Mulla on toukokuussa todennäköisesti neurologi ja pelkään sitä aivan kuollakseni! En usko,että on mitään muuta mahdollisuutta kuin,että mulle tullaan sanomaan joku vakava sairaus diagnoosiksi :(
Kaikki alkoi joulukuun aikaan. Mulla on kaikki kivut ollu vasemmalla puolella. Pää särkee vasemmalta puolelta,käsi puutuu vasemmalta puolelta, vasen silmä on kipea ja näkee heikommin sekä vasemman puolen jalka on ajoittain heikompi kuin oikea. MS? :(
Pelottaa todella paljon mennä neurologille! Kuinka kauna siinä suunnilleen menee,että saan tulokset? Ja mitä kokeita ja minkälaisia siellä suurinpiirtein tehdään??
Pelottaa :(
1
230
Vastaukset
- epileptikko
Moikka!
Älä sie yhtään pelkää, ajattele se siltä kantilta, että olet menossa lääkäriin ja saat sieltä avun kipuihin ja muihin oireisiin. En lähde arvailemaan mitä tuo voisi olla, mutta neurollahan se selviää. Minulla on ohimolohkon tienoilla, vasemmalla puolella suurehko kysta, ja sen seurauksena epilepsia. Todettiin kun olin vielä teini-ikäinen, ja voit uskoa että pelotti! Lääkitykset ja kohtaukset, ja siihen päälle vielä leikkaukset. Siinä meni aika rankat pari vuotta. Mutta kun aikaa kului, sitä osasi hiljalleen ottaa sairauden osaksi itseään. Sen kanssa kyllä oppii elämään.
Minulta otettiin aikanaan pään magneettikuva, aivosähkökäyrä, sydänfilmi, verikokeita ja vilkkuvalotesti, tietysti varmuudeksi myös psykologin ällyytystestejä kävin läpi..ei varmaan ollu muuta..kivuttomia juttuja, ja tulokset tuli viikon sisällä. Leikkausaikaa jouduin tovin odottelemaan, ja sitä siirrettiinkin flunssan takia, mutta puoli vuotta ekasta kohtauksesta kystaa oli operoitu.
Helpommin sanottu kuin tehty, mutta stressaaminen ei ainakaan helpota oloasi. Toivon todella että sinulla on läheisiä, joiden kanssa puhua ja jotka ovat tukenasi. Rohkeutta ja uskoa parempaan! Sairauden kanssa tässä maailmassa elää moni, eli et ole yksin, tsemppiä!
Käännä kasvot kevätaurinkoon ja anna sen lämmittää mieltäkin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole442494Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742477Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.562140Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211143Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411005Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886