrata sun aluetta tähän mun juttuun, itsellänikin tekee opiskelujenkin kanssa vaikeeta, koska en myöskään tykkää mennä mihinkään tapahtumiin

ELI OLISITKO YHTÄÄN HALUKAS LUOMAAN MYÖS VALEHENKILÖN FB:HEN JA VERTAILEE NÄITÄ JUTTUJA? SITTEN AINAKIN TIETÄISIN ETTÄ MUN KUVAT EI PÄÄDY KOKO MAAILMAN NÄKYVILLE!

• tyttö tälläinen...
        en jaksa... kirjoitti:

miten meni lääkärikäynti?, itse mua kiinnostais ihan kauheesti vertailla tätä vahamisen aiheuttamaa iholäikkää? mulla kyllä ois kuva siitä, siis tästä ylähuulen alueesta minkälaisen läikän se sai mun ihoon, ajattelin että pystyttäiskö me jotenkin anonyymisti linkittämään tai ainakin mä tän kuvan jonnekin, voisin kyllä luoda "valehenkilön" fb:hen ja näyttää siellä tän jutun, todellakin kuvan VAIN tästä ylähuulialueesta ja väärällä nimellä, en tiedä kiinnostaako sua yhtään? mutta todellakin haluaisin verrata sun aluetta tähän mun juttuun, itsellänikin tekee opiskelujenkin kanssa vaikeeta, koska en myöskään tykkää mennä mihinkään tapahtumiin

ELI OLISITKO YHTÄÄN HALUKAS LUOMAAN MYÖS VALEHENKILÖN FB:HEN JA VERTAILEE NÄITÄ JUTTUJA? SITTEN AINAKIN TIETÄISIN ETTÄ MUN KUVAT EI PÄÄDY KOKO MAAILMAN NÄKYVILLE!

no ilman muuta suostun! :) mun pitäs vaan valokuvata tää mun oma turpa ensin,ja myös laittaa vale nimella profiili . lääkäriin en päässyt heti koska mun paikka kunnalla ei ole oma ihotauti lääkäriä joten se käy täälä vain parin vkon välein,ja mulla on nyt terkkari jossa ne kattoo nuo hormoni tasa painot ym ..
        ja sinne lekurile menen sanotaan pari vko (mikäli lääkäri siloin päässyt tänne asti,ja koska se on yksityisen kautta joudun maksamaan vielä joten pakko tili päivän kohdille kohdistaa se aika)

onko sulla ihan kotikonstein oettu se kuva avi ihan lääkäri asemalla?
        koska en omista kameran kuvista juurikaan näe,sitä vaalleea kohtaa mut eri asia livenä :\
        ja vielä kun hikoilen juuri ylähuulen alueelta niin varmasti loistaa nätisti vähä väliä :(

mä ilmotan tänne kun olen sen profiin luonut :) niin voidaan vertailla koekmuksiamme.

• itkettää edelleen...
        tyttö tälläinen... kirjoitti:

no ilman muuta suostun! :) mun pitäs vaan valokuvata tää mun oma turpa ensin,ja myös laittaa vale nimella profiili . lääkäriin en päässyt heti koska mun paikka kunnalla ei ole oma ihotauti lääkäriä joten se käy täälä vain parin vkon välein,ja mulla on nyt terkkari jossa ne kattoo nuo hormoni tasa painot ym ..
        ja sinne lekurile menen sanotaan pari vko (mikäli lääkäri siloin päässyt tänne asti,ja koska se on yksityisen kautta joudun maksamaan vielä joten pakko tili päivän kohdille kohdistaa se aika)

onko sulla ihan kotikonstein oettu se kuva avi ihan lääkäri asemalla?
        koska en omista kameran kuvista juurikaan näe,sitä vaalleea kohtaa mut eri asia livenä :\
        ja vielä kun hikoilen juuri ylähuulen alueelta niin varmasti loistaa nätisti vähä väliä :(

mä ilmotan tänne kun olen sen profiin luonut :) niin voidaan vertailla koekmuksiamme.

yks otti lääkäriasemalla kuvan Klinikka 22:ssa, senhän piti olla erikoistunut ihonhoitoon, ja lupasivat soittaa takaisin heti kun ovat konsultoineet muiden lääkärien kanssa, 1 vuosi mennyt ja mitään soittoa ei ole tullut?!? ajattelin marssia joku päivä sinne ja vaatia omien tietojeni poistamista sieltä lopullisesti, kuvan myös, ties mihin sekin meni ja mitkäköhän naurut nekin sai siellä =(

PALSTAA AINA SILLOIN TÄLLÖIN, ITSE OLEN JO LUONUT VALEPROFIILIN, KUVAN YLÄHUULIALUEESTA LINKITÄN SINNE HETI, KUN SÄKIN OOT LAITTANU OMAS, TAI MÄ LAITAN SEN SINNE HETI...

VALE NIMEN KERRON SITTEN KUN SÄ SANOT OMAS, EN TODELLAKAAN HALUA SINNE 200 IHMISTÄ PÄLLISTELEMÄÄN TÄTÄ ONGELMAA!

ODOTTELEN VASTAUSTA, NIIN TIEDÄN SITTEN KENET PYYDÄN/HYVÄKSYN SITTEN "KAVERIKSENI"!

• esrdtyghujikl
        Eräs lukija kirjoitti:

"kännispäisiltä opiskelijapojilta oon kuullu niin pahoja kommentteja että en pysty unohtamaan, satuttaa niin paljon!"

Itse olin koko yläasteen hyvin rajun koulukiusauksen kohteena, yksi "syy" oli se että minulla oli ns. viikset. Hieman koomista, sillä nämä ovat hyvin vaaleat ja muutenkin ihan normaalit, mutta niitä "syitä" toki on etsittävä mistä hyvänsä. Kokeilin kerran poistoa Veetin normaalilla ihokarvojenpoistovoiteella, mutta kirveli sen verran että päätin muutaman minuutin kuluttua huuhdella suosiolla. En kadu. En ole sittemmin juuri joutunut kuuntelemaan kommentteja aiheesta, nykyisin joskus nypin jos on jostain syystä pakko saada pois. Helvetin kipeäähän se tekee, mutta sen kestää kun kanavoi kivusta kumpuavat fiilikset sopivasti oman misantropian ryydittämiseen.

Mukavaa että olet vihdoin käsittänyt minkälaisia ihmiset oikeasti ovat, ja että naisilla ei ole mitään ihmisarvoa mikäli ei täytä ulkoisesti tiettyjä kriteereitä. :-)

joo tosiaan anteeksi että kestänyt vähän tän asian kanssa kun ollut hieman kiireitä..
        nyt kuitenkin tein profiilin ja s-postiosotteen joka on [email protected]

ja todella toivon etti lapselliset ihmiset tule pistämään tuonne mun postilaatikkoon mitään typeriää mielipiteitään,koska tosiaan en jaksaisi lukea sellasta!!

mailaa mulle niin kerron sitten fb tunnuksen :)

tänään olisi ollut lääkäri aika, mutta se samperi oli sairaana :\

mutta mä odotan sun kaveri vahvistusta ja mailia.ehkä me yhessä keksitään joku ratkasu tähän I HOPE.

• zazige

Todella ikävää kuulla tuollaisia tarinoita!!!!

Kysyn tässä sitä,kun se tuli ekaksi mieleen,eli että VOISIKO PLASTIIKKAKIRURGIA tarjota jotain apua ongelmaasi??PAKKOHAN tuohon on OLEMASSA joku keino,todella!!!

KÄY IHMEESSÄ konsultaatiossa ja heillä varmaan on tarjolla vaihtoehtoja tuollaiseen ongelmaan!!!!

Sitä ennen>>kokeile kastanjavettä,eli levitä koko kasvoille,ja huolella levitä toinen kerros siihen valken ihonkohdan alueelle,häivytä huolella rajat,jotka syntyvät eri vahvuuksista.
      Entäs,oletko kokeillut Joe Blascoa tai vielä vahvempaa meikkiä-Joe Blascon meikkivoiteella tms.peitetään jopa kirkkaan punainen verisuoniluomi,niin miksei se toimisi sinunkin tapauksessasi???
      Meikkausapua saat oikeilta maskeeraajilta,jotka ovat niitä hämäämisen ammattilaisia-käänny sellaisen puoleen-kakat nuo lekurit välitä hiukkaakan...huh-hei..
      Mutta voimia ja rutistus!!!!!!ETKÄ sitten tee itsellesi pahaa-älä anna periksi!!!

• samma

Vedätte firman oikeuteen,hyvän asianajajan kanssa,niin tulee rahat siihen,että voit käydä plastiikkakirurgilla!!
        Ei tuollaista saa tapahtua,tuo on oikeus-juttu,todellakin!!!

• ogiajeogiajoijg

Voisko tatuoinnista olla apua? En tarkoita, että tatuoitutat naaman kuvia täyteen vaan olen kuullut, että olisi olemassa sellaisia huulien tummennus ja kestorusketustatuointeja.

• samma

Kun ne käyttää vain ohuita neuloja siinä tatska koneessa,en mä ainakaan lähtis siihen mistään hinnasta..

• tyttö tälläinen
        samma kirjoitti:

Kun ne käyttää vain ohuita neuloja siinä tatska koneessa,en mä ainakaan lähtis siihen mistään hinnasta..

hei alkuperäinen kirjoittaja,olen tässä odotellut yhteyden ottoa :\
        onko kaikki ihan kunnossa? ... vähän vaan alkanut oleen huolissaan kun sulla on tuota itsetuhosiakin ajatuksia ollut,ja en suinkaan tahtosi sinun mitään typeerääkään tekevän.

no kaippa sinä kirjoitat kun ehdit (?)
        odotan kuitenkin yhteyden ottoa ja et voistas keskustella yhdessä näistä ja toivon mukaan keksitään ratakaisu ja saadaan taas elää normaalia elämäämme :)

• pettynytviiksivallu
        tyttö tälläinen kirjoitti:

hei alkuperäinen kirjoittaja,olen tässä odotellut yhteyden ottoa :\
        onko kaikki ihan kunnossa? ... vähän vaan alkanut oleen huolissaan kun sulla on tuota itsetuhosiakin ajatuksia ollut,ja en suinkaan tahtosi sinun mitään typeerääkään tekevän.

no kaippa sinä kirjoitat kun ehdit (?)
        odotan kuitenkin yhteyden ottoa ja et voistas keskustella yhdessä näistä ja toivon mukaan keksitään ratakaisu ja saadaan taas elää normaalia elämäämme :)

sä et ollu laittanu niitä omia kuvias? hyväksyin sut kaveriks ja mulla oli albumit ja viiksikuvat esillä, mutta sulla ei ollu mitään? poistin valeprofiilini fb:stä, mutta voin palauttaa sen jos itsekin olet halukas jakamaan omat "friikkikuvasi"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2186
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      39
      2075
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      28
      1970
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      47
      1386
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1326
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      873
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      802
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      741
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      713
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      698
    Aihe